Am lăudat la vremea potrivită măsurile lui Boc pentru a face puţină ordine privind corectitudinea desfăşurării procesului electoral.
Chestie mai importantă decât sucesul uneia sau alteia dinte formaţiunile politice, din motive evidente.
Ieri şi-a iţit căpşorul următoarea mutare, absolut necesară după demenţa care a făcut uninominalul harcea-parcea, reuşind să bage jumătate din parlamentarii PNL plasaţi sub primul loc desemnat de alegători în noiembrie.
OLE !
După ce sinistra alianţă PSD-PNL a făcut ce-a vrut ea din uninominal, a venit, se pare, rândul PDL să-şi spună şi el părerea. Nu pot spune decât : “Dă Doamne !”
Dar ..dă ?
Rămâne de văzut.
Pentru că Hrebenciuc Viorel e de părere că :
“..A fost o discuţie în coaliţie, dar părerea noastră este că un asemenea proiect nu e de actualitate”.
Nu e de actualitate !!!
Spune asta pentru că principiul simplu, clar, dur, dar şi normal, “învingătorul ia totul” a fost semnat şi susţinut de domnia sa pe proiect la momentul modificării legii electorale.
Atunci “era de actualitate” pentru că PSD era pe cai. Mari. Sau aşa credea. Şi părea că sistemul îl avantajează.
Acum nu mai e.
Şi dacă nu mai avanajează PSD, nu mai e bun.
Pentru că pur şi simplu sistemul de vot, în concepţia PSD, trebuie să fie “BUN” pentru partid.
Problema e că a fi “bun” pentru o formaţiune politică, indiferent care e ea, nu este obligatoriu acelaşi lucru cu a fi “BUN” pentru tot electoratul.
Este bun pentru tot electoratul şi pentru toate formaţiunile politice existente, atunci când e “CORECT”.
Iar un sistem de vot “uninominal” în care ce ce este ales pe primul loc într-o secţie electorală NU intră în Parlament, beneficiind de aceasta cel de pe locul 2 sau 3, este după părera mea incorect.
Este un element important prin care PSD dovedeşte că este un partid cu o doctrină fals populară, cu o demagogie evidentă ce ar trebui să dea de gândit serios oamenilor cinstiţi care îl mai susţin încă.
Cu atât mai mult cu cât ceea ce îngrijorează acum PSD-ul este că un vot corect va arunca foarte probabil peste bord partidul tâlharilor apolitici PNL, pe care măsura asta îl trimite acolo unde doreşte de fapt electoratul.
Media, tâmpită ca de obicei, observă că “PDL scoate prin lege PNL din Parlament..” şi remarcă drept neplăcut la PSD faptul că Vanghelie îl caută pe Herodont pe “Goagăl”.
Canalizând continuu atenţia opiniei spre idioţenii de doi bani, fardând buboaiele grave cu fondul de ten a “agramaticismului”.
Pentru mine un PSD cu Vanghelie dar cu altă doctrină, ar fi super faţă de PSD-ul de acum din care Vanghelie să demisioneze.
Nu ştiu dacă vor reuşi să facă ordine în uniominal.
Dar e de ţinut minte ce vrea să facă PDL şi ce vrea PSD pe acest subiect.
Că ce vrea PNL, nu prea mai contează.
Viq & Chibiţ

15 iunie, 2009 at 21:22
@viq, cred ca schimbarea de opinie a PSD fata de legea uninominalului trebuie pusa in ecuatie cu cresterea PDL in rural. Diferenta dintre PSD si PDL la sat, la ultimele alegeri a fost daca nu ma insel doar de vreo 3-4%. Ma rog, cu diferente mai mari in anumite zone. Cred deci ca atata timp cat PSD a fost sigur pe alegatorii sai de la sate inclina sa accepte voutl uninominal pur, convins fiind ca ar fi castigat mai multe mandate asa. Acum, ca PDL ii sufla in ceafa in rural nu mai are nici un interes sa schimbe sistemul.
15 iunie, 2009 at 21:28
da, buna masura,
sa vedem daca si trece, avind in vedere frica psdelei si a penelelei….
da, auzi, pdl vrea sa dea pnl afara din parlament…
poate vrea sa dea afara si pesedeaua din parlament, asteptind sa apara la orizont un adevarat partid de stinga si social democrat, pentru ca asta este o caricatura de politicieni super bogati aparind, cica, pe cei saraci. halal…
15 iunie, 2009 at 21:30
Clemy,
exact.
Chestie de politică cinică şi antinaţională.
Sunt de acord 100% să-ţi reglezi politica de partid astfel încât cât mai mulţi cetăţeni să te voteze, dar s-o reglezi astfel încât să obţii cât mai mult, chiar în ciuda opţiunii lor, e antinaţional.
PSD luptă pentru PSD nu pentru RO.
15 iunie, 2009 at 21:31
Ia-n e uită,
Mi-a schimbat moaca !
iar arăt ca piratu’….
15 iunie, 2009 at 21:32
Probă…
15 iunie, 2009 at 21:32
Aşa, mă !
15 iunie, 2009 at 21:32
@skorpion, de la presa romaneasca eu nu mai astept nimic. Cei care nu sunt cumparati cu totul de moguli sunt prea lasi ca sa deschida gura si sa spuna adevarul. Este trist ca la 20 de ani de la evenimentele din 1989 purtatorii de condeie nu vor sa inteleaga ca au murit oameni ptr ca ei sa poata scrie si spune adevarul.
PS:ma uit la evenimentele de la Teheran si imi amintesc de decembrie 1989.
15 iunie, 2009 at 21:35
@viq, PSD lupta ptr propria supravietuire. Daca pierde chiar si partial electoratul rural este pierdut ca partid. Or ptr oamenii din PSD partidul a fost intotdeauna deasupra intereselor nationale.
15 iunie, 2009 at 21:36
Hy!
S-au copt dudele.
15 iunie, 2009 at 21:48
PSD nu va fi de acord cu schimbarea legii VU. Poate doar daca li se va oferi altceva in schimb. Dar miza e prea mare pt ei ca sa cedeze usor.
In ultimii 20 de ani, PSD(in toate variantele lui) s-a folosit de “jokerii” din celelalte partide rivale, putind crea brese la opozitia acestora.
Asa ca nu le convine disparitia PNL, partid cu care ei se inteleg de minune. Aproape ca se au ca fratii.
15 iunie, 2009 at 21:52
@robin, nu stiu ce ar putea sa li se ofere in schimb psdistilor si nici nu cred ca ar fi bine sa li se ofere ceva.
Daca PSD nu vrea modificarea legii VU atunci asta este un motiv sa li se faca vant din guvern.
Uita-te ce circ se face pe motivul prezentei lui Basescu la ultima sedinta de guvern, prezenta absolut constitutionala.
15 iunie, 2009 at 21:59
Clemy, viata cu psd-istii la guvernare va fi din ce in ce mai grea. Se vor opune la aproape toate reformele, mai ales cele politice. “Lupul isi schimba parul, dar naravul ba”.
In plus, au nevoie de sprijinul PNL la prezidentialele din toamna. Cum sa accepte ca legea VU sa-i spulbere pe acestia?
De asta am tot spus ca pdl-istii nu tb sa piarda vremea, sa faca tot ce pot sa schimbe lucrurile strimbe care tb schimbate demult. Cu cit trece timpul, cu atit va fi mai greu, opozitia PSD creste, a.i. e posibil ca activitatea guvernamentala sa fie blocata la un moment dat.
15 iunie, 2009 at 22:01
Am vazut circulind o teorie: daca PSD ar fi obtinut rezultate mai slabe la europarlamentare, ar fi iesit din guvern.
15 iunie, 2009 at 22:03
@robin, nu stiu daca nu cumva dupa votul de maine din Parlament PSD va cam fi invitat sa-si ia catrafusele si sa plece din guvern. Timingul lui Basescu a fost perfect. A fost la sedinta de duminica aguvernului, a vorbit de recesiune si ministri PSD l-au ascultat ca pe Papa de la Roma. Normal ca Geoana a inceput sa zbiere ca un capiat azi. Iar maine trebuie sa voteze trimiterea in judecata a lui Nastase, ceea ce nu cred ca se va intampla. PSD-PNL si UDMR vor vota impotriva.
In plus, activitatea guvernamentala este oricum cvasiblocata asa ca mare lucru nu se pierde.
15 iunie, 2009 at 22:05
@robin, teoriile astea le-am citit si eu. S-a mai vehiculat inca una cum ca ar fi urmat o schimbare de premier cu Geoana prim ministru si Elena Udrea vicepremier.
Raman insa la parerea ca PSD va pleca din guvern doar dat afara iar maine cred ca e ziua cand se vor lamuri apele. Ori la bal ori la spital.
15 iunie, 2009 at 22:05
Bravo !
Halal sa imi fie !
Scriam dincolo in disperare desi nu imi raspundea nimeni .
Si acum a aterizat din oras si juniorul cel degraba acaparator de mouse asa ca ne vedem mai incolo , daca nu la miezonoptica atunci maine.
Sa blogeriti bine !
Maine dimineata ma infiintez cu revista presei , ca nu se mai poate , frate , dimineatza dormiti toti pe voi !
In afara de skorpion , of course .
15 iunie, 2009 at 22:12
Buna, Lumi!
Clemy, nu cred ca va fi vreodata un psdist pus premier cit va fi TB presedinte. Cel putin in mandatul asta.
Pina in noiembrie, Geoana va fi agitat rau. Abia isi face incalzirea.
Pina la urma, criza tb sa ne ingrijoreze. Si miscarile de strada. Toamna e intotdeauna agitata d.p.d.v. sindical.
15 iunie, 2009 at 22:27
Salut ! Daca as fi in locul lui Boc, as asuma raspunderea pe legea uninominala in doua tururi. Scurt. Culmea, ar vota pentru guvern scarbele de liberali, nu mai pupa ei 18 % nici cu incantatii voodoo.
15 iunie, 2009 at 22:27
@robin, nici eu nu cred dar fitilul a fost bagat pe un anunit blog in ideea ca poate musca cineva din nada. Iar in ceea cel priveste pe Geoana cu cat se agita mai tare cu atat devine mai ridicol. Daca vrei sa ajungi presedintele tarii si nu cuonsti atributiile functiei te faci de ras. Cat priveste miscarile de strada sa vedem. Astept votul de maine din Parlament si pe urma vedem daca mai vorbim de coalitia de guvernamant sau de guvernul minoritar PDL.
15 iunie, 2009 at 22:31
Riddick, din cite stiu asumarea raspunderii guvernului se face limitat, o data sau de 2 ori intr-o sesiune parlamentara. Deja o tura e ocupata cu asumarea codurilor. Apoi se intra in vacanta. In toamna incepe nebunia altor alegeri. Nu cred ca VU majoritar mai are vreo sansa pina nu se transeaza cine e presedintele.
15 iunie, 2009 at 22:35
@robin, poate sa modifice legea guvernul prin ordonanta de urgenta in timpul vacantei parlamentare iar subiectul devine instantaneu subiect al campaniei electorale prezidentiale. Si va fi greu sa explice Geoana de ce tine la un sistem electoral in care un candidat ia cele mai multe voturi intr-o circumscriptie iar clasatul pe locul doi sau trei intra in parlament. Asta ptr Geoana care si-a castigat mandatul direct caci Crin, care a intrat in Parlament desi s-a situat pe locul trei in colegiul lui, nu va avea ce sa spuna.
15 iunie, 2009 at 22:38
A doua zi dupa realegera lui Basescu trebuie aruncat PSD din guvern. A DOUA ZI. Daca pana atunci intra in vigoare VU, tant mieux. O problema : s-ar putea incerca schimbarea majoritatii si suspendare. Aici are rol cheie geoana. Ei?
15 iunie, 2009 at 22:39
cit de penibil este acest rht cu oki, geoana:
Mircea Geoană, şi-a criticat propriii miniştri pentru că n-au reacţionat sub nici o formă la apariţia lui Băsescu în clădirea Guvernului. „Puteaţi să-mi daţi un telefon, pe sub masă: «Băsescu e aici, noi ce facem?»
infantilism total!!!!
15 iunie, 2009 at 22:40
Ar fi ceva sa aduca uninominalul la normal !
15 iunie, 2009 at 22:41
Putem croseta cite scenarii ne permite imaginatia, avem insa un factor real si imprevizibil, pe care nimeni nu se poate baza sau stapini: evolutia economica. Si dupa cum se anunta, anul asta nu iesim din groapa.
15 iunie, 2009 at 22:42
si calin popescu anton tariceanu a intrat pe usa din dos in parlament (cistigase un liberal tinar primul loc, pe care acesta l-a cedat mafiotului patrician, cpat)
15 iunie, 2009 at 22:42
@Riddick, constitutional nu cred ca mai pot sa-l suspende ptr ca sunt mai putin de sase luni pana la alegeri iar prezenta lui la sedintele guvernului este perfect constitutionala.
@skorpion, am citit. Este o proba a prostiei lui Geoana. La articolul asta m-am referit cand spuneam ca Geoana e ridicol ptr ca vrea sa devina presedinte dar nu cunoaste atributiile constitutionale ale functiei. Si, acum la intrebarea lui geoana, ce ar fi trebuit sa faca ministri PSD:sa plece din sedinta? Se dadeau afara din guvern pe loc.
15 iunie, 2009 at 22:43
Riddik
Sunt complet de acord cu tine.
Trebuie riscat putin si facut chiar alegeri anticipate dupa realegerea lui Basescu
M-am saturat de Vanghelie, Geoana ,Nastase,Iliescuj !!
15 iunie, 2009 at 22:43
robin are perfecta dreptate….in momentul de fata economia inca se scufunda…
se duce la vale, din pacate…
15 iunie, 2009 at 22:43
”Papion” la Vantu TV. Penibil ca de obicei, papagal penibil.
15 iunie, 2009 at 22:43
@robin, nu avem cum sa iesim din groapa anul asta. Tot ce se poate face este ca impactul economic al recesiunii sa fie cat mai limitat si sa se puna bazele unei cresteri economice incepand cu anul viitor.
15 iunie, 2009 at 22:45
clemy,
stii de ce il suspectez pe geoana?
ca in sinea lui le da dreptate ministrilor, dar latra exact opusul, crezind ca va cistiga capital..
lui nici prin cap nu-i trece ca intr-o tara civilizata si democratica trebuie sa respecti reguli, legi etc…
o javra ordinara, proasta si incovoiata
15 iunie, 2009 at 22:46
@desves, clemycali : Cand scriam ‘’suspendare” ma gandeam de ACTUALUL parlament, DUPA realegere…Naiba stie…
15 iunie, 2009 at 22:47
Ref :Criza.
Eu pot sa va spun ca economia a scazut la cel putin 30-40% fata de anul trecut.
Stiti dupa ce-mi dau seama?
Dupa masinile care trec prin fata casei.
Stau chiar pe inelul Bucurestiului.
daca inca in septembrie anul trecut soseaua era in permanenta blocata.acum este 90% din timp libera, fara problema.
In Romania nu mai circula camioane, masini decat la nivel minimal
15 iunie, 2009 at 22:49
Si atunci cum sa faci anticipate daca economia va fi in pioneze si PDL e partidul care si-a asumat cel mai mult guvernarea? Chiar si cu TB reales nu va obtine majoritatea. In cel mai bun caz se obtine aceeasi structura a parlamentului. Alta ar fi situatia daca ar fi VU majoritar, ar ramine numai PSD si PDL, plus ceva UDMR.
Atunci s-ar putea obtine un guvern cu majoritate stabila
15 iunie, 2009 at 22:51
Riddik
M-am saturat sa-i suport pe astia de la PDS!!!!
Clar si simplu -nu-i mai suport!!
Nu fac decat sa erodeze incetul cu incetul imaginea PDL.
Astia din mass media-la fel
NU SE MAI TERMINA DENIGRAREA !!!
este fara de sfarsit.
Cand i-am vazut astazi ce reactie au avut dupa declaratia de bun simt a lui Basescu de ieri,mi-am dat seama ca nu-i mai suport.
Ca sa nu mai spun de BNR- niste shulfe!!!
15 iunie, 2009 at 22:52
Pe mine ma amuza deruta pesedistilor cind T.Basescu descinde la guvern.Parca zici ca a intrat uliul in gaini..
Uite ,asa o sa-i tina pina la toamna.Si mai spuneati ca nu are PD-L acces la televiziune .Na,ca televizinile ii creaza publicitate si nu cu bani.Gratis..Cred ca in felul asta T.Basescu nu va cheltui nici un bam in campanie.
Pai daca mai iese Vanghelie cu niste “goagle”si cu” D-l Herodot “la bataie i-a luat fatza de diplomat lui Geoana..
M-a mai amuzat chinul IRTV de a incerca sa scoata de la bietii tarani prin piata ceva de rau cu privire la recesiune.Reporterii intrebau:”ce ziceti de recesiune .. e rau,e bine ?”Da,apai e bini ca ne da subventii”,o spus bini domn presdinte”..
Asa ca n-au nici o sansa sa-i mai slabeasca credibilitatea presdintelui..PD-l a demonstrat ca se poate mobiliza bine la tara..S-a vazut la europarlamentare ..Au invatat lectia cu absenteismul cronic din mediul urban si isi indreapta atentia catre rural..
15 iunie, 2009 at 22:53
@skorpion, Geoana este atat de prost incat nu-si da seama ca latrand la orice isi diminueaza sansele intr-un ritm accelerat.
@riddick, dizolvarea parlamentului va fi greu de pus in aplicare chiar si dupa realegerea lui Basescu. Va fi probabil posibila scoaterea PSD din guvern si formarea unei alte majoritati. Cel putin asa sper. Sa vedem.
15 iunie, 2009 at 22:54
UDMR e corupta pana la os. Prin anii ‘90 lucram la o firma mare, care cotiza peste tot. Intr-o zi a trecut pe-acolo Bombonel, in alta zi Ion Diaconescu, apoi Attila Verestoy. Voi nu va enervati cand il vedeti pe Frunda la televizor ?
15 iunie, 2009 at 22:57
@steliana, Vanghelie a fost mortal. Pana la urma PSD-ul are acei lideri pe care si-i merita. Iar taranii care spuneau ca e bine cum zice domnu presedinte cred cau produs icter mecanic in trustul Realitatea. Behehe.
15 iunie, 2009 at 22:57
Skorpi, hai ca m-ai facut sa rid! Deci asa,Geoana voia ca ministrii psd sa se bage sub masa, sa-l anunte?
Am spus eu, Geoana are un umor involuntar clasa intii!
“Alo, alo! sase, sase! sefu! sefu!pss!pss! Fir-ai tu al dracului,Geoana, raspunde odata, ca ma vede Base!”
15 iunie, 2009 at 23:00
@robin, citeste materialul din Cotidianul si ai sa te lamuresti. Dupa ce am ras insa m-am intrebat ce ar fi facut Geoana daca il anuntau de prezenta lui Basescu la sedita? Ar fi venit si el val vartej acolo? In ce calitate? Constitutia nu-i permite sa participe la sedintele guvernului chiar daca e presedintele Senatului. Le-ar fi cerut ministrilor PSD sa iasa din sedinta? Pe ce motiv? In creierul lui Geoana este o mare vanzoleala si nu cred ca caldura este de vina.
15 iunie, 2009 at 23:00
Riddick, ca sa guvernezi te folosesti de cine poti. Iar UDMR e mai rezonabil decit celelalte partide romanesti.
15 iunie, 2009 at 23:02
Cititi-l pe bleen la sfarsitul comentariilor la Dl Preda.
Are o logica buna
15 iunie, 2009 at 23:03
Clemy, Geoana ar fi convocat urgent o conferinta de presa prin care s-ar fi cerut iar in CSAT.
Totusi nu tb sa-l subestimam pe Geoana, e cam singurul care creste in sondaje.
15 iunie, 2009 at 23:04
robin, ma tem ca esti prea optimista. Ma uitam la filmari la Parlament, Verestoy venea lka banca unde era Filfizonu’ si trancaneau zambind ca vechi amici. Apoi congresul UDMR, cand Filfizonu’ a cules aplauzele salii, dupa plecarea lui Basescu.
15 iunie, 2009 at 23:05
Riddik
Mi se face deja rau cand il vad, aud pe Frunda!
Iar, Atilla Verestoy mi-a fost coleg de facultate.Ce sa-ti mai spun?
Cand ma vede joaca teatru-parca ne-am despartit ieri,ma pupa etc.Iar eu stiu cei poate pielea!
15 iunie, 2009 at 23:06
@robin, iti recomand sa citesti si articolul din Ziua pe aceeasi tema unde la un moment dat se intreba chiar Ponta nedumerit:”Ce ar fi trebuit sa facem? Sa plecam din sedinta?”
Si nu stiu cat de relevanta este cresterea lui Geoana in sondaje. Probabil ca beneficiaza de scaderea drastica a lui Crin Antonescu ptr ca in vot fata in fata cu Basescu nu-l vad cum poate castiga.
15 iunie, 2009 at 23:06
cine-i PAPION????
geoana creste in sondaje?
ma mir!
15 iunie, 2009 at 23:10
UDMR nu inseamna numai personajele pe care le-ati mentionat.
Intre PSD si UDMR ce alegeti?
Nu va mai faceti iluzii cu un guvern PDL pur, asa ceva va fi doar daca VU va fi de tip majoritar, dar PSD nu are de gind sa se treaca singur in opozitia fiind de acord cu legea asta.
15 iunie, 2009 at 23:11
articol de Sorin Ionita,
excelent:
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/855157/SENATUL-EVZ-Efectul-de-cimpoi-si-haiducii-politici/
luminita, vezi ca ti-o iau inainte cu revista presei, dar vii tu cu restul
15 iunie, 2009 at 23:13
Papion , adica Tariceanu… La o emisiune TVR de marti, acum vreun an , tinuta de lacheul PNL -”Guvernatorul” Liviu Mihaiu, intra Basescu in direct, si zice lui Tariceanu ca are ”fata de european, cu papion”.
15 iunie, 2009 at 23:13
Azi a fost 15 iunie. Am gasit o postare a unui martor(presupun) impresionanta:
“Uşa se clătina. Vuia holul ca-n butoi.
Deodată, o aşchie sări peste baricadă. În crăpătură intră adânc ceva care-i îngrozi : tăişul unui topor. Următoarea lovitură împinse lama aproape în întregime. Metalul luci scurt. Aşchiile zburau fără noimă. Prin gaură pătrunse o mână cătând clanţa. Se opri în dunga frigiderului şi se retrase. Câteva lovituri lărgiră deschizătura. În gaura ca de ghilotină pătrunse un cap de om. Era ca la patruzeci de ani, blond, cu început de calviţie. Privi speriat spre grupul retras lângă perete. Dispăru, băgă mâna, împinse masa şi frigiderul.
În câteva clipe au fost înăuntru.
Totul s-a întâmplat într-o tăcere deplină.
Erau vreo cinşpe, umăr lângă umăr.
Topoare, bâte, răngi, furtunuri metalice.”
http://hilimon.blogspot.com/
15 iunie, 2009 at 23:18
Salut, livezeni!
robin,
dupa 19 ani de justitie, se vede treaba ca “statul de drept” e tot de partea lui iliescu si a gorilelor lui…
15 iunie, 2009 at 23:19
Mi-e din ce in ce mai greu sa tin pasul cu voi….
15 iunie, 2009 at 23:19
skorpion,
excelent articolul lui Sorin Ionita! Uitasem de el!S.I. un exponent de inalta clasa a ceea ce ar trebui sa fie Societatea Civila!
15 iunie, 2009 at 23:21
@maria, de ce?
15 iunie, 2009 at 23:21
Robin-53
Si Iliescu umbla LIBER !!!
15 iunie, 2009 at 23:22
Antreneaza-te, Maria! Mergi la sala
15 iunie, 2009 at 23:25
Nora, Despi, a fost o sansa de dreptate, prin 2005, dar s-a ratat din cauza lui tradiceanu. Atunci psd ar fi putut fi ingenunchiat pt multe vreme si odata cu el si Sistemul Ticalosit.
15 iunie, 2009 at 23:26
Impuscaturi la Teheran ! BBC News :
Shots have been fired at a rally in Iran where hundreds of thousands of people were demonstrating against last week’s presidential election results.
One protester was killed and several more were hurt when security forces opened fire.
The crowd had been addressed by Mir Hossein Mousavi, who believes the vote was fixed in favour of President Mahmoud Ahmadinejad.
Mr Ahmadinejad has dismissed the claims and says the vote was fair.
De n-o sfarsi Ahmadinejad in streang, ca Saddam…
15 iunie, 2009 at 23:28
mai vreau sa spun ceva si va las:
azi m-am uitat 10 minute la emisiunea
13-15 iunie 1990
(participanti: cristian tudor popescu, razvan theodorescu…..)
1. interviu luat pe strada tinerilor, cam de 20-25 ani… ce va spune data de 13 iunie???
ziua mamei prietenei mele / 13 iunie,
dar 15 iunie??? ziua prietenei mele…
altii, habar nu am…ceva cu mineri care voiau sa faca o revolutie….
sa fiu oripilat??????
apoi aflu ca dan voinea: pensie de 185.000.000 lei vechi pe luna…
apoi cind a inceput sa govoreasca razvan theodorescu am inchis tv-ul!!!!
…. aici am simtit ca explodez!!!!
15 iunie, 2009 at 23:28
”Hundreds of thousands…”‘
15 iunie, 2009 at 23:32
Riddik,
Extraordinar !!ieri am vazut un video cu demonstratii la Teheran.
Azi, mpuscaturi
15 iunie, 2009 at 23:33
Orange,
Pana la urma nu este nici o diferenta intre situatia de la Chisinau de acum si situatia cu minerii si Iliescu din 90
15 iunie, 2009 at 23:35
@skorpion, amintirea zilelor de 13-15 iunie 1990 se sterge incetul cu incetul. Ca si amintirile referitoare la decembrie 1989. Trist dar adevarat. Au trecut aproape 20 de ani de la evenimentele din decembrie 1989. Cei care au acum 25 de ani nu au ce sa-si aminteasca si nici nu e vina lor ca nu stiu ce s-a intamplat.
@riddick, ma uitam la protestele de la Teheran si imi aduc aminte de decembrie 1989. La mai bine de 30 de ani de la Revolutia islamica ceva se intampla in Iran si s-ar putea ca capul lui Ahmadinajad sa nu mai fie suficient iar revolta sa mature regimul molahilor cu totul. Indraznesc sa sper. Si ce ironie. Revolutia islamica a avut loc sub privirile complezente ale unui presedinte democrat, Carter, iar un alt presedinte democrat tace ca pestele in fata nedreptatilor de la Teheran.
15 iunie, 2009 at 23:36
@despina, in realitate la manifestatia care a avut loc ieri, luni, se pare ca au fost prezenti in jur de 2-3 milioane de oameni.
15 iunie, 2009 at 23:36
http://www.euronews.net/2009/06/15/one-iranian-killed-and-many-wounded-at-opposition-rally/
15 iunie, 2009 at 23:39
Clemy,Robin
Ma antrenez dar e greu la deal…
Am treaba multa si la servici si acasa , a mai venit si vara .
Buna comparatia lui Ionita cu bazoii .Zgomotul de fond :baseeeeeeeescu , baseeeeeeescu.
Mie azi mi-au placut la maxim preocuparile lui Vanghelie legate de educatie.Sunt multe probleme dar daca se ocupa Vanghele se rezolva toate .Avem acum si un goagal garantat Vanghelie ( cum bine remarca un comentator Hotnews )
15 iunie, 2009 at 23:39
IRAN :
15 iunie, 2009 at 23:41
Ca tot vorbim de mineriade:
http://www.ziare.com/Pensie_de_185_de_milioane_de_lei_vechi_pentru_Dan_Voinea-787810.html
Ce reprezinta pensiile si salariile astea indecent de umflate? Pretul tacerii.
15 iunie, 2009 at 23:50
Clemy,
Crezi ca nu se voteaza trimiterea lui Bombo in judecata ?
15 iunie, 2009 at 23:50
La o emisiune, spunea Bogdan Chirieac, care cateodata le zice pe bune : ”ancheta mineriadelor si a revolutiei reprezinta cea mai mare operatiune de dezinformare si manipulare de la povestea cu teroristii.” emisiunea era dupa declararea neinceperii urmaririi penale pentru ilici in unul din dosare.
15 iunie, 2009 at 23:52
Clemy,
Daca-i cu milioanele-se lasa de-o revolutie !!
15 iunie, 2009 at 23:54
Riddick, era la mintea cocosului ca Voinea nu avea ce sa caute in ecuatia asta. El a participat la procesul lui Ceausescu, nu?
Cum putea sa aiba interes sa se afle adevarul? A fost omul lui ilici de la inceput pina la sfirsit.
15 iunie, 2009 at 23:58
Bombo sigur nu doarme la noapte. Inroseste telefonul amenintind, plingind, implorind pe unul si pe altul sa nu cumva sa voteze pt eliberarea dosarelor catre DNA.
Si cum sabia raportului de tara atirna deasupra parlamentului, s-ar putea ca Bombo sa-si consume minutele degeaba. Sper.
16 iunie, 2009 at 00:04
@maria, am mari indoieli ca vor vota ptr trimiterea lui in judecata. Sper sa ma insel dar nu prea cred.
@despina, da. Situatia este complicata si are ca fundal si lupta ptr putere intre factiunile religioase, respectiv intre liderul suprem al Iranului, ayatollahul Kameney si ayatollahyl Rafsanjani, unul din parintii fondatoriai Revolutiei islamice si fost presedinte al Iranului. Dar eu cred ca fereastra de oportunitate ptr reglarea stricta a conturilor intre factiunile religioase care controleza Iranul se inchide rapid. Genul asta de miscari revolutionare au propria lor evolutie care nu tine cont de intentiile unora si alotra. De la acuzele de frauda pana la strigaul de lupta impotriva regimului islamic nu mai este decat un pas.
16 iunie, 2009 at 00:08
Si daca PSD voteaza impotriva trimiterii in judecata , cum va justifica Sevrajin votul colegilor din PE ? Exporta astia cimpoiul la Bruxelles ?
16 iunie, 2009 at 00:09
Nici eu nu mai sper la Nastase sa fie trimis in judecata.
Daca ar fi asa as insemna ca incepe sa se schimbe ceva in Romania.
Eu as vrea sa vad schimbari IREVERSIBILE !!
16 iunie, 2009 at 00:11
Clemy
Cu bomba Iranului -nu ne jucam !!.
Sa speram ca nu si-o arunca in propria tara
16 iunie, 2009 at 00:12
Clemy,
Eu cred ca unul din motivele pentru care PSD mai e tinut la guvernare este si teama PDL de greve si miscari de strada .In rest , ca activitate parlamentara nu cred ca vor mai face multe pana la toamna.
16 iunie, 2009 at 00:13
Bună dimineața! Că altfel nu se mai poate pe-aici.
Lui Ahmadinejad i s-a coclit arama de pe față.
Hai Năstase! La proces.
16 iunie, 2009 at 00:13
Noapte buna
16 iunie, 2009 at 00:16
Dar Nastase are deja vreo 2 procese pe rol, in instanta.Le amina si pe alea cit poate, dar acum e la mina judecatorilor.
16 iunie, 2009 at 00:17
Ce-i, Filadel? Vrei sa mergi la nani? Hai ca te eliberez din post
Noapte buna!
16 iunie, 2009 at 00:22
Noapte bună.
16 iunie, 2009 at 00:22
Mi s-a parut mie ca Base a aruncat o torpila si catre Isarescu ?
16 iunie, 2009 at 00:23
@filadel, sa vedem, sa vedem.
@maria, tot ce se poate. desi mare activitate parlamentara pe timpul verii oricum nu ar fi existat.
16 iunie, 2009 at 00:25
Maria, ti s-a parut bine. Si are tot dreptul. Uite, daca nu ti-e somn, citeste si asta:
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-5825866-intrebare-duminica-seara-care-sunt-meritele-bnr.htm
16 iunie, 2009 at 00:31
Clemy,
Nu faci si tu o investigatie jurnalistica legata de presupusele case ale lui Geoana din SUA ?
16 iunie, 2009 at 00:36
Robin,
Eu ma retineri in ceea ce-l priveste pe Isarescu .De data recenta , nu pot sa nu imi pun semne de intrebare legate de cursul eur din
octombrie- noiembrie , de ce l-a adus unde “trebuia” pentru cateva saptamani .A facut atunci jocul lui Tariceanu , a readus jos cursul si s-a batut cu pumnii in piept ca s-a luptat cu gherilele speculaive ca sa treaca campania electorala ?
16 iunie, 2009 at 00:43
Isarescu de la o vreme este periat pe la vantu TV…
Uite ce postare a pus jagardeaua de Roxana Iordache :
AU RESPINS MOŢIUNEA, ÎI VA RESPINGE ARMATA!
By Roxana Iordache
glont-7-62 mediafax ed
Foto: Mediafax
Coaliţia maronie a respins moţiunea PNL-UDMR pe Apărare, depusă la Senat.
Urmează votul Armatei. Cu 7.62.
http://roxanaiordache.wordpress.com/2009/06/15/au-respins-motiunea-ii-respinge-armata/#comments
P-astia iar ii mananca-n cur… Am pus comentariu nasol
, sunt curios daca-l scoate de la moderare !
16 iunie, 2009 at 00:49
Riddick
ce patetism de varieteu! Mă întreb din ce trăiește Roxana Iordache fiindcă înafară de blog n-am văzut nimic. Obscur.
16 iunie, 2009 at 00:59
Idioata a pus poza cu un cartus calibrul .300 Winchester Magnum (belted cartridge, .3 inch = 7,62 mm). Asta este cartus de mare putere, pt. vanatoare de animale mari ori sniper >1000 metri… O fi pus imaginea inadins ?
16 iunie, 2009 at 01:14
http://tismaneanu.wordpress.com/
Watch It Live! Launch of Global Museum on Communism in Washington DC
15/06/2009 — tismaneanu
16 iunie, 2009 at 01:21
Proiect demarat pe timpul Administratiei Bush, ca acm Bubba ar taragana la infinit…
16 iunie, 2009 at 01:30
Ei, ma cauta mos Ene…Noapte buna !
16 iunie, 2009 at 02:41
Democrat vs. Republican. Stanga vs. Dreapta
16 iunie, 2009 at 08:39
om vedea daca iese. desi e mai costisitor as prefera un al doilea tur de scrutin pentru primii doi pentru ca extinderea principiului ar fi “usor” catastrofal daca miine poimiine le vine ideea sa lase un singur tur si la alte soiuri de alegeri. astfel ar fi o mod rational si unitar de vedere.
16 iunie, 2009 at 09:26
Turul doi la orice uninominale mi se pare corect.
16 iunie, 2009 at 10:38
Filadel Bleen invarte o teorie probabila si posibila vis-a-vis de uninominalul asta reparat.
16 iunie, 2009 at 11:08
Buna ziua , prieteni!
Nu m-am tinut de cuvant cu revista presei dar am motive justificative:
am ajutat o vecina care mi-a batut in poarta dimineata ca facuse fiica ei o criza de colon si i-am dat colperin si tadol , am incurajat-o nitel si dupa o jumatate de ora si-a revenit copila si apoi a adormit , ca toata noaptea statuse treaza iar maine are examen , ca e studenta la farmacie.
Acum dau o fuga sa intorc fanul si revin, daca nu m-o da la o parte juniorul care a intrat in vacanta si-mi acapareaza netul.
Si mai am si o catzea care trebuie sa nasca ….si pe Mishu bolnavior…
Sunt mama ranitilor.
Sorry pt offtopic !
16 iunie, 2009 at 11:36
ToTG
you mean RIP penele?
16 iunie, 2009 at 12:04
A inceput sedinta parlamentului pe tema dosar Bombonel. Oricum ar iesi votul, este win-win pentru PDL. Daca iese vot negativ, 322-bis pierd la imagine.
16 iunie, 2009 at 12:18
RIP.
16 iunie, 2009 at 13:09
cu riscul sä aibä UE IN CAP;
NU VOR DA DRUMUL LA JUDECAREA LUI NÄSTASE:
16 iunie, 2009 at 13:12
TOTZI 322 DIN CARE FAC PARTE SI PETRO-LIBERALII, IL VOR TZINE IN BRATZE PE
NÄSTASE:
FOARTE BINE ABIA VOR VEDEA CEI DELA UE,
CÄ MONICA MACOVEI A AVUT DREPTATE:
16 iunie, 2009 at 13:16
ASEARÄ L-AM VÄZUT PE FECALI LA NASU;
A INVÄTZAT REPEDE EXPRESIILE LUI WC,
APOI A CÄRAT PE BÄSESCU SI PD-L,
pt. psd si pnl, numai cuvinte de laudä.
desigur are consilieri buni, HREBE,pavelescu, dusmani ai lui bäsescu.
a excelat in dobitocenii, mitocänii si inganfare.
16 iunie, 2009 at 13:17
cred ,cä astä searä la NASU,
este PRESEDINTELE:
16 iunie, 2009 at 13:17
hai, cä iar vorbesc singurä.
16 iunie, 2009 at 13:19
Theo
n-am urmărit emisiunea. Jiji a devenit mimetic. Are de la cine învăţa verbologia naţionalistă.
16 iunie, 2009 at 13:22
Filadel,
Ce-s codificarile alea ?
16 iunie, 2009 at 13:24
theo
Nu vorbest singura.
te citesc si eu,doar ca am mult de lucru
16 iunie, 2009 at 13:25
te citesc ca sa fiu la curent cu rezultatul votului pt nastase
16 iunie, 2009 at 13:26
Analiza trista in PDL
,,”Partidul Democrat Liberal a pierdut alegerile pentru Parlamentul European, nu in fata Partidului Social Democrat, ci in fata lui insusi. Declaratiile optimiste date publicitatii sunt bune, atata vreme cat nu ajungem sa le credem si noi”. Concluziile sunt desprinse dintr-o analiza de uz intern, realizata pentru PDL de politologul Maria Aurelia Chintoan.
http://www.ziua.net/display.php?data=2009-06-16&id=254535
16 iunie, 2009 at 13:40
Maria
Blaga zicea de dispariţia PNL. Adică Rest In Peace.
16 iunie, 2009 at 13:51
bob
pe de o parte articolul de care pomeneşti e la capitolul flotări de presă. Bine-nţeles că PDL a pierdut ceva (toţi au pierdut) dar a pierdut cel mai puţin (ca partid aflat la guvernare). Pe de altă parte e bine că simt nevoia să-şi reevalueze opţiunile să vadă ce a fost greşit şi să meargă mai departe. De lamentări şi autovictimizări e plină căruţa.
16 iunie, 2009 at 14:09
Filadel
RIP- este exceptional !!!
16 iunie, 2009 at 14:11
Se boicoteaza votul la Nastase.
Ca de obicei !Tipic pentru 322=PSD+PNL+UDMR+PRM
PDL trebuie sa se regrupeze acum,acolo, in acest moment
16 iunie, 2009 at 14:13
Sedinta suspendata. Toate grupurile parlamentare, mai putin PDL, au parasit sala de sedinte. Ce i-a deranjat pe invinsii astia?
16 iunie, 2009 at 14:17
“Toate grupurile parlamentare, maipuţin PD-L, au părăsit sala de şedinţe Şedinţa Camerei Deputaţilor fusese reluată de puţin timp, după ce a fost suspendată mai bine de o oră, pentru că aleşii nu s-au pus de acord ce anume trebuie să voteze.”
16 iunie, 2009 at 14:20
Tipic.
Pana nu se fac alegeri anticipate,tot asa vom trai !!
Din suspendare-n suspendare…
16 iunie, 2009 at 14:23
Nu se schimba nimic, Despinsa, cu alegerile anticipate. Trebuie sa mai treaca ceva timp. Eu zic ca abia in 4 alegeri de acum inainte vom fi scapat de astia: UDMR mai intra in parlament de 2 ori si PNL de 3.
16 iunie, 2009 at 14:26
Maria-91-ieri
Cand am zis de Isarescu ca nu este OK(acum cateva luni)-toata lumea s-a speriat.
Trebuie verificat de 7 ori ceea ce face el.
Este adevarat ca nu este usor sa-l verifici pentru ca trebuie neaparat sa apelezi la SPECIALISTI ADEVARAT -dar si daca apelazi la bun simt-tot il prinzi cu rata-n gura
16 iunie, 2009 at 14:28
Pe cuvant de onoare ca dupa ce am citit si ultimele lamentari ale lui Adrian Nastase mi-a venit sa vomit.
16 iunie, 2009 at 14:29
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-5831733-video-update-sedinta-camerei-deputatilor-fost-suspendata-dupa-psd-pnl-udmr-parasit-sala-adrian-nastase-presupun-doamna-kovesi-absolvit-cel-putin-scoala-tinichigii.htm
16 iunie, 2009 at 14:33
4 alegeri inseamna inca 16 ani??!!!
Nu mai pot!
Nu, trebuie sa se explice populatiei mai mult, sa inteleaga toti ce inseamna dreapta,sa se faca legi care sa ajute dezvoltarea initiativei mici or intgreprinzatori,sa nu-i mai sufoce cu taxe si impozite.
Acum sunt aproape paralizati.
In aceasta perioada Min.de Finante pur si simplu a OPRIT rambursarile de TVA si implicit compensarile la taxe si impozite.
Stii ce ti se spune?:
Platiti-va taxele si lasati rambursarile !!
Basescu a atras atentia si despre asta duminica-deci se stie !!
16 iunie, 2009 at 14:35
dl.Filadel :
Spui ca ,,bineinteles ca PDl a pierdut ceva, dar a pierdut cel mai putin” ;documentul facut, subliniez, la cererea PDl spune insa contrariul :
,,Mai mult, fata de rezultatele obtinute de PD si PLD la euroalegerile din 2007, PDL este campion negativ, inregistrand cea mai mare scadere la capitolul votanti dintre toate partidele: 22,34%.”
Nu as fi semnalat chestiunea daca, imediat dupa alegeri aici,pe blog, nu s-ar fi acreditat ideea ca PDl este invingatorul iar unul dintre lideri, Flutur, mergea si el pe aceasta idee.Iata insa ca un document pentru uz intern, o baza pentru analiza chiar in PDl, contrazice aceste asertiuni.
16 iunie, 2009 at 14:36
Despina ;
De ce nu este Isarescu ok, pe ce va bazati cand afirmati aceasta?
16 iunie, 2009 at 14:38
@Salutare All !
Incep cu o constatare. Citind postarile pe fuga am constatat ca s-a trecut mult prea usor peste semnificatia zilei de 15 iunie. Ieri s-au implinit 19 ani de la descinderea in Bucuresti a hoardei din Valea Jiului pentru a “planta flori in Piata Universitatii”. Mai jos este un link la un interviu exceptional realizat cu Constantin Dobre, fostul lider al minerilor din Valea Jiului in august 1977, interviu in care Constantin Dobre – martor ocular al atrocotatilor din Bucuresti in iunie 1990 – explica cum de s-a apelat la mineri si cine sunt vinovati pentru bestialitatile din iunie 1990.
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/855086/Victimele-atarnau-in-mainile-lor-ca-niste-zdrente-insangerate/
Doar atat:
- Odihneasca-se in pace cei cayuti victime bestiilor minero-securiste !
- Alinare celor mutilati si rudelor celor disparuti !
Iar pentru cei vinovati, in frunte cu bolsevicul imputit Ion Iliescu: sa ardeti in iad criminalilor !
16 iunie, 2009 at 14:38
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-5825866-intrebare-duminica-seara-care-sunt-meritele-bnr.htm
16 iunie, 2009 at 14:43
Reddog m-am saturat sa tip la pereti, m-am saturat sa ii dau RIP lui Ilici. Nu mai merge prietene cat de anti comunista doresc societatea, zic nu mai prinde la masa. Uita-te la Bucurestiul vandalizat de mineriade fara numar. Pe cine voteaza?
Uita-te ce feeling exprima mineriada in mintea oamenilor astia care se gandesc la ratele lor si cat de rau e Basescu. Ce face Tismaneanu si Patrasconiu sustin din toata inima si nu cred ca portocalii se disociaza, doar e trecut obiectivul pe planul doi in harmalaia politica de fiecare zi.
Au fost 120 de Eminescu. A tremurat tara?
16 iunie, 2009 at 14:44
Am treabă, dar intru de draci !
iar l-au ascuns în WC să nu-l vadă to’arşa !!
Îţi vine să-nnebuneşti
Trebe făcută lista cu toţi nesimţiţii care au boicoat azi şedinţa. Puşi peste tot, cu poze şi biografie şi scuipaţi zilnic cu totneamu’ lor de secături…
16 iunie, 2009 at 14:46
Atentie mare ! Se pare ca mutarea de rezerva a scarbelor 322, in cazul in care nu va fi criza puternica pana la toamna, va fi candidatura, independenta sau nu, a lui Isarescu. Adica, omul cu ”meritele”… deja pe la Vantu TV este periat tot mai des. Ba inca lui Dinescu i-a luat-o gura pe dinainte, acum vreo cateva luni: ”dom’le, eu l-as vrea pe Isarescu, mutulica asa cum este el”.
16 iunie, 2009 at 14:47
Si inca o constatare. In decembrie am fost unul din cei care am dezavuat alianta cu PSD, optand fie pentru un guvern minoritar cu UDMT, fie pentru opozitie. Atunci au fost multi care au sustinut ca alianta cu PSD era cea mai buna varianta. Vad acum ca o mare parte din cei care sustineau alianta cu PSD si-au dat seama – in sfarsit – ca alianta cu acest partid este o alianta contra naturii. Cu PSD-ul nu se poate guverna !
Va intreb> de ce a trebuit sa treaca atata timp ca sa va datiu seama de un lucru ce putea fi vazut din avion, si anume ca intr-o alianta cu PSD PDL nu are nimic de castigat, ci numai de pierdut? V-ati convins de acest lucru?
16 iunie, 2009 at 14:51
reddog, poate ca se obtine cumva scindarea PSD. Ar fi a doua bomba H de la ”Petre, esti cel mai bun…sugardaddy”. Time will tell…
16 iunie, 2009 at 14:51
Da,
Si eu as fi riscat.
dar m-a linistit AMP,etc.
Ca e de bine, ca solutia “IMORALA”- e sigura ,ca nu se stie cat de nasoala este criza etc, etc, etc.
Iar cu Isarescu, n-are rost sa ma enervez, pentru ca stiu exact din ce gasca provine
16 iunie, 2009 at 14:52
Bob,
Ai dreptate pretene.
“Analiza” aia nu ştiu dacă e pe bne sau fitil, dar mi se pare o abordare responsabilă şi realistă.
E de făcut la treabă pe rupte şi nu e deloc moment de autofelicitări.
Fără îndoială însă că PDL încă nu stă deloc rău dacă priveşti situţia de ansamblu. Trebuie privit la ce e de făcutcu încrderea că se poate.
Alfel ne luăm toţi lumea-n cap,
…o tragem până pă gât, facem doi găuri pentru oichi şi ieşim la drumu’mare.
16 iunie, 2009 at 15:03
Reddog,
Se prea poate să ai dreptate.
Încă nu ştiu.
Nu-mi dau seama exact câte bile albe şi câte negre au făcut până acum. Văd câteva pe ici-colo.
Justiţia nu trebuia să încapă pe mâna pesedeilor în nici caz.
Uninominalul trebuie schimba obligatoriu !
Dar o guvernare fără PSD ar fi fost poate mai instabilă decâtasta.
Poate pe fondul menţinerii blocului beton nefisurat al 322, PNL putea obţine mai mult la europarlamentare, iar PDL putea fi binişor sub PSD…
Pe varianta asta, PSD are măru-n gură de juma de an.
Nici să-l mestece nu poate, nici să strige….
Totul se joacă în toamnă !
Dacă se schimbă regimul, e clar că soluţiile au fost proaste.
16 iunie, 2009 at 15:10
Doamna Despina :
Din ce gasca?
16 iunie, 2009 at 15:17
PC
16 iunie, 2009 at 15:18
nu este vorba de a se creea un precedent, este vorba de o amentintare.
iar rahat pe coadä au multi si nästase ii stie.
dar pt. romania este catastrofal, ce se intamplä este o mizerie.
acum il acuzä pe predoiu, pe anastase ,pe kövesi.
16 iunie, 2009 at 15:19
Salut Reddog,
Ai dreptate, dar politica nu se confunda cu dreptatea.
Fi atent: Daca faceau guvern minoritar, motherfuckerii astia de la PSD, PNL l-ar fi regulat pe Basescu si PDL-ul mai ceva decit acum, iar Basescu scadea in sondaje cu mult mai tare. Nu exclude ideea unei motiuni de cenzura cu reluarea alegerilor, care spre deosebire de 2007 ar fi fost mai avantajoase pt PSD PNL.
Daca se aliau cu PNL – ai fi acceptat un guvern cu Tariceanu PM ? Ca asta a fost conditia pina in ultima zi.
16 iunie, 2009 at 15:22
Autoritatea Electorala Permanenta a trimis un raport la parlament privind sistemele de vot. Nu se mai aude nimic cu modificarea sistemului de vot. Adica, daca incepe schitarea noii legi.
16 iunie, 2009 at 15:27
Salut Tinere de stanga.
Nu sunt de acord cu tine.
Eu am spus clar, optiunea era fie un guvern minoritar cu UDMR, fie opozitia ! Si nu cred ca Basescu putea sa cada mai mult in sondaje decat a cazut pana acum.
Ia inceraca sa-ti imaginezi un guvern PSD-PNL “tocat” marunt atat de PDL in Parlament, cat si de Pirat pe cealalta parte ! Era mai greu o perioada, dar garantat, Basescu castiga fluierand in toamna. Acum insa nu mai sunt asa de sigur ca piratul castiga in toamna !
16 iunie, 2009 at 15:28
Eu cred ca e ceva cu Isarescu pentru ca altfel Basescu nu spunea nimic de “optimismul exagerat” al BNR .Ceva legat de candidatura lui Isarescu ori la presedentie ori la conducerea BNR .
16 iunie, 2009 at 15:30
Reddog,
Si daca castiga Basescu in toamna si la carma guvernului era Tariceanu sau Geoana ce castigam?
16 iunie, 2009 at 15:31
maria, comentariu cu Isarescu, al meu, #134.
16 iunie, 2009 at 15:32
Azi , in parlament , PDL e in coalitie cu PSD ?
Cred ca avea dreptate Clemy ieri.
16 iunie, 2009 at 15:33
Riddick,
Am citit de-asta mi-am si amintit de subiect
16 iunie, 2009 at 15:36
Va mai dau ceva ca sa fie scarba totala
http://www.ziare.com/Singurul_proces_penal_pe_rol_al_lui_Nastase_a_fost_suspendat-788300.html
16 iunie, 2009 at 15:36
Maria, dupa alegerile din toamna oricum vom avea o alta majoritate ! Garantat !
Ia incearca sa-ti inchipui ce se va intampla cu PDL daca Basescu pierde alegerile in toamna !
16 iunie, 2009 at 15:39
Reddog,
Stiu ce se va intampla dar sunt sigura ca stiu asta si PDL si Basescu .Nu au alta solutie decat sa castige .
16 iunie, 2009 at 15:39
ATZI AUZIT PROPUNERI?
referendum pt. nästase.
auzi altzi bani altä distractzie.
nerusinatzii, acestia duc o luminä f. proastä asupra romaniei.
f.f. räu ce fac hotii si penalii parlamentari.
din cauza lor se vor täia subventzii.
atunci tot bäsescu este de vinä?????????
16 iunie, 2009 at 15:42
theo,
Acum Basescu si PDl nu trebuie sa rateze momentul mediatic oricati gornisti si cimpoisti au ceilalti .
Oare in perspectiva alegerilor din toamna nu e mai bine ca 322 procedeaza asa ?
16 iunie, 2009 at 15:44
Reddog,
Ce dreak sa fac si eu? Niciodata n-am dreptate
16 iunie, 2009 at 15:53
Extraordinar !
Cata nesimtire zace in poponarul asta !
Auziti la el , sa-i zica Robertei Anastase ca nu pricepe nici cat un tinichigiu !!!!!!
Si cand te gandesti ca Parlamentul putea da de pamant cu el trimitandu-l sa-si caute dreptatea in instantza!
16 iunie, 2009 at 16:13
in seara asta la NASU ESTE PRESEDINTELE:
SÄ VEZI CUM II ATACÄ:SÄ-I FAcä praf.
16 iunie, 2009 at 16:18
theo,
bine ca mi-ai spus , sa ma benoclez si eu.
16 iunie, 2009 at 16:22
http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Business/International/134134/British-Airways-le-cere-angajatilor-sa-renunte-la-salarii-pentru-o-luna.html
16 iunie, 2009 at 16:30
sunt multe firme dela noi, care au renuntzat la bani, la premii, etc.
fiul meu lucreazä la o firmä mare desi au un proiect inportant , a trebuit sä-si i-a concediu färä platä tötzi,14 zile, asta este.
16 iunie, 2009 at 16:45
Theo
Eu asa ceva n-am auzit pana acum in Occident.
Sa renunti la salariu pentru o luna?
E rau de tot !
Asta e clar !
16 iunie, 2009 at 16:54
Si la Regia sivica unde lucreaza sotul meu s-au injumatatit deconturile la benzina desi erau mici si au distante foarte mari pe care le parcurg zilnic cu masinile proprii.
Nici tichetele de masa nu se mai dau de cateva luni.
Criza loveste peste tot.
16 iunie, 2009 at 16:59
Erevanca Chiriac iar mananca rahat cu polonicu’ despre Base.
Pe asta as da-o afara imediat daca as fi sefa ei.
Iar Medelin a inceput sa arunce si el vorbe grele la adresa presedintelui si a PDL-ului.
Pe asta nu l-au mai dat afara din PSD?
Sau l-a primit Vanghelie inapoi , sa ii explice cum devine cu domnul Herodot si goagle ?
16 iunie, 2009 at 18:18
este incredibila badarania crasa a lu’ cetateanul (viitor puscarias) adrian nastase…
nerusinarea unuia ca nicolicea….
zau, fratilor, este greu sa fii pedalist in ziua de azi….
pe vremea comuistilor era greu sa fii dizident, azi este greu sa fii altel, sa te comporti altfel ca psdistii, pnl-istii udmr-istii etc…
numai bocanci cu noroi le-as inghesui lui nastase si nicolicea (nicolischi??) si altora ca ei in botul acela nemernic…..
cum naiba se poate scapa de asemenea manifestari JOSNICE, de asemenea canalii, bestii cu staif???
cind presa este de partea celor 322BIS!
(nu toata)
16 iunie, 2009 at 18:20
Buna seara, cateva cuvinte pe fuga.
Eram convinsa ieri ca nu vor vota ptr trimiterea in judecata a lui Nastase. Am avut din pacate dreptate.
Si cred ca Basescu va cere la nasu PSD sa aleaga intre a fi la guvernare sau sa-l pazeasca pe Nastase. Sa vedem daca am si acum dreptate.
@Riddick, nu prea cred in varianta Isarescu. Omul a mai candidat odata, chiar din postura de premier in 2000, si nu a castigat mare lucru.
16 iunie, 2009 at 18:23
http://www.cotidianul.ro/vasile_dancu_transilvania_va_decide_presedintele_romaniei-87950.html
16 iunie, 2009 at 18:26
http://www.revista22.ro/articol-6225.html
16 iunie, 2009 at 19:04
viq,
maestre, cu plecaciune ,scuze ca n-am participat la dezbatere,cu atat mai mult, cu cat era vorba de Bocutu’meu,pentru care orice lauda ma “cucura” nespus( ca sa fiu mai intima!!!).
Mi-a luat ceva vreme “expozeu”ce va lua lumina “rampei” in curand……si pe urma m-am procopsit cu o “tona”de de medicamente,tocmai cand ma asteptam sa-mi fie bine.
16 iunie, 2009 at 19:12
Eu am rezerve in privinta candidaturii lui M.Isarescu.Omul a zis de multe ori ca nu doreste sa candideze.Nici sanatatea nu prea-i permite;munca la BNR l-a epuizat.Pe urma ,locul Guvernatorului este acolo unde este acum,sa-si faca treaba la ce se pricepe mai bine.Este o mare greseala sa suprapui calitatile de finantist cu cele de politician si om de stat.
16 iunie, 2009 at 19:20
Reddog,
nimeni din muntenii si livezenii portocalii n-a aplaudat alianta cu dusmanul.Multi am inghitit broasca raioasa si dupa incercari disperate de formare a unui guvern cat de cat stabil,ne-am resemnat cu formula respectiva.Am sperat sa castige substantial pedelistii in iunie,ceea ce nu s-a intamplat si , ca sa fim sinceri pana la capat,nici nu conteaza atat de mult.Problema care macina societatea romaneasca este “monstruoasa coalitie” a celor 322 care n-a disparut nici o secunda,a plutit mereu deasupra noastra.Ultima speranta este un nou mandat prezidential pentru pirat.In rest,nimic nu ma intereseaza.
16 iunie, 2009 at 19:43
Doamna dora ;
Ia citit sa vedeti cat este de corect ,,Bocutuil dumneavoastra” si asta in vremuri de criza; sunt curios ce parere aveti :
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/855156/Boc-stoarce-bugetul-pentru-colegiile-PDL/
16 iunie, 2009 at 19:46
Parca Emil spunea ca domnul Bob e de fapt doamna Loda ?
16 iunie, 2009 at 19:58
maria,

hihihi!
izact !
e de belea !
mie o sa mi se adreseze cu “stimata doamna”, ia sa vezi !
16 iunie, 2009 at 20:04
Domnule bob….vorbe,vorbe si iar vorbe goale … fluturate prin presa!.Doar nu-ti inchipui ca le consider literea de Evanghelie si ma inchin lor.
Ce e rau din partea unui presedinte de partid sa-si indemne oamenii sa faca proiecte viabile?Si celalalt presedinte sa procedeze sa la fel nu sa fie dimineata in guvern si d.m in opozitie.Omul asta (adica Geoana) a obtinut tot ce s-a putut din pozitia de sef secund al partidului de guvernamant.
16 iunie, 2009 at 20:05
maria,
daca e d-na Lodu, atunci stie ca sunt o Doamna,deci i-am raspuns.
16 iunie, 2009 at 20:10
La B1 acum e invitata Rodica Culcer si Dancu(ala de la Cluj) iar de la 9 vine Base .
16 iunie, 2009 at 20:11
clemy,
de ce in fuga?
Nici eu nu cred in varianta Isarescu.Am argumentat-o nu demult.Imi amintesc ca am fost amandoua de acord ca e bine unde e.Pentru cea mai inalta functie in stat e nevoie de un politician si inca unul de clasa.Or,la ora actuala nu exista decat unul singur:T.Basescu.
16 iunie, 2009 at 20:16
http://doc.hotnews.ro/saraca-justitie-si-conflictul-de-interese.html
16 iunie, 2009 at 20:29
Oare petroliberalii cum savureaza momentul? Cum isi explica liberalul anti-pdl ca liberalii au votat pentru Nastase? Tare as vrea sa vad.
16 iunie, 2009 at 20:35
Ma obsedeaza cifra 322.
Mi-a provocat atatea stari,uneori chiar contradictorii,incercand sa intrevad o ruptura….. ceea ce a fost desigur o falsa impresie.Vorba aceea,nu faci sita din par de caine.
Ajungand in acest punct cu impresiile si ,urmarind politica editoriala a presei scrise si vizuale,m-am gandit la ceva:ce lovitura de ciomag ar primi moguluii sa afle ca ,piratu’nu candideaza.Fie ce-o fi,eu nu mi-as dori asa ceva.El trebuie sa lupte pana la ultima suflare!!!!!:)
16 iunie, 2009 at 20:36
http://www.revista22.ro/articol-6226.html
16 iunie, 2009 at 20:39
imperialistule,
SI EU! Ipcrizia liberala in spendoarea infatisarii sale!
16 iunie, 2009 at 21:07
Dora,
“..ce lovitura de ciomag ar primi moguluii sa afle ca ,piratu’nu candideaza..”
Recunosc că nu m-am g#ndit până acum la posibilitatea asta, dar dacă mă gândesc cu toţi creierii, ar fi o lovitură cum numai Băsescu ar fi în stare să clocească.
Dacă tot amână anunţarea şi idioţii ăştia continuă să-l zgârme-n fund în continuare, orice este posibil.
Şi nu cred că-şi închipuie cneva că pedeliştii şi probăsescienii s-ar schimba şi ar vota altul decât candidatul PDL.
O s-avem o vară fierbinte.
Şi-o toamnă full color…
16 iunie, 2009 at 21:14
Reshpectivii contracandidati ar ramane si ei fara “obiectul muncii”.Cum sa-si modifice strategia rapid, cand nici pe aceea pe care au avut-o n-avea nici un haz?
16 iunie, 2009 at 21:14
Viq,
asa m-am gandit ca as face daca m-ar sictiri mogulii non stop.Si i-as lasa cu gura cascata ,stane de piatra ,pana dupa alegeri.
16 iunie, 2009 at 21:18
Salut! Pe zi ce trece, C. Antonescu parca suna din ce in ce mai fals, ca o flasneta. A luat startul prea devreme, a lansat n-spe mii de teme,care de fapt sunt una singura : Basescubasescubasescu, deja publicul s-a plictisit de el si mogulii scocioresc prin lada de vechituri, l-au scos pe duda, insa era desemnat figurant inca din actul I.
16 iunie, 2009 at 21:19
Riddick,
a sosit piratu’cu nava!
16 iunie, 2009 at 21:19
”Piratul” in direct la Nasul, pe B1 TV.
16 iunie, 2009 at 21:26
Riddick,
Contracandidaţii piratului sunt de un ridicol enervant.
În loc să bă bucur că-s aşa tâmpiţi, mai degrabă mă intristez şi mai mult.
iar când văd periodic şi inapetenţa românilor pentru a acţiona asupra derbedeilor ăstora, şi rezultatele de pe la urne, m-apucă amocul
16 iunie, 2009 at 21:33
Devine interesant electoratul PRM + PNG. Aproape sigur ei vor face diferenta la turul doi. Desi acum au scos cam 9% cu participare 28 %, vor avea mai putin in toamna, cand estimez o participare dubla.
16 iunie, 2009 at 21:38
16 iunie, 2009 at 21:39
Trebuie sa recunosc ca avem un pirat tip-top.Un costum impecabil,cravata,camasa de Domn elegant si cu prestanta.Ii sta bine bejul.
16 iunie, 2009 at 21:40
Dora,
Da care-i treaba cu “fata tatii ” ?
16 iunie, 2009 at 21:43
viq,
l-ai auzit pe Dancu?Creste rolul comunicarii virtuale.Adica s-a creat o noua AGORA.Peste 2,5 mil.de internauti se informeaza si comunica pe aceasta noua cale.
16 iunie, 2009 at 21:45
maria,
nu nu asculti?A explicat cum a convins-o de doua ori sa nu candideze si a treia oara n-a mai avut succes.
16 iunie, 2009 at 22:27
Deci pina la urma tot am fost banata. Oi fi meritind, stiu si eu ?
16 iunie, 2009 at 23:36
presedintele a fost super.
linistit, punctual si informat.
acum dacä i-a al doilea mandat poate face mult pt. romania. stie mersul lucrurilor.
ce se tot prosteste loda cu… bob,
emil a spus cä este ea.
16 iunie, 2009 at 23:38
bravo d-le presedinte!
asta este comportamentul unui presedinte adevärat. in seara asta au mai cräpat catziva dusmani.
16 iunie, 2009 at 23:40
miine se reia dimineata emisiunea .
pt. cine nu a väzut-o sä o vadä.
16 iunie, 2009 at 23:40
postare 9!
16 iunie, 2009 at 23:40
noapte bunä.