Să presupunem că pe planeta albastră, asta a noastră, ar dispărea brusc memoria, aşadar ştiinţa / conştiinţa a tot ceea ce omul a aflat/ înfăptuit el personal ori specia în istoria / viaţa sa, inclusiv biblioteca lumii, cartea / cărţile şi memoria genetică dobândită de la animal planet, n-aşa?, şi deci în aiastă cruntă ipoteză ce s-ar întâmpla, cetitorule, a…? Cu ce s-ar echivala situaţia asta ce nici măcar nu se poate imagina, dacă nu cu moartea…? Iar cine s-ar mai naşte totuşi pe-aci – fiidcă s-ar afla pe ţeava mă-sii deja… -, ce-ar deveni, mey… ? Ce-ar ajunge un copil despre care “eu” nici n-aş şti ce e, şi de fapt nici nu l-aş vedea, fiindcă nu l-aş mai putea compara cu altcineva sau cu altceva din memoria mea, cum de altfel nici pe mine însumi nu m-aş mai percepe, necum pricepe, n-aşa?, nici mâna-mi n-aş mai şti ce-i cu ea, nici pantofu stâlciat sau vârfu nasului coroiat şi-aş privi la lume ca poetu cel mai nevinovat sau ca un bebeluş din spuma mării întrupat, din moment ce-n memoria mea ar fi tabula rasa, ca într-un loc perfect întunecat, antifonat, antiodorat, de nepipăit şi de negustat…?
Chiar asta e nefiinţa, mey, leat : e imperiul de unde memoria ori a zburat, cum se-ntâmplă în cazul celui ce-a fost om luminat, dar care din viaţă a încetat, n-aşa? şi s-a îngropat înapoi în pământul din care fusese creat pe baza softului ori a sfântului duh din părinţii părinţilor lăsat – şi deci în baza comenzii trecutului îndepărtat & imediat, duh plecat din atomu primar odată cu timpu ca o săgeat’ şi lansat spre omega cu viteza luminii la patratu tot mai încurbat, n-aşa…? -, sau, din contra, e imperiu în care memoria încă nu s-a înfiripat, cum se-ntâmplă cu nenăscuţii din viitor, care zac virtual în coiţele & ovuleţele alor lor, în storia trecuţilor şi actualilor din cetele viilor şi morţilor şi-n libidoul vâscos dedus încă din soarele sorilor, aloo, adecă din l’Amor che muove Il Sole e l’altre stelle, very vere, n-aşa ?, aşteptând ca săgeta timpului să-i ajungă din urmă când le-o sosi vremea, să străpungă inimele / animele tăticilor şi mămicilor lor şi să-nceapă să extragă din pământu patriilor, prin contopirea contrelor, n-aşa?, moleculă cu moleculă din carnea în care se va însămânţa memoria pentru next generation din hypernoru’ viitor, voila, mai adăugându-se şi de la generaţia asta încă o sintezuţă acoloşa, o contribuţie proprie la vectoru memorial ce-a plecat acum 15 miliarde de ani din bomboiu’ primar si va ajunge in staţia terminus într-o bună zi pe sar’, normal…
Căci ce sunt “eu”, bre, decât summa momentelor imbricate pre limba maternă, cum ar venea, în memoria mea, mai precis în materia cenuşie concrescută ca o interfaţă candrie între ce-a fost şi ce-o să fie, între a fiului maimuţei şi-a celor de subt el împărăţie, provenită la rându-i din evva eukariota fistichie, şi virtualitatea mea sau a ta ce mereu şi mereu va urma, păi cum drea’, din moment ce io scriu icişa, chiar şi după ce martorii copilăriei mele nu mai sunt decât în gând, căci s-au întors literalmente în strămoşescu Pământ, de unde vor fi fost concepuţi la vremea lor pe baza softului nevermor-nemuritor al ţărişoarei “de glorii şi de dor”, al sfântului duh Ro din care ne tragem cu toţii şi care-i păstrat – unde credeţi, puritani, aloo…? – în nişte banale izmane colorate câteodat’ maro sau întinaţi chiloţi, între picere de mic burghezi sau de hoţi, de ingenii sau de netoţi, de cerşetori sau de conţi, prin care cel ce este prin toate, toante, tonţi şi toţi se-mbracă-n firea-i compusă din immensitatea de vii şi morţi, soaţe şi soţi, viziuni şi vizigoţi, atomi şi arhonţi, radiaţii şi roţi, maţe si moţi, parţi şi porţi, robi şi roboţi, sabbat şi saboţi, unghii şi hughenoţi, sanctităţi şi sanculoţi etcaetera, etcaetera…, refăcându-şi pas cu pas duhu ori structura germinativă a sa, precum o semincioară de mei azvârlită de sămănător în pământu’ reavăn & roditor al primaverei, când înfloresc grădinile cu-al lor zumzet & odor, şi care sâmbur plesneşte deodat’ îngrozitor, asurzind al microorganismelor bobor, aidoma big-bang-ului hyperbubuitor, n-aşa…?, pe urmă încolţeşte, înmugureşte, creşte şi leagă cu spor, refăcându-l la sfârşita sfârşiturilor pe tatăl speciei lor şi totodată fiul meilor…n-asa…?, aşa cum sfântu soft sau cuvânt însămânţat de Avesalom de dor plangând în maica preacurată a tutulor – văzutelor şi nevăzutelor, trecutelor, prezentelor sau viitoarelor încătuşate-n Hypernor, în pântecu atotcuprinzător, în raiu, iadu sau atomu-ncepator, unde nu e nici timp, nici loc, nici fiinţă, nici nefiinţă, aşa cum unii o înţeleg, ci doar virtualitatea de la Alfa la Omeg.. – se va reîncarna în pater noster cel întreg…
AVP

27 iunie, 2009 at 21:50
27 iunie, 2009 at 22:06
Nu indrazneste nimeni ,”fratre?”sa deschida …discutia?
Cred ca ne-a epuizat Monica Ritzi..
Eu ,ca de obicei ,sint uimita de torentul ideilor si cuvintelor .De multitudinea viziuni care ne conduc ,cind in urma cu miliarde de ani la “ce-a fost” ,”atomul primar “..”evva eukariota” si pina la “virtualitatea mea”,si a noastra..cind “la ce-o sa fie “si la ce va urma “..
Pai,e clar .Vom fi mereu aici pe Planeta asta de culoare Albastra si de forma unui OU ..Cred ca trebuie sa multumim lui “pater noster” ,zi de zi si ceas de ceas ,ca am fost cei alesi sa fim prezentul ,dar si viitorul..
P.S .AVP ,imi face impresia ca “acest mic fragment” si cel ce va urma “Invierea” sunt scrise mai de curind ?..Nu se poate sa fie scrise de un tinar ,chiar si de 30 de ani ..si totusi au trecut atitia ani!!??
Hmm! sa-l trimiiiit ,sa nu-l trimiiit…Ei,si..uite ca risc.
27 iunie, 2009 at 22:09
oranges,
doar atit !
27 iunie, 2009 at 22:11
Skorpi
ai o reacție la ou după cum mă gîndesc eu?
27 iunie, 2009 at 22:15
Eu m-am gandit de multe ori cum ar fi sa vad Pamantul din spatiu.
Si mi-ar place sa-l vad!
Va ganditi la Univers din cand in cand?
27 iunie, 2009 at 22:17
“multitudinea de viziuni?”..oare am scris bine?..nu-i cam ,bla,bla,bla?
hai,contraziceti-ma !Spuneti ca n-am inteles nimic ,si ca mai e mult pina vom intelege ce vrea sa ne spuna “poeselul”asta …
Cum sa facem noi, sa intre aici ,acei critici si analisti literari ca sa ne disece acest “material ” literar,dar si filozofic si stiintific etc…
27 iunie, 2009 at 22:21
Despina ,pai ,asa se vede ..chiar asa? nu-i prea tuguiet ?Da,dar este o imagine extraordinara..
27 iunie, 2009 at 22:23
Filadel,
.. si tu ?
27 iunie, 2009 at 22:38
filadel, stely,
prima mea reactie la no. 1 este un raspuns de idiot, care la inceput nu a inteles mai nimic…doar idiotii rid cum rideam eu mai sus…
acum la o distanta de 40 de minute, mi-am propus sa recitesc postarea lui AVP si recunosc ca am inceput sa pricep si chiar am priceput, mai ramine de rumegat si ultimul paragraf…
anyhow cu putin efort, trebuie sa recunosc ca este multa filozofie in rindurile lui AVP, spumos spus in stilul lui….
trebuie doar sa te obisnuiesti cu el…
sint idei pe care daca incepi sa le aprofundezi…te doare capul… infinitul te doare!
27 iunie, 2009 at 22:47
Bey! (a la Garcea) lucrarea e o coproducţie şi conţine 25% şi transpiraţia lu băiatu! AVPelu a adus fotografia şi ideea deci Planeta. Eu am făcut Ou din ea.
27 iunie, 2009 at 22:51
Bineinteles ca m-am prins ca este Planeta nostru AlBASTRA !!-tuguiata !
Din cand in cand este bine sa ne gandim ca nu suntem singuri in Univers si ca existenta noasytra este un mare miracol
27 iunie, 2009 at 22:52
Sunt pe fuga si … off / topic
Vezi >>> http://qibitz.blogspot.com/
Va las cu “Planeta ou” si va urez vise placute…
27 iunie, 2009 at 23:20
Emotion portocaliu ovoidal pe varf de munte.
27 iunie, 2009 at 23:24
Tema este extrem de generoasă. Mi-a pus în mișcare toate rotițele din creier. Sper să nu-mi iasă fum din el.
27 iunie, 2009 at 23:38
Oranges,
recunosc ca am ris cu lacrimi..mai ales dupa ce a venit si Filadel cu remarca aia.
Stai,sa nu crezi ca rid de tine !..Rid si de mine …Ce tupeu am !..
27 iunie, 2009 at 23:43
Filadel,
hai,spune ! da drumul la angrenaj! Mai intii spune-necum ti-a reusit transformarea Sferei in Ou..Nu-i cam mult ,25%..Daca va fi publicata de vreun editor si prefatata cu fotogrfia asta ,tu ai sa pretinzi 25%?..
28 iunie, 2009 at 00:25
oranges,
Dar pe AVP,nu l-o fi durut capul cind a scris-o? Chiar, AVP ! Povesteste-ne…cind ai scris-o,cum ti-a venit ideea ,cite si ce carti ai citit ptru documentare ..Nu cred ca toate s-au asezat asa repede .. si placut ca stil, si riguros stiintific, si literar ,fara greseala..ba da ..ti-am gasit una la prima parte ..chiar si “mitoza “in loc de “meioza”,imi da indiciul ca ai citit despre diviziunea celulara si formarea gametilor,despre procariote,eucariote,talofite …cit si multe elemente de chimie,biochimie ,chiar si fizica si matematica ..Asta privind partea stiintifica,apoi cred ca ai citit Biblia(Cartea Cartilor ),Noul si Vechiul Testament ..Cred ca “Tatal nostru “si “Crezul” stau la baza interpretarii mistice a Genezei ,dar si filozofice…
28 iunie, 2009 at 00:31
Bun …hai, ca miine,poate,voi avea raspuns la toate intrebarile si interpretarile mele cam infantile ,chiar de la autor ..
Somn usor ,paminteni !
28 iunie, 2009 at 00:51
Memorie. Uitare. Un binom care te aruncă foarte ușor din realitate în filozofie. Care-o fi granița dintre ele? Filozofia este o altă realitate? O metarealitate? Este poate starea de supremă chestionare, de balans a realității cu ceea ce credem despre ea în interiorul cutiei cu rotițe? Probabil una dintre astea toate și multe altele. Nu știu.
- Vîrsta planetei ou este presupusă la 4,6 miliarde de ani.
- Acum vreo 64 de milioane de ani a avut loc prima extincție, primul reset de care știm în urma impactului meteoritului din Yucatan – Mexic. De atunci au avut loc nenumărate glaciații și inversări ale polilor magnetici fiecare susceptibile de alte resetări.
- Vîrsta omenirii, după ultimele reestimări coboară înapoi în timp pe la 200.000 dar dacă luăm în calcul și estimările geneticii putem ajunge înapoi cu 500.000 de ani.
Vîrsta civilizației noastre este scurtată cam la 35.000 de ani cam pe cînd bănuim că ar fi apărut omul de CroMagnon bunicul nostru.
Raportată la intervalul de la primul reset și pînă astăzi vîrsta omenirii încape de 128 de ori complet. Am fi putut avea 128 de reset-uri.
128 de încercări. 128 de începuturi. 128 de omeniri. 128 de civilizații.
Nici o memorie nu ne-a rămas. Nici un semn pe care să-l putem descifra. Dar nici un motiv să credem că nu există astfel de semne dacă nu sîntem pregătiți să le vedem.
Memoria noastră stă în gene și-n minți. Ce n-a mai încăput acolo am scris pe pereții peșterilor ca să dăm mai departe. Apoi pe piramide, temple, case, suluri și-n cărți. Cînd n-a mai încăput nici acolo am băgat-o în computere și-o multiplicăm cu cîteva ordine de mărime în fiecare zi.
Din păcate memoria noastră este efemeră și trebuie rescrisă la fiecare cîțiva ani minusculi. O simplă pană de curent pe un sfert din suprafața globului poate produce pierderi incalculabile. Pe jumătate din suprafață ne aruncă înapoi cu 50 de ani. Pe toată suprafața: rămînem la cărți.
Un dezastru global care ar distruge omenirea ar lăsa urmele civilizației noastre pentru maxim 100.000 de ani. După care pauză.
Presupunînd că peste încă 500.000 de ani o nouă rasă se va naște nu va găsi nici o urmă a existenței noastre sau chiar de va găsi n-o va putea vedea așa cum nici noi nu vedem azi.
Dar așa cum noi facem aceste presupuneri putem bănui că și strămoșii noștrii prezumtivi (cei 128), dacă n-au fugit în stele, le-au făcut. Probabil că s-au gîndit și ei să salveze cumva memoria, această cea mai prețioasă zestre și singura transmisibilă.
Cum ar fi putut păstrată peste timp? Cum să înșeli secole și milenii? Cum s-o faci să ajungă la destinație cînd planeta ou se mișcă, trăiește, se transformă și se înnoiește atît de repede?
Există un astfel de loc, o ladă ferecată cu moștenirea noastră, care ne așteaptă s-o primim?
Cred că da și poartă semnul celor care știu să-l vadă.
28 iunie, 2009 at 08:57
neata, livada cu portocali,
m-a dat gata aseara postarea lui AVP,
dar si postarea lui filadel pe care am citit-o adineauri…
aseara pe la 12.50 am simtit fum in cartierul meu…..era cam cind crease filadel postarea, oare din creierul lui venea fumul???
chibitz: fain!
stely,
puteai sa rizi si de mine pentru ca meritam…
28 iunie, 2009 at 09:26
off topic, un articol excelent:
http://www.revista22.ro/cum-ie351im-din-ce-am-intrat-6263.html
Ştiu că aprecierea aproapelui nu e un obicei larg răspândit în societatea românească.
Ca să fiu şi mai tranşant, e atât de puţin răspândit, încât, atunci când apare, e privit mai degrabă cu suspiciunea unor motivaţii oculte. Dar, totuşi, trebuie început de undeva.
CUM IESIM DIN CE-AM INTRAT? – autor: Cosmin Alexandru
28 iunie, 2009 at 10:18
Skorpi
de acolo era fumul.
28 iunie, 2009 at 10:36
Buna ziua , prieteni !
)
Nu stiu daca ati observat absenta mea de pe blog ca m-am uitat in fuga peste titlurile ultimelor zile si cred ca ati avut discutii furtunoase .
Adica interesante , bre .
Eu am probleme cu PC-ul in sensul ca mi s-a prajit de tot.
Acum scriu de la al altcuiva si nu pot zabovi decat putin.
Pana o sa imi cumpar altul sa nu ma cautati .
(hihihi! nici n-aveati de gand , stiu , dar zic si eu asa , sa se bucure si Dabija
PS : stiti ca eu sunt campioana la ontopic , totusi dati-mi voie sa fac o exceptie acum si sa va spun ca am murit un pic la aflarea disparitiei lui Michael .
As fi pus aici macar doua videoclipuri de-ale lui
Black or white si Thriller .
Poate si Bad .
Mie Michael mi-a marcat definitiv viata.
Va doresc numai bine si pe curand !
28 iunie, 2009 at 10:36
Pe AVP il stim deja si de fiecare data reconfirma ceea ce am descoperit citind postarile de pe blogul personal care ne produc surpriza si bucurie.Nu-l laudam mereu ,pentru ca stim ca nu-i place.
28 iunie, 2009 at 10:38
Luminita,
am observat lipsa ta, mai ales ca ti-am trimis 2 emailuri fara nici un raspuns….
cu M.Jackson te inteleg….
28 iunie, 2009 at 10:40
Luminiţa
Te aşteptăm!!
PC-ul bine prăjit e mai bun decît fiert
28 iunie, 2009 at 10:45
Pe Filadel nu-l stim inca foarte bine dar ne-a surprins de cateva ori.
Am citit aseara si nu mi-a venit sa cred.
Am zis, iar sa mai citesc si maine dimineata.
Azi dimineata am descoperit din nou cu surpriza profunzimea filozofului si m-am bucurat ca exista oameni de o calitate exceptionala cu care putem comunica.Este un mare privilegiu !
Ce cautam noi de fapt?
Cutia neagra a Pamintulu,a Umanitatii, a Civilizatiilor trecute ,a Omului?
28 iunie, 2009 at 10:46
Acum trebuie sa ies.
Revin
28 iunie, 2009 at 11:22
Planeta Ou…
A naibii temă! Și trebuia să vină și Filadel ca să mai „simplifice” lucrurile. Am început – și am șters de 3 ori – un comentariu.
Furnici îmi roiesc sub calotă.
Rotițe care se învârt de zor. Fum!Îmi vuiește capul…
Doar o singură întrebare am – în locul comentariului:
Este bine că atunci când ne ducem, ducem cu noi toate sentimentele din viață? Toate frumusețile încercate? Toate găselnițele noastre? Tot ce a fost bun pentru noi și pentru alții?
Ce bine ar fi ca toate să rămână la dispoziția și accesul imediat al celor ce rămân!!!
28 iunie, 2009 at 11:26
Arizona
ceva tot rămîne: niște gene, niște vorbe, niște amintiri, cu condiția să le lăsăm.
28 iunie, 2009 at 11:42
ce minunat a scris, AVP,FILADEL,
cand am väzut oul, m-am gandit la un ou din magazinele cu pietre semiipretzioase . mä fascineazä pietrele naturale, melanjul de diferite culori.
culorile sunt asa de frumos inbinate,
incat potzi crede cä sunt de mana unui iscusit pictor, potzi visa.
eu väd pämantul, ca ceva viu, vesnic in miscare in trensformare.
incercäm sä-l modeläm ca pe o plaastelinä si cand ajungem prea departe, dumnezeu ne dä peste manä,
ne scuturä putzin, dä ceva mai multä apä , s-au ne uscucä pämantul, poate, poate , pricepem ceva.omul este räspunzätor de tot.
28 iunie, 2009 at 11:43
Pe mine Pamantul e plicticos, asa ca m-am mutat pe Marte.
28 iunie, 2009 at 11:49
arizona,
poate rämane si ceva bun dacä vrem,
dar le vom läsa nepotilor nostrii un ou , pe care din proastä crestere , ca pe un pom, mafiotzii vor sä-si zgarie numele , s-au sä ciopleascä un pic numai pt. el.
läsäm pt. viitoarele generatii, vrajbä, urä, competitzia cornutelor, si milioane de boli incurabile.
28 iunie, 2009 at 11:54
asa cum este si oricat de räu ar fii, iubesc oul asta deformat, cavernos, dar strälucitor, darnic.
niciodatä nu l-as päräsi, pt. cä si atunci cand mori ,este generos -te lasä sub coaja lui.
28 iunie, 2009 at 13:14
Salud !
Planeta Ou imi spune ca Dumnezeu a fost gaina.Si ca intii a fost gaina. Si copiii mei imi spun : ^tata gaina^
Ma ingrijoreaza traiectoria(de rotatie si revolutie) pe care o poate avea intr-un univers ouamorf o planeta ou. Hiperboloidul de rotatie se invirte pe o elipsa (se intrebau grecii vechi de ce dreak au inventat curba asta ca sa le raspunda kepler mai tirziu. Tot asa ne va raspunde avpeul tot mai tirziu)> Oul nu e dinamic,nu e democratic. si e ireversibil dupa cum zice si cintecelu’ :
Humpty Dumpty had a great fall.
All the king’s horses,
And all the king’s men,
Couldn’t put Humpty together again
28 iunie, 2009 at 13:50
pot incerca un comentariu?
28 iunie, 2009 at 13:56
Intrebare:
“dacă ar dispărea brusc memoria?”
Răspuns:
AVP şi noi toţi am uita unii de alţii. Nu vreau. Îmi sunteţi dragi!
28 iunie, 2009 at 13:57
Pentru Despina care doreşte să vadă Pământul din spaţiu:
http://www.youtube.com/watch?v=lwwioJhQzeg
28 iunie, 2009 at 14:00
28 iunie, 2009 at 14:04
fini,
inseamnä asa de mult , räspunsul täu.
ce ne-am face färä sentimente, färä
memorie. dar cred cä uneori ne-ar
place sä uitäm anumite lucruri.
28 iunie, 2009 at 14:04
da, vad ca mi-a dat voie!parerea mea ,filadel,e ca v. p.are aici o abordare mai degraba metafizica!nu moartea fizica ,disparitia e subiectul disertatiei,ci, disparitia memoriei,disparitia sinelui! poti exista dar fara sa stii, nu te recunosti nici pe tine darami-te pe ceilalti! un fel de morti vii!ati cazut horrorul noaptea mortilor vii?cam asa!cit priveste abordarea ta ,trebuie sa te contrazic:oamenii ,la cunostintele de azi pot lasa ‘amintiri’de nesters(vezi voiager1)ori ce corp prelucrat din diamant,in n-spe mii bucati are sanse sa ajunga la urmatoarea incercare a materiei.mai sint si altele;aur,otel inox,etc,etc!geologii spun ca la 2-3 sute de milioane de ani pamintul se reinoieste, deci dispare ori ce urma terestra!(cele mai vechi ‘produse’geologice se pare ca au 200mil ani!chiar si asa ori ce satelit plasat in punctele lagrange au sanse,daca sint suficient de multe, sa nu fie distruse de asteroizi si comete! deci putem sa ne transmitem memoria daca nu ne-o pierdem ininte!
28 iunie, 2009 at 14:05
Fila,
la 19
mă aşteptam la un astfel comentariu. Se spune
“Jos pălăria!”
28 iunie, 2009 at 14:12
Theo,
dacă vrem să uităm, cu puţină voinţă tăiem firul şi uităm.
Uite la Cinic spune foarte tranşant că am deveni nişte morţi vii. Eu v-am făcut o mică declaraţie de drag, dar cam tot acolo bat.
28 iunie, 2009 at 14:16
@ Fini
Merci frumos, esti foarte sensibila !.
Da, mi-ar place sa vad Pamantul din spatiu !
Mergem ?
( Nu cu Dl Geoana, insa. Daca e asa ,renunt )
28 iunie, 2009 at 14:17
Filadel,
Am trimis un mail.
Confirma-mi ,te rog primirea .
Mersi
28 iunie, 2009 at 14:18
Cinic
Fiecare cum se simte ,viu sau mort !
28 iunie, 2009 at 14:19
d.v,de unde nu este nici dumnezeu nu cere!
28 iunie, 2009 at 14:22
Despina, HAI!
Ne trebuie încă un paşaport oare?
28 iunie, 2009 at 14:25
nu fantezie. drum bun.!
28 iunie, 2009 at 14:28
ciniq
mulțumesc pentru ambele addendum-uri. De acord cu viziunea despre metafizicul AVPelian. Am și încercat un comentariu în cheie dilematică.
Textul meu, la care te referi, a fost reacția directă la provocarea din articol, reflecții venite din stimularea produsă de bogăția de idei și motive oferite.
E mai mult o încercare licrică (
) decît ceva științific.
Dar totuși nu crezi că ar putea exista o fărîmă de adevăr? Nu crezi că există semne pe care nu le vedem?
De exemplu luna.
28 iunie, 2009 at 14:30
räcirea, pierderea sentimentelor;etc:
spiritualitatea rämane dupä ce materia dispare, dacä dispare inainte, suntem numai niste figurantzi,
CE TRÄIM IN PLUS:
28 iunie, 2009 at 14:32
Theo
ar putea fi una din explicațiile posibile. Poate că nu dispare nimic. Numai se tranformă. La nesfîrșit.
28 iunie, 2009 at 14:36
Filadel
Cine spunea :
“Lune, je te salue,lune je te salue,lune je te salue”?
Cred ca civic-este tot DD
28 iunie, 2009 at 14:37
sorry:
cinic
28 iunie, 2009 at 14:41
Despina
. A adus o corecție critică necesară ideii mele de dimineață cu care sînt de acord. Mai multe minți aplecate asupra unei idei văd mult mai clar eroarea și mai rapid decît una singură. Vezi Catedrala și Bazarul.
nu mă deranjează
28 iunie, 2009 at 14:45
Fini,
Cred ca se organizeaza excursii.
20 mil UDS/trip.
Deci e problema doar de bani,si probabil un training fizic.
Nimic altceva
28 iunie, 2009 at 14:50
Filadel
Eu cred ca totusi depinde de cum te simti.
Sa stii ca am salvat comentariul tau 19.
Am sa inceput sa salvez comentariile care ma impresioneaza.
Mai am ceva spus de Viq, in momente de cumpana
28 iunie, 2009 at 14:50
Dupa scrisu’ la ontopic acu’ vin la ontopicul de ieri. Hai ca m-am mai documentat
sa vad de ce MIR nu trebuie atinsa nici cu o floare fiindca e deanoastra de la Modrogan.
Monica Iacob Ritzi e din Petrosani e sotia primarului din Petrosani a urmat la Petrosani facultatea dubioasa de stiinte economice apoi pe cea dubioasa de stiinte juridice si apoi finis coronat opera si-a luat doctoratul tot la Petrosani dar in Inginerie. Politica facuta in familie si scoala tot in familie.
Este clar : e o activista de 32 ani pusa ministru de ai nostri, dupa ce a fost si deputat la bruxelles si o sa ajunga poate si presedinta Romaniei daca ramine barbatusau primar.
A facut o boacana: intr-o tara in recesiune nu dai 75.000 euro pentru scena. Faci spectacol in aer liber cum au facut parizienii exact duminica trecuta in tot parisul, cu trupe sau amatori dansind din buric sau ca indienii cherokee etc, primaria doar popularizind fenomvenul si lasind metroul sa circule toata noaptea.
De aia am votat noi ? sa vina o smechera mica nevasta primarului, u studii de kkat ( ar putea sa isi ia postdoctoral la univ dinn Caracal, daca Petrosaniul nu are asa ceva) si sa cheltuiasca banii aia ; ca sunt 100.000 sau 700.000 nu conteaza, in dispret pentru chivernisirea lui ?
De aia vine Pogea sa ne ceara bani ?
Niciodata nu mi-a placut de pilda Ponta tot tinar si el si tot de acolo. Daca nu iau acum atitudine fatza de fitzele lui Ritzi nu voi putea niciodata sa zic ceva de Ponta si jegurile lui.
28 iunie, 2009 at 15:00
Trebuie sa plec iar
28 iunie, 2009 at 15:07
iar aruncat cu noroi.
nu multumesc.
28 iunie, 2009 at 15:07
Vezi ca unul a baut cucuta dintr-o chestie asemanatoare, punea prea multe intrebari
.
A FI este nefiinta fara A VREA si A FACE.
28 iunie, 2009 at 15:11
Tinere de stanga, 58. De acord cu tine pana la ultima virgula ! De data asta “trasoarele” au nimerit tinta !
28 iunie, 2009 at 15:13
Tinere & Reddog
bună dimineața!
richard
28 iunie, 2009 at 15:19
Buna Filadel,Reddoggy,
Bine te-am gasit Romanika curva mika
Asa e copii. Dragostea e oarba, si tot la romanika ma intorc.
28 iunie, 2009 at 15:21
Salut ,paminteni!
Dragilor ,azi am dat mina cu ..Base’ !Am vrut sa-l pup ,dar n-am avut curaj.Am avut insa grija sa le provoc pe cele de linga mine ..Mai sa fac si-un pariu ..Cu ocazia asta mi-am dat seama ca nu sunt asa de indrazneata ..Era cit p’aci sa scap evenimentul.Daca nu deschideam IRTV nu aflam ca T.Basescu se afla in orasul meu din Baragan.Auziti , relatare de la un ..trimis al IRTV !”T.Basescu a pornit pe drumul”bolovanos”??catre Slobozia…ca sa-l inscauneze pe Vicentiu Ploesteanul ..si la care a participat si patriarhul..Teoctist?..” apoi s-a corectat ..Ca sa vedeti cum distorsioneaza tv.realitatea.Pai,de la Bucuresti catre Slobozia se merge pe autostrada pina la km.105,apoi pe o sosea de curind refacuta ,pe trei benzi.In Slobozia nu este nici macar o denivelare,daramite “bolovani”,sau praf..”drum prafuit”.zis-a tipul
28 iunie, 2009 at 15:28
UTS ,
ce-ti mai face “Ragasca”?..
28 iunie, 2009 at 15:32
Felicitări, AVP!
Mă bucur că ai adus elogiul Mnemosynei, care a născut muzele, din unirea cu marele Zeu(s) – al luminii şi raţiunii, al “softului” sau logosului, cum vrei să-i zici
ea însăşi zămislită din unirea Cerului cu Pămîntul.
Că dacă omul n-are memorie îl ia Gaia!
28 iunie, 2009 at 15:35
Stely
Ragasca moare de dorul meu. Nu am mai vazut-o de 2 luni si nici pe armadillo din vecini.
La paris mi-au placut ciorile care spre deosebire de porumbei sunt discriminate de municipalitate, se reped cu clontzurile si sparg sacii de plastic transparent ce sunt pe post de cosuri de gunoi sa manince resturile. S-au specializat in asta si imi sunt chiar simpatice.
28 iunie, 2009 at 15:36
Şi acum din off:
Întrebare-concurs:
Cît credeţi că l-a costat pe FreeGigi eliberarea (din arest)?
sau
Cu cît credeţi că au devenit judecătorii de la tribunal mai “inamovibili” la portofel?
28 iunie, 2009 at 15:37
Deadline: o oră.
28 iunie, 2009 at 15:43
Gabiel te salut!
Abia aştept să dezvolţi ce ai comentat la 67
28 iunie, 2009 at 15:43
sea Gabi
plecăm de la certitudinea că i-a plătit?
28 iunie, 2009 at 15:47
Fini

să văd… dacă am inspiraţie
nu depinde de mine
Şi, oricum n-am “tastatura” de poet a lui AVP.
Filadel
Yes, yes, of course!
28 iunie, 2009 at 15:48
Viaţa, cum bine zicea cineva, e complicată şi deţine şi multe aspecte, care este ele, diverse
Sunt paliere diferite, scări diferite prin care poţi privi lucrurile. Privirea şi implicarea mai profundă pe un palier, dezvăluie treptat tot mai multe aspecte şi dimensiuni cu interminabile ramificaţii în interiorul acestuia.
De fiecare dată pare a fi vorba de fapt doar de o felie de realitate, fiecare – un univers in sine.
Limitele noastre umane nu ne permit decât rareori să putem face conexiuni între filele paralele. Nu atât datorită inexistenţei abilităţilor necesare, se pare, cât datorită mai degrabă…inabilităţii noastre de a le folosi eficient. Posibilităţile SUNT acolo. Ne naştem şi murim cu majoritatea din ele intacte. Este singura explicaţie logică pentru care unii oameni fac lucruri la care nu s-a gândit nimeni înaintea lor.
Filosoful, ca exponent al dorinţei umane de a înţelege lucruri legate logic, ce ţin atât de informaţie pură(cât de mare e gâina aia de ne-a ouat, şi unde naiba-şi are coteţu’ ? ) cât şi de posibilităţi extrapolate, joacă de evident, rolul observatorului.
Mi-aduc aminte de exemplul clasic al împărţirii societăţii pe categorii după criteriile acţionale. Unii care sunt pe teren, ce joacă efectiv jocul conform regulilor prestabilite, alţii care îi urmăresc de sus, din tribune, uneori evaluează cât de bine respectă jucătorii regulamentul, îi mai ovaţionează sau îi fluieră…
Este deja o formă de filosofie.
Dincolo de ei, o altă treaptă de pe care unii privesc la imaginea de ansamblu ce cuprinde deopotrivă jucătorii de pe teren şi spectatorii, judecând rolul lor în complex, şi constatând că şi spectatorii sunt tribuari unor reguli prestabilite chiar dacă respectivii nu se privesc pe sine ca parte a tabloului observat de la palierul tribunelor.
… undeva “observatorul ultim”..
… iar toto acolo, sau altundeva, cineva face regulile !
Postarile lui AVP pentru mine sunt binevenite. Necesare o dată la 7 zile, pentru a mă ajuta să mă reculeg o ţâră-
Şi ne poate ajuta pe toţi să lărgim puţin câte puţin orizontul. Sau să probăm periodic un nivel de observare de pe alt palier, chiar dacă ne e cu doo numere mai mare. Înţeleg că pentru unii pot fi plictisitoare postările astea. Poate cu atât mai mult cu cât sunt mai buni în ceea ce fac în mod curent. E normal.
Cu cât se performează mai mult pe “o felie” de realitate, cu atât mai mult ieşirea din ea e mai dificilă.
Din fericire interentul (căruia nu voi înceta să-i laud meritele) aduce fiecăruia care doreşte, o rază de lumină asupra unor orizonturi încă obscure până de curând.
Poate până de curând filosofia ca ocupaţie de observator părea a avea mai degrabă scop intelectual-artistic decât practic-acţional. Un fel de exerciţiu neuronal pentru propria plăcere interioară. Dar mecanismul prin care această “plăcere” intelectuală se materializează nu este inutil. Experienţa ne dovedeşte zilnic că nimic nu este inutil. Cele ce le încadrăm noi la categoria “Inutilităţi” sunt de fapt cele ale căror utilitate nu o înţelegem. Încă.
Cred că filosofia va începe să-şi arate valoarea, prin impact nemijlocit asupra existenţei umane la scară planetară, tot mai mult, pe măsură ce înţelegerea lumii în care trăim începe să fie mai bine percepută la această scară. Asta presupune să ieşim cu mintea din găoacea satului de munte în care ne ducem zilele, (carele eşti acolo, ferice de tine, bre) chiar prin antena firului de iarbă, către o imagine mai de ansamblu.
Pentru că atunci când priveşti un bâzoi ce avionează pe floricici, poţi să-ţi aminteşti ce zic deştepţii lumii despre noi şi bâzoiul ăla. Că dacă 50 de specii de insecte ar dispărea de pe pâmânt, viaţa pe planeta-ou aşa cum este acum nu ar mai exista.
În schimb dacă omul ar dispărea de aici, toate celelalte specii de vieţuitoare ar evolua rapid la stadii neatinse niciodată până acum.
Ştiinţa modernă este extrem de strâns legată de filosofie şi ne atenţionează tot mai percutant că este timpul să avem o imagine la altă scară a realităţii.
Pentru că omenirea se pare că a ajuns (iar dacă nu a ajuns încă, nici mult nu mai are) la nişte limite ale dezvoltării de tip clasic, liniar.
Trebuie să facem efortul de a privi un ansamblu mai complex şi să ne vedem locul nostru în relaţie cu altă dimensiune perceptibilă.
Poate că încă de la începuturile ei antice, filosofia a avut acest rol ce abia acum începe să-şi arate utilitatea practică şi imediată.
Poate că de-asta a fost sădită în interior plăcerea aparent stearpă a orgasmului intelectual.
Sau poate că tot ce am pus mai sus sunt bazaconii fără nici un alt rost decât “relaxarea de duminică”.
28 iunie, 2009 at 15:51
gabhry-el,
cred ca tot atit cit l-a costat si eliberarea din arest.Este ciudat cum in ambele cazuri judecatorii s-au tinut pe pozitii pina s-au epuizat toate caile de atac si taman la ultima ,judecatorul a descoperit dint-o data ,ca nu-i bai ,Gigi Becali poate veni si de la Bruxelles (la anu si la multi ani)sa fie judecat..
28 iunie, 2009 at 15:57
Viq
”Cred că filosofia va începe să-şi arate valoarea, prin impact nemijlocit asupra existenţei umane la scară planetară, tot mai mult, pe măsură ce înţelegerea lumii în care trăim începe să fie mai bine percepută la această scară.”
aș adăuga io și pe măsură ce tot mai multe căpățîni încep s-o ronțăie.
Deci Băsescu a greșit!
28 iunie, 2009 at 15:59
Filadel and All Salve !
28 iunie, 2009 at 16:03
Reddog
salutațiuni
28 iunie, 2009 at 16:11
cinic,
Este un punct de vedere.
Putem să “ne transmitem memoria” în diferite forme. Dar pentru fiecare corespunde o unitate de timp pe care o poate acoperi.
Noi efectiv nu avem nici cea mai mică idee referitor la scara de timp la care ne putem referi.
Poate că în viaţa “pulsatorie” a universului cunoscut “bing”-ul şi “bang”-ul sunt doar un ciclu complet al unei singure “respiraţii”.
Eu am probleme cu evaluarea realistă a dimensiunii sumelor mai mari de 10.000 de euro.
Practic mintea-mi lucrează de regulă pe palierul unităţilor şi zecilor, unde pot evalua în termeni de “scump-ieftin” şi am o percepţie cât de cât nuanţată. Mă mai uit după câte o trotinetă şi atunci evaluez (mult mai brut şi primitiv) pe palierul miilor.
Dacă m-ai dus peste 10.000… sunt în pom. Pot vorbi cu aceeaşi nonşalanţă şi despre 30.000 şi despre 300 de miliarde de euro, că tot un drac.
Mintea mea nu poate face aprecierile în raport cu elemente atât de impalpabile.
Şi vorbim despre bani, chestie mai mult decât frecventă.
La scară universală, “transmiterea memoriei” prin mijloace fizic-materiale, ca Voyager sau diamante, mi se pare … hmmm… hai să zic “nerealistă”, deşi referirea la “realitate” e destul de aiurea.
Mie ideea asta cu “sămânţa” ce o vehiculează AVP mi se pare foarte interesantă. Poate chiar miracolul vieţii poate fi “vehicolul” de transmitere a informaţiei despre care vorbim.
28 iunie, 2009 at 16:13
Scuze,
Am intrat ca Jiji, şi n-am salutat pe nimeni.
SALUT ALL !!!
Bună dimineaţa.
28 iunie, 2009 at 16:17
Filadel,
Ideea de “filosofie” este destul de trunchiat înţeleasă. Eu cred că tinde să devină o parte a preocupărilor extra-profesionale, ca şi plimbarea pri parc sau navigarea pe net.
Băsescu săracu’ are de muncă cu necesităţile noastre metabolice, n-are timp de metafizică.
28 iunie, 2009 at 16:24
La provocarea lui Fini îmi încerc şi eu puterile… memoriei.
Însoţirea Raţiunii cu Memoria nu este întîmplătoare, o simplă aventură a lui Zeus, cum s-a petrecut cu Europa cea răpitoare.
Pentru că Memoria este Adevărul – Aletheia la greci.
Adică a-lethe, fără (de) uitare.
Dacă totul are o noimă (noema), atunci raţiunea este veşnică prezenţă: ea nu poate să uite (de sine).
Este ceea ce nu se schimbă, nu se alterează o dată cu lutul pe care îl însoţeşte sau pe care îl însufleţeşte.
Pentru că deşi “lucrează” prin el, nu este el.
El este “ceea ce este”, nu ceea ce apare şi se vede cu irişii din grădina ochilor.
(Unii zic că e chiar pupila cerului, care vede şi înghite totul.)
28 iunie, 2009 at 16:24
Viq
ce mare filozofie cu ”filosofia” asta? Păi și cînd te referi la tine însuți faci filosofie. Adică e o chestie banală de zi cu zi, de care te împiedici la tot pasul. La faza cu Băsescu mastodeontologii erau interesați de filozofi ca persoane fizice.
28 iunie, 2009 at 16:25
Şi un pic pe felia “politica noastră de pe marnea şanţului lor” !!!
GabHry,
Să înţeleg că beletul de avion al lui Gigi a fost cumpărat de la “gara” juridică ?
28 iunie, 2009 at 16:26
Gabi
ți-a ieșit joaca!
28 iunie, 2009 at 16:31
Viq
Oui, oui, parole d’honneur!
Filadel
Cînd Băse a spus “filosofi” a vrut să spună tîmpiţi, nu filosofi.
28 iunie, 2009 at 16:40
Nu am inteles ce a vrut sa spuna ToGo ca este pe Marte,
iata:
http://turnofftheglory.wordpress.com/
28 iunie, 2009 at 16:45
o’sk
n-ajunge că suntem din praf de stele făcuţi?
ce mai contează un Marte în plus sau în minus…
28 iunie, 2009 at 16:47
Filadel,
…persoane fizice şi ..inutile existenţei societăţii.
Nici vorbă să fi avut piratul o asemenea abordare. Ca de obicei a fost un tembelism provocat de minţile creţe din media.
“Băsescu versus inelectuali” este o fantasmagorie evidentă. Nici un preşedinte al României nu a avut o consideraţie mai practică consistentă decât Băsescu.
Emilică, cu toată glagoria şi ataşamentul lui de originea intelectuală nu s-a consultat vreodată cu stafful inelectualităţii româneşti cum a făcut-o piratul. Nu i-a promovat în viaţa cetăţii, cum a făcut-o marinelu.
Ceea ce a spus el referitor la structura şi orientarea de fond a învăţământului s-a referit la necesitatea evidentă a instituţiei de a fi caât mai folositoare posibil societăţii umane ce o hrăneşte. E vorba de un echilibru elementar între numărul de profesori universitari şi cel de şoferi şi excavatorişti aşa cum e între scaunele capitonate, bordul maşinii, sistemul de direcţie şi roate
Fără echilibrul ăsta trotineta merge canci.
Cineva trebuie să atragă atenţia asupra funcţionalităţii macrosistemului şi cine altcineva decât cine are imaginea de ansamblu ?
Chiar şi noi “filosofăm” (la un nivel ce l-ar face pe Liiceanu să se tăvălească pe jos de râs probabil, motiv pentru care nu l-aş sfătui să intre p’acilea dacă ţine la sănătatea dumisale
Dar facem trebuşoara asta 1/7 din săptămână. În rest tragem la şaibă pe plantaţie. E un raport ce trebuie respectat ca să funcţioneze famelia şi să nu iei tocuri-cui în cap.
Dar o
28 iunie, 2009 at 16:53
Dar o media tembelă face ce poate : idioţenii.
(am greşat tastarea mai sus… şi-a şters-o ‘nainte s-o termin)
28 iunie, 2009 at 16:53
azi mi-a murit o f.f.f.buna colega/prietena de liceu….
a lasat 2 copii exceptionali. Bine ca a apucat sa-i vada cu facultatea terminata…
Nu avea voie sa faca NU doi copii, dar nici macar unul si totusi…..
nu am cuvinte…
RIP
28 iunie, 2009 at 17:27
Salut prieteni!
AVP,Filadel!
Ma uimiti tot timpul si-mi este aproape imposibil sa tin pasul cu voi.Despre partea stiintifica si literar-artistica -ce nu poate fi decat subiectiva -mai putin,mai degraba despre filosofia vietii as vrea sa vorbesc ….daca as cunoaste suficient si memoria mi-ar fi dotata cu cat?ca nu vreau sa exagerez! in fine….
Am citit tarziu in noapte eseul:am adormit extenuata de greutatea gandurilor pe care mi le-ati starnit si fericita totodata pt.ca imi pastez constiinta curata si voi avea ce lasa mostenire celor dragi.
Ma bucur ca voi,eu si multi,multi altii am reusit sa ne “convertim”,sa depasim stadiul talibanului primitiv,al ignorantului maimuta si ca am invatat sa renastem zi de zi,ceas de ceas…adica vesnic…asa cum ne-a harazit Cel de Sus.:)
28 iunie, 2009 at 17:31
scuze:imi pastrez
28 iunie, 2009 at 17:40
Salut, băieţi (şi fete)! Preşedintele mi-a trimis un mesaj. Datorită curburii ovoidului, calculată de AVP, mesajul mi-a parvenit nealterat. Se anunţă zile interesante. Ia, uite!
(Agerpres) 27 Jun Băsescu: Vă iubesc în mod egal pe toţi cei ce aveţi în buzunar buletinul şi paşaportul cu cetăţenia română.
28 iunie, 2009 at 17:52
28 iunie, 2009 at 17:55
Ca sa nu se spuna ca intru si eu ca Jiji , mai intai va salutez pe tot poporul ! Mai ales pe doamne si domnisoare ca asa se cade !
Despre stilul spumos , uneori frumos alteori mai gaunos ca asa’i sta bine unui baiat tanar si mintos (la AVP faceam referire bre, nu cautati aiurea’n tramvai Fetzi Frumoshi ca nu gasitzi !) vis-a-vis de planeta asta a noastra , plina de viata alb-albastra, uneori exact dupa inima noastra , n’am cuvinte decat de lauda asa cum maestrul intotdeauna le cauta!
Cum filozofia si metafizica se lipesc la inima unui constructor precum un cui de lemn ce se incearca a se bate intr-un zid de beton , ma abtin de la analize detaliate precum unii dintre dumneavoastra le pot face ( Dora, Stely, Clemy , Viq si toti ceilalti cu inima mare din bloaga aiasta!) si ma rezum doar la :
Canada va doreste o Duminica placuta si sa va bucurati cu totii de viata si de ce va doriti voi mai mult !
28 iunie, 2009 at 18:01
viq,
d-l Liiceanu ar fi incantat sa ne citeasca,asa invatacei permanenti cum suntem.
Pe mine ma uimeste limpezimea ideilor,domniei sale,limbajul simplu,nesofisticat,faptul ca evita neologismele.Aici cred ca are loc convergenta intre marele filosof si omul de stat Basescu.
28 iunie, 2009 at 18:05
Intr’ zi , pe o banca aflata pe faleza un batran cu o sacosa in mana era admonestat verbal de un tinerel camin felul asta :
- Voi , astia batranii din vechea generatie nu ne veti putea intelege niciodata ! Noi avem calculatoare ce lucreaza cu viteza luminii, celulare, avioane supersonice, strunim energia atomica, ne alegem sexul copiilor pe care vrem sa-i facem , suntem rapizi si extrem de deschisi la ultimele descoperiri stiintifice….
la care batranul spuse:
- Asa’i, pe vremea tineretii mele nu exita mai nimic din cele spuse de tine …. generatia mea insa a pus osul la munca si a descoperit toate astea , ca voi sa va puteti bucura de ele…. Voi, tinerii din ziua de azi ce pregatiti pentru generatia de maine ?
Ce spuneti , are sens povestea ????
28 iunie, 2009 at 18:06
Canada,servus si esti intotdeauna binevenit.
Ce-ti veni sa ma bagi printre analisti?Nu vezi ca ma screm si eu sa tin pasul?Doar la explicatia starii mele de spirit ma mai pricep,la detalii,descoperirea subtilitatilor…mai va!E treaba “deontologilor”.
28 iunie, 2009 at 18:08
cu sigurantzä ” intelectualii presedintelui” cum sunt numitzi, in
sp- dl liiceanu, are o influentzä pozitivä asupra presedintelui, iar el ii , aduce cate odatä pe pämant , din norisorul lor filozofic.nu o spun cu ironie ci cu respect.
28 iunie, 2009 at 18:09
Daca mi-au placut vorbele tale ! si eu ca un pitecantrop ignorant ce sunt tin sa’mi aduc prinoasele de recunostinta mai ales voua , reprezentantelor jumatatii lui Adam !
28 iunie, 2009 at 18:10
cred cä este benefic ca filozofii sä incerce sä explice putzin, mai pe limba noasträ. este greu , dar tot respectul pt. cei ce-o fac.
28 iunie, 2009 at 18:11
Canada,
si inca ce sens!Daca ai totul de-a gata,intinzi numai mana si iei,vei ajunge sa-ti pierzi dexteritatea mostenita de a crea ceva nou.Adica sa contribui cu brio la REGRES
28 iunie, 2009 at 18:11
vrei sä spui unul si jumätate.
voi interpretatzi biblia cum vretzi.
s-au……
28 iunie, 2009 at 18:14
dupä ce dumnezeu cu modelarea bärbatzilor nu a reusit,
s-a gandit mai incerc odatä.
si iatä-ne
28 iunie, 2009 at 18:20
se mai indoia cineva?
Avocata Paula Iacob a fost recrutata de Securitate, in calitate de informator initial, sub numele de “Gabriela” in 1952, semnand apoi un nou angajament sub numele de “Ioana” in 1970, potrivit documentelor depuse de Consiliul National pentru Studierea Arhivelor Securitatii (CNSAS) la instanta. Avocata neaga acuzatiile.
Avocata Paula Iacob ar fi dat informatii la Securitate despre angajatii de la Europa Libera.
d’asta nu mai scapam in veci de fostii comuinsti/turnatori,
toti astia conduc Ro (politic, judecatoresc, parlamentar)
28 iunie, 2009 at 18:26
theo,
buna scumpa mea!
Eu cred ca am inteles perfect sinergia intelectualilor lui Base.
Vrand,nevrand filosofam tot timpul si noi;este o forma de comunicare
28 iunie, 2009 at 18:30
Canada,
daca tu esti pitecantrop ,eu sun o lemuroaica careia ii place sa fie alintata.
28 iunie, 2009 at 18:34
skorpion,
a avut contacte cu europa liberä si altele.
dosarul lui hurezeanu, nu ar fii bine sä aparä? au sters ei multe, dar undeva ceva s-o mai gäsii.
s-au de aia face plecäciuni????????????????
28 iunie, 2009 at 18:35
dora,
formä de comunicare “comestibilä”
28 iunie, 2009 at 18:42
Salut, Canada,
Bătrânul pe care-l citezi anecdotic face filosofie, acolo. Şi o faci şi tu din momentul în care ai cetit aia şi rotiţili dinţoase au început a măcina idei şi-a se mira de ele.
Asta-i esenţa.
Adicătele, făceai filosofie da nu te-ai prins că erai ocupat cu gândeala
28 iunie, 2009 at 18:42
theo,
ai scos iar o perla “comestibila”
ai ceva date noi despre Hure?
28 iunie, 2009 at 18:45
viq,mie nu-mi raspunzi nimic?
28 iunie, 2009 at 18:52
curvele, isi fac meseria la vedere, atunci nimeni nu le bänuieste.
altele sunt mäcinate la comandä, chiar dacä nu sunt vinovate.
28 iunie, 2009 at 18:52
viq,
azi nu ne bagä in seamä.
28 iunie, 2009 at 18:55
Skorpy,
Păcat de amică.
Sunt momentele în care te lovesc întrebările existenţiale.
28 iunie, 2009 at 18:57
azi am auzit la irealitatea, cä WCT, ESTE UN MINCINOS; CARE SE DÄ ORTHODOX,
dar el face parte dintr-o sectä , mi
se pare baptist,a tot strigat unul, era teolog si stia f. bine.
infiera alipirea lui becalii de un sectist.si circul care il fac amandoi cu credintza .
28 iunie, 2009 at 18:57
Gabriel,
la 82
acum e bine şi frumos.
28 iunie, 2009 at 19:01
Theo … Dora
vă salut din mers!
și pe canadianul betonist-filozof.
ce mai! e o livadă de filozofi.
28 iunie, 2009 at 19:03
skorpion,
n-am avut nici o dovada pentru a o invinui pe P.Iacob de turnatorie.Gestul de-al apara pe N.Ceausescu mi s-a parut normal…..si totusi ceva imi spunea ca are schelei prin dulapul ei.
Ma vad obligata sa-mi investighez sensibilitatile paranormale ca,de la o vreme, tare ma avertizeaza si nu dau gres.
28 iunie, 2009 at 19:11
Scuze, Dora, Theo,
Intru doar în trecere, că lucrez la ceva
)
(tot timpul lucrez la câte ceva
Vă salut fetelor.
Dora, Theo,
Liiceanu e un om şi jumătate. Eu cred că cine are cunoştinţe, poate privi şi înţelege pe cei din jur (care deseori nu se înţeleg nici măcar ei pe ei), şi este apropiat de respectivii, caută să se facă înţeles şi nu-l disperă obtuzitatea auditoriului, are o mare dragoste de oameni.
Da.
A reuşi să te faci înţeles este cu atât mai greu cu cât eşti mai diferit de mulţimea celor cărora te adresezi. Iar să reuşeşti să comunici eficient e deseori o performanţă chiar şi pentru oamenii ce se cunosc foarte bine.
28 iunie, 2009 at 19:19
Uite aveti aici un banc despre “iubeste’ti aproapele” …. adica tot un fel de Adam si Eva….
Un barbat evadeaza de la inchisoare, unde a stat 15 ani.
Intra prin efractie intr-o casa, in speranta ca va gasi bani si arme si da peste un cuplu in pat.. Ii cere tipului sa se ridice si il leaga de un scaun, apoi, in timp ce o lega pe femeie de pat, se apropie de ea, si o saruta pe gat,apoi se ridica si merge tinta la toal eta . In acest timp, barbatul
ii spune femeii:
-”Draga mea, tipul asta e un evadat, uita-te la hainele
lui! Probabil ca a stat multi ani la inchisoare si n-a mai vazut demult o femeie. Am vazut cum te-a sarutat pe gat. Daca vrea sex, sa nu te opui, sa nu tipi, sa faci tot ce-ti spune. Te implor, da-i satisfactie, chiar daca iti este sila de el. Tipul asta mai mult ca sigur e periculos, iar daca o sa
se infurie, ne va ucide. Sa fii tare, iubita mea! Te
iubesc!!”
Femeia, uluita de spusele sotului ei, ii raspunde: “Nu
ma saruta pe gat, ci imi soptea la ureche. Si mi-a spus ca e homosexual si ca crede ca esti dragut, apoi m-a intrebat daca avem vaselina in casa.
Iar eu i-am spus ca este in baie. Fii tare, iubitule! Si eu te
iubesc!!”
28 iunie, 2009 at 19:23
CAPRICII
Daca o pocnesti, se cheama maltratarea sotiei..
Daca te pocneste ea, e autoaparare.
Daca iei o decizie fara s-o intrebi esti nesimtit.
Daca ea ia o decizie fara sa te consulte, e femeie emancipata.
Daca ii ceri sa faca ceva ce nu-i place, e dominare masculina.
Daca te roaga ea, iti face o favoare.
Daca apreciezi formele unei femei si lenjeria sumara esti pervers.
Daca nu, esti homo.
Daca-i oferi flori, urmaresti ceva.
Daca nu urmaresti, esti fraier.
Daca esti mandru de realizarile tale, esti plin de tine.
Daca nu, esti lipsit de ambitie.
Daca o doare capul, e obosita.
Daca te doare pe tine, n-o mai iubesti.
Daca vrei sa faci dragoste prea des, esti obsedat.
Daca nu, ai pe altcineva.
De aceea barbatii mor mai repede, decat femeile…
28 iunie, 2009 at 19:26
Viq –iar m-ai facut praf cu postarile 74,,81
TOG-imagini de pe Marte !
Azi ati fost toti ca niste pietre pretioase.M-ati coplesit cu capacitatea de analiza filosofica pe care o aveti
Nu m-asteptam sa descopar atata disponibilitate in acest domeniu .
Dar, dupa cum spune Viq-se pare ca am intrat intr-o noua epoca evolutiva in care viata se contopeste explicit cu filosofia, producand realizari intelectuale nebanuite.
Concluzia este ca romanul nu s-a nascut numai poet dar si FILOSOF ! ( stie Basescu ce stie)
28 iunie, 2009 at 19:47
Salut prieteni+3,14
e vorba veche: suntem niste pitici pe umerii unor uriasi – apropos de pastila lu’ pitecantropu’ ignorant=pi=3,14
Paula Iacob chiar imi place: l-a aparat pe NicU Ceausescu , nu si-a ascuns optiunile si nu a fost presedinte de onoare al dreptei liberale ca Quintus si javra ailalta de Campeanu. Paula Iacob este o Theo dar cu alte convingeri politice
28 iunie, 2009 at 19:59
E cosmar financiar !!!!!cu firmulitza mea din amerique nus ce sa mai fac …..Cosmar in care ne ingroapa tot mai adinc administratia prezenta federala. La ritmul cu care tiparesc banii, baietii de la Wa. DC vor consuma toata productia mondiala de hirtie de bacnote in doi timpi si trei miscari.
Sfat: daca aveti cumva multi dolari scapati de aceasta valuta cit mai repede caci se va devaloriza in viitorul apropiat.
28 iunie, 2009 at 20:01
tds,
chiar vrei sa sochezi???
parca-i fi un tinar rebel de ~ 16 ani..
cum poate sa-ti placa o turnatoare, securista, oportunista, avida dupa bani?
daca a turnat in anii 50, apoi 70 iti dai seama cu ce rezultate???
ea ne vorbeste astazi despre democratie?
ea???
d’aia n-are ursul coada si nici Romania nu este normala la cap…..
ca este plina de securisti, turnatori in toate segmentele vietii magistratura, politic, etc.etc…
28 iunie, 2009 at 20:02
Miine dl.Liiceanu va vorbi despre cartea lui-scrisori catre fiul meu-,in Galati.Sper sa pot intra si eu.Probabil imi va fi f.greu sa redau,desi sunt numai ochi si urechi cand am ocazia sa-l ascult.
28 iunie, 2009 at 20:02
eu am camara plina cu dolari din podea pina-n tavan,
mersi de sfat..
28 iunie, 2009 at 20:03
SULTANA PALADI
chiar astept cu deosebit interes sa-mi/ne povestesti…
il apreciez mult pe Liiceanu!
28 iunie, 2009 at 20:08
UTdS
Se va devaloriza dolarul american cand steagul nord corean va falfai pe Capitoliu… !
28 iunie, 2009 at 20:09
inca n’ai bagat la cap ca toata joaca asta “up and down” a banului american e gandita cu scartz si schepsis ? Las’ca trece el anul si’o sa’mi dai dreptate….
28 iunie, 2009 at 20:11
orange
nu vreau sa te shockez. Voiam sa spun doar ca cu tot raul facut ea macar a fost pe fatza si l-a aparat pe Nicushor in timp ce sluga de Tatulici l-a scuipat in obraz, sau l-a palmuit, nu mai tin minte. Din acelasi motiv respect convigerile lui Papasha si nu il respect pe Dinescu ale carui convingeri tin de portofel.
28 iunie, 2009 at 20:12
Canada
Mersi de incurajare, sper sa ai dreptate, poate sunt eu mai prapastios azi cind fac proafit end lossul.
28 iunie, 2009 at 20:17
Dar….canadoiule… sa nu imi spui tu mie ca obama stie ca alehin 40 mutari inainte…si ca nu pluteste pe ghetzuri miscatoare. habar nu are el. Cum nu au avut habar cind a inceput criza, nu au habar nici cind se termina. Tout le reste c’est de la blague
28 iunie, 2009 at 20:26
tds,
respect convigerile lui Papasha
care convingeri?
pumnul mineresc,
palmutza capitalistilor de cumetrie?
ce convingeri are papasha?
chiar daca ar fi de sorginte comunisto-dictatoriale
tu il respecti pe papasha?
inseamna ca l-ai respectat si pe cizmarul analfabet inscaunat in capetele noastre lashe!
28 iunie, 2009 at 20:29
Orange–
Mai citeste odata ce am scris.
nu trebuie sa rastalmacesti .
28 iunie, 2009 at 20:32
UTS,
Am o vecina care s-a intors din SUA dupa 10 ani..a zis ca pleaca inapoi cind nu va mai fi “tembelul asta de Obama”..Pai,nu l-ati ales voi?Eu ?..l-au ales….si a zis ceva rasist ..
28 iunie, 2009 at 20:42
UTS,
azi ai fost cam confuz…nu prea ti-a iesit mica diversiune cu”smechera aia mica din Petrosani “..Ai fi vrut s-o luam de la capat?Acum vad ca o apreciezi pe “sorcova”asta de P.Iacob…A iesit la suprafata cind s-au dat toate TV. peste cap sa-l scoata pe Becali din arest.Mi s-a parut senila rau.Ii tot dadea cu ,”se incalca democratia”,ca GigiB.este un om credincios si cu frica de Dzeu etc…
28 iunie, 2009 at 20:44
sunt in america, o mare de oameni säraci cu un nimel intelectual scäzut si f. usor de manipulat.
de altfel , asta face si vanghelie si becalii cu multi nevoiasi.
becalii a cheltuit o avere cu porcäriile lui, cu justitzia coruptä si cu multzimea säracilor, cäre o manipuleazä cu bani.
28 iunie, 2009 at 20:45
Stely
Pacat ca vecina si-a pierdut rabdarea.
Apropo de rasism:
In America oamenii se imbarbateaza astfel: Ai vazut vreun negru sa ramina in aceiasi slujba patru ani la rind ?
28 iunie, 2009 at 20:46
scuze-nivel
si mogulii i-au stat la dispozitzie, si OTV; UNDE WC ISI TZINE CONFERINTELE-LÄTURILE; IN FIECARE SÄPTÄMANÄ.
asta costä bani.
28 iunie, 2009 at 20:48
Mai ,eu v-am spus ca azi am dat mina cu Base’,si voi ..nimic?Nu m-ati felicitat,nu m-ati laudat,nici nu m-ati intrebat ce i-am spus?
28 iunie, 2009 at 20:51
Stely\
Nu e diversiune
Chiar cred ca smechera aia mica din Petrosani cu barbat primar, cu 2 facultati facute in Petrosani – economie, juridic isi da un doctorat tot in Petrosani in… inginerie si care cheltuieste banii nostri cu nonshalanta la 32 ani.
Si ce m-a frapat cel mai mult este ca nu da un pas inapoi iar Monica Macovei (care face cit 10 ritzi pitzi )trebuie sa evite ziaristii din cauza subiectului. O rusine mare de tot !!!
28 iunie, 2009 at 20:57
UTS,
In schimb ,am trei nepoti ramasi :unul lector la Unv.de arte din Colorade (doctor in arte plastice)Are si in tara o expozitie de picturi ..Este printre semnatarii pactului ptru invatamint si ..clujean de-l Dorei si de-l lui Reddog..Ceilalti (doi frati)doctoranzi in New York ,unulin filozofie (ultimul an),celalalt in informatica (primul an)..si,toti votanti Obama ..
28 iunie, 2009 at 20:58
steli,
hai, povesteste tot, despre inbtanlirea ta cu bäsescu.
eu nu l-am väzut niciodatä in realitate, o prietenä dea mea , la väzut la o piatzä moghioros, si era incantatä de el, si spunea cä are ochii albastrii FRUMOSI:
CE MÄ MIRÄ , : CÄ PRIETENA MEA ESTE F: CRITICÄ SI RETRASÄ; DAR DE INTANLIREA CU BÄSESCU A FOST FASCINATÄ:
28 iunie, 2009 at 20:59
i-n-c-r-e-d-i-b-i-l, dar adevarat:
l-am vazut pe jiji bekali in patru labe la biserica…
ce cabotin ordinar si abject!
pacat ca nu a inceput sa si latre!!!
28 iunie, 2009 at 21:00
iar incepetzi cu denigratul?
psd-istii nu se lasä.
28 iunie, 2009 at 21:01
salut, livezeni!

O’skorpion,
azi inca n-am râs! Am fost prea ocupata! Jiji-n patru labe??
28 iunie, 2009 at 21:01
s-a asezat cand a väzut camera.
este un fariseu.
28 iunie, 2009 at 21:03
nora,
bine ai venit, si azi in slatina, avea cämasa deschisä panä la buric sä vadä lumea cä are läntzoi.
el , wc si codrin istericul erau in cämäsi, total neadecvat situatziei.
28 iunie, 2009 at 21:04
draga mea Theo,
sa stii ca in privinta lui ridzi, i-as cam da dreptate lui tds, sa faci facultate in petrosani, chiar si doua, chiar si doctoratul, apoi sa ajungi ministru fara nici un pic de experienta manageriala la 32 de ani, este totusi prea mult, dovada ca a cam dat-o in bara….
de cind petrosaniul este centru universitar de prestigiu? pina si bucurestiul are lacune extraordinar de mari, dar-mi-te un amarit de oras din valea jiului..
crede-ma, ca nu aberez!
danke pentru intelegere
28 iunie, 2009 at 21:04
Stely
Bravo lor. S-au gindit ca Obama care a fost si el baiat sarac dar merituos ii va ajuta cu o casa, o maslina, un grant acolo…
Vreau sa spun ca romanii din america care se mai gindesc si la jegul de acasa au votat toti pe republicani.(ca intotdeauna de altfel)
Hai sa vedem acum cind pe Obama il intereseaza trocul cu rusii pentru Iran pe cine va lasa la mina rusilor la schimb: Georgia (nu aia cu capitala la Atlanta) Ucraina, moldova, scutul din Polonia si, si .. ROMANIAAAAAAAAA !
28 iunie, 2009 at 21:06
UTS,
Zau,ti-ai insusit un discurs exact ca al unui politician populist ..Mai ai putin si spui ca Ghisa de laPNL, ca banii astia puteau merge la un spital,sau la un azil etc..
Dar cind Tariceanu a trimis intr-o veselie bani la primarii ptru un vc.de 40.000euro la o scoala dint-un catun ,unde nu era nici apa curenta,sau cind a dat fara licitatie ptru 200.000 de computere ,elevilor din cl.a9a..etc..de milioane de euro?..etc..
28 iunie, 2009 at 21:13
Stely
Scuza asta ca altii au furat mai mult decit ai nostri nu tine.
Noi i-am votat si ii sustinem -cei din tara si din strainatate- nu ca sa FURE MAI PUTIN decit PSDPNL ci ca sa NU FURE DELOC !
Aberatiile lui Tariceanu au dus economia de ripa. Acum NU NE PERMITEM sa abereze si ai nostri ca au aberat incompetentii si populistii dinainte.
28 iunie, 2009 at 21:17
Oranges,
Si ce-ai fi trebuit sa faca un ministru al tineretului de ziua lor ?..Eu am apreciat interesul pe care l-a acordat tinerilor..Banii astia erau alocati ptru o singura manifestare dedicata tinerilor.Daca exista un minister exista si o suma de bani alocata ptru diverse actiuni sponsorizate din buget.
O sa vedem daca ea i-a cheltuit prost ,dupa ce se va face o ancheta.Acum ,daca ea este din Petrosani,si acolo este (din ce stiu)de mult o facultate ,unde ai fi vrut s-o faca?
28 iunie, 2009 at 21:20
UTS ,
Intre a cheltui prost si a fura este cale lunga.Acun o iei si tu ca IRTV. termopanele lui Nastase si scena lui Ridzi..S-a dovedit ca Ridzi si-a facut vreo casa cu banii respectivi?
28 iunie, 2009 at 21:23
stely,
gata, nu mai spun nimic despre ridzi,
astept finalizarea anchetei/-lor…
ok?
28 iunie, 2009 at 21:36
De acord cu Orange,
Asteptam finalizarea, finalizarii…
Basescu nu are un contracandidat pe masura. Singura presa tonomata poate sa il infringa pina in iarna. In locul lui Ritzi 3 licente universitare +un stagiu de deputat la Bruxelles= 32 ani de viata eu ma autosuspendam pina la clarificare pentru ca nu vreau sa fiu confundata cu ministrul cu palinca.
Va rog sa verificati ce cheltuieli a facut statul francez sau german de ziua tineretului pentru festivitati pavoazare, si 3 cirnati ? Sau numai noi am cheltuit banii astia.? Pentru ca erau acolo din intimplare ! Si daca tot erau , hai sa ii cheltuim pe tzuraaaaaaaaai …
Ritzi face ce stie. Ce ma enerveaza este ca aici pe blog cind nu suntem de acord cu asta: Clemy, Reddog,robin, eu, tog si altii suntem luati de diversionisti si deviationisti
28 iunie, 2009 at 21:38
TdS
ai uitat să zici de scenăăăăăăă!
28 iunie, 2009 at 21:42
theo, servus!
Sper sa nu te superi cand avem pareri diferite! Exista chestiuni care trebuie vazute prin efectul lor si nu prin dorintele noastre.
Probabil n-ar fi stricat sa-i criticam la vremea respectiva pe Blaga, pentru felul in care a facut campanie, pe Videanu pentru ca renuntand a adus un enorm prejudiciu partidului. N-a servit la nimic ca i-am laudat in timp ce bucurestenii mult mai putin ingaduitori decat amicii de pe blog, l-au votat pe felcer…
Uneori e mult mai folositor sa tragi alarma, cand stii ca e un pericol, ca in cazul Ridzi.
28 iunie, 2009 at 21:42
Lasa mai Filadelule prietene ca si tu le pui gogonate:
Despre morală şi despre banul public lăsaţi-mă să vorbesc într-o altă ţară şi-ntr-o altă vreme peste vreo sută de ani cu speranţa că nu vor fi trecut degeaba.
Adicatelea, cum sa nu vorbim despre banul public acum ! si in tara asta ! Ei ? E liber la risipit si la furat inca 100 de ani ?
28 iunie, 2009 at 21:43
FILADEL,-160

Am ras cu lacrimi
28 iunie, 2009 at 21:44
TdS
uitasem pe aia cu banul public și cu morala!
Scuze și mersi că mi-ai amintit.
28 iunie, 2009 at 21:47
@Stely
Cum bre, chiar ai dat mana cu piratu` ?
Sper ca nu te-ai mai spalat de atunci…
28 iunie, 2009 at 21:50
Încă o vorbă și-am terminat cu tema asta:
dacă noi care le dorim din tot sufletul lui Năstase, Iliescu, Patriciu, Tăriceanu, Bekalii (!) un proces corect în justiție nu dorim același lucru pentru MIR atunci care mai e deosebirea dintre noi și ceilalți?
28 iunie, 2009 at 21:52
@TDS
Subscriu la cele spuse la #58 despre Ritzi-pitzi.
Cu o completare.
Sa nu uitam ca toate campaniile electorale se fac cu parale.
Cu sponsori, adica.
Si sotzu`, adica domn` primar de Petrosani, are un lant de magazine care aduc bani multi.
Si cum toate tzoparlancele…pardon, sotiile baietilor cu bani multi… toate vor si o fOnctie, li s-a dat cate un minister, unde sa-si faca mendrele.
Nu e prima si nici ultima, n`asha ?
28 iunie, 2009 at 22:03
Țepe
n-are rost să folosim retorica presei ca să demonstrăm retorica presei. Mă așteptam la ceva mai gîndit din partea ta nu doar la atacuri plictisite la persoană.
Dacă e pe de-astea de ce nu zici că-i urîtă și are o moacă de-mpins vagoane?
Pînă una alta banii au fost folosiți pentru tineret că dacă se-ntorceau la buget dispăreau frumos în buzunare pesedoilor și nu mai aveai nici o șansă să auzi ceva de ei. Atunci erau cheltuiți bine și toată lumea era mulțumită. Brava!
28 iunie, 2009 at 22:05
Da Tzepe ai dreptate.
Ma gindesc ca Mona Musca sau Monica Macovei s-ar fi autosuspendat temporar pt o chestie de asta.
Iar noi votam PDL-ul nu pentru ca e mai competent ca PSD ci pt ca speram sa fie mai curat.
28 iunie, 2009 at 22:08
Filadel, cred ca nu ne mai intelegem.
Banii au fost folositi pentru tineret DAR PROST.
Si nimeni nu zice ca Ritzi e urita. Ca daca era urita nu o lua primarul multimiliardar de nevasta
28 iunie, 2009 at 22:08
Filadel-166
Asta este concluzia -pe care foarte multi se incapataneaza sa n-o accepte.
Este vorba de cultura politica ,cultura STATULUI de DREPT si a DOMNIEI LEGII.
Eu sper ca incetul ,cu incetul sa priceapa toata lumea ca:
LEGEA ESTE EGALA PENTRU TOTI
28 iunie, 2009 at 22:25
Tzepe,
Da,era cit p’aci sa-l pup…Au fost altele mai rapide ..Eu m-am sfiit ..Mi-am adus aminte de babele alea care il pupau pe Iliescu si m-am retras discreta..
Si,da …din pacate m-am spalat de vreo cinci sase ori ,de-atunci…
Mi-a zimbit si el cind m-a vazut …M-o fi recunoscut,ca am mai fost odata fata in fata ,cind cu mitingul de suspendare..
la Bucuresti .Glumesc.Atunci a fost prapad..
Stau si ma gindesc..Ce s-a intimplat cu lumea asta de la suspendare si pina acum.?Am impresia ca este si acum la fel ca atunci..
28 iunie, 2009 at 22:26
@filadel
“Mă așteptam la ceva mai gîndit din partea ta nu doar la atacuri plictisite la persoană.”
Nu e atac la persoana, e pur si simplu o constatare.
S-a manifestat ca o tzoapa cu ifose, adica prosteste.
“Dacă e pe de-astea de ce nu zici că-i urîtă și are o moacă de-mpins vagoane?”
Nu era vorba de considerente estetice.
Ca daca o luam asa, constat ca singura diferenta intre galeria Lina Ciobanu -Suzanica Gadea si garnitura Ridzi-pitzi- E. Udrea consta doar intr-o selectie mai buna dpdv al aspectului.
“Pînă una alta banii au fost folosiți pentru tineret că dacă se-ntorceau la buget dispăreau frumos în buzunare pesedoilor și nu mai aveai nici o șansă să auzi ceva de ei. Atunci erau cheltuiți bine și toată lumea era mulțumită. Brava!”
Ce spui, domn`e !
De unde stii ca intrau in buzunarele pesedoilor ?
Pai in conditiile in care guv. se screme dupa bani de pensii si lefuri la bugetari, aruncarea pe geam a euroilor mi se pare o mare tampenie.
28 iunie, 2009 at 22:31
Iar daca e sa vorbim de doctorate si alte titluri univ. dupa care tzoparlanimea e pur si simplu ahtiata, pot sa va spun ca am analizat o multime de teze de doctorat fara nici o valoare, fara nici o contributie personala/originala, doar compilari bibliografice fara trimiteri la sursa.
Evident, in ciuda referatelor mele negative, “domnii/doamnele” si-au sustinut teza cu succes…
28 iunie, 2009 at 22:31
Țepe
zi-mi și mie care e ministerul ăla care se ocupă de pensii și lefuri la bugetari și cine e șeful lui?
28 iunie, 2009 at 22:35
Nu vorbim de titluri universitare că nu vreau să mă doară capu-n noaptea asta și nici n-are legătură cu discuția.
28 iunie, 2009 at 22:37
O singura chestie si va las.
Intr-o tara europeana/normala,o persoana oficiala – membra a Guv. isi da demisia in situatia in care planeaza asupra ei o SUSPICIUNE.
Pt. ca imaginea Guv. din care face parte sa nu aiba de suferit.
Dupa ce treaba se limpezeste, daca persoana e curata, isi reia functia.
Daca nu, ramane pe bara.
Noapte buna !
28 iunie, 2009 at 22:41
Țepe
orice asemănare cu persoane reale este pur întîmplătoare. Dacă România era măcar aproape de normal n-am fi acum aici pe blog. Eram poate la o bere.
28 iunie, 2009 at 22:42
@filadel
Ce nu pricepeti voi e ca e mult mai groasa decat credeti.
E suficient sa urmarit evolutia consumului de energie electrica (indicator care urmareste fidel activitatea economica).
Nu e nevoie sa-l intrebati pe Videanu.
E mult mai simplu :
http://www.transelectrica.ro/2.php
28 iunie, 2009 at 22:46
Inca o data, noapte buna tuturor !
28 iunie, 2009 at 22:53
Țepe
noapte bună!