- Nea Pavele, hai că am umflat-o pă Ridzi de-au luat-o bâţâielile. Acu ce facem ?
- Cum adica CE ? Ce dracu’ mă uitaţi de la mâna pân’ la gură ? PĂ PIRAT, pă mama lui. Şi pă gaşca lui de pui.
- Aha. Adica fandare pă muta aia cu scena, HAAJIIIIME ! – începe figurantul sa bata aerul cu aripile - ricoşeu pă EBA şi ZBANNNGggg ! lovitura din întoarcere pă marinar : HA !
….la care crăcănatură cracii pantalonilor se desprind cu un pârâit de regret, oferind chiloţilor virili, roşii cu danteluţă neagră, bucuria luminii de zi, nenaturale, de la neonul chior din biroul orbilor.
Pavel, cufundat în hârţogăraia cu scheme de atac de nu i sa mai vede nici freza lipsă, ridică numa privirile pe sub sprâncene la figurantul crispat, în disperata încercare de a-şi arăta disponibilitatea de a jurnaliza fie şi pe 1.000 de nasturi de plastic lunar.
Printre falcile-ncleştate-şi facură cu greu loc o mâna de litere, reuşind să-ncropească afară la repezeală :
- Idiot !
- Ok. Da’ la datorie – rânji crăcănuţă om sucit. Care vas’zica unde lovim ?
- Trebuie stoarsă …
- Aha ! .. s-o stoarcem pa ciumeacă, o chemăm la emisiune la…
- …stoarsa situatia asta de tot potenţialul. În drum spre pirat, încercam sa facem şi o fisură cu grupul intelectualilor atraşi. Daca pun botu’ şi câtiva cu funcţii, mai bine.
Notează.
1. Sunaţi la toti liderii portocalii. N-or să raspundă, dar insistaţi până prindeţi unu’ mai slab de înger. Scormoniţi-l cu întrebări despre “mafioată” şi înregistraţi pentru montaj la stiri.
- Bun. Şi gata !
- 2. Selectaţi un cuvânt sau expresie…
- Aaaa ! Nu e gata…
- …selectaţi un cuvânt sau expresie interpretabilă, interpretaţi-o, şi sunaţi imediat la ailalti. Pe următorul fraier care răspunde, puneţi-l să ia atitudine la ce ar fi spus pasa-mi-te ălălalt mai devreme.
- … deci ceva din ce a spus …. mai devreme… să fie pe real ce-a spus ?
- Sa FIE PE NASOL. Nu contează daca e sau nu adevarat, ca băbălăul oricum nu ştie despre ce e vorba. Pâna sa afle, dă drumul la porumbel…
- Aha ! Şi gata.
- 3. Tunurile pe piticot, dar nu speraţi prea mult că din asta ricoşează tot. Dar să nu cumva să scăpaţi dacă are vre-o scăpare, că vă scap măciuci de nu le puteţi duce.
- Aha. Şi cum rămâne cu piratu ? Facem articole pă el…
- Faci pă dracu să te ia de bou. EU fac pă el.
Voi trebuie doar să-mi aduceti vorbele. De restul am io grija.
- Pai…dacă zice că….
- Indiferent ce zice, l-am halit. Dacă zice că s-o demită, s’amestecă-n executiv, îl zgîndarim şi pă pitic, şi dac-o demite il facem sluga de pirat. El e obisnuit da’ dăm şi-n ăilalţi.
- Aha. Şi daca zice să n-o demită ?
Chelia dintre hârtoage slobozi iar doua priviri ascuţite de sub fusta sprâncenelor.
- Boule. Numa să spună asta, Îl tocam pâna-n toamna mărunt mărunt….
Mie aduceţi-mi răspunsul lui.
…………………………………………….
- Nea Pavel ! L-am prins la-nghesuială pă marinar şi avem un răspuns.
- YESSS ! Yeah ! OLE !… Ce-a zis ? … Vivat. Ura…
- A zis că…
- PAm-pam…BING… ce ? param-param…
- A zis că…. nu e treaba lui.
- Pam ???? ……………………………Îîîîî ?
- Că … nu e treaba lui… e a Parlamentului … şi a guvernului…
- Îîîî ?
- … e treaba Parla…
- AM AUZIT, taci dracu’ … /(&%%¤&##%& ))(/&(
- Poftim ?
- IEŞI ! pramatia … nesimtitu…
- Da’ ce-am facut ?
- IEEEEeeeeŞi ! Mă duc să mă trântesc pă blog.
………………………………………………………….
- Nea Pavele ! Alooo !!!
- Mda. Ce e ?
- A vorbit iar piratu !
- Ha ? Ce-a zis ?
- A schimbat-o pe zăludă şi zice că suntem bara-bara cu politrucii. Că luăm bani pentru….
- Lasă-mă… Fugi… ieşi… Lasă-mă. Ăsta-i dracu gol !
Cele de mai sus sunt ficţiuni fără legătură cu refloeşcăirea pe blog a vre-unui jurnalist care să trântească ceva cu “Nesimţirea” prezidelului actual şi (poate) viitor.
Viq
15 iulie, 2009 at 21:50
viq,
misto!
dar fara “poate” din paranteza!!!
corect trebuie sa fie asa: prezidelului actual şi viitor.
15 iulie, 2009 at 21:58
EI,
MI-A ZBURAT COMENTUL ….ASTA E !
15 iulie, 2009 at 22:02
Voiam sa spun ca exact asa s-a desfasurat dialogul din emisiunea de azi a lui Prepelipiceanu si a La-Urei Chiriac,
invartind pe toate fetele ceea ce zisese Cezar Preda cu privire la demiterea lui Ridzi , adicatelea ca fusese instiintat prin sms de catre Boc , adica nestatutar .
Degeaba a spus el ca de fapt nu se afla in tara ci in concediu intr-o tara exotica si de-aia nici nu putea fi prezent la discutii in biroul permanat,
erevanii au luat in brate chestia cu ”
NESTATUTARA” si asa a mers toata discutia cu SRS si Pavelescu timp de dOO ore.
15 iulie, 2009 at 22:04
O sa-i faca Piratu’ cu sifon. Asta nu-i Nixon, sa-l faca presa pe el!
15 iulie, 2009 at 22:14
eu nu inteleg ce nu este statutar in instiintarea lui preda de catre boc prin sms…
si eu in anul 2005 mi-am dat demisia prin SMS spre hazul/mirarea unora dintre colegi..
ulterior, of course, am intarit demisia pe hirtie nu igienica
kakaya prablema la presari?
15 iulie, 2009 at 22:18
@Riddick, Nixon a pierdut si a trebuit sa-si dea demisia nu ptr ca a fost vinovat de ceva ci ptr ca a refuzat sa-i arunce in groapa cu lei pe cei vinovati de afacerea Watergate, si care au actionat fara stiinta si acordul lui. Restul este legenda si aia scrisa relativ prost.
In plus, nu trebuie uitat ca Nixon mai trecuse printr-un scandal mare de presa cand vicepresedintele sau a fost nevoit sa demisioneze datorita acuzatiilor, ulterior dovedite, de coruptie. Nixon era vulnerabil.
Basescu ar fi fost vulnerabil in cazul in care se lungea scandalul MIR.
15 iulie, 2009 at 22:27
Media a ajuns instrument politic, trebuie tratata ca atare, nu sa se mimeze prin studiouri. Ma refer la politicienii PD-L, ar trebui sa fie mai vivaci. Lui Berceanu ii iese, dar nu prea este invitat.
15 iulie, 2009 at 22:28
skorpion,
in mod STATUTAR demiterea sau demisia unui ministru urmata de numirea altei persoane in locul ramas astfel vacant se ia intr-un Birou Permanent din care fac parte presedintele de partid, vicepresedintii si altii…vreo 12-14 persoane.
Ei cica nu s-au intrunit de fapt si actul demiterii/demisiei si numirea inlocuitoarei s-a petrecut intr-un interval foarte scurt de timp – la orele 19 Placinta deja isi depunea juramantul iar la 17, 30 cealalta isi anuntzase demisia…..
Sunt multe imbarligaturi aici.
Tocmai de-aia asteptam anuntzata conferintza de presa a lui Basescu de azi , dar ea n-a mai avut loc.
15 iulie, 2009 at 22:29
mare brinza, pardon, placinta, luminita
15 iulie, 2009 at 22:32
skorpion,
este ceva interesant in declaratia lui Basescu de ieri , am dat-o eu printr-un copy-paste si anume faptul ca el era hotarat sa o demita pe Ridzi din prima faza a scandalului.
Ceea ce inseamna ca nu suntem doar unii rataciti pe-aci care am gandit la fel ca el desi ne-am atras astfel opobriul blogului.
15 iulie, 2009 at 22:34
@riddick, eu am tot spus ca PDL treubuie sa trimita la dezbateri oameni cu svanc si nu plante de studio care sa asiste neputincioase la atacurile kknilor.
15 iulie, 2009 at 22:34
cam ai dreptate, luminita,
am incercat de citeva ori sa explic unora si altora, ca solicitarea demisiei lui ridzi de catre unii de pe blog, nu a insemnat ca nu mai esti cu pdl sau basescu, ci esti constient, pur si simplu esti capabil sa te pui in pielea altor votanti, sa-ti dai seama ca ridzi a sifonat imaginea ….
dar nu mai intru in detalii…
15 iulie, 2009 at 22:35
clemy,
parca viq explica mai sus ca presa kakanie-galbuie nu accepta oameni cu personalitate din PDL…rar scapa unul vocal, dar si atunci incearca sa-l faca k.o.
15 iulie, 2009 at 22:38
Ce naiba dureaza asa de mult rezolutia de la DNA asupra plangerii penale a petrolilberalilor? De-abia astept sa faca Monica Iacob Ridzi si ea plangere penala pentru denuntare calomnioasa! Pana una-alta, nu s-a demonstrat nimic deocamdata.
15 iulie, 2009 at 22:40
clemy,
puteau sa o trimita pana acum pe doamna Placinta , ca e senatoare PDL , macar asa stiam si noi daca vorbeste fluent sau se impiedica in sintagme si daca se pricepe la confectionat costume barbatesti in aceeasi masura ca si la sport .
15 iulie, 2009 at 22:40
http://turambarr.blogspot.com/2009/07/sondaj-ccsb-2009-07.html
15 iulie, 2009 at 22:42
Intr-un timp venea pe la Vantu-TV Prigoana, care combatea bine, pana a inceput sa bage strambe (“as desfiinta DNA”, etc). Ba la un moment dat a avut embargo pe media de la partid. Pare ca nu sunt desemnati vectorii de comunicare, cheama tonomatii pe cine vor ei.
15 iulie, 2009 at 22:43
Luminiţa,
Piratul v-a monitorizat bre !
A văzut că e opăreală pe munte şi acum a dat satisfacţie din vorbe.
NU AVEA CUM SĂ O DEMITĂ fără cercetări asupra problemelor ridicate.
Nu e treaba lui, aşa cum bine a punctat când îi băgau microfonu-n fund să tragă cu urechea.
E treaba guvernului, în speţă a premierului care a numi-to acolo, iar la o adică, la doo adici şi a altor păcălici : comisii parlamentare, DNA….bla-bla-bla.
Tot ce putea ŞI TREBUIA să facă marinelu era exact ceea ce a făcut.
Instituţiile statului trebuie să funcţioneze. Fie justiţia, Palamentul, eexecutivul şamd. FĂRĂ tutelarea permamentă a preşedintelui.
Societatea trebuie să funcţioneze independent, din iniţiativa EI. Inclusiv nebuna asta de presă, care trece prin chinurile facerii.
15 iulie, 2009 at 22:45
Riddick,
gestionarea proasta a banilor s-a demonstrat.
Ministerul a platit de cel putin zece ori mai mult pt distractiile acelea iar restul banilor a ajuns altundeva .
Nu in buzunarul ministresei ,dar s-au praduit .
Si s-au indestulat firmele acelea din ei , in cel mai fericit caz.
Si erau bani publici , de la mine , de la tine , de la toti.
Chiar nu ne pasa ?
15 iulie, 2009 at 22:49
Ne pasa, cum sa nu. Daca trebuia ceva facut, era sa se inceapa auditul in minister imediat dupa izbucnirea scandalului.
15 iulie, 2009 at 22:52
@skorpion, nu e treaba presei kkne sa accepte sau nu ci a PDL sa-si stabileasca odata vectorii de comunicare publica, cum ii definete Riddick, sau celula de comunicare de care tot vorbesc eu de cateva luni bune. Partidul trebuie sa-si defineasca purtatorii de mesaj iar restul tropaitorilor trebuie sa li sa spuna franc ca nu au voie sa discute cu presa oricat i-ar chema in emisiuni sau le cer informatii si declaratii prin telefon.
@Bleen, am vazut sondajul ptr Basescu e trgic ptr Geoenel.
15 iulie, 2009 at 22:54
Riddik,
Părerile sunt împărţite.
Varianta extremă de bătăioşi-miştocari şi cu piele de rinocer de tipul Berceanu-Boureanu ar fi preferată de o parte din portocali, pe când altă secţiune ar prefera calmul, logica, şi echilibrul oarecum şters de tip Macovei-Blaga-Negoiţă…
Chestia e că am impresia că nici una din cele două tipuri de variante nu este prea agreată de adepţii celeilalte.
Poate zona de mijloc, de tip Voinescu să mulţumească mai mulţi.
15 iulie, 2009 at 22:55
viq,
cine-i Pavel ?
Stra-lucescu ????
15 iulie, 2009 at 22:57
Riddick,
chiar asa ,
te rugasem ieri sa intri pe Gazeta Sporturilor ca de la mine nu se deschide ,
cica au publicat auditul .
Ai fost ?
15 iulie, 2009 at 22:59
Nu.
15 iulie, 2009 at 23:01
naspa, ma bazasem pe tine .
15 iulie, 2009 at 23:02
Luminiţa,
Banii s-au dus la televiziunile mogule. Printr-o firmă care a fost trecută cu vederea de comisia parlamentară.
Peste tot s-a bătut toba despre cele două “firme de apartament” cum le-a lansat Tolo pe ţeavă.
Nimeni n-a mai vorbit însă de cea de-A TREIA firmă care a păpat bănuţii de la MTS şi care face legătura cu media.
Acolo s-a smântânit.
Ei selectează pe “ai noştri” de “ai lor” chiar şi ÎN INTERIORUL aceluiaşi scandal, iar noi batem campii că de ce nu e anchetat Năstase.
15 iulie, 2009 at 23:05
Esentialul este ca nu s-a facut dovada finantarii campaniei Elenei Basescu din bani publici iliciti. O fi avand E.B. situatia contabila pe campanie?
15 iulie, 2009 at 23:06
Luminiţa,
Ştiu şi eu !!!.
Aşa s-a nimerit
http://lucescu.blog.cotidianul.ro/2009/07/10/nesimtitule/
15 iulie, 2009 at 23:10
În sondajul lui Turambar 33-ul PSD-ului este mai mare decît 33-u PDL-ului.
Tare de tot.
http://4.bp.blogspot.com/_KYotjuraIvM/Sl4ammF1r_I/AAAAAAAABxU/wARfwwPOYf4/s1600-h/CCSB+2009+07+Politikon+-+05+-+Parlamentare.JPG
Luminița
vreau doar să precizez să nu rămînă oamenii cu părerea greșită: în cazul Ridzi nu s-a dovedit nimic!
Toate concluziile au fost trase de păr de către deontologii neamului și refulate prin supapa opiniei publice care abia aștepta să urle: hoții! indiferent cine pica în mijloc.
PS. Nu-i țin partea lui Ridzi. Vreau doar să clarific mici inexactități. Repetarea obstinativă a unui fals nu face din el un adevăr ci doar ne face să credem că ar fi adevărat.
15 iulie, 2009 at 23:23
Filadel-30.
Corect !
Asta este esentialul.
Din explicatia lui Basescu am inteles ca a fost de acord cu demisia motivul principal fiind platirea presei pentru campania la europarlamentare.
Ma tot plimb pe tot felul de wireless ba cu plata ba fara si din cand in cand resusesc sa mai intru
15 iulie, 2009 at 23:24
viq, @29
nesimtitul este de fat chiat el ,straLucirea sa adica.
Basescu daduse raspunsul acesta in timp ce era pe un santier iar reporterul in loc sa il intrebe de scopul si durata vizitei acolo l-a intrebat despre Ridzi.
Bineinteles ca nu era contextul potrivit unei asemenea intrebari.
Iar cuvantul “minor” cred ca are aici conotatia lui “nesemnificativ” in circumstantzele concrete ale vizitei respective.
15 iulie, 2009 at 23:26
filadel,
ok !
15 iulie, 2009 at 23:28
Ne mai “vedem” si maine .
Eu sunt franta dupa munca pe “plantatia” mea .
La propriu.
15 iulie, 2009 at 23:28
Luminiţa,
“…gestionarea proasta a banilor s-a demonstrat.
….. restul banilor a ajuns altundeva .
Nu in buzunarul ministresei ,dar s-au praduit..”
Este simplu dacă încerci să înţelegi mecanismul.
Maniera de plată al apariţiilor tv din banii publici este moştenire de sistem.
Deosebirea este că până acum NIMENI nu a trecut banii in acte.
Că e ilegal, imoral, antidemo….să plăteşti spoturile.
Bănuţii negri, pentru asemenea onorarii, se “ciupesc” de regulă pe consumabile fictive, pentru care se semnează de primire fără primire şi nici dracu nu mai poate demnostra vreodată ceva.
Monica şi-a zis probabil că ea “se acoperă” legal dacă îi trece în documente.
De fapt asta a înfundat-o pentru că documentele s-au transformat în dovezi pe baza cărora se pot calcula diferenţele de sume. E o chestie contabilă simplă.
De aici şi încrederea ei aiuristică că totul e în regulă. În realitate este mai descoperită decât oricare din precedenţii mânuitori de bani publici.
Să nu fim naivi şi să ne imaginăm că dedesupturile astea nu se ştiau. Ba se ştiau atât de bine încât Tolontan a fost pe fază şi a speculat la fix ieşirea în decor a fraierei. Ştia tot pânâ la nivel de amănunt.
Probabil e nedumerită şi se consideră nedreptăţită, dar acolo e totuşi un minister şi mai bine nu te duci decât să o iei aiurea.
Chestia e că până acum probabil pâmă la 80% din miniştri erau căzuti direct în cap pe fotoliile alea, pe cu totul alte criterii decât competenţa.
Acum probabil doar s-a mai micşorat procentul.
15 iulie, 2009 at 23:30
Filadel
pentru că e o alianţă, de aia e pe primul loc PSD (PLUS PC!) cu 33%
15 iulie, 2009 at 23:30
http://www.tolo.ro/2009/07/15/descoperiri-incredibile-in-cazul-ridzi/
15 iulie, 2009 at 23:31
Hai, du-te la somnic. Mai e şi mâine o zi.
Sper.
15 iulie, 2009 at 23:41
vreti sa-mi explicati si mie despre ce este vorba?????
de aici eu nu inteleg mai NIMIC.
ce urmareste acest jurnaliSt TOLO.
PENTRU CINE LUCREAZA SI CU CE SCOP?????
15 iulie, 2009 at 23:48
Alina Mungiu mai ca l-ar vota pe Crin !
Cred ca asta a fost ultimul meu comentariu despre ce spune AMP .Nu cred ca o voi mai citi vreodata.
15 iulie, 2009 at 23:53
Konstans,
Nu ştiu frăţică !
Tot ce pot face e să leg lucrurile unele de altele şi să văd ce iese logic.
Până acum după mine scandalul “Ridzi” nu există şi nici n-a existat vreodată de sine stătător.
Există un singur obiectiv major, un singur scop vital şi un singur om care trebuie mazilit. Iar numele lui NU e Ridzi.
Tolo a dat în patima lui DD, bătând toba zilnic cu “Elodia” lui.
Azi trompeteşte mamă mamă ce de dezvăluiri incendiare o să facă… mâine. Mâine, când ne va annţa ..ziua în care va da în vileag cea mai senzaţională ştire…. ce va conţine data când va comunica….
“Gazeta Sporturilor publica in editia de miine cel mai important articol de pina in acest moment din dosarul banilor publici disparuti de la MTS. La prima ora veti afla lucruri care muta acest caz in cu totul alt plan decit cel despre care s-a scris si s-a vorbit pina acum!”
Primul comentariu pune direcţia ajutătoare : “Sper să fie cu EBA…”
În fapt “ştirea” este la dosar de acum o lună sau mai bine, de când a început circul.
Poate mă înşel, dar tare m-aş mira să nu fie pe Udrea-EBA-Băsescu.
15 iulie, 2009 at 23:59
Maria,
Încet-încet timpul le clarifică pe toate.
Acum toate aiurelile cu listele europarlamentare, EBA, ezitările….şamd, încep să capete sens.
AMP S-A FOLOSIT de imaginea ei în faţa celor de bună credinţă pentru a încerca să-i manevreze.
Şi tare mi-e teamă că Tolontan să nu fie din aceeaşi categorie.
Ba chiar să nu mai fie şi alţii “în aşteptare” care vor face aceleaşi manevre.
16 iulie, 2009 at 00:04
@MARIA
aici este articolul:
http://www.romanialibera.ro/a159910/eu-crin.html
16 iulie, 2009 at 00:05
S-a infuriat la tel.Gh.Pogea, de a ajuns Ursu sa-si inghita limba. I-a luat la bani marunti si pe invitatii casei.
Abia a reusit sa macane::”de ce v-ati suparat pe noi?”
Tot ati perorat o vreme ca,S.Voinescu este cel mai potrivit pentru pozitia de comunicator,vectorul lui Riddick.
Uite ca se dovedeste ineficient.Cand esti aruncai in gropa cu lei…..poti fi cea mai inteligenta fiinta,coltii tot se sfasaie.
Asa sunt facute cartile la show-uri;sa traga ceilalti asul.Din acest motiv eu nu m-am scandalizat atat de tare cand MIR a dat un raspuns obraznic tonomatului care a intrebat-o pe ce a cheltuit banii.Cu astia asa trebuie sa te comporti,nu cu manusi,nu slugarnic.Dar….deschid din nou subiectul si n-am chef de palme.
Nu uitati, insa ,ca, cel de-al 6-lea simt la mine functioneaza.
16 iulie, 2009 at 00:08
Viq-42
Din pacate asta miros si eu
Pe cei in asteptare as vrea sa-i vad si eu.Sa
16 iulie, 2009 at 00:22
viq,
din nou suntem pe aceeasi lungime de unda.Eu tot asta” miorlaiam”,MIR n-a delapidat asa cum i-a pus verdictul Gorghiu.Pe mine atitudinea acestei femei m-a exasperat si sustineam sa se mearga pe calea normala,a justitiei.Asa a procedat si premierul.Scandalul a fost fabricat,s-au folosit de naivitatea ministrului si intuiesc ca se vor mai fabrica si alte scenarii de acest fel.
16 iulie, 2009 at 00:26
Despina,
Răbdare.
Înaintea atacului final vor ieşi toţi din găoace.
Mulţi muncesc poate de ceva vreme la întărirea credibilităţii pic-cu-pic, de luni, poate chiar ani de zile.
Dar înaintea ultimei bătălii vor schimba macazul încercând să târască cât mai mulţi după ei.
Iar asta va fi cred, în toamnă.
Dacă piratul mai ia un mandat, toată munculiţa lor e d’amproasta. Aşa că nu au nici un motiv serios să nu scoată capul şi să nu-şi dea arama pe faţă.
Pândesc doar momentul cel mai potrivit pentru a slăbi cât mai mult posibil frontul piratului.
Sau poate mă înşel eu.
Om trăi şi om vedea.
16 iulie, 2009 at 00:26
Maria
am citit TOT articolul Alinei Mungiu
nu mi se pare o pledoarie în favoarea lui Crin Antonescu
dimpotrivă
16 iulie, 2009 at 00:32
Orice aţi spune despre AMP, nu merită să fie acuzată de rea-credinţă.
Sau de pactizare cu “ceilalţi”.
E abruptă, dură, dezamăgită poate, dar nu cred că putem şterge TOT ce a făcut pentru societatea civilă.
16 iulie, 2009 at 00:34
Ar însemna că ar fi foate slabi dacă nu ar avea şi alte lovituri pregătite. Sunt ei ticăloşi, dar nu chiar aşa de dobitoci pe cât ne-am dori noi.
Deocamdată trag să stoarcă tot ce se poate stoarce din zdreanţa asta.
Dacă ar fi după capul meu, aş zice că au pregătit graficul de luptă până în ultimile zile de campanie electorală, aproape la minut şi virgulă.
Cu sincronizări de “dezvăluiri” “scandaluri” şi alte alea, fie succesiv – tip mitralieră – să nu dea timp de respiraţie, fie în cor simultan pentru creşterea efectului loviturii mediatice….
Luptă, soro !
Păi ce credeţi că lasă ăştia caşcavalul aşa…. fluierând, acceptând în schimb să le înceapă procesele ???
16 iulie, 2009 at 00:38
Gaby,
Nu sterge nimeni nimic.
Pur şi simplu nu trebuie sudat omul cu un anumit tip de acţiune.
Un idiot poate descoperi o comoară iar un geniu poate trece srada aiurea de să-l turtească boul cu trotineta.
AMP a făcut ceva bun.
Asta nu înseamnă că asta e tot ce poate să facă !
Nu analiza omul, ci acţiunea lui.
16 iulie, 2009 at 00:47
MESAJ PENTRU PRIETENUL AVP.
(DIN BLOGURI ADUNATE)
,,Fata presedintelui Ro va fi fara indoiala o prezenta mult mai interesanta, fie si numai din punct de vedere diplomatic, acolo, decat orice alt parlamentar roman, oricine ar fi acesta. Haideti sa fim obiectivi si lucizi.,,
CU ASTA SUNT DE ACORD AVP.(aici pe televiziunile de stiri occidentale-STIREA ELENA BASESCU FICA PRESEDINTELUI BASESCU a mers cool)
OK
iar aici:
,, interviul dat de EBA e o reusita din orice punct de vedere ai privi. EBA si echipa sa de imagine au dat – prin acest interviu, indeosebi – o lovitura atat de naucitoare celor care s-au lasat sedusi de mitul “incompetentei” si “nepotismului”, incat pana si adversarii cei mai crunti ai fam. Basescu (laptop-man, Ciuvica, Ciutacu sau Badea, baiatul acela care joaca in propriu-i film porno inarmat c-un flueras de arbitru al elegantei, cu vba chiar a sa… ) au ramas cam bouche bee, fara sa mai cracneasca practic nimic…,,
AICI EU NU MAI SUNT DE ACORD CU TINE AVP.(bineinteles ca putem sa-l mentionam si pe INOCENTUL CRISTOIU in galeria celor,, cazuti pe spate,, si INTENTIONAT FARA REPLICA)
(aici este o chichita pe care eu am remarcat-o chiar la epoca respectiva)
(aici BASESCU A FOST LUCRAT)-de cine OARE????????????????
16 iulie, 2009 at 00:57
Scuze de absenta… Acum, in vara, a reinceput o perioda cu “munca lui Sisif”…
La ore tarzii am facut ceva pe fuga.
Vezi >> http://qibitz.blogspot.com/
Noapte buna, copii!
16 iulie, 2009 at 04:10
Viq,-47
Exact asta ma gandeam si eu!
Sa vezi ce-or sa-si mai dea arama pe fata!
Sunt curioasa ,ce surprize vom avea?
Si de fapt nu ma mai mira nimic.
Sper totusi sa nu ma dezamageasca oameni in care am crezut.
Vom vedea.
Avem rabdare
16 iulie, 2009 at 04:11
Chibit
As usual ! Cu simtul umorului !
16 iulie, 2009 at 07:01
Plictisitor și nu la temă.


Iertare!
Țin să mulțumesc TUTUROR pentru urările de 13 Iulie.
La orele 9 (Arizona time) , pe 13 Iulie, mi-am oferit „cadou” 80 de ore la spitalul unde am fost operat la sfârșitul lui Septembrie trecut. Nu e de glumă câtuși de puțin. Prietenii mei doctori și infirmieri, m-au sfătuit să-mi fac testamentul. Nu glumesc. Inima mea, deabia acoperă necesitățile unui coșcogeamite vlăjganul care am fost…
Forța de pompare a ceeace mai bate-n piept, mișcă doar circa 35% din sânge. Asta va provoca congestii de tot soiul: cardiacă, pulmonară, hepatică și pancreatică, + acumulări de fluid în cavitatea abdominalădar și în membrele inferioare.
Au reușit prin intravenoase să-mi scoată multă apă și să-mi completez nivelul de potasium din sânge. Sunt acasă de circa 2 ore. Obosesc repede. Dacă cumva…
vă asigur că mi-ați fost cu toate și cu toții tare dragi. Nu numesc, ca să nu ofensez. Optimist fiind, sper să mai fim împreună pentru mult mai mult timp. Totuși, fiind preveniți – nu strică. Vă rog mult: nu comentarii. Da?
Pentru AVP…
Ai scris despre mine în termeni care mă făcură să-mi dau fumuri…
Sunt cu nasul tot pe sus, din cauza ta…
Omule drag: sunt un om obișnuit. Poate neobișnuit este felul în care accept sau nu, prezența damei în negru…
Vă rog mult, dați asta mai departe Mayei dar și lui Theo…
Dumnezeu să vă binecuvânteze!
16 iulie, 2009 at 07:13
ARIZONIANULE
cu emotie am citit mesajul tau.
Sa stii ca am si transmis adineauri intregul tau mesaj pe email Mayei si lui Theo!
Fii tare si sa ramii cu nasul tot pe sus
16 iulie, 2009 at 07:47
Arizona
m-ai lovit şi nu-mi găsesc echilibrul. Îţi doresc din tot sufletul puterea de a rămîne acelaşi munte de om pe care-l ştiu de atîţia ani.
16 iulie, 2009 at 08:15
Arizona,
Nu poti face transplant?
Oricum ,nu poti avea nicaieri o ingrijire a sanatatii mai buna si mai moderna dacat acolo unde esti in SUA
Sunt convinsa ca va fi mult mai bine decat crezi tu acum
La multi ani !
16 iulie, 2009 at 08:35
Arizona,
Pentru ca esti optimist,
BAFTA ! BAFTA ! BAFTA ! BAFTA !
16 iulie, 2009 at 09:46
‘neaţa.
Arizona !
Sorry, man !
No comment.
16 iulie, 2009 at 09:58
Oameni buni…

La „vrâsta” mea, un transplant este exclus…
Poate, dacă la bancă, acontul meu ar avea multe – o grămadă de
„zerouri” după cifra semnificativă.
Nu e cazul însă.
Betty face tot felul de investigații pentru stem cells (adică… celule sușă).
Tehnologia este însă tare nouă și deloc cristalizată. Așa că…
Cu speranță însă și cu mila Domnului, poate nu „scăpați” așa ușor de mine!
AVP & comp:
de vreți să-mi scrieți, știți bine adresa mea de mail: koningtwr@gmail.com
16 iulie, 2009 at 10:18
@Salutare all !
Draga Arizona, ma intristteaza tare ce ce ai scris ! Multa sanatate omule si ai grija de tine !!!!
Iti scriu pe email !
16 iulie, 2009 at 10:57
Arizonianul
La mulţi ani sănătoşi şi voioşi!
16 iulie, 2009 at 11:19
Arizona,
Am indraznit sa va trimit un mail..Va doresc din tot sufletul multa sanatate !Nu raspundeti decit daca este cazul..As vrea sa va pastrati forta si timpul, ptru INIMA dv., care trebuie protejata ca pe o comoara.
16 iulie, 2009 at 12:08
Acum am intrat pusa pe shotii…..si a inceput sa ploua in inima mea….
Arizona ,
ti-as da inima mea daca s-ar putea.
Daca te oboseste statul la calculator roag-o pe Betty sa ne scrie in numele tau.
O vara frumoasa !
16 iulie, 2009 at 12:50
Arizona,
suntem cu tine! Esti puternic si iubit.
16 iulie, 2009 at 13:02
Arizona,
imi pare rau sa aud ca ai iar probleme cu motorasul.Ai grija ca,fara el nici un bolid nu se misca din loc.Am incercat sa-ti trimit un email,doar error de doua ori.
Cu totii suntem alaturi de tine si te dorim refacut si plin de viata,asa cum ne-ai obisnuit.
Sanatate!Ai grija de tine si fa tot posibilul sa te intremezi.
16 iulie, 2009 at 13:29
Arizona,
acum ,odihneste-te si da-ne si noua ragazul sa ne revenim.
Suntem cu inimile noastre mai mult sau mai putin sanatoase alaturi de tine.
16 iulie, 2009 at 14:44
@ pentru TOTI prietenii&AVP
voila:
cam astea au fost stirile pe televiziunile FRANCEZE in ultimele zile.
super DECENT si COOLLLLLLLLLLLLLL!!!!
DE DATA ASTA SA-I DAM ,,CEZARULUI,, (AVP)
CEA CE MERITA:AVEEEEEEEEEEEEEEEEE
BRAVO VIORELE!!!!!
cel putin de 100 de ori numele BASESCU a fost pronuntat la TV.-ile de stiri.
,,coup mediatique-publicité gratuite(POZITIV)n’est-ce pas?
16 iulie, 2009 at 15:25
constans,
eu nu stiu decat f. putzin frantzuzeste.
te rog f. mult spunem exact ce au spus acesti 2 comentatori din clip , ca si altzii.
itzi multzumesc f. mult.
nerusinatzii nostrii , o fac pe elena in tot felul, iar niste nemernici ca buscu , otreapa de serviciu a mogulilor, scriu numai mizerii la adresa presedintelui.citeste läturile din cotidianu a lui buscu.dar si ceilaltzi sunt la fel.
16 iulie, 2009 at 15:27
fiecare tarä vorbeste frumos de parlamentarii trimesi, numai in romania este aceastä urä tipicä stalinistä, alimentatä de mafiotzii ce detzin tonomatele.
16 iulie, 2009 at 15:46
@theo
in franceza suna f.bine.
cu putin umor specific dar DECENT.
in general pozitiv………
comentatorul din studio se amuza putin din cauza reporterului care este CU CERTITUDINE
INTIMIDAT din cauza ELENEI.
in fine,ESTE SIMPATIC.
c’est un plaisir!!!!!!!
ps:
romanii in general pronunta ,,un,, ca pe ,,une,,..
VA ASIGUR CA ASTA NU ESTE DE LOC GRAV AICI.
sunteti multumita?????
16 iulie, 2009 at 15:59
Salve Theo! Mă bucur că ne vizitezi din nou.
16 iulie, 2009 at 16:04
Salut Theo.
Sanatate Arizona!
16 iulie, 2009 at 16:10
vesti bune pt moldoveni
http://www.jurnalul.ro/stire-externe/comunistii-moldoveni-au-picat-in-sondaje-sub-30-514781.html
16 iulie, 2009 at 16:13
Nicky
Lasa prostiile ca avem treaba … Sanatate multa de la canadianul ! Noi am planuit ceva impreuna , nu se poa’ca sa ma lasi cu carutza’n drum !????!!! cu cine merg eu in Canyon? Ia si dumneata exemplu de la Sequoia – NU TE LASA ! Canada este si ramane de partea ta !
16 iulie, 2009 at 16:32
servus theo!
eu mai doream sa stiu daca voreste corect in franceza fata lu’tata.Ca au facut-o destul agramata si nepriceputa la politica
16 iulie, 2009 at 16:35
constans salut!
satisfa-mi si mie curiozitatea:vorbeste corect mititica franceza?
dupa cat au defaimat-o aici,stau acum mirata de tacerea lasata in studiourile tv.autohtone.Au spus doar ca e comparata cu o diva,cam asa am inteles eu.
16 iulie, 2009 at 16:36
Draga Ari, asa cum iti zise si prietenu nostru comun, Skorpi, ai tot dreptul sa mergi cu nasul pe sus si sa te simti verde si madru cat vrei, mey… Caci, bey, tu esti chiar cel ce ne oferisi alaltarea cea mai misto interpretare de pana acuma a Planetei Ou, adicatelea a unui poem ce va continua sa faca show si dupa ce noi nu vom mai fi, iar tineri or mai putin tineri dup-aci vor imbatrani si ei, vai… Or, interpretarea de care vbesc e o fapte de mare erou intelectual si de ruman cardinal, din pacate atat de rar… Sunt felixit si onorat ca sunt compatriotul si prietenul unui roman adevarat, reshpektive al unui roman la patrat, cum nu prea gasesti pe-al nostrum nat…
Te rog deci sa retii ca un hom cu asemenea minte si cu suflet cald, generos si candid, de angeli-copii, nu piere ca si pasarea colibri sau ca un puf de papadii, mey… Ai putintica rabdare si multa vreme inca vom mai vbi si vom tainui la poesii, alaturi de ceilalti prieteni si compatrioti cilibii…
Multa sanatate iti urez, my friend !
16 iulie, 2009 at 16:40
dora,
eu am avut inpresia cä a vorbit mai mult engleza, s-au poate mi s-a pärut.
constans,
de altfel aprecierea ta mä interesa.,
cand träiesti undeva ii simtzi pe localnici dacä väd pozitiv s-au nu un lucru.
multumesc.
ti-am fii recunoscätori dacä mai aflii ceva.
zurlii nostrii vin numai cu acuzatii.
uite cä nu mai vreau.
acum sä inceapä o campanie, contra läturi si mizerie.
16 iulie, 2009 at 16:45
nick,
tu stii , cä noi toti te iubim, ai grije de tine.
inimioara ta este materie, dar spiritul täu , este mare si puternic.
noi toti santem langä tine, chiar langä tine, nu-i asa cä ne simti ?
16 iulie, 2009 at 16:54
AVP,
mersic ca mi-ai acordat un pic de atentie ieri.
Am descoperit ceva interesant:noi doi avem in comun dorinta de a nu fi ignorati,de a ni se da atentie de cei din jur.Degeaba mi-ai pus doar mie in carca un asemenea comportament .Cui nu-i place sa fie apreciat pentru tinuta lui morala,sa fie respectat pentru ca s-a desprins din anonimat?.Nu pledez in nici un caz pentru mandrie nejustificata,pentru ingamfare dizgratioasa ce te face ridicol sau autosuficienta ce poate starni contrariul in apreciere.Toate cu masura…..inclusiv respectul si admiratia pentru cineva merituos.
16 iulie, 2009 at 17:09
Judecatorii castiga pe capete procese .Si CSM versus Predoiu si Inalta Curte versus Gh.Pogea,si astea toate pentru sporurile indecente.
Culmea, Pogea va trebui sa plateasca amenda din buzunarul propriu pentru fiecare zi intarziere.
Oribil ce se intampla!!!
E timpul sa se organizeze manifestatii de protest impotriva acestor nesimtiti.
16 iulie, 2009 at 17:25
copy&paste from Ziare.com – commentarii
“In Nebunistanul-Romarlanesc, putem vorbi de ultrasatanizarea majoritatii, de catre media MOGULIZAT-TZIGANIZATE – vezi transarea media dambovitene, ca la macelarie, de catre trei Tzigani SATANICI: Partzu-Vantu, Patrikiou si Voikolevski.”…..
Voi cei de acasa , cum vi se pare viziunea comentatorului ?
16 iulie, 2009 at 17:33
Mey Dora mey, ca de obicei in ceea ce ma priveste, te cam inseli, hey… Din contra, mey, io sunt homu cel mai modest si neingamfat, caruia nu-i place absolutamente deloc sa fie in zeama bagat, si mai rau decat atat: sa fie si laudat…
De unde naiba le scosesi, my leat… ?
Admit tontusi ca mandria de sine, mai ales cand e indreptatita, aloo…
, e un sentiment divin sau nobil cel putin, n-asa ? In fond, e singura avere a unui descoperitor de mistere, a unui leader de generatie care-si vede alb in capistere dupa ce ani amarnici a fost obiectu zavistiilor si intrigilor mizere, a unui conducator de osti cu oarece putere sau a unui titular sarac si cinstit de ministere (mai ales cand nu prea e-nteles de-a lui muiere).
@Canadianu – viziunea aia mi se pare fascista sau, daca preferi, rasista… De aici si pana la pogromurile romanilor saraci si cinstiti contra tiganilor bogati si ticalosi nu mai e decat un pas… Si o mica precizare, my friend… : Nica de la Interne, Kovesi de la Ministeru Public, Morar de la DNA si Predoiu de la Justitie nu sunt tigani… Cine-i impiedica pe acesti rumani si vardisti sa-i aresteze pe numitii tigani si infractori…?
16 iulie, 2009 at 17:46
canadianul,
mi se pare ok ,
dar cine e Partzu ?
16 iulie, 2009 at 17:47
@ Constans (70), era la mintea cocosului ca mumoasa Elena Troiana va face furori in orasu lu Paris si ca prezentza ei acolo va insemna un succes diplomatic mult mai vizibil decat al oricarei alte experte de preste 100 kilo, al… Geme Parisul si mai ales Bruxellesul, Luxembourgul or Strasbourgul de experti parlamentari Io (mare branza…), insa fata presedintelui Ro (viitoarea presedinta loco, de preste 10-15 ani, aloo…) e doar una, fratelo… Repet, nu-ti trebuia decat cevasilea minte si experientza de viatza ca sa-ti dai seama de asta, darmite daca erai homu din Hyperspatz si priveai prin ochiul-triunghi din viitor asa cum s-ar uita prin ochianu Hubble un condor la un soricel tricolor…?
16 iulie, 2009 at 17:49
Lumy, Partzu e Vantu, normal…
16 iulie, 2009 at 17:56
canadianul,
ca si comentariu mi se pare ok , sa nu ma intelegi gresit.
Am dat si eu ieri o mostra din comentariile unora la articolul despre ex-consulul nostru de la Chisinau in urma scandalului sex-gate .
Problema era de fapt foarte serioasa si acolo , la un asemenea nivel de reprezentativitate a UNEI TZARI si intructie specifica ca agent in SIE a unui consul ..,,prostia acestui Muica , Nuica …mi se pare oribila.
Totusi comentatorii unui asemenea articol m-au facut sa cad pe spate de ras , umorul lor -poate prostesc – mi-a dat impresia ca oamenii chiar pot rade de orice lucru grav care se intampla in preajma lor atata timp cat nu-i vizeaza direct .
Asta seamana putin a complicitate , complicitatea noastra la toate nebuniile care ni se intampla din vina unora sau altora ….
dar nu vreau sa extind.
Am preferat ieri sa va transmit doar partea umoristica a acestui fenomen.
16 iulie, 2009 at 17:57
AVP,
scuze ,
acum am observat ca intre Partzu si Vantu era o cratima .
Credeam ca e o insiruire de porecle si nume .
16 iulie, 2009 at 18:31
cum sunt judecate si castigate procesele.
adic#ä pe patriciu, voiculescu, täriceanu,. cartabosul , iliescu, nu-i judecä de ani de zile?????
sunt cei mai mari escroci.
ei acuzä, ei judecä ,ei condamnä.
STAT IN STAT.
conta acestor lichele , trebuie iesit in stradä.
16 iulie, 2009 at 18:34
http://www.hotnews.ro/stiri-5968675-basescu-bun.htm
16 iulie, 2009 at 18:35
Exista un jurist printre postatorii de aici?
16 iulie, 2009 at 18:43
Utilizarea de catre altcineva a pseudonimului meu are sau nu tenta penala?
16 iulie, 2009 at 18:48
Dan Tapalaga redivivus :
“Toti cei care-l ataca astazi si-ar dori ca Traian Basescu sa taca. Sa-l ia complice si pe seful statului, cum s-a intamplat cu Ion Iliescu si Emil Constantinescu. Basescu incalca legea tacerii. Din acest motiv, topoarele de sticla ale mogulilor il toaca programatic, in fiecare zi, pe orice tema, orice ar zice si ar face. Pe vremea lui Nastase era cam la fel, ba chiar mai rau. Nastase isi cumparase tacerea. Iar presedintele de atunci, Ion Iliescu vedea, stia si tacea complice. N-a fost niciodata un pericol pentru democratie in intelesul pe care-l dau astazi mogulii democratiei si pericolului. Iliescu era un pericol permanent, dar pentru cetateni si democratie, nu pentru moguli.
Cu rare exceptii, chiar si unii jurnalisti onesti ajung azi sa faca din Traian Basescu o problema mai mare decat marea problema a acestor zile: coruptia masiva din televiziuni. Asta rezulta din ancheta Gazetei Sporturilor, condusa de Catalin Tolontan.
Se pierd in lamentatii minore, in latraturi obsesive si scuipaturi cu tinta unica: Basescu. Dar nu cumva Voiculescu si Vantu sunt mai rai? In definitiv, de ce e rau ca Basescu vorbeste? Ca si ai lui se infrupta din ospatul otravit pus pe masa de televiziuni? Desigur, asta e foarte rau. Dar e un motiv sa taca? “
16 iulie, 2009 at 18:52
turnof,
1.in ce context ti-a fost folosit pseudonimul ?
2. ti l-ai inregistrat la OSIM ?
3. ti-a fost prejudiciata imaginea cu buna-stiintza punandu-ti-se in gura vorbe pe care nu le-ai rostit vreodata ?
4.esti pregatit pentru un proces de lunga durata si fara sorti de izbanda ?
5. de fapt pe ce te bazezi ??????
16 iulie, 2009 at 18:55
Totg
Probabil că ți-a întors pe dos declarațiile.
nu cred că vei putea obține ceva legal, dar HEI! asta înseamnă că ești de notorietate!
Luminița
Dan Taplallagă te incriminează și atunci cînd te apără. Eu nu pot să înțeleg cum pot fi unele făpturi atît de aluneacoase și lipsite de prințip. Am lipsuri la imaginație.
16 iulie, 2009 at 18:59
Bula se intalneste pe strada cu un prieten care il intreaba:
- Bula, am auzit ca ti-a murit soacra. Ce-a avut?
- Ceva bijuterii, un televizor si putine economii…
- Nu asta te-am intrebat. Ce i-a lipsit?
- Pai, masina, o casa sau un apartament proprietate personala…
- Bula, de ce a murit?
- A fost la noi in vizita, eu i-am spus sa mearga in pivnita sa duca niste cartofi, sa facem pireu. A cazut pe scari si si-a rupt gatul.
- Ce ghinion! Si ce-ati facut?
- Macaroane cu branza.
16 iulie, 2009 at 19:01
Văd că TOG a dat link-ul, iar Lumi a extras un pasaj.
Vin şi eu cu un citat din Tapalagă:
“Ce presa fac azi trusturile lui Vantu si Voiculescu? Fac bani, executa la comanda, santajeaza utilizand tehnici tot mai sofisticate ministere, partide si politicieni, submineaza autoritatea publica, comit o agresiune continua impotriva statului de drept.”
(Sublinierea îmi aparţine.)
16 iulie, 2009 at 19:04
Un ardelean ce calatorea cu trenul pentru prima oara da sa intre în WC-ul de la un capat al vagonului. Cum deschide usa, se zareste în oglinda si zice:
- No, pardon, no!
Se adreseaza dupa un timp nashului – si el ardelean get-beget rugîndu-l sa elibereze WC-ul ca sa-l poata folosi si el. Nashul deschide usa WC-ului cu cheia sa speciala,si se zareste si el în oglinda, dupa care spune:
- Îmi pare rau, bade, dar nu-l pot da afara pe dînsul, ca-i ceferist de-al nostru!
16 iulie, 2009 at 19:04
Comentariul meu la articolul lu Tapalaga:
Tapalaga ista e bun de scuipat in ochi
Dupa articolul ala cu “martoaga costeliva”, a pretinde ca scrii cu obiectivitate despre Basescu e impertinenta curata, in caz ca nu e inconstienta… Si mai ales, sa revii dupa marele succes de imagine al Ebei, la Strassbourg, inseamna sa nu fii in toti porcii… Era de altfel la mintea cocosului – nu si a unui ziarist imberb – sa-ti imaginezi ca la Parlamentul European (unde doar o duzina de insi sunt experti parlamentari adevarati, insa nu si ai nostri, vezi bine…) va face o figura mult mai vizibila si in orice caz mai pitoreasca fata presedintelui Ro, aloo, decat o egzperta de 100 de kilo…
ps. O aparea…?
16 iulie, 2009 at 19:06
canadianul,
esti inepuizabil !
te salut din Moldova ta , bre !
Sa fii fericit ,
ca altfel vin si te bat !!!!!!!
hihihi!
16 iulie, 2009 at 19:07
Filadel
Ca şi în cazul AMP sunt mult mai multe lucruri care mă leagă decît mă despart de opiniile lui Tapalagă.
Cred că acestea sunt mai importante.
Şi în loc să adîncesc diferenţele, prefer să văd, să cultiv asemănările.
16 iulie, 2009 at 19:08
El si ea se intorc de la o petrecere. El putin cam afumat. Doamna inainte,domnul din urma.
- Vai draga da’ce te-ai latit in sale parca esti o masina de spalat, remarca sotul oarecum mirat.
Dupa ce-si facura toate cele necesare inainte de culcare se baga in pat. El influientat de aburii alcoolului, consumat la petrecere, incepe sa-si mangaie nevasta si sa inceapa ritualul premergator actului sexual. La care ea vine cu replica.
- Tu vrei sa pornesc acum ditamai masina de spalat pentru o zdreanta?
16 iulie, 2009 at 19:09
AVP
uite, prefer aberaţia lui Tapalagă aberaţiei tale cu “EBA-preşedinte”
16 iulie, 2009 at 19:12
Gabriele, aia de zici tu nu e aberatie, e profetie… C-o fi buna, c-o fi rea, ista e viitoru, asa cum il vede ascutita mintea mea, si basta…
Pricepi mata ?
16 iulie, 2009 at 19:15
Canadianul
Ăla n-a fost beat destul: nu se zice că după nişte pahare toate femeile sunt frumoase?
Deci mai ales nefasta.
16 iulie, 2009 at 19:22
AVP
Aoleu?! Profeţie, zici?
Sper să rămînă doar o viziune poetico-politică.
16 iulie, 2009 at 19:23
….din categoria
“nu ma pot abtine desi nu da bine ”
zic si io :
cand o ajunge EBA presedinte va face si plopu’ micsunele .
16 iulie, 2009 at 19:25
TOG
Daca nu, oricine poate sa-ti fure brandul. Uite si eu l-am furat de la altul
Ai inregistrat pseudonimul la OSIM sau in UE dupa conventia Madrid ?
16 iulie, 2009 at 19:26
Lumi
Nu cobi!
Mai ştii ce face genetica peste 10 ani cu plopul?
16 iulie, 2009 at 19:26
gabi,
pai , i se parea frumoasa , bre .
N-ai vazut o Indesit de ultima generatie ce bengoasa e ?
zambilici cu gura pana la urechi !!!!!
16 iulie, 2009 at 19:28
poate o să nască puii vii, mai ştii?
16 iulie, 2009 at 19:29
Lumi
Şi eu am Indesit.
Cu deschiderea pe verticală.
16 iulie, 2009 at 19:31
gabi,
cam periculos cu deschiderea pe verticala,
vezi sa nu-ti prinzi nasu-n ea !
16 iulie, 2009 at 19:32
Scuipaţi aici:
“Din punct de vedere politic i-ar fi fost mai bine, lui si oamenilor din jurul sau, daca isi inghitea limba. Daca tacea si binecuvanta furtul. Dar din punctul meu de vedere, din perspectiva interesului public, era infinit mai rau. Era ca pe vremea lui Iliescu. In rest, sunt de acord: Basescu e mai rau decat in 2004, s-a mai stricat. Dar in cazul de fata, e bun. E foarte bun. Cat timp vorbeste si nu tace complice cu mogulii, cu invartelile lor. Cat timp strange latul.”
(Dan Tapalagă)
16 iulie, 2009 at 19:34
Lumi
Nu există maşină de spălat sigură 100%…
16 iulie, 2009 at 19:35
Si pentru ca vorbiti despre masini de spalat in loc sa vorbiti de situatii ideala in familii perfecte iaca inca una si ma duc:
———————————
Intr-o seara, saptamana trecuta, eu si sotia mea eram in pat. Dupa ceva timp eu am inceput sa devin infocat …. cand ea a zis:
- Nu pot acuma, nu sunt dispusa … as fi vrut numai sa ma tii in brate.
Am intrebat:
- CUM ?!?! Ce ai acum ?
Iar ea a zis cuvinte de care fiecarui barbat de pe planeta ii este teama sa le auda:
- Tu, pur si simplu nu intelegi nevoile mele emotionale pe care le am eu ca femeie, ca sa pot sa-ti indeplinesc nevoile tale fizice ca barbat.
La privirea mea nelamurita, ea a raspuns:
- Chiar nu poti sa ma iubesti asa cum sunt, ci nu numai din cauza celor ce fac cu tine in pat?
Intelegand ca in seara acea nu va fi nimic, m-am intors si am adormit.
In ziua urmatoare l-am sunat pe seful meu si mi-am luat o zi libera, ca sa petrec timpul cu ea.
Am luat masa afara, iar apoi am dus-o intr-un centru comercial mare la sectiunea cu haine de dama. Am insotit-o pana ce ea a probat cateva costume scumpe.
Nu a putut sa se hotareasca ce sa aleaga, astfel ca am zis sa le luam pe toate.
A vrut si pantofi, care sa se asorteaza cu costumele, astfel ca i-am zis sa aleaga cate o pereche pentru fiecare costum.
Am ajuns si la sectiune cu bijuterii, unde i-am luat cercei cu briliante.
Ce sa va zic … era tare entuziazmata. Precis s-a gandit ca sunt la un pas faliment.
Am crezut ca ma pune la proba cand a cerut sa-i iau si o fustita de tenis desi nu a jucat tenis niciodata…
- Da, sigur, iubita.
Aproape ca era in extaz. Zambindu-mi, in sfarsit a zis:
- Cred ca asta ar fi totul… Putem merge sa platim la casa.
Eu, abia m-am abtinut cand i-am zis:
- Nu pot acuma, nu sunt dispus.
Fata i-a devenit palida, falca i-a “cazut” si a zis:
- Cum ?!?!
- Am vrut numai sa tii aceste lucrurile in brate ceva timp … Tu pur si simplu nu intelegi problemele mele financiare pe care le am ca barbat, ca sa fiu in stare sa indeplinesc nevoile tale pe care le ai ca femeie sa faci cumparaturi.
Si tocmai atunci cand a avut privirea ca si cum ar fi vrut sa ma omoare, am adaugat:
- Chiar nu poti sa ma iubesti asa cum sunt, ci numai din cauza lucrurilor pe care ti le cumpar?
16 iulie, 2009 at 19:35
Adică, e riscantă şi pe orizonatală şi pe verticală.
16 iulie, 2009 at 19:35
gabi,
ei, nu scuipati aici trebuia sa spui , se intelege astfel ca trebuie sa scuipi peste vorbele lui Basescu.
Scuipati pe deontologu’ lu’ peste trebuia sa zici .
16 iulie, 2009 at 19:38
canadianul, @119,
naspa !
sper sa nu patzesti si tu la fel .
16 iulie, 2009 at 19:39
Lumi
Trebuia să zic ceea ce am zis.
16 iulie, 2009 at 19:40
gabi, @118 ,
izact !
de-aia s-au inventat femeile .
hihihi!
16 iulie, 2009 at 19:43
21 plus Emil Constantinescu către Obama
Parca tzapatero se dadea mare obamist inainte de alegeri, la brat cu javrele din pnl si psd. O se le (ne) iasa pe nas
16 iulie, 2009 at 19:51
Voi – din vanitate, vezi bine – n-o sa incetati de a o carota pe tuta lu tata nici cand o s-o vedeti pres Ro, aloo… Cum o sa admiteti ca de fapt – si macar pt o clipa – tute si tuti ati fost chiar voi…? lol
Si de fapt nu e vba de intelighentza aci, ci de manipulare… V-ati lasat manipulati ca niste copchilasi, in frunte cu Tata Omidu al vost’…
Carele chiar de aceea, precum Saul pe drumu Damascului, si-a preschimbat numele in AntiM(anipulare)… smile
16 iulie, 2009 at 19:58
Salut Theo !
16 iulie, 2009 at 19:59
….cu scuzoaiele de rigoare ….vin si io c-o precizare :
n-am fost tuta niciodata ,
de cand ma stiu io si ma stie si restul lumii .
Asta nu ma recomanda a deosebi o tuta de-o geniala tufa , of course ,
dar am tinut sa-mi spun opinia mea, ca am minute gratuite ROMTELECOM , deh , si tre’ sa le irosesc in vre-un fel .
16 iulie, 2009 at 20:03
Imi pare rau ca tre sa va asociez (in atitudinea fata de Eba) cu hiistericutza cam tembelutza Nicole (care sta cu ochii fixati in gura snobilimii, sa vada ce zice – despre unul sau altul – : de bine ? de rau?, dupa care sare si ea cu guritza…) si cu fudulmanu ala cu idei putine, dar fixe, Tzepelica… smile Desigur ca astea sunt reminiscente de pe vremea cand barometrul vostru de opinie oscila in functie de Academia Catz, inainte de a veni Vantu si a-i umple de kktz… E vremea sa va maturizati, mey, caci minte aveti cat mtii Carpati, vba aia…
16 iulie, 2009 at 20:05
Turnoff,
Cind ai intrebat daca exista vreun jurist pe aici era cit p’aci sa scriu: Cum ,nu stii ?Dar m-am lasat pagubasa sa -ti spun cind am vazut ce problema “majora” te framinta.
Acum ,pe bune ..As vrea si eu sa stiu cum percepeti voi problema proceselor pe care nesimtitii astia de la ICCJ le-au intentat guvernului ,mai precis lui Pogea (deocamdata)si pe care le-au “cistigat” si ca desi sentinta nu e definitiva ,ea se pune in aplicare chiar de azi.
Voi ce credeti ca ar trebui sa faca Pogea ?
Eu mi-as da demisia ..Sa vedem daca ICCJ ar indrazni sa-l dea in judecata si pe cel de-al doilea..Daca vor face si cu asta la fel ,sa-si dea si el demisia..Asa se va ajunge pina la 1 ianuarie pina cind expira termenul acordat..
P.S .si inca ceva ..Ce se intimpla cu nerespectarea deciziei de neconstitutionalitate a CC. ca judecatorii sa-si judece singuri procesele si sa le cistige pe banda?Ei nu patesc nimic?Banuiesc ca e acelasi lucru ca si in cazul lui Pogea ..
16 iulie, 2009 at 20:05
salve, tuti si tute
cu mine in frunte!
si AVP!
va recomand sa va inarmati cu rabdare si tutun (unde este cazul) si sa cititi un articol interesant de TRU
http://www.ideiindialog.ro/articol_978/absentez__deci_votez____cum_decid_cei_ce_nu_decid.html
16 iulie, 2009 at 20:07
stely,
solutia?
mi-tra-lie-ra cu gloante de scuipati
pentru ………..magistrati
16 iulie, 2009 at 20:13
@Stely, cineva plateste obolul pt faptul ca n-a vrut sau n-a avut puterea sa scoata dosarele de colaboratori ai Manastirii Secu ale acestor otrepe invatate la privilegii ca ursu la miere…; dar probabil ca daca le-ar fi scos pe toate, n-ar mai fi avut cu cine sa guverneze… Kramer contra Kramer, Secu contra Secu…
@Skorpi – mumoasa poezea…
16 iulie, 2009 at 20:15
AVP,
desi nu ma regasesc printre pesonagiile carora le adresai anumite indemnuri adineauri tin sa-ti spun ca eu -una- nu am de gand sa ma mai maturizez.
Tocmai ce mi-am facut electrocardiograma si am aflat ca ar trebui sa “ma intineresc” cu 20 de ani .
Ceea ce m-ar aduce iar la programul “Prima casa , prima napasta , prima nevasta ” , adica la “imaturitatea” primilor 20 de ani din viata mea .
Asa ca m-ai pierdut de client la faza cu maturizarea in privintza anumitor intelesuri.
Prefer sa raman la nivelul “joaca de-a oamenii mari “.
16 iulie, 2009 at 20:15
Stely daca ai fi facut un tur la Andreea Vass ai fi aflat opinia mea referitor la fufele poreclite inalti magistrati.
Chiar daca Tapalaga contesta aptitudinile Elenei Basescu ca politician, cu care nu sunt de acord, sunt absolut sigur ca e onest. Sufli si in iaurt uneori. As fi fost de acord daca as fi vazut o dezinformare reala, o porcarie ciutaceasca. E un om onest cu convingeri unori diferite dar nu un tonomat.
Cat despre uzurparea de identitate intamplata pe blogul lui Cristian Preda, ma infioara prin prostie dar si prin denaturare. O uzurpare de identitate, ca e pseudonim sau CNP e la fel de ticalos. E ca un uz de fals.
16 iulie, 2009 at 20:23
eu vä salut pe totzi……de-ai me.
am suferit si m-am enervat in fiecare zi cu voi.
este revoltätor ce repewde isi d-au ei pt. ei sentintze magistratzii.
#
dar nu este o COMBATIBILITATE????????????
ASTIA VOR SÄ DEA LOVITURÄ DE STAT:
SUNT MAnä in manä cu comunistii si mafiotzii..
afarä cu magistratzii.demisia.
desfintzarea CSM.
16 iulie, 2009 at 20:27
magistratzii cer spor de stres.
voi nu suntetzi STRESATZI???????
SCRIETZILE::::::::UNT O RUSINE
SPOR DE FIDELITATE::: CUM ADICÄ; DACÄ NU LE DAI TE TRÄDEAZÄ??????
ASTA NU SE POATE INTAMPLA , DECAT IN ROMANIA:
dece täcetzi?
O PETITZIE
S-AU S-A PUTUT NUMAI PT: RIDZI:?
UNITZI-VÄ PUTERILE:
16 iulie, 2009 at 20:27
Voi nu stiti ce zi mare e astazi in lume :
International disturbed people’s day
Today’s Message of the Day is:
Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly, Laugh uncontrollably, And never regret anything that made you smile.
Send to all the people you love and don’t want to lose in 2009, even me.
If you get 3 back, you are a great friend.
Life may not be the party we hoped for, but while we’re here we should dance.
http://www.wagewhore.com/idpd.htm
16 iulie, 2009 at 20:29
Every sixty seconds you spend angry, upset or mad, is a full minute of happiness you’ll never get back.
16 iulie, 2009 at 20:39
TOG
Infractiunea de care vorbesti tu se numeste:
“FURT DE IDENTITATE”-este des intalnita in America
Li s-a intamplat ambelor mele surori( una in SUA, alta in Canada) in alt context.Au RECLAMAT LA POLITIE ,( in Canada respectivul umbla si prin banca cu numele sorei mele) .
Era vorba de numele real al ambelor surori.
Daca este pseudonim-tot nu este in regula pentru ca a fost folosit de la un alt calculator,diferit de al tau.
Din aceasta cauza m-am decis sa folosesc numele meu real, exact dupa o intamplare identica cu a ta pe blogul lui CP.
Daca faci plangere la Politie, CP va furniza IP calculatorului de unde a fost folosit numele tau.
Infractiunea este foarte grava : azi pe blog, maine la Banca, etc.
Eu sunt convinsa ca Politia Romana este foarte bine pregatita sa starpeasca din fasa astfel de infractiuni.
Sfatul meu:
Depune o plangere la Politie !
16 iulie, 2009 at 20:40
DUMITRESCU DELA IREALITATEA SE BUCURA; II PENALIZEAZÄ PE POGEA PT: MAGISTRATZI:
MARE BUCURIE:
HAI ;CEVA INTENS: TREBUIE SÄ STIE LUMEA DIN TOATE TZÄRILE:
MAGISTRATZII ROMANI; JUDECÄ REPEDE NUMAI CAND AU EI INTERESE:
16 iulie, 2009 at 20:41
canadianul,
@139,
am inteles tot,
adicatelea primele sapte secunde sunt naspa cand ti-e foame, cand ti-e sete , cand ai fuma o tigara….si astea pot fi ultimile minute de fericire la CARE NU TE VEI MAI PUTEA INTOARCE NICIODATA ….
16 iulie, 2009 at 20:42
canadianul,
asa inteleg eu engleza ta.
Scrie in romaneste daca vrei sa te pricep.
16 iulie, 2009 at 20:55
Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly, Laugh uncontrollably, And never regret anything that made you smile.Viata’s scurta,lasa regulile deoparte, uita repede, saruta prelung, iubeste cu adevarat, razi fara sa te opresti si niciodata sa nu regreti nimic care te’a facut sa zambesti…..
Life may not be the party we hoped for, but while we’re here we should dance. viata s’ar putea sa nu fie chiar petrecerea pe care am sperat-o dar atat timp cat suntem aici (in viata) trebuie sa dansam….
16 iulie, 2009 at 20:56
Hai ca mi-a furat platforma postarea..
I-am spus adevarul dupa ce am venit acasa.
Admini nu-i dat drumul daca e p’acolo ca tocmai ce-o corectam ..
Ii spuneam Canadianului ca nevasta din banc a avut prea mare incredere in soul ei.
Eu am fost mai pragmatica ..I-am luat cardul Visa in timp ce era plecat in Delta la pescuit si am cheltuit in jur de vreo 4000 ron.Cu o parte din ei am dat un aconto ptru doua bilete de vacanta in insula Creta ,iar cu cealalta parte mi-am schimbat mobila de bucatarie ..Cind a venit din Delta era si zugravit si mobila pusa .. i-am spus ca sunt cadouri de la mine ptru ziua lui, care tocmai ce venea (pe 8 august)
M-a crezut ..
16 iulie, 2009 at 20:56
pricipit Moldova ?
16 iulie, 2009 at 20:58
STELY;
TI-AM SCRIS, NU AI PRIMIT:????????
16 iulie, 2009 at 20:59
AVP #129
Îmi pare rău că nu te pot asocia cu un poet cu adevărat vizionar – Rimbaud.
16 iulie, 2009 at 20:59
Ma’c la treaba . Servus la tata lumea , sa va iubiti si sa va pupatzi cu barbatii si nevestele voastre !
16 iulie, 2009 at 21:00
scuze,sunt cam chioara ..”dati”in loc de “dat”.si “sotul “in loc de “soul..Ma rog ,si alte mici carcaleturi..
16 iulie, 2009 at 21:03
Theo,salut !Acum merg sa vad..Am stat nitel prin bucatarie si nu am vazut cind a intrat ..Acum vreo ora nu era..
16 iulie, 2009 at 21:07
unde este fini?
16 iulie, 2009 at 21:10
theo,
fini este la LONDRA .
16 iulie, 2009 at 21:18
Cotidianul vă aşteaptă cu un chestionar.
Sper să fie şi opţiunea:
cu Ursu / fără Ursu.
16 iulie, 2009 at 21:19
Theo,
Nu este ..Pe cuvint !Am crezut ca nu am fost eu atenta..
p.s.Ma bucur ca ai receptionat rugamintea mea si te-ai intors ..Sa nu mai pleci.Nu esti singura..Revolta ta este si a mea,dar ,din pacate suntem numai buni de gura.
Bine,acum ma apuc sa redactez Apelul .
Titlu :”Apel ptru reformarea justitiei ”
si inca unul :”Apel ptru stirpirea coruptiei din presa scrisa si vorbita ”
Gata ! Dati-va cu parerea ..mai intii cu privire la titluri..
16 iulie, 2009 at 21:23
stely,
eu tzi-am räspuns pe adresa ta, doar tu mi-ai scris.
16 iulie, 2009 at 21:24
gabriel..
ma bine …sä plimbe URSU
16 iulie, 2009 at 21:24
Stely,
1. de acord cu primul titlul.
2. in principiu de acord si cu al doilea titlu, dar parca stirpirea suna prea literar sau mi se pare mie? adica prea emotional..
spuneti*va si voi parerea..
luminita,
si eu vreau sa ramin asa: Prefer sa raman la nivelul “joaca de-a oamenii mari “.
si mai iau plasa uneori…
16 iulie, 2009 at 21:25
SAlve, Theo
herzlich willkommen,
bine ai venit!
16 iulie, 2009 at 21:26
TOG,
Am citit si eu ceea ce s-a intamplat pe blogul lui CP.
Este inadmisibil!
Nu inteleg de ce CP tolereaza astfel de manifestari.
Ceva nu este inregula!!.Oricum blogul sau nu se poate numi “LIBERAL”
Iar Andra are multa dreptate in ceea ce spune la “Cehia si Suedia”
N-am urmarit-o pe alte bloguri
16 iulie, 2009 at 21:28
Stely,
nu stiu ce APEL scrii tu dar cuvantul “starpirea” suna naspa .
Si eu starpesc gandacii de bucatarie cu Raid ….
justitia nu trebuie starpita , trebuie reformata din temelii.
16 iulie, 2009 at 21:30
multzumesc!
TITLUL TREBUIE SÄ FIE SCURT:
GANDITZI-VÄ:POT FII SI CATEVA FRAZE SUGESTIVE:
FIDELITATEA NU TREBUIE PLÄTITÄ;
ESTE OBLIGATIA ORCÄRUI CETÄTEAN , LA LOCUL DE MUNCÄ:
magistratzii nu sunt stat in stat .
16 iulie, 2009 at 21:32
cine imi trimete e-mailul corect a lui stely.????
multumesc.!
16 iulie, 2009 at 21:33
Bun venit Theo ! Ma bucur mult !
16 iulie, 2009 at 21:34
Filadel a pus postarea noua, daca nu stiati.
16 iulie, 2009 at 21:46
Mihaela,
asta voiam sa spun si eu ,
ca Filadel e singur cu mine “dincolo” si nu se simte prea confortabil .(hihihi!)
Postare nouaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
16 iulie, 2009 at 21:54
Nu-i nici o grabă. Simțiți-vă ca acasă!
16 iulie, 2009 at 21:56
Theo,
Nu am inteles ..Spui ca mi-ai scris ,iar eu ti-am raspuns?Te rog da-mi adresa ta de mail sa-ti scriu eu..
16 iulie, 2009 at 22:01
Lumi,
Sunt doua apeluri .Cel cu justitia ,care e taman cum zici tu si cel cu presa care da ..mi-ai furnizat o idee de plecare..Sa vad cam ce gen de gindaci li s-ar potrivi tonomatilor si mogulilor
16 iulie, 2009 at 22:07
Of,ca iar trebe sa fac slalom printre postari.Am lipsit si eu o minuta si voi v-ati dezlantuit.
@AVP,dragule,nu m-ai desfiintat de tot.Asta inseamna ca esti de acord cu mine ,in principal si principial.
Am omis sa precizez:nu ma compar cu tine!… tu ai asigurat cel putin un soclu,in timp ce eu, ma multumesc cu iarba din jur.
Nu stiu de unde previziunile tale privind viitorul fetei lu’tata,dar simtul meu -cel de-al 6-lea- imi spune ca are carma luminoasa in politica.Aici ni se intretaie simturile si logica.
16 iulie, 2009 at 22:09
M-ati zapacit:unde-l vedeti voi pe thor?
Tare imi doresc sa-l salut!
16 iulie, 2009 at 22:14
Gabriel (148), desi observ ca ai cam inceput sa buchisesti ceva (fiind departe de reticentza copilareasca de la inceput, n-asa…?), te asigur ca inca nu banuiesti cu cine vbesti, desi nu s-ar zice ca n-ai minte, suflet si expresivitate preste medie sau ca, uneori, nu le foarte didilesti. Rimbaud al tau e mic copchil, chit ca de la curtile imparatesti, aloo… Inca te mai astept, dupa care o sa-nchid usile, daca nu te grabesti…
@Bine ai revenit, draga noastra Theo, si merci, cheri. O sa beau o cahfea in onoarea ta, dar nu te lasa, pleease, pai cum drea, vivat Romanica noa. Hai pa !
16 iulie, 2009 at 22:16
Dora, esti adorabila, ca de obicei. Ramai in atentia mea, pai cum naiba… Paa
16 iulie, 2009 at 22:18
Mi-a placut mai ales chestiutza cu “am omis sa precizez…”