Weekend-ul care s-a încheiat are toate şansele să devină unul extrem de important din perspectiva alegerilor prezidenţiale, poate chiar determinant.
Şcoala de vară a tineretului maghiar de la Tuşnad a relansat întregul discurs politic românesc, i-a crescut acţiunile politice lui Traian Băsescu, şi implicit şansele pentru un nou mandat, şi i-a lăsat în postura de simpli spectatori pe Mircea Geoana şi Crin Antonescu.
Vineri seara preşedintele UDMR, Marko Bela lansa ideea regionalizării şi, ulterior, a federalizării României şi, în plus, le cerea viitorilor politicieni ai UDMR, ca în 20 de ani sa determine “demontarea totală” a României. Nu ştiu cât de multă atenţie au dat televiziunile româneşti acestui discurs de un radicalism nemaiîntâlnit până acum. Dar declaraţiile preşedintelui UDMR au avut un effect pervers. În primul rând au trimis atât UDMR cât şi pe preşedintele acestei organizaţii politice în afara spectrului partidelor frecventabile. Cu astfel de declaraţii şi program politic va fi imposibil pentru orice partid românesc să mai poată considera Uniunea ca un viitor partener de guvernare. În al doilea rând i-a pus pe candidaţii la preşedenţie în situaţia de a răspunde acestui proiect politic. Dacă Mircea Geoană era preocupat de soarta absolvenţilor fabricii de diplome Spiru Haret, iar Crin Antonescu nu se ştie exact cu ce se ocupa, Traian Băsescu, prezent la şcoala de vară, a replicat sâmbătă, când a declarat că este adeptul autonomiei locale egale atât la Tulcea cât şi la Odorhei, şi, mai ales, când i-a răspuns direct lui Marko Bela citindu-le participanţilor art. 1 din Constituţie: România este un stat naţional, unitar şi indivizibil.
Faptul că ceilalţi doi preşedinţi de partid şi candidaţi la alegerile prezidenţiale nu i-au replicat lui Marko Bela imediat face dovada faptului că respectivii sunt gata să accepte, chiar şi retoric, astfel de intenţii politice în schimbul sprijinului politic al liderilor UDMR în cazul în care unul dintre ei intră în turul doi. Un calcul greşit pentru că până la voturile din turul doi ale maghiarilor s-ar putea ca domnii Geoană şi Antonescu să le piardă pe cele ale românilor ardeleni.
Aşa se face că Traian Băsescu a punctat decisiv în faţa contracandidaţilor săi la alegerile prezidenţiale şi i-a luat oxigenul lui CV Tudor, care, aflat la Bruxelles, nu a putut să reacţioneze în timp util. Punct ochit, punct lovit.
În incompetenţa ei, presa românească a subliniat huiduielile de la Tuşnad şi nu şi-a dat seama că în realitate Traian Băsescu puncta decisiv. În schimb la PSD, Viorel Hrebenciuc şi-a dat seama imediat că partidul şi candidatul său la preşedenţie, au pierdut un tren care probabil nu se va mai întoarce niciodată: cel al voturilor ardelenilor.
Conştient de gravitatea situaţiei, Viorel Hrebenciuc, l-a criticat dur pe Traian Băsescu, într-o conferinţă de presă intempestivă pentru “vina” de a-i “fi provocat pe tinerii maghiari în scop electoral” şi a considerat gestul preşedintelui în funcţie drept iresponsabil. Că demersul lui Viorel Hrebenciuc a fost unul disperat nu mai încape îndoială. Rezultatul însă a fost cel puţin îndoielnic. Dacă declaraţiile lui Traian Băsescu au fost provocatoare pentru că au reamintit de litera Constituţiei, cum pot fi catalogate cuvintele lui Marko Bela şi lipsa de reacţie a lui Mircea Geoană şi Crin Antonescu?
Să avem totuşi înţelegere pentru Viorel Hrebenciuc care a fost pus în situaţia ingrată de a crea un eveniment media menit să acopere prostia patentă a lui Mircea Geoană care s-a trezit propunând retragerea sprijinului politic pentru Ecaterina Andronescu în afacerea Spiru Haret (la sugestia intelectualului partidului, Marian Vanghelie) doar pentru a da înapoi, se pare, duminică seara şi nu a avut nici cea mai mica reacţie când liderul unei formaţiuni parlamentare cerea regionalizarea şi federalizarea teritoriului naţional.
Acesta fiind contextul, înclin să cred, că dacă Traian Băsescu nu va greşi grav în următoarele luni, acest week end politic i-a asigurat aproape un nou mandat la Cotroceni.
Clemy
***********************************************************************************************************************
20 iulie, 2009 at 21:21
Clemy,
analiza obiectiva a evenimentului si efectelor sale imediate si in perspectiva alegerilor ne mai limpezesc orizontul…
20 iulie, 2009 at 21:27
Cat despre huiduieli, orice “profit” ar dori pesedeul cu al sau hrebe sa scoata de aici, nu merge! Nu merge fiindca tocmai dominarea acelei atmosfere ostile manifestate prin huiduieli, se vede a fi succesul presedintelui.
Daca era liniste si aplauze, n-ar fi fost nimic spectaculos.
Asa, episodul e perceput ca o reusita greu de imaginat pentru alt politician intr-o situatie de acest fel …
20 iulie, 2009 at 21:31
Corecta analiza lui Clemy si , mai ales, concluzia ! Daca pina in Noiembrie , Basescu nu face o gafa imensa care sa-l decedibilizeze profund , se poate afirma cu siguranta ca duminica trecuta si-a cistigat cel de-al doilea mandat de presedinte al Romaniei .
Iar presa gaozareasa s-a infrint singura si fara drept de apel , ca niste imbecili ce sunt, cu adevarat .
**********************
Exact acum o saptamana ai sugerat exact opusul!
20 iulie, 2009 at 21:37
@nora, dar m-am uitat la fata lui Hrebenciuc fara sonor ca sa imi dau seama de body language. Era pur si simplu disperat. Ca acum celalalt idiot, Crin Antonescu, care s-a luat ca papagalul dupa Hrebenciuc si il critica pe Basescu pe Facebook, arata cat de defazati sunt si cat nu inteleg psihologia poporului roman.
Si tine cont ca povestea de la Tusnad venea dupa balbaielile lui Geoana in privinta diplomelor de la Spiru Haret. Si sti ce spune omul simplu, votantul de nadejde:”uite-l si pe Geoana, se da de ceasul mortii ptr aia care si-au cumparat diplomele si il doare in cot cand ungurii vor dezmembrarea tarii. Halal presedinte”. Punct.
20 iulie, 2009 at 21:39
Pentru viitor , va rog sa observati ca PSD si PDL au o strategie comuna in campania electorala care a si inceput . In imagologie , strategia celor doua partide poarta numele de “spirala tacerii” si presupune folosirea sondajelor masluite in care trendul Piratului este descendent si a afirmatiilor publice repetate de media aservita cum ca Basescu nu mai are sanse sa devina presedinte .
Si inca ceva , cred eu destul de important : odata cu contractul semnat de psd(Geoana) cu firma de consultanta politica a lui SOV si Gusa , INSOMARUL a trecut cu arme , bagaje si procente de partea lui Geoana . Daca pina acum citeva luni aveau ordin sa-l ridice pe Crin (si PNL-ul) in preferintele electoratului , din acest moment o sa vedeti ca cel care o sa beneficieze de aceasta tehnica de manipulare o sa fie doar Prostanacul .
20 iulie, 2009 at 21:41
erata :
PSD si PNL (nu PDL) au strategia comuna ” SPIRALA TACERII” , evident !
eheeeee !!
20 iulie, 2009 at 21:43
clemy,
exact! Nu sunt in stare decat sa repete aceleasi lozinci ostile, vizibil marcate de dusmanie personala, care le anulează “as-ul” din afacerea mir! Sunt mai prosti decat banuiam…
20 iulie, 2009 at 21:47
@nora, afacerea MIR a fost un cadou nesperat din partea PDL. Daca ii faceau bagajele rapid madamei, scandalul se risipea in cateva zile si ii lasau pe PSDisiti si liberali sa se zbata cu Nastase, cu voturile in Parlament, etc. Dar faptul ca nu au reusit sa consolideze castigurile de pe urma afacerii MIR le arata din plin limitele.
Ieri meditam singura pe marginea unei legende in ceea ce-l priveste pe Napoleon. Din cate stiu, inainte de a nominaliza un general ptr conducerea unei campanii, Napoleon intreba intotdeauna :”Este norocos?”. Asa si cu Basescu. Are noroc. Chestie de karma.
20 iulie, 2009 at 21:50
Antim,
nu stiu ce strategii pun ei la cale, dar pana acuma nicicand a gresit rau adversarul si au fost la un metru de poarta, n-au marcat!
Cat despre onorabilul gusa,daca luam in considerare strategiile care l-au aruncat din orice formula politica probabil va reusi sa faca din prostanac un intrigant. Un intrigant prostanac
20 iulie, 2009 at 21:52
clemy,
Cam asa! Tusnadul a fost exact de ce avea nevoie acum. Sa speram ca o sa mai aibe si alte okazii de acest fel( nu de celelalte!!)
20 iulie, 2009 at 21:58
@nora, norocul si-l face omul. De ce geoana si antonescu nu s-au dus la Tusnad? Ptr ca banuiau ca Marko Bela o sa arunce cine stie ce grenada politica acolo si nu au vrut sa fie pusi in situatia de a replica. Se gandesc prea mult la voturile maghiarilor din turul doi. O greseala fatala. Basescu stia la ce sa se astepte si a actionat in consecinta. Si chiar si asa, uite diferenta. Geoana nu a avut nici o reactie iar Antonescu a iesit pe Facebook cu o reactie copiata dupa Hrebenciuc.
20 iulie, 2009 at 22:04
Inseamna ca Antonescu e mai manechin decat manechinul si mai prostanac decat celalalt
20 iulie, 2009 at 22:09
Salve, Thor!
20 iulie, 2009 at 22:18
Clemy, buna postarea ta, culmea ca numai de la tine am aflat despre declaratia demagogica a lui marko bela.
(recunosc ca in acest week-end doar citeva minute l-am urmarit pe hrebenciuc si inca de aseara am spus aici pe blog, ca era disperat… alta explicatie la iesirea lui intempestiva nici nu exista, parca a luat matura si l-a maturat pe geoana in pivnita… la madam pivniceru (sefa magistratilor)
io:
1. Basescu este singurul presedinte care a fost NU o data in zona Harghita si Covasna, ci de citeva ori…nu-i exclus ca secuii (unii) sa-l si aprecieze, chiar cu punctul 1 din Constitutie pentru onestitate si curaj.
Ideea este ca secuii de acolo sa se si obisnuiasca cu presedintele care este un roman…. mai multe intilniri ii apropie pe oameni, mai ales daca stii sa te porti cu ei..
2. secuii dar si ungurii din Ardeal sint cam dezamagiti de udmr si este posibil ca cu atitea vizite, chiar din primul tur unii unguri sa voteze direct cu basescu. Cred ca Basescu a avut in vedere si acest aspect.
Nu foarte multe voturi, dar totusi…
3. foarte interesanta si interesata (probabil) declaratia lui Viktor Orban, cum ca la turul doi, daca s-ar califica Kelemen Hunor, el, Viktor Orban, ar vota cu Basescu…
of course, este o declaratie POLITICA, dar si un semnal pentru ungurii de dreapta…
oricum prezenta lui BAsescu ACOLO a fost f. interesanta si cu efect mare…
20 iulie, 2009 at 22:21
Daca a iesit “pinkish rat” din vizuina, inseamna ca e de rau. Pt psdisti, evident.
20 iulie, 2009 at 22:23
mortal,
PINKISH RAT, bata-te norocul sa te bata!
robin,
20 iulie, 2009 at 22:24
Salut ,Skorpi!:)
Vad ca amica Clemy ma ignora cu desavirsire , chiar si acum cind ssunt de acord cu postarea ei ! Ori este fff suparata ca am avut o alta pozitie in cazul MIR ori
nici ea nu crede ( ca si )ca sunt Thor -cu masca,ca Zorro !20 iulie, 2009 at 22:24
Sara bună
La temă:
http://www.mediafax.ro/politic/basescu-explica-de-ce-l-au-huiduit-autonomistii.html?1687;4664231
M-am dat de ceasul morții să găsesc vreo referință la declarațiile lui Morkov Belov dar tonomații au alte treburi mai importante. Vezi link-ul.
Ai cui sînt ăștia de la MediaFax?
20 iulie, 2009 at 22:25
Salut Emil sau Hola!
20 iulie, 2009 at 22:26
Sa ma bata, Skorpi, sa ma bata.
De fapt, sa ne bata pe toti.
20 iulie, 2009 at 22:27
Thor,
nu este singura persoana care te ignora, sic..
oricum din cauza lui mir si a citorva de aici (din ambele tabere), era sa se surpe mount thor, poate definitiv…
FORGET IT!
sper ca la udrea sa nu se repete fenomenul…
ca-mi iau si eu jucarelele si plec in lumea largaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
20 iulie, 2009 at 22:29
Hola, Thor, ¿cómo estás ?
20 iulie, 2009 at 22:29
skorpion,
ori nominalizezi, ori o lasi balta, please!
20 iulie, 2009 at 22:31
Nora, please, am invatat ca uneori este bine sa vorbesti la modul general…
fara nominalizari concrete..
am avut un profesor bun…..il ghicesti?
20 iulie, 2009 at 22:31
Sal.Filadel …si bine ai facut ca nu te-ai dat batut !
Mai rezistati putin ca ma intorc eu in Romanika si ies toti dracii din blogul asta cind m-oi pune iar cu ciocanul meu de zeu ,pe dusmanii kakanii ! eheeeeeeeeeeeee!!!
MediaFaxul este al PROTV-ului
20 iulie, 2009 at 22:33
skorpion,
nţţţ!
20 iulie, 2009 at 22:33
de asemenea, consider ca a fost de efect maxim invitarea acelei doamne din budapesta, care flutura panoul cu “autonomie”
Thor,
asa te vrem!
bum-bum pe kakanari!
rezistam, stai linistit…
20 iulie, 2009 at 22:34
@Antim, nu te ignor dar nu am nimic de completat la ce ai spus tu. Nu stiu daca tu esti amicul Thor, asa ca sunt rezervata.
@skorpion, nu mai vreau sa aduc discutia despre scandalul MIR.
20 iulie, 2009 at 22:36
Nora
eu m-am simțit cu Mona pe căciulă și cred că Skorpionul diplomat la mine se referea. M-a dat și de exemplu: își ia jucărelele și pleacă!
Emil
Asta explică MODUL în care dau știrile mai mult olog decît deont.
Clemy
îmi place să văd cum apasă trustul pe pedală pe ultima sută de metri. Se pare că au ajuns la podea dacă au aruncat și pionii în luptă.
20 iulie, 2009 at 22:37
Skorpion , cu Udrea a si inceput , deja!
Nepotul Ghizelei comunistoide a cerut comisie parlamentara si pt. Udrea ……..nu se stie pentru ce ,dar daca tot au avut succesuri cu MIR poate-poate o dau jos si pe “amanta” oficiala a Piratului ……….
Asta a fost singurul lucru pe care nu l-au inteles si nu-l vor intelege cei care o tin doar pe a lor , adicaca (!) MIR trebuia zburata cum a deschis gura aliantza psd-pnl si presa gaozareasa .
20 iulie, 2009 at 22:38
filadel,
mai multi ar trebui sa ne simtim cu mona pe caciula
20 iulie, 2009 at 22:38
Parcă seamănă cu: râul, ramul, mi-e prieten numai mie.
20 iulie, 2009 at 22:41
VRETZI SÄ VÄ ENERVATZI; UITATZI-VÄ LA REALITATEA:
20 iulie, 2009 at 22:42
NOAPTE BUNÄ:
20 iulie, 2009 at 22:42
AntiM, iar ai aparut?
Vad ca esti insistent.
Iar vrei “Pasol na turbinca”
20 iulie, 2009 at 22:43
@filadel, sa fie sanatosi. Raman la parerea ca dupa weekendul asta de pomina le va fi tare greu sa mai reuseasca ceva.
Dar sa nu ne pripim. Cine stie ce monstrozitate o sa iasa din sedinta coalitiei pe tema Spiru Haret. Ar fi cazul ca Boc si PDL sa se arate fermi.
20 iulie, 2009 at 22:43
Salut, Thor!
Episodul Tusnad arata ca Traian Basescu este singurul dintre candidati conectat la reaitate.
Ceilalti au antamat diverse targuri cu conducerea UDMR si nu mai stiu cum sa scoata camasa.
20 iulie, 2009 at 22:43
filadel, skorpion,
important e ca avem caciuli!
20 iulie, 2009 at 22:44
@riddick, pai am si spus asta. Iar acum, dupa declaratiile lui Marko sunt suparati ca Basescu i-a replicat cum se cuvine. Dar cel mai tare cred ca sunt suparati ca s-au aflat declaratiile lui Marko. Asta e cea mai mare durere.
20 iulie, 2009 at 22:44
Bre,
*Chibit)
hai ca iar ma inierviez si nu pot sa fiu ontopic !
N-am stabilit ca AntiM nu e Thor ca a zis Chibit ca scrie de pe un IP Orange din Bucuresti , deci nu poate fi Emil ( CORECT!
Si n-a zis Viq ca nu i-a raspuns la email si ca daca era Emil ii raspundea ?
Ce-i asta gigel@yahoo.com ?
Eeeeeiiiii!!!!!!!!!!
Ca voiam sa zic si io ceva despre Pirat dar nu mai zic ca m-am iniervat !
20 iulie, 2009 at 22:47
Chibit,
te rog insistos sa transezi problema :
ori / sau ?
Ca ma duc la mansarda si acolo n-am net !
20 iulie, 2009 at 22:47
Luminita, nu stiam de chestia asta.
20 iulie, 2009 at 22:47
Emil
presupun că odată și odată vom afla cine a fost autorul acestei reușite lovituri de imagine. Îți dai seama: dacă pe acest blog a putut produce un asemenea tsunami ce s-o fi petrecut prin alte părți. Chiar îl admir pe individ. Din păcate nu pot să spun același lucru despre presă. A primit gălușca de-a gata și aproape că s-a-necat cu ea de grabă s-o înghită.
Asta nu înseamnă că Riți n-a greșit. Undeva, nu-s prea sigur unde, a greșit ea ceva dar dacă-i așa cum zice Tînărul n-avem a-i reproșa prea multe.
20 iulie, 2009 at 22:47
Si io nu vorbesc cu persoane necunoscute , bre !
20 iulie, 2009 at 22:50
Luminita, vezi la #40 si #35
_______________
Chibit
20 iulie, 2009 at 22:51
Clemy
asta ziceam și eu: o știre ca asta trebuia să fie scrisă cu litere de-un metru. Eu cred că Morkov a înșurubat spiritele din Harkov pentru construcția zidului comun antiBăsescu însă piratu i-a vîrît șurubul în MS-DOS.
20 iulie, 2009 at 22:54
Chibit,
aaaaaaaaaaaaaaaaa,
deci nu va mai adresati lui AntiM ca si cum ar fi Emil , da ?
S-a inteles ?
Hai , ca mi-am calmat neuronul ca era s-o ia razna !
AntiM nu e Emil , fraticilor !
20 iulie, 2009 at 22:56
Daca era Emil isi folosea avatarul lui pentru ca aici intra ca admin , indiferent de IP -ul calculatorului de la care scrie !
Ati priceput ?
Multumesc , Chibit !
Esti un prieten de nadejde , cu tine as pleca si in spatiu cu o racheta , daca ar primi NASA nebune ca mine !
20 iulie, 2009 at 22:56
@filadel, nu stiu ce strategie aveau ei in minte. Dar inclin sa cred ca au mizat pe:
1. afirmatiile lui Marko nu aveau sa ajunga la urechile opiniei publice;
2. Basescu sa-l fi atacat direct pe Marko.
Le-a iesit pe dos. Iar prin aportul cretinilor din media, Basescu a devenit un erou, iar Geoana si Antonescu niste panglicari care sunt gata sa negocieze orice, doar, doar se vor vedea la Cotroceni.
Cum nu se poate mai rau ptr ei.
20 iulie, 2009 at 22:58
Cam asa pateste orice CLONA!
________________
Chibit
20 iulie, 2009 at 23:04
postez din nou fragmentul din articolul lui Cristoiu, pt. ca mi se pare relevant;
“Zoltán Kántor, angajat al Institutului Maghiar pentru Relaţii Externe, n-a fost prea departe de adevăr declarând pentru Duna TV: “Băsescu s-a dus la Băile Tuşnad, a intrat în cuşca leului şi, de acolo, a şi ieşit nevătămat”.
20 iulie, 2009 at 23:06
@frei, nu ca a iesit nevatamat, a iesit cu pielea leului pe spinare. Basescu apunctat foarte, foarte bine la Tusnad.
20 iulie, 2009 at 23:09
Chibit,
ai innebunit?
lasa-l, bre, pe thor aici in livada de prostocali….
******************
Ai ajuns se ne faci prost-ocali
__________
Chibit
20 iulie, 2009 at 23:14
poti sa ai abonament Orange/Romania si sa te plimbi prin “Ioropa” si sa dai telefoane, email, internet de oriunde..
abonamentul ti-l plateste cineva de aici…
in fine,
cum doriti, ca eu ma culc,
plantatia ma asteapta miine…
sa aveti grija de copilash
(mount thor)
20 iulie, 2009 at 23:21
Noapte bună Sk
și ka să dormi mai bine uită-te la asta:
http://www.flickr.com/photos/37691972@N07/3740397880
20 iulie, 2009 at 23:21
Noapte buna livezeni!
O zi placuta, clemy!
20 iulie, 2009 at 23:24
filadel,
TKS!
Acela e “TURNUL TROMPETILOR”, are 75 m inaltime si e inclinat aproape ca cel din Pisa.Strajuieste, intre altele un complex medieval cu un castel,o biserica gotica timpurie(sf. Margareta) si case din sec xiii si xiv.
20 iulie, 2009 at 23:28
Nora
mai am de-acolo din peregrinările mele de uikend.
20 iulie, 2009 at 23:30
Am adăugat nota ta.
20 iulie, 2009 at 23:31
filadel,
OK
20 iulie, 2009 at 23:33
Hop si eu!
Mi-am facut datoria, scriindu-i lui viq o scrisorica.
mi-a placut mult analiza ta.Nu stiam de Belusca ca a fost atat de porc.Tare as vrea sa-i citesc capodopera.Asa mi-as da seama de gravitatea declaratilor si de operkutul aplicat de pirat.
Ce-i drept,multi analisti si persoane publice participante la talk-show au recunoscut lovitura de maestru data de pirat.S-au cautat si brese:1.de ce nu-si anunta candidatura pentru ca din postura de presedinte a fost provocare 2.n-a fost necesar sa repete art.1 din Constitutie,ca maghiarii il stiau(oare?)3.Base a creat un conflict, pentru ca se simte bine cand are cu ce si cu cine sa se lupte.
Ma amuza euforia de care au fost sedusi Prosty si Crin ,afland ca piratul a fost fluierat.Abia mai tarziu s-au trezit din visare si au realizat realitatea care nu-i avantajeaza.
S-a pronuntat si maghiarul K>ECKSTEINDegeaba au incercat sa_i trezeasca sentimente nationalistea reamintit ca a fost un dialog normal si presedintele este perceput corect de maghiari>
2.
20 iulie, 2009 at 23:33
Pe viteză,
la temă că e şi fromoasă şi e şi barosană.
Măi oameni buni, voi sesizaţi că piratu e cel mai agreat candidat la preşedenţie (başca-preşedinte în funcţie) DE NAŢIONALITATEA MAGHIARĂ VOTANTĂ ???
Nu vorbim aici de opţiunile clicii ce politruci UDMR ci de cetăţenii normali, posesori de ştampilă. Pentru că EI CONTEAZĂ.
Nu cei trei fluierici de la Tuşnad.
Cred că e cel puţin interesant că piratul a câştigat mai multe suflete de români-maghiari decât orice alt preşedinte de până acum.
Asta una la mână, ilustrată de istoricul de mai până acum al contactelor directe ale marinelului cu etnia maghiară. Sper că n-aţi uitat.
A doua la mână, ilustrată de momentul la care face referire Clemy (excelentă referire-tre’ să precizez) este chestia că este foarte radical la lucrurile de bază, ferm şi “verde-n faţă” privind povestea cea fără cap şi coadă a autonomiei pe criterii etnice.
Părerea mea este că maghiarimea îl apreciază sincer pe Băsescu, inclusiv poziţia lui clară, deschisă şi sinceră în cazul de faţă.
Şi poate pentru prima dată (măcar unii din ei) încep să-şi pună întrebarea dacă nu cumva aleargă ca fraierii după o fantomă imaginată de liderii lor, absolut fără substanţă, atâta vreme cât preşedintele tuturor românilor vrea (dpdv al orientării economice şi libertăţilor sociale) aceleaşi lucru ca şi etnia maghiară.
Ceea ce mie mi se pare că este un pas URIAŞ spre unificarea reală a statului unitar, spre detensionarea relaţiilor dintre cetăţenii aceluiaşi stat dar de etnii diferite, din ultimii 20 de ani.
Poate greşesc, că om sunt. Ba mai am şi o părere bună despre pirat şi asta mă poate influenţa.
Dar dacă nu greşesc, probabil că în turul II maghiarii vor merge pe pirat indiferent ce le recomandă liderii de la centru, iar asta va însemna probabil :
- decredibilizarea liderilor proprii care-şi vor vedea slăbită cea mai redutabilă armă : negocierea voturilor maghiarimii ca la tarabă cu cine dă mai mult, (indiferent de doctrina politică sau economică a “cumpărătorului”)
- o Romanie cu cetăţeni mai legaţi între ei (gândiţi-vă ce atitudine dechisă pentru maghiari vor avea românii din zonele cu pricina la un asemenea realism al etniei respective) = practic o reflectare a articolului din Constituţie la nivelul relaţiilor directe dintre cetăţeni;
- al doilea mandat = bonus.
Fără îndoială că dacă candidatul anunţat nu se retrage între timp, în primul tur va aduna o mare parte din voturile maghiarilor.
Dar în turul II e posibil să fie mari surprize neplăcute pentru antibăsei dacă mizează decisiv pe cumpărarea la vârf a voturilor lor.
Şi nu exclud nici retragerea candidatului lor înainte de cursa propriu-zisă. Pentru că dacă liderii lor vor simţi că nu pot conta la sigur pe proprii votanţi tradiţionali, vor prefera să renunţe decât să se vadă în statistici că le pleacă electoratul.
Sau poate doar mi se pare mie
20 iulie, 2009 at 23:34
Salut
Parca poza din dreapta este data de adresa de email. Nu’i asa ?
Poate gresesc dar Emil de care imi e si mie dor desi ne-am razboit nu odata , e un tip mai coios decit Antim care pare mai inodor si incolor
buna Clemy
Chestia de la Odorhei a fost utila si pentru noi cei din oranjerie care eram cam deprimati. Ne-a dat o gura de oxigen realitatea ca Basescu e de neinvins.
20 iulie, 2009 at 23:42
luminita
l_am intrebat ceva pentru identificare:n_a raspuns
20 iulie, 2009 at 23:43
skorpion,
mergi pe mana lui Chibit si a mea !
Apropo de scaparea ta cu prostocani , era unul pe un blog care ne numea oranjgutani .
hihihi!
20 iulie, 2009 at 23:45
Chibit , daca-mi mai tai textul sau mai ma banezi , pe cuvint ca n-o sa mai ai ocazia asta !
Ce dracu , daca am abonament de Orange cu rooming nu pot sa va scriu din Spania sau din Bulgaria , de pe plaja?
Tocmai am explicat de ce n-am vrut sa semnez cu nickul Emil sau Thor ,tocmai ca sa nu fiu confundat cu o clona .
Vreti o dovada ?
Intru si eu insetarile adminului de blog si o sa te tai si eu pe tine , poate asa te convingi cine sunt !
20 iulie, 2009 at 23:45
dora,
nu e el ,
ce boalilii , l-a identificat Chibit drept clona inca de acu’ dOO zile .
20 iulie, 2009 at 23:46
@dora, bine te-am regasit. Basescu nu are de ce sa-si anunte candidatura de acum. E prea devreme. Ce sa faca? Sa se lupte cu Geoana si Antonescu timp de 3-4 luni de pomana? Ii lasa sa se omoare intre ei mai intai si dupa aia, ala care ramane in picioare in turul doi o sa fie facut tandari de el.
@viq, cererea lui Marko este o fata morgana ptr ca dorinta lui nu se poate indeplini nici macar daca se schimba Constitutia ptr ca statutul de stat national, unitar si indivizibil cat si forma republicana de guvernamant nu pot face obiectul unui referendum de modificare a Constitutiei. Si chiar daca ar fi posibil, nici un partid romanesc cat de cat responsabil nu s-ar incumeta la o astfel de amendament. Ar fi un act politic sinucigas.
Raman deci la parerea ca Marko a spus ce a spus in speranta ca Basescu o sa-l faca tradator sau o sa-i adresez alt epitet de gen. Cred ca asta era capcana intinsa de Marko, Hrebenciuc & comp, si nu fluieraturile.
@tds, nu pot si nici nu vreau sa ma pronunt asupra identitatii lui Antim.
20 iulie, 2009 at 23:46
AntiM ,
lasa vrajeala , vietna-viezure ce esti !
Zi-mi ce ti-am scris eu pe e-mail ultima oara !
20 iulie, 2009 at 23:49
viqasta decand ti_am trimis scrisorica>te pomenesti ca n_a ajuns>
analiza ta privind pshihologia electoratului maghiar n_o vad realista>omul simplu vrea imbunatatirea vietii luinu exclud o intelegere cu base
tot m_ai rau imi scrie tasta>confirma daca ai primit mesajul!
20 iulie, 2009 at 23:50
dora,
asta intra ca sa deturneze discutia de la tema.
Clemy,
iarta-ma , o sa scriu imediat si ontopic, imi elaborez acu’ doua fraze !
20 iulie, 2009 at 23:55
http://www.hotnews.ro/stiri-international-5979847-presa-din-intreaga-lume-scrie-despre-nazistul-radu-mazare.htm
Pentru satisfactia lui Constans.
A ajuns si pe AFP.
20 iulie, 2009 at 23:57
Luminito , acum te-am convins ?
Vrei si o banare de proba , limitata , de 24 de ore ????
TDS : NU MA PUNE LA INCERCARE !
20 iulie, 2009 at 23:59
Deci,
hihihi!
am inceput bine , ca absolventii de filologie de la Spiru Haret .
Deci ,
Basescu le-a dat clasa kknarilor din media si cleptomanilor din PSD/PNL cu discursul lui de la Tusnad.
A castigat si simpatia electoratului maghiar care -fie vorba intre noi – nu are de gand sa se claustreze in doua judete , rupti de restul tarii si nici sa fuga in Ungaria unde nu-i asteapta nici un Orban cu covrigi in coada ….
si simpatia romanilor din Ardeal care-l vad pe Basescu presedintele tuturor romanilor .
Ca sa inchei inainte de a va plictisi concluzionez ferm :
Basescu va castiga si al doilea mandat si daca i-ar permite Constitutria tarii si constitutia lui (Doamne-ajuta!) in mod sigur l-ar castiga si pe-al treilea.
Mircea cel Batran nu se va identifica cu Prostamol ,asa cum vrea acesta din urma , niciodata .
Cred ca-l asteapta deja pe lumea cealalta ca sa-i traga doua sau chiar trei perechi de palme gio-nelului .
21 iulie, 2009 at 00:00
Cine m-a taiat , bre ?
Si de ce ?
21 iulie, 2009 at 00:02
AntiM ,
lasa vrajeala , vietna-viezure ce esti !
Zi-mi ce ti-am scris eu pe e-mail ultima oara !
Miciodata Lumy nu a folosit aceste cuvinte. A copia un mail e jucarie.
Deci domnul AntiM e cam cusuta afacereza dumneavoastra. Ban.
21 iulie, 2009 at 00:02
@luminita, eu te vad cu comentariul pe marginea subiectului. Despre ce vorbesti?
21 iulie, 2009 at 00:02
Eu , Antim , despre care zici ca-i o clona a lui Thor !
eheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!
Si te si banez , daca nu ma crezi !
21 iulie, 2009 at 00:03
Băieți și fete
e Thor-ul! Garantat.
21 iulie, 2009 at 00:04
Really? Foarte bine. Daca esti tu Emil imi pare rau dar esti muult prea agresiv. E cuibul tau, faci ce doresti.
21 iulie, 2009 at 00:04
clemy,
am scris despre Base si Tusnad .
Ce naibilii se-ntampla aici ?
Chibit zice ca nu-i
filadel cica-i el !
21 iulie, 2009 at 00:08
@luminita, ca sa ne lamurim, daca Emil este pe aici, il rog sa imi scrie pe mailul personal si sa lamureasca situatia.
PS:materialul tau cu Tusnadul a aparut la pozitia 72.
21 iulie, 2009 at 00:11
2all
Avem o problema!
Rog pe Viq sa ma contacteze pe adresa
Qibit2007@gmail.com
Urgent!
21 iulie, 2009 at 00:17
Penetration in integrum?
21 iulie, 2009 at 00:19
Mai Chibitz , eu am crezut ca glumesti , dar vad ca esti chiar paranoic , asta seara ! Ce dracu , ai modificat parola blogului ??????
D-aia il rogi pe Viq si pe ‘all’ sa ia legatura cu tine ? Devine comedie idioata toata chestia asta !
21 iulie, 2009 at 00:27
emil,
daca esti tu si nu o clona,
scrie repede cu ce-am contribuit eu la imbogatirea vocabularului de pe blog.
21 iulie, 2009 at 00:28
Si la voi e perturbare atmosferica?
21 iulie, 2009 at 00:29
viq,
n-ai confirmat daca a ajuns mesajul
21 iulie, 2009 at 00:30
Na , ca am ajuns sa dau si extemporale la cererea expresa a Dorei !!
Eheeeeeeeeee !! asta-i tare de tot !
M-as “cucura” ………daca nu m-ar enerva timpenia asta !
21 iulie, 2009 at 00:31
Eu inca astept explicatii.
Caci, se stie de cind lumea, paza buna pazeste… livada
21 iulie, 2009 at 00:34
clemy,
eu stiu prea bine de ce nu-si anunta piratu’candidatura.Am enumerat cateva speculatii din partea diferitilor analisti si tonomate,care s-au straduit sa prinda ceva…un capat de ata macar,daca nu-l puteau critica din lipsa de motive plauzibile.
21 iulie, 2009 at 00:36
Emil,
si inca ceva.de cucurat,te-ai cucurat destul de des.
21 iulie, 2009 at 00:37
si repede thorule,nu cauta prin arhiva ca nu gasesti.Numai noi stim.
21 iulie, 2009 at 00:38
Emil
cuvînt care începe cu “v” şi se termină cu “e”

din 12 litere
(hai că glumesc, eu cred că eşti tu Ivireanul)
21 iulie, 2009 at 00:39
Spînzurătoarea lui Thor
21 iulie, 2009 at 00:43
Chibit,
ce-i cu SOS-ul tau.
V-am rugat sa-mi confirmati daca a ajuns materialul.Toata ziua am muncit la el.Inca odata nu-l mai scriu.
21 iulie, 2009 at 00:44
Dora,
Nu pot să văd despre ce vorbeşti.
Pentru moment sunt neşte probleme de chestii….
Pe care nu prea le pricep.
Deocamdată nu pot să-ţi spun mai mult că nici eu nu prea ştiu mai mult
************************
“Emile,
Avem probleme cu blogul.
Spune-ne dacă ai vre-un amestec.
VIq”
……….pai , daca nu ma credeti ca-s eu , Iisus Hristos ! Necredinciosilor !
21 iulie, 2009 at 00:46
gabhry-el,
si tu stai ca pe jar?
Eu m-am plictisit!Dar ghicitoarea ta e buna,este edificatoare pentru cazul in speta.
21 iulie, 2009 at 00:50
Dora
Eu îs mai relaxat.
Doar îl necăjesc puţin pe Emil.
21 iulie, 2009 at 00:50
21 iulie, 2009 at 00:53
Chibit , nu mai astepta ! Vezi sus , la # 94 !!!!!! eheeeeeeeeee !!!!
Hai , ca va iert de data asta !
Gabriel , pe tine nu ma pot supara nici chiar cind ma mai supar , uneori !
21 iulie, 2009 at 00:56
Viq,
mi-a confirmat filadel.
Cu thorul m-am lamurit.N-a stiut sa raspunda la ghicitoare.
21 iulie, 2009 at 00:56
Poate că Geoană se referea şi la Muntele lui Emil, cînd a ordonat:
“Hai, să-i atacăm!”
(una-două dai în fandacsie şi nimica mişcă)
21 iulie, 2009 at 00:59
Gabriel @ all …….
asa este ! noapte buna !
Dora, asa-i , eu nu sunt eu , sunt altul !
eheeeeeee!!
21 iulie, 2009 at 00:59
Emil

bine, bre Emile, da’ ne dai neşte emoţii…
Sănătate şi noroc pe-acolo pe unde eşti!
21 iulie, 2009 at 01:01
Test de filadel
21 iulie, 2009 at 01:01
Emil
ai devenit poetic, Emile
“je est un autre” (Rimbaud)
21 iulie, 2009 at 01:02
Emil
cunoști adresa mea. Confirmă-ți identitatea, te rog!
Filadel
21 iulie, 2009 at 01:03
Filadel
să nu-mi zici că tu ai fost Emilul de la #101
că intru în v…rie
21 iulie, 2009 at 01:03
Gabi
eu mă semnez la postare. filadel.
21 iulie, 2009 at 01:04
Filadel
El e, dom’le!
Stai liniştit.
21 iulie, 2009 at 01:08
revin la realitate
.
21 iulie, 2009 at 01:12
Doamne , cred ca visez ! Vad ca va arde de glume , dar bine macar ca e atmosfera relaxata !
Cum de va indoiti de Emil , nu inteleg ! A scapat atatea inca de la inceputurile noii aparitii ca numai un nebun care ar fi monitorizat zilnic blogul si si-ar fi luat notite ar fi putut sa stie atatea .
V-a mai suparat el in ultima perioada pe unul , pe altul , dar va inchipuiti ce draci
o fi avut el ?
Bun venit Antime !
Si tie ratacitorule !
21 iulie, 2009 at 01:13
Noapte bună.
e şi mâine o zi.
Sper !
21 iulie, 2009 at 01:13
Noapte bună.
e şi mâine o zi.
Sper !
21 iulie, 2009 at 01:17
Noapte bună tuturor!
21 iulie, 2009 at 01:23
Buenas noces!
21 iulie, 2009 at 02:23
Greu de crezut că cine a admis oribilete de soiul EBA sau Ridzi se va abţine de a căuta cu lumânarea alte acţiuni sinucigaşe în care să ne atragă.
Oare postamentul gloduros şi slinos de ultim loc în EU de pe care nu-i chip să ne dezlipim, ne este atât de drag?
Nici realitatea cea mai evidentă nu este de ajuns pentru a ne schimba vederea deformată asupra a TOT ce ne înconjoară. O privire de-o mirare vlăguită dar învingătoare, ne pare o genială flăcăruie interiorizată.
S. Voinescu cu greu poate păstra o distanţă apropiată de onorabilitate faţă de enormităţile pe care trebuie să le explice. După mine a reuşit s-o facă cu o eleganţă uluitoare, sprer deosebire de alţii.
laplopulcuportocale
21 iulie, 2009 at 02:57
http://tismaneanu.wordpress.com/
21 iulie, 2009 at 03:09
http://www.ziare.com/Presa_internationala_l_a_luat_in_vizor_pe_nazistul_Radu_Mazare-825975.html
21 iulie, 2009 at 06:31
Luminita, nu cred ca Basescu a dat clasa cuiva. Un discurs pregatit din timpa si mediatizat ca sa fie sigur ca toti romanii din Transilvania o sa stie de el…cam asta a fost discursul lui Basescu. Nu cred ca doar o zi il mai poate propulsa la presedintie.
21 iulie, 2009 at 07:12
FILADEL,
multam fain pentru turnul pe care il vedeam in fiecare zi in aceeasi masura ca cerul…
VIQ,
imi pare bine ca ideile tale sint asemanatoare cu ale mele din postarea 14
LUMINITA,
mi-a placut faza cu oranjgutan, dar nu ma deranjeaza, din contra
OANA, te inseli daca crezi ai dreptate si nu este vorba doar de O ZI…. revezi istoricul ultimilor 5 ani!
CONFIRMATI-MI, daca am avut dreptate:
pina la urma AntiM este oranjgutanul THOR??
hai, ca m-ati amuzat: e thor, nu e thor, ba e thor, ba nu e thor! eu v-am spus mai demult ca este thor….chibitz a fost cel mai tare… eu v-am explicat si cu abonamentul orange, dar se pare ca-mi sariti postarile…
hai, sa blogariti bine!
dar, AVP, pe unde umbli????
21 iulie, 2009 at 07:13
Renuntare la sporul de 50%?
Judecatoarea Mirela Budiu de la Curtea de Apel Cluj a anulat actiunea introdusa de 6 colegi de ai sai privind plata sporului pentru suprasolicitare neuropsihica. Motivul – neachitarea taxei de timbru in valoare de 10,3 lei, desi fusesera acordate doua termene.
Doi dintre reclamanti (judecatorii Luminita Hanzer si Ioan Daniel Chis) sunt colegi cu presedinta completului de judecata.
21 iulie, 2009 at 07:15
securistul adrian severin ataca din nou:
http://www.juridice.ro/stiri-juridice/flux-stiri/41258-Adrian-Severin-ataca-din-nou-expertii.html
21 iulie, 2009 at 10:05
nepotul rusofon a lui brucan, este o creaturä istericä si total deplasatä.
mä mir , cä panä acum nu l-au demascat.
desi acolo a fäcut si bägat multe intrigi.
severin , este un om mizerabil, la bruxelles s-a tzinut numai de fitile si a lua apärarea penalului nästase.
21 iulie, 2009 at 10:12
Buna dimineata , lumeeeeeeee!
21 iulie, 2009 at 10:12
Salutari, Theo !
21 iulie, 2009 at 10:15
Oana,
crezi ce vrei ,
nu vorbesc cu persoane necunoscute .
Asa m-a invatat mamitzica mea cand eram mica.
Abia aseara mi-am reamintit chestia asta semn ca neuronul meu da semne de revenire la mansarda.
21 iulie, 2009 at 10:18
Hm! Adrian Severin cere să se investigheze calitatea profesională şi morală a experţilor care evaluează şi întocmesc raportul pe justiţie. Pentru el este limpede. N-are nici un dubiu.
Ce roz trebuie să i se pară viaţa.
21 iulie, 2009 at 10:19
Dau o tura pe presa.ro ca sa gasesc ceva ontopic si revin.
21 iulie, 2009 at 10:22
filadel,
cand ai o singura idee insurubata in creierele capului si aia e social-cleptocrata viata e roz.
Trai nineaca , pe banii Ioropii , la Brucsel !
21 iulie, 2009 at 10:32
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/859861/Viktor-Orban-agent-electoral-pentru-Basescu/
Îmbrăcat cu o vestă tradiţională maghiară, preşedintele ajunge la lucrările Şcolii de Vară de la Băile Tuşnad, la vreo 25 de minute după Orban. Intră prin mulţime, nu prin spa tele scenei, aşa cum au făcut ceilal ţi invitaţi. Se aşază şi renunţă la vestă. Printre mulţumiri, preşedin tele presară o observaţie pentru unul dintre cei care ridică o foaie cu „Autonomie”: „Să ştiţi că nu se acordă acum, degeaba ţi neţi…”. Urmează un lung discurs despre criza economică şi despre solidaritatea de care e nevoie în astfel de momente: „Unde suntem acum? Realitatea este că suntem într-o criză economică. Este cea mai puternică realitate a momentului”. Punctează tot timpul problema, intră în detalii, pomeneşte parteneriatul cu SUA, vorbeşte permanent despre români. Publicul aşteaptă, vreun sfert din el cu „Autonomia” deasupra capului.
Face trecerea la problema autonomiei după vreo 14 minute. „Avem nevoie de creşterea nivelului de autonomie a tuturor localităţilor din România”. Ezitări în public, apoi aplauze timide. „Nu aplaudaţi până nu vă spun şi amendamentul: egală autonomie la Odorheiu Secuiesc precum la Tulcea şi la Caracal”. Câteva secunde, corul de huiduieli îl acoperă.
Următoarea repriză, mai puternică, izbucneşte atunci când Băsescu recită primul articol al Constituţiei, referitor la faptul că România este stat naţional, suveran şi independent, unitar şi indivizibil. Repetă enunţul de trei ori, în fluierăturile mu
21 iulie, 2009 at 10:35
Când părea însă că i-a pierdut electoral pe radicalii maghiari, avantajul a fost restabilit, la final, de unul dintre cele mai populare personaje în Secuime. Fostul premier al Ungariei, liderul FIDESZ, Viktor Orban, care i-a acordat votul său simbolic la viitoarele alegeri prezidenţiale.
„Din câte ştiu, în România vor fi două tururi de scrutin… În al doilea tur, aş vota cu Traian Băsescu”, a răspuns, în faţa miilor de autonomişti, unei întrebări adresate de EVZ – cu cine ar vota între Kelemen Hunor, candidatul UDMR la prezidenţiale, şi Traian Băsescu ?
Intervenţia lui Viktor Orban e, în mare, un atac preelectoral la adresa socialiştilor maghiari. Vorbeşte apoi despre anul viitor, „atunci când FIDESZ va ajunge la putere, iar domnul Băsescu va fi din nou
preşedinte”.
21 iulie, 2009 at 10:40
Si iata si parerea udemeristului Borbely :
Vicepreşedintele executiv al UDMR, Laszlo Borbely, consideră perimat conceptul de „stat naţional”, prevăzut în primul
articol din Constituţie.
„Încă din anii ’90, am susţinut că acest concept este perimat. Franţa şi alte state care au avut în Constituţie prevederea legată de statul naţional au scos-o. Considerăm că, într-o Constituţie modernă, conceptul de stat naţional e perimat, într-un stat unde trăiesc mai multe minorităţi. Nu avem probleme cu celelalte concepte din articolul 1 al Constituţiei”, a declarat, ieri, Borbely, citat de Mediafax. El a precizat că UDMR respectă Constituţia chiar dacă nu e acord cu unele prevederi.
21 iulie, 2009 at 10:44
Ei, si cu asta mi-am facut datoria pt topicul de azi.
Pot vorbi liber pana diseara.
Cine se inscrie ?
ala io …ala io ….
nimeni.
declar discutia inchisa si ma duc pe coclauri .
21 iulie, 2009 at 10:49
Lumi
dar ce de amănunte oferă EVZ!!! La psihologic, cu fineţe! Despre Morkov nimic, totuşi. Gîndim într-o singură direcţie.
21 iulie, 2009 at 10:53
Lumi, ai grija de tine! Nu umbla pe coclauri intre orele 12.00-16.00. Risti o insolatie.
21 iulie, 2009 at 10:55
filadel,
da ,
dar vezi ca ieri tot in Evz am gasit video-ul pe care-l cautai .
Asa ca am ramas filadela lui si azi.
21 iulie, 2009 at 10:56
robin,
coclaurile mele sunt sub acoperisul casei.
in gradina ma mai duc diseara , pe racoare.
21 iulie, 2009 at 10:59
Ce ai in gradina la ora asta? Castraveti? Pepeni?
Morcovi?
21 iulie, 2009 at 11:05
filadel,
deocamdata l-am gasit pe popa reformat Tokes …pardon , episcopul Tokes ,
il mai caut si pe Morkov :
http://www.realitatea.net/laszlo-tokes-i-a-transmis-lui-traian-basescu-sa-nu-spuna-niciodata-niciodata-in-privinta-autonomiei_565747.html
21 iulie, 2009 at 11:06
robin,
de toate , inclusiv varza …dar nu de Brucsel.
21 iulie, 2009 at 11:09
robin
ia zi ce mai faci la ora asta pe bloage?
21 iulie, 2009 at 11:11
Mi-a placut titlul si l-am adus aici :
http://www.ziare.com/Tampitii_lui_Basescu_aparati_de_PSD-824483.html
21 iulie, 2009 at 11:15
Varza de Strasbourg, poate?
“Italia este la cea de-a 3-a amnistie in mai putin de 9 ani.Primele 2 amnistii(2001 si 2003) s-au soldat cu repatrierea a circa 80 de miliarde de euro.”
http://hymerion.wordpress.com/2009/07/21/noua-amnistie-fiscala-in-italia-oficialitatile-estimeaza-repatrieri-de-miliarde-de-euro/
Uluitor, nu?
21 iulie, 2009 at 11:15
L-am gasit si pe Morkov , cu tot cu poza :
http://www.ziua.ro/display.php?data=2009-07-20&id=255966
cam asta zice :
“Romania trebuie regionalizata, fostele regiuni trebuie restructurate si sa li se dea competente teritoriale. Nu este suficient sa acordam competente mai largi autoritatilor locale, trebuie facuta o noua regionalizare in care Ardealul sa fie o entitate distincta, la fel si celelalte regiuni istorice: Moldova, Muntenia, Dobrogea”, a declarat, vineri seara, Marko Bela, in fata tinerilor maghiari. In opinia sa, “marea sarcina” pentru urmatorii 20 de ani este “demontarea totala” a statului roman, potrivit Mediafax. Ca si cum declaratiile sale nu ar fi fost suficient de explozive, Marko Bela a insistat: “Este posibil un al treilea pas, daca vom ajunge la descentralizare si regionalizare, impreuna cu formarea autonomiilor. Un alt subiect de dezbatere este si federalizarea, care pentru unii este ca un postav rosu, dar trebuie sa vorbim despre asta si vedeti ca eu vorbesc cu mare precautie”.
21 iulie, 2009 at 11:16
filadel,
dai Martini-ul ala sau nu ?
vezi ca am batut iar recordul la ontopic si azi !
21 iulie, 2009 at 11:20
Filadel, iau micul dejun. Azi am in meniu Mounth Thor.
21 iulie, 2009 at 11:24
robin,
te-am prins , esti la serviciu ca ai alt avatar !
21 iulie, 2009 at 11:25
Nu sinteti obositi? vad ca aseara v-ati luptat din greu cu fantome, clone si zombi.
21 iulie, 2009 at 11:25
Chiar asa, dar cand eu am scris un mesaj de la alt PC tot avatarul asta cu baba verde mi-a aparut !!!!!!!
21 iulie, 2009 at 11:27
robin,
eu m-am culcat dezolata si confuza , nu m-am lamurit cu AntiM .
CHIBIT ZICE CA NU-I , FILADEL ZICE CA E , VIQ ZICE CA NU CONTEAZA .
21 iulie, 2009 at 11:28
Luminita, şase, vine şefa!
21 iulie, 2009 at 11:29
Si daca Chibit nu era Chibit, Filadel nu era Filadel, Viq nu era Viq si Luminita nu era Luminita?
21 iulie, 2009 at 11:30
cam aşa ceva
21 iulie, 2009 at 11:37
Eheeeeee , neata !
Robina , se prea poate !
Doar ca AntiM este Thor , asta-i ceva absolut sigur ! In rest , miraj si masti !
Ce-mi place mult de adminii blogului , ca sunt la post mereu si-si fac serviciul de garda cu seriozitate .
Explicatii de ce si cum , nu dau (ca oricum n-are sens), de ce m-am mascat in Zorro ….. asa ca , cine ma cunoaste bine , ma si … iubeste si are incredere in mine !! eheeeeee !! Vorba aia : cine vrea crede si nu (mai tot) cerceta !
eheeeee !!
21 iulie, 2009 at 11:42
Iar am intrat in Twin Peaks-ul mamii ei de viatza !
21 iulie, 2009 at 11:43
Ceva cu comisia Nemirschi , intre timp ???
Nu ???
Inseamna ca sigur o sa se infiinteze comisia Udrea !!!
Este uimitor cit de misogini sunt romanii (si mai ales femeile din Romania) fatza de semenele lor care ajung in functii inalte in societate ! Chiar daca , recunosc, unele care sparg cercul si avanseaza , sunt cam idioate sau cam curve !
Na , ca am devenit si eu misogin !
21 iulie, 2009 at 11:45
La @157 era o clona de-a mea , ca io-s o duoamna si nu scriu cu Twin Peaks .
……………….
Dupa IP si adresa de mail se pare ca clona de la # 157 erai chiar tu !
Daca nici acum nu ma crezi , psihi mu , atunci …..
21 iulie, 2009 at 11:47
Emil

ai vrut să fii perceput ca un simplu vizitator, şi uite ce-ai păţit…
de fapt, scopul ţi l-ai atins
deci e important CINE spune ce spune
(deşi ne lăudăm că e invers)
……………………..
D-aia tot ti-am spus tie ca te respect enorm , chiar daca ne mai ciondanim noi , uneori ! Rar asa putere de intelegere a unor lucruri .
Asa-i Gabi , nu doream sa inoportunez , ba mai mult …… m-am lasat porcait fara sa intru la admini sa tai sau sa modific ! Doream doar sa atentionez , rar , ca unii au apucat pe un drum gresit si au ajuns sa repete pe acest blog propaganda idioata a Realitatii si aAntenelor .
Pina la urma a trebuit sa-mi dau masca jos …… dar , asa cum ai intuit , multe lucruri am aflat despre unii care ziceau ca-mi sunt prieteni la catarama ! Insa doar cind semnam cu Thor ! Cum am semnat cu AntiM , s-a dus dracu prietenia virtuala ! Cum este si normal , doar !
21 iulie, 2009 at 11:49
Emil
nu-i vorba de misoginism aici
(că se mizează ŞI pe asta e altceva)
ci de tactica luării la bucată a miniştrilor PDL
21 iulie, 2009 at 11:50
NEMIRSCHI ESTE INGROPAT (DOSARUL)
ASTA NU ESTE DIN PD-L; ACUM UDREA ;
ASTA VREA NEPOTUL BOLSEVIC( cel cu capul de chibrit); CARE SI-A LÄSAt nevasta cu 2 copii mici, pt. o ana paucär – alina gheorghiova.
nemernicul cere comisie, sä facä pt. sterling, nemirschi, patriciu, päcuraru, etc.
21 iulie, 2009 at 11:52
emil,
sä stii , cä ne-a FOST DOR DE TINE:
21 iulie, 2009 at 11:53
Pe zi ce trece, blogul asta sufera modificari genetice din cele mai nastrusnice.
21 iulie, 2009 at 11:54
Theo , mersi ! Pe tine te cred !
Gabriel , vezi sus , la 160 !!!
21 iulie, 2009 at 11:57
Robina , nu-s chiar genetice ! Uite , am avut surpriza (p[lacuta) ca unii amici (nu-i mai numesc) sa ma recunoasca “din prima” ! Asta inseamna ca au reusit chiar si in virtual , sa ma cunoasca destul de bine ! Ceea ce-i o mare bucurie pt. mine !
Gata , propun sa revenim la topic !
eheeeeeeeeeeeee !!
21 iulie, 2009 at 12:05
Thor, nu mai stiu sigur, dar cred ca ti-am tras vreo 2 scatoalce!
Gata, a venit sefa de la masa. Ne mai auzim.
21 iulie, 2009 at 12:09
La topic să fie
Băsescu a dat o lovitură IMPARABILĂ
şi culmea că şi avînd dreptate
de fapt ăsta e principala lui calitate:
)
ARE DREPTATE (şi adevăr
şi nu poţi să nu i-o împărtăşeşti decît violînd bunul simţ
Adversarii lui lovesc murdar avînd ca “spate” minciuna, interesul meschin, corupţia, hoţia etc.
Or, toate acestea sunt străvezii şi orice om de bun simţ le vede.
DE ACEEA nu au putut să-l demită,
DE ACEEA are în jur de 40% în sondaje.
DE ACEEA va cîştiga al doilea mandat.
21 iulie, 2009 at 12:12
emil,
eu te-am recunoscut de mult, i-am si spus lui skorpi.
21 iulie, 2009 at 12:15
Emil,
hai, sa pupam Piatza Independentii!
Si io eram la un moment dat sigura ca esti tu dar m-au derutat baietii astia de la butoane si mai ales Chibit , cu care eram gata sa si zbor in cosmos .
Chibit ,
sa-ti pui cenusa-n cap , ca m-ai indus in ieroare de confuzie !
eeeeiiii!
21 iulie, 2009 at 12:17
gabi,
io am fost la tema cale de vreo zece postari .
Ce sa mai zic ?
21 iulie, 2009 at 12:17
‘neaţa,
La cafeluţă
E, măi cocoş, eu nu mi-am bătut capul să TE recunosc sau să NU TE recunosc.
Şi recunosc că m-a durut exact în cot de joaca asta la care nici nu m-am uita prea atent până nu a devenit ce e.
Din păcate indiferent cine eşti înţeleg că nu mai ai nevoie de Viq.
Dacă eşti propietarul, poţi să-ţi duci mai departe blogul unde vrei, cu cine crezi tu că merită.
Eşti în stare că doar ai mai făcut-o.
Dacă nu eşti, se va vedea repede în funcţie de orientarea pe care o vei impune.
Vezi că programasem pentru deseară o postare de-a mea. E de bun simţ s-o ştergi şi să pui ce vrei tu.
Uf !
Na, c-am uitat să pun zacâr la drăcovenia asta din cană…..
21 iulie, 2009 at 12:17
‘neaţa,
La cafeluţă
E, măi cocoş, eu nu mi-am bătut capul să TE recunosc sau să NU TE recunosc.
Şi recunosc că m-a durut exact în cot de joaca asta la care nici nu m-am uita prea atent până nu a devenit ce e.
Din păcate indiferent cine eşti înţeleg că nu mai ai nevoie de Viq.
Dacă eşti propietarul, poţi să-ţi duci mai departe blogul unde vrei, cu cine crezi tu că merită.
Eşti în stare că doar ai mai făcut-o.
Dacă nu eşti, se va vedea repede în funcţie de orientarea pe care o vei impune.
Vezi că programasem pentru deseară o postare de-a mea. E de bun simţ s-o ştergi şi să pui ce vrei tu.
Uf !
Na, c-am uitat să pun zacâr la drăcovenia asta din cană…..
21 iulie, 2009 at 12:21
Iar “daca esti” …”daca nu esti”….
Io ma duc sa urc intr-un copac.
21 iulie, 2009 at 12:22
de catva timp a dispärut.avp
cine stie ceva de el?
21 iulie, 2009 at 12:39
http://cotidianul.ro/uluitorul_neverosimilul_domn_geoana-92522.html
21 iulie, 2009 at 12:39
Emil
ţi-am trimis un mail. Aştept un răspuns. Tnx.
21 iulie, 2009 at 12:43
Viq
eu am înţeles că Emil s-a demascat pentru că o luasem razna cu teoria conspiraţiei, nu pentru că n-ar mai fi nevoie de tine aici…
adică de nevoie, nu pentru că ar vrea să popească pe cineva de p-aici
Emil
Comisia “Nemirschi” va fi încă în dezbateri cînd se vor fi terminat concluziile comisiei “Udrea”: risipirea banilor publici, abuz în serviciu etc.
Coaliţia 322 s-a mutat (temporar) în comitete şi comiţii.
21 iulie, 2009 at 12:45
Dacă anii trecuţi PSD a fost şi în opoziţie şi la putere acum e şi la putere şi în opoziţie.
Continuitate, bre!
Sau brrrr?
21 iulie, 2009 at 12:54
Gaby,
Poate.
Dar mie nu mi se pare aşa.
Oricum până nu se limpezesc lucrurile eu nu vreau să mai fiu implicat în ce se petrece aici.
21 iulie, 2009 at 12:54
Gaby,
Poate.
Dar mie nu mi se pare aşa.
Oricum până nu se limpezesc lucrurile eu nu vreau să mai fiu implicat în ce se petrece aici.
21 iulie, 2009 at 13:00
Viq
da’ ce se petrece, omule?
nu mai poate reveni omul la casa/identitatea lui (pentru că a fost silit, nu de bunovoie)?
Doamne-doamne!
21 iulie, 2009 at 13:00
@Salutare All.
Am revenit doar pentru a-l saluta pe Emil.
Emile, degeaba dai cu gheoaga in unii “care s-au facut propagandistii Irealitatii si antenelor” ! Cu asta nu rezolvi nimic, Emile. Nimeni de aici nu si-a schimbat opiniile, nici eu, nici Clemy, Nora sau altcineva. Suntem tot aceeasi. Eu ti-am scris un email inca de saptamana trecuta si tot asteptam un raspuns, dar nu-i bai.
Singurul lucru pe care ti-l recomand, daca mai accepti un sfat de la un “proscris”, este sa incerci sa rsstabilesti atmosfera care domnea candva pe acest blog. O atmosfera ce permitea – si-ti aduci bine aminte de acest lucru – discutii in contradictoriu, fara ca cineva sa riste sa fie imediat etichetat drept “soparla”, “limbric” sau “simbries”. Sunt suficienti inamici care ne inconjoara,incat sa ne mai etichetam intre noi !
Rsstabileste atmosfera de odinioara Emile, eu doar atat iti cer !
Sa interzici jignirile, etichetarile, si atunci ai sa vezi ca lucrurile se vor schimba !
21 iulie, 2009 at 13:05
Link la spam !!!!!!!!!!!
E din Coti , cu Antonesei.
21 iulie, 2009 at 13:07
Mda,
adminii sunt pe mail , degeaba m-am dat jos din copac , ma urc la loc.
Urari calduroase , ca-sta-i trendul.
21 iulie, 2009 at 13:14
Luminita, “admini” sunt cu ochii in soare.
Daca e intradevar EMIL, ATUNCI CRED CA JOACA PE AICI PENTRU MINE SE INCHIE.
“THOR”? a schimbat parola de acces.
Acest tip de comportament este mai mult decat dubios.
21 iulie, 2009 at 13:16
http://www.lefigaro.fr/sante/2009/07/20/01004-20090720ARTFIG00163-grippe-a-les-grandes-entreprises-sont-en-alerte-.php
21 iulie, 2009 at 13:17
Chibit,
se pare ca o sa ma duc si io pe blogul meu mai devreme decat credeam.
Si ma apuc de crosetat.
Mileuri.
21 iulie, 2009 at 13:17
Revoluţie sau lovitură de stat pe blog?
21 iulie, 2009 at 13:19
Chibit,
daca a schimbat parola inseamna ca tu , viq si filadel sunteti niste proscrisi .
Pacat .
Joaca de-a oamenii mari se sfarseste aici.
21 iulie, 2009 at 13:21
eu zic să fiţi mai temperaţi cu toţii, să nu ia Thor vreo măsură radicală
21 iulie, 2009 at 13:22
adică dia-log, nu sentenţe
21 iulie, 2009 at 13:25
gabi,
pai, mai radical decat sa le interzica celorlalti trei admini accesul la parola blogului ce mai vrei ?
Asta e incalcare a protocolului , nu ?
21 iulie, 2009 at 13:26
Bre , sunteti de coma !
V-ati suparat cu totii , ca sunt eu , Thor ?
Aseara n-am mai reusit sa intru cu parola veche si am rugat wordpressul sa -mi spuna parola noua ….. si vad ca tot pe mine ma banuiti ca am schimbat parola ?
Eu , ca s-o dam pe bune , cred ca multi vor sa scape de munca grea ce presupune mentinerea la zi a temelor pe blog !
O sa le trimit noua parola lui Viq , Filadel si Chibit . Daca nu mai vor sa participe la “MountThor” asta este ! Eu n-am venit aici sa -mi iau blogul inapoi . Daca nu erau atitea rahaturi gratuite si atita tensiune intre toti cei care va considerati de partea portocalie a baricadei , nu se ajungea aici iar eu scriam doua trei comenturi pe saptamina sub nickul Antim ……
Vad ca toata lumea a cam capotat ! Sper sa fie doar din cauza de caldura !
21 iulie, 2009 at 13:28
Lumi,
Sorry.
Nu am nici o vină.
Gaby,
E dreptul lui.
Sau al celui ce a spart parola.
Show must go on ….
21 iulie, 2009 at 13:28
Lumi,
Sorry.
Nu am nici o vină.
Gaby,
E dreptul lui.
Sau al celui ce a spart parola.
Show must go on ….
21 iulie, 2009 at 13:30
De pildă,
normal că a schimbat parola, dacă era iminent să-o schimbe Chibiţ şi să-l lase pe dinafară tocmai pe el
păi nu reiese de aici că e el, ce mai tura-vura cu mail-uri de confirmare, identificare etc.
21 iulie, 2009 at 13:31
@Emile. daca esti tu, atunci lamureste naibii situatia !
@Viq, ti-am scris un email. Poti sa-mi raspunzi?
21 iulie, 2009 at 13:31
nu văzusem ce a scris Emil
acum e şi mai limpede
21 iulie, 2009 at 13:39
Viq , Filadel , Chibitz …. sper sa cititi mailul meu ! Sa aveti si zile mai bune !
Salut cu mare respect, mai ales pentru munca voastra pe acest blog !
Daca ati inteles ca eu doresc sa va confisc blogul asta ,inseamna ca habar n-aveti cine sunt si cum gindesc .
Sper sa ma pot abtine sa mai postez aici , chiar si cu alt nick sau Ip , ca sa nu mai va tulbur asa de rau !
21 iulie, 2009 at 13:41
Ei, ce sa spunem !
Vor baietii sa scape de munca grea !
Ba sa stii ca baietii si-au facut treaba cu responsabilitate si cu multa daruire .
Chiar au fost de nota zece , toti trei !
Iar noi am postat cum ne-am priceput si am scris ceea ce gandeam nu ceea ce “ar fi trebuit ” sa gandim.
Ca au mai fost niste scatoalce si niste inghionteli , ca unii au mai scos limba la altii ….blogul a mers inainte si
A FOST VIU !
Daca cineva vrea acum sa il inmormanteze ….asta este !
Eu la inmormantari nu particip .
Prefer sa plang in sinea mea .
Haidi, pa !
21 iulie, 2009 at 13:43
Emil Says:
21 iulie, 2009 at 1:26 pm
Bre , sunteti de coma !
V-ati suparat cu totii , ca sunt eu , Thor ?
Aseara n-am mai reusit sa intru cu parola veche si am rugat wordpressul sa -mi spuna parola noua ….. si vad ca tot pe mine ma banuiti ca am schimbat parola ?
Eu , ca s-o dam pe bune , cred ca multi vor sa scape de munca grea ce presupune mentinerea la zi a temelor pe blog !
O sa le trimit noua parola lui Viq , Filadel si Chibit . Daca nu mai vor sa participe la “MountThor” asta este ! Eu n-am venit aici sa -mi iau blogul inapoi . Daca nu erau atitea rahaturi gratuite si atita tensiune intre toti cei care va considerati de partea portocalie a baricadei , nu se ajungea aici iar eu scriam doua trei comenturi pe saptamina sub nickul Antim ……
Vad ca toata lumea a cam capotat ! Sper sa fie doar din cauza de caldura !
Cred ca era mult mai corect sa spui in fata aceste lucruri. Coane, nu pot sa stau mereu pe blog. Am si de lucru pe “tarala” iar tarlaua este cam jumate din tara… Daca acum in criza nu ma misc se duce dracului sandramaua si nu cred ca vine cinva sa-mi asiure o pensie viagera
VOI REPETA CE ZICE VIQ (sper sa nu fie suparat ca il citez)
Atunci cand intru si vad persoane “dubioase” ma simt dator sa iau masuri. Asa a fost toata poveste.
Putea fi evitata daca ne trasmiteai pe adresele de mail o atentionare.
Nu ai facut-o ! Restul se stie!
: Un Emil pe care-l ştiu eu, ar fi intrat ca orice om normal. Pe uşă.
21 iulie, 2009 at 13:47
Emil
sper să nu te poţi abţine
(nici eu n-am putut)
21 iulie, 2009 at 13:53
Salut !
,dar nu insist ptru ca nu conteaaza.
T.Basescu se jaoaca cu adversarii ,de-a “soarecele cu pisica”.Asa cum v-am spus de atitea ori, el va fi imbatabil in campania elctorala.Stie unde,cind ,cum si ce sa spuna.Vor veni mitingurile electorale unde Basescu va fi ca pestele… “rapitor “in apa ..Nu este exclus sa nu aiba o noua recunoastere la “Guiness book?”ca presedintele cel mai “umblaret “prin tara si in mijlocul multimii.
In privinta maghiarilor eu nu mi-as dori iesirea din cursa a candidatului maghiar.Asta ptru ca maghiarii sa vina la vot asa cum stiu ei {in orocent mare)..In felul asta Base’ar putea cistiga din primul tur.
Thor,
Eu am intuit prima ca tu esti..
Theo,si eu as vrea sa stiu ..
21 iulie, 2009 at 13:56
Chibiţ
Tocmai, Thor a vrut să intre şi el pe uşa blogului ca un om normal nu ca un Zeu.
A vrut să se înstrăineze de condiţia lui “privilegiată” de dinainte.
Restul s-a văzut.
21 iulie, 2009 at 13:57
MAI BINE INJURATZI LA TEMBELUL DE PONTA:
CARE VORBESTE CA SEVERIN; RAPORTUL ESTE BIROCRATIC; DE VINÄ LA JUSTITZIE ESTE MACOVEI; NU CONBTEAZÄ CÄ A PLECAT DE MULT ; ISR EI PSD SI PETRO-LIBERALII AU SABOTAT-O; BOICOTAT-O; CÄ SCOTEA LA LUMINÄ PENALII ;HOTZII SI BOLSEVICII:
EI SUNT DE VINÄ; CÄ AU FÄCUT SCUT IN FATZA UNUI PENAL:
21 iulie, 2009 at 13:58
PONTA; ESTE UN OM TANÄR; DAR E§DUCAT CA UN BOLSEVIC:
21 iulie, 2009 at 14:04
Interesul electoral e mai important decît legea şi calitatea învăţămîntului romînesc.
PSD a decis:
“Studenţii nu vor repeta examenul de licenţă.”
(Bogdan Niculescu Duvăz, anunţînd hotărîrea partidului)
21 iulie, 2009 at 14:05
Să vedem acum dacă Abramburica se ţine de cuvînt şi “emigrează în Cosmos” (sic!).
21 iulie, 2009 at 14:15
SIGUR , EMIGREAZÄ IN COSMOS; CUM ARE GEOANÄ CONTACTE CU nasa.
21 iulie, 2009 at 14:36
Dacă pînă acum o alintau cu numele de Cati, acum cum o să-i spună?
KATIUŞA?
21 iulie, 2009 at 15:07
Ziua bună,
tuturor.
Episodul „Tușnad” a fost dat la TVR Int. Nici o clipă, zâmbetul Piratului nu i-a dispărut de pe față! Asta este ,CLASĂ, oameni buni!
Poate cineva, care a văzut pe viu faza „Tușnad” și-și amintește, îmi spune ce a spus Piratul ungurilor în limba engleză (dacă Piratul a spus și nu D-nul Orban).
21 iulie, 2009 at 15:25
Sal Nice
Te referi la asta?:
Al doilea moment delicat a fost invitarea de catre presedinte a unei femei din public care tinuse in mina pe tot parcursul intilnirii o hirtie pe care scria AUTONOMIA sa se aseze pe locul sau si sa explice ce intelege ea prin aceasta autonomie. “Granite si pasapoarte?”, a intrebat-o presedintele. Femeia s-a emotionat, a vorbit numai in limba maghiara, desi Traian Basescu ii punea intrebarile in engleza si a evitat un raspuns clar, pomenind despre drepturile comunitatii de a hotari singura in guvernarea sa.
21 iulie, 2009 at 15:30
Salut Arizona. Cum esti omule, esti mai bine? Ne-ai speriat cu postarea de saptamana trecita. Ti-am scris pe ambele adrese, dar n-am primit raspuns.
21 iulie, 2009 at 15:31
salut Arizona!
lumea era ingrijorata pe-aici!
bine ca esti bine!
“clasa” lui Base a fost recunoscuta prin sintagma “animal politic”. Asa e, prestatia lui a fost un real spectacol politic, unul din momentele care ne reaminteste(daca mai e necesar) de ce-am ales oranjul.
21 iulie, 2009 at 16:03
TDS, mulțumesc!
Pentru toți: ce am scris este serios. Imediat după acel post, însă, am fost lovit de o gută de necrezut, la ambele mâini… A început s-o ia din loc… Bucuria soției, care se plictisise cu un „baby” de vârsta mea!
21 iulie, 2009 at 16:11
Staţi niţel, că războiul abia de acum încolo începe. Să vedeţi clasă la Preşedinte! Să vedeţi mogulărime în degringoladă! Să vedeţi miniştrii PSD cum vor veni cu ramura de măslin, cu măslinele coapte pe ea!
21 iulie, 2009 at 16:20
Din pacate, scenariul de care ma temeam a inceput sa prinda contur.
PSD a hotarât, cu de la sine putere, ca studentii de la Spiru NU vor da alte examene.
Asta este primul pas. Acum stau la pânda si asteapta reactia lui Boc si a lui Basescu, ca apoi sa-i acuze pe toate canalele posibile ca de fapt PDL si Basescu sunt cei care vor “distrugerea invatamantului” si batjocorirea “bietilor studenti”.
Dupa cum se prezinta lucrurile ai impresia ca pana si ideea ministrului Andronescu a fost de fapt calculata si nascuta in laboratorul PSD, astfel incat, pana la urma, PSD sa apara drept aparatorul nevoiasilor studenti!
Spun asta pt ca PSD este absolut constient ca un partid nu are absolut nicio putere de a decide ce se intampla cu studiul universitar. Acest lucru nu poate fi hotarat decat de un ministru cu sprijinul guvernului nicidecum de un Duvaz, Oprisan sau Vanghelie.
Deci lucrurile devin tot mai clare pana aici.
……………………….
In legatura cu Basescu si ungurimea, eu n-as vrea sa ajungem in situatia in care sa nu mai vedem padurea din cauza copacilor.
Una peste alta, mi se pare absurd si totodata penibil ca in România cu 20 de milioane de romani sa se ajunga la situatia in care ne temem ca 1 milion de unguri vor decide soarta viitorului presedinte.
Poate ca, daca tot am ajuns sa vedem in ei “salvatorii neamului”, ar trebui sa-i trimitem doar pe unguri la vot.
Sau, altfel spus…de ce sa mai mergem la vot, noi romanii, daca ungurii oricum au hotarat deja cine va castiga.
21 iulie, 2009 at 16:21
Salut,Arizona,
Poate prezenta ta il va aduce inapoi si pe AVP.Incet,incet ne vom aduna in “cuget si-n simtiri” de pe intreaga ..”Planeta Ou”..Hai,mey ,ca aseara l-am auzit pe Prunariu, cind a spus ca primul sentiment care la avut privind din Cosmos la “Planeta Albastra”,a fost ca i s-a parut f.vurnerabila ca un…Ou
P.S .Privitor la Abramburica ..Normal ar fi sa-si dea demisia de onoare ptru ca este impiedicata sa-si faca treaba :repunerea in legalitate a Univ. si indeplinirea “pactului ptru invatamint”,care a fost semnat de toate partidele si sindicate..
Primul -ministru trebuie sa intervina ..Daca PSD indrazneste sa transf.o problema de legalit.in demers politic ,atunci sa se sesizeze parchetul..Asta o poate face oricine..
21 iulie, 2009 at 16:26
Salve Arizona,
Îmi pare bine că “te văd”.
O să încerc să încropesc ceva pe tema asta că merită.
Are nebunul ăsta de pirat nişte lovituri năucitoare de-a dreptul. Cred că cea mai nefericită idee ce i-ar putea veni cuiva ar fi să-i fie contracandidat. Habar n-ai unde, când şi cum loveşte.
All,
Privind comenturile de la 173 şi 180 !
S-a limpezit.
Şefu ne-a lăsat să ne jucăm mai departe. Ne-a lăsat iar cheile,
“Home alone” !
21 iulie, 2009 at 16:27
Să vină repede comisia “Udrea”!
Că Geoană o ia la vale cu diplomele lui electorale.
21 iulie, 2009 at 16:30
Salut Arizonianule !
Si sanatate multa.
Cand am citit asta era sa intru in panica , noroc ca ai aparut la timp:
“Un bărbat de origine română, care a emigrat cu 30 de ani în urmă în Statele Unite, s-a sinucis luni în Parcul Naţional Grand Canyon, aruncându-se cu maşina de pe creasta canionului, au anunţat sâmbătă autorităţile locale americane, citate de Arizona Republic, în ediţia electronică.
Serviciul naţional al parcurilor l-a identificat abia vineri pe bărbat, Gheorghe C. din Apple Valley, California, în vârstă de 57 de ani, care a emigrat din România cu 30 de ani în urmă…”
Ti-a murit, moartea !
21 iulie, 2009 at 16:32
Carol,
la primul subiect, sunt de aceeaşi părere.
Pesedeaua se foloseşte iar de dorinţele incorecte ale amărâţilor.
La al doilea parc-aş fi mai reţinut.
Numărul ăla dat cu sec exprimă raportul de pe teren dar nu e acelaşi cu raportul de electorat activ. Şi ăla contează de fapt la subiectul nostru.
21 iulie, 2009 at 16:38
Ok viq !
mi-ai luat o piatra de pe inima .
Cautam deja pe Goagal, Goagle …Gugle un text cu Prohodul ca sa-l invat pe de rost si pe dinafara .
21 iulie, 2009 at 16:38
Nu despre maghiari e vorba ,ci depre romanii, care ,vrem nu vrem ,nu se impaca cu pretentiile de autonomie ale lor.Se infurie pe toti cei care nu le dau” peste bot” …In felul asta vad in T.Basescu, si nu in Vadim,un presedinte care nu se da in sus sa raspicat ce vor ei sa auda.Toti stim ca maghiarii n-au nici o sansa,doar le-a spus-o si Orban,dar vor sa le fie spus ,cit mai clar si raspicat ..
21 iulie, 2009 at 16:39
Arizona,
salutari voiase din Moldova , bre !
Dar care-i legatura dintre guta si motorasul tau ?
21 iulie, 2009 at 16:41
NICK ;
BINE AI REVENIT,
nu te mai necäji, tu vrei chiar liniste?
“asa este jocul”in fiecare zi vine o bubitzä.
21 iulie, 2009 at 16:42
chiar imi fac grije de AVP:
21 iulie, 2009 at 16:43
gabi,
cu Udrea nu o sa le mearga .
Tipa are bibilica la locul ei , la mansarda adica .
Si mansarda e mobilata .
21 iulie, 2009 at 16:44
erata :” nu se da in sus sa spuna raspicat”
21 iulie, 2009 at 16:49
MAI AVETI SIMTUL UMORULUI ???????
,,Des brunes et des blondes sexy jouent au foot dans la boue,,
21 iulie, 2009 at 16:50
AM AUZIT PE MAFIOTUL DIN CONSTANTZA; INTR-O INTERVENTZIE LA B1;
IL INTREBAU DE COSTUMATZIE; CÄ ESTE INEXPLICABIL……….iar el räspundea cu obräznicie si tupeu de vagabond, cä voi care il pupatzi in fund pe bäsescu…………., dar ei sunt dela EVZ; CARE NU SUNT PRIETENII LUI BÄSESCU::
ORICUM A FOST DEPLASAT; CA ULTIMUL GOLAN; IAR FIECARE AL 2-A CUVANT ERA VENIN. ultimul nenorocit nu ar fii vorbit asa.
21 iulie, 2009 at 17:01
stely,
tot de la caldura si la tine ?
21 iulie, 2009 at 17:09
Luminita,
..Si de la caldura,dar mai mult ,de la o mica deconcentrare care vine de la nesiguranta pe care mi-o da calac.In fiecare zi stau o ora pina il pornesc..
21 iulie, 2009 at 17:20
Multumesc pt grija, dragi prieteni! Deocamdata, slava Domnului, suntem binisor, desi draga mea suporta foarte greu tratamentul cu intron A… Tocmai de aceea, de o saptamana ma aflu langa ea non-stop si probabil voi mai sta inca o luna. Am tinut insa sa ma deplasez la un internet-cafe din urbea asta si sa va transmit acest mesaj. Va imbratisez pe toti si va asigur ca imi e dor de voi, aloo… Cer scuze ca nu voi putea raspunde o perioada la e-mail.
Your friend,
avp
21 iulie, 2009 at 17:24
Carol,
in turul doi o sa conteze si votul a 200.000 de oameni , stii cum a fost in 2004 , asa ca si votul electoratului maghiar va avea importantza.
21 iulie, 2009 at 17:26
Dumnezeu sa va ajute , AVP !
Iar tu ramai pe baricade si ai grija de draga ta .
21 iulie, 2009 at 17:27
http://dorintudoran.wordpress.com/2009/07/21/carmaciu-si-dibaciu/#comments
21 iulie, 2009 at 17:33
constans,
da, ai stiut unde sa-l cauti pe AVP .
21 iulie, 2009 at 17:44
@civiq, @luminita
Daca s-ar ajunge la o egalitate teoretica absoluta, conteaza si un singur vot fie el al unui român, tigan sau ungur. Nu e nevoie de 200 000.
Ideea mea era cu totul alta. Are mai mult de-a face cu drobul de sare, pt unii salvator pt altii devastator, iar drobul de sare este, de data asta, minoritatea maghiara.
Nu-i bai, poate discutam alta data cand canicula va mai slabeste din gheare.
21 iulie, 2009 at 18:00
„Din câte ştiu, în România vor fi două tururi de scrutin… În al doilea tur, aş vota cu Traian Băsescu”, a răspuns, în faţa miilor de autonomişti Viktor Orban .
Pai si eu, daca as vrea sa rup o halca din gradina cuiva, l-as sfatui sa puna de paza, pe cel mai jigarit dintre caini..:mrgreen:
21 iulie, 2009 at 18:14
@Radu Umoare
Da dar, ce n-ar da catelusii tai Crin(15%) sau Duda(5%) sa fie, macar atât de jigariti ca Basescu (40%).
Nu-i asa?
21 iulie, 2009 at 18:17
Carol,
Înţeleg cred, de primcipiu ce vrei să zici.
Dar ceea ce văd eu prin conectarea naţionalităţii maghiare la realitatea economică generală priveşte alt aspect. Am detaliat mai sus. Mult mai sus.
Radu,
Ăsta e un punct de veder FORATE INTERESANT.
Care mie, să fiu sincer, nu mi-ar fi trecut prin cap.
Deci să înţeleg că principiul pe care tu îl consideri de bon-ton, pentru care un candidat sau altul este sprijinit de o formaţiune politică să câştige alegerile este că respectivul le dă “halca”.
Hai să punem asta cap-la-cap cu sprijinul pe care formaţiunea politică maghiară îl acordă (sau îl va acorda) unui Crin Antonescu !
Hai să încercăm să legăm asta şi cu atitudinea antiportocalie a UDMR din Parlamentul actual, drept fraţi de cruce cu gălbejiţii.
Ţie ce-ţi iese ?
21 iulie, 2009 at 18:37
AVP;
AI CEVA LA POSTÄ DELA MINE!
DIN SUFLET , SÄNÄTATE LA AMANDOI:
21 iulie, 2009 at 18:56
Carol , vad ca de la caldura ti s-a dilatat si procentul idolului
acolo unde-i sta bine ca amant- prins in flagrant
Auzi ! 40% !
Daca pupa 3o, iar predica din altar, in semn de multumire pentru intrarea in turul II, numai ca dupa aia il asteapta un 70 cumulat ,
care-l va baga sub pat
21 iulie, 2009 at 19:06
@Radu Umoare
Asa e, ai dreptate.
Acum, shezi!
21 iulie, 2009 at 19:08
Mie-mi iese ce ar trebui sa le intre bine in cap unora care uita ca APR (Alianta penibilului rusinos) era cat pe ce sa se fasaie inca de la inceput( dar uite ca o face la nici cateva luni dupa )din cauza ca PSD nu a fost de acord cu PD-L in aducerea la guvernare a UDMR .
, ca s-ar putea sa va prindeti prea tarziu de ce are sub sha
Si nu te mai bucura atat de sustinerea pe care i-o acorda vecinul Orban ,atat de des-interesat
calul- magar …maghiar !
21 iulie, 2009 at 19:11
Era pentru Viq .
21 iulie, 2009 at 19:14
Debandada PSD.
In timp ce (acum cateva ore)purtatorul de cuvand al PSD – Bogdan Niculescu Duvaz declara presei:
“studenţii de la Spiru-Haret nu vor fi nevoiţi să dea din nou examenul de licenţă.”,
prostanacul Geoana declara, la fel de senin cum ne-a obisnuit, ca:
“Ministrul Ecaterina Andronescu are tot sprijinul meu in pronblema Spiru-Haret”
Astia nu se mai inteleg nici macar de la o ora la alta
21 iulie, 2009 at 19:44
Un nou sondaj “fantoma” comandat de PNL, il indica pe Basescu la 35,6% iar pe ofilitul Crin la 21,5%.
Pana aici toate bune insa,
inainte sa cadeti in plasa “caltabosilor”, aflati ceva despre acest BCS
Cel care reprezinta firma din state in Europa nu este altul de cat fiul fostului Ministru taranist al Agriculturii Ioan Avram Muresan, adica Dan Muresan. (implicat si cercetat in continuare in dosarul “caltabosul” alaturi de Remes) Acesta apare ca fiind Director pe Europa a: Marsh Copsey+Associates, Inc.SUA.
Daca punem la socoteala ca Muresan si Remes (un apropiat al lui Patriciu) au “caltaboshit” in trecut, atunci este simplu cum a putut finanta D. Patriciu sondajul pro Crin si pro PNL executat de catre BCS si finantat de catre firma din state. Daca va uitati pe siteul firmei, nu gasiti nicio activitate sau campanie desfasurata in Europa.
Asa ca, daca BCS da aceste procente inseamna ca Basescu e linistit pe undeva pe la 40% iar Crin pe la 15%
Viitoarele sondaje vor confirma faptul ca BCS abereaza grosolan dar, ca de obicei,…fara nicio sansa!
21 iulie, 2009 at 19:56
Radu,
acu’ am revenit si io de pe plantatie si nu ti-as fi scris nici un rand dar observ ca repeti o mare prostie a tonomatilor si anume cum ca Basescu “a vorbit din altar”.
Stiu ca te referi la inscaunarea acelui preasfintit -imi scapa numele- la care au fost invitati pe post de cucernici dreptcredinciosi toate fetzele evlavioase de la toate partidele.
Insa Basescu n-a vorbit din altar , a vorbit din biserica respectiva.
In altar intra preotii , nu mirenii .
Dar asa au spus tonomatii si tie ti s-a insurubat in cap .
21 iulie, 2009 at 20:05
Avp,
..” suntem binisor”… Sper ca nu va mai fi mult pina la ” bine”..Doamne ajuta !
21 iulie, 2009 at 20:05
salve, livada,salve luminita…
am observat ca azi s-au luat in sabii (in ordine alfabetica) chibitz, filadel, thor si viq…
(cred ca filadel nu se include in ziua de azi)
fiecare s-a suparat putin pe celalalt, unii parca amenintind ca pleaca de pe munte..
bey, sinteti copii mici, chiar ce v-a apucat, faptul ca unii s-au prins ca antim este thor, altii nu, ca a umblat thor prin livada lui, asta nu inseamna ca nu este multumit de munca voastra (viq si filadel pe primul loc), din contra…..meritati felicitati cu prisosinta mai ales pentru MountTV…
in ultima vreme exista o tendinta de a-si lua lumea jucarelele si sa plece..
o fi caldura de vina?

o fi ridzi de vina?
o fi eba cea atit de admirata de unii si atit de negata de altii?
o fi vanghelie, abramburica, magistratii ticalosi si lacomi, patriciu, voronin, iranul, UE……………????
sau toti sintem de vina, ca nu sintem in stare sa acceptam ca altul poate avea o alta parere decit a mea personala…
21 iulie, 2009 at 20:09
salve skorpion!
problema a fost ca baietii ramasesera pe dinafara , ca Emil schimbase parola pt admini si nu le comunicase nimic iar ei s-au simtit exclusi.
Pricipaieshi ?
Show must go on ! asa a zis viq .
21 iulie, 2009 at 20:11
panyimayuuu, luminita,
si daaa, show must go on, intarita si de emil, care, cica, se va intoarce cu ciocanele dupa el, lucru care nu prea l-a incintat pe gogolo, care l-a gasit prea agresiv….
21 iulie, 2009 at 20:16
skorpion ,
viata de blog e complexa si are neprevazutele ei.
Noi nu facem altceva decat sa o modificam din mers.
21 iulie, 2009 at 20:19
skorpion,
ai remarcat ce adanc pot sa cuget ?
21 iulie, 2009 at 20:24
da, lumi, cujeti adinc, am observat de multe ori, nu este prima data cind constat acest lucru…
dar, m-a mai impresionat si altceva citindu-va…
AVP nu s-a putut stapini sa nu lase doua vorbe de prietenie si chiar de dor dupa multi de aici…drog, nu gluma, bloaga asta…
si ARizona, cind il permite sanatatea, se mai arunca aici sa ne salute…
s-a format o comunitate virtuala, care ar fi pacat sa sara in aer practic din copilarii….sau orgolii…sau patimi duse la extrem sau prostie sau, mai rar, dar totusi talibanism curat…
este misto sa fii oranjgutan aici pe m.Thor!
revin mai tirzior…
21 iulie, 2009 at 20:26
Orengeskorpion,
Parca ai fi o “balanta “..Esti un bun mediator si impaciuitor..dar si un fin observator..
21 iulie, 2009 at 20:27
stely,
danke!
chiar mi-ar parea rau sa ne luam zborul…..
21 iulie, 2009 at 20:28
scuze,iar am zbircit-o ..Oranges…
21 iulie, 2009 at 20:28
Fratzalor (vb. lui Nea Marin ), am avut palpitatii parcurgand posarile de astazi, nu mai stiam ce sa cred! Mai ales ca imi dadea “wrong password or username” cand am vrut sa-mi accesez contul meu . Pfff!
21 iulie, 2009 at 20:30
banii, banii, banii
+
voturile unor nulitati
au cintarit mai mult. UE se va supara pe noi:
“Diplomele absolventilor de la “Spiru Haret” raman valabile si sunt valide in toate formelele aprobate prin lege”, a declarat, marti, ministrul Educatiei, Ecaterina Andronescu, in cadrul unei conferinte de presa cu privire la scandalul diplomelor de la Universitatea “Spiru Haret”.
21 iulie, 2009 at 20:30
Azi a lipsit dora .
Nici pe la Nora n-am vazut-o.
De Maria stiu ca e in vacantza.
21 iulie, 2009 at 20:33
Riddick,
a fost o banala revizie tehnica .
Nu te speria.
Tot la 220 suntem conectati.
21 iulie, 2009 at 20:35
Ma gandeam ca au spart tot …
21 iulie, 2009 at 21:03
Buna seara, buna seara.
@skorpion, era de asteptat. Ar fi momentul ca PDL sa speculeze tampenia PSD.
21 iulie, 2009 at 21:08
Sara buna.
Nu va speriati.
Romanul are 7 plumbi in pieptu-i.
De alama.
Dora a avut treaba in bucatarie sa faca cina din sara asta.
Go for it !
Tema 9.
21 iulie, 2009 at 21:21
Salut!
Cu mare constinciozitate v-am citit pe toti.
Nu-mi este usor sa raspund.. din moment ce… parerile mele coicid cu ale voastre.
@Ma bucur Arizona ca ai putere sa fii alaturi de noi.
@AVP,din toata inima ii doresc insanatosire dragei tale.
21 iulie, 2009 at 21:42
Emil(Antim),
eu nu sunt convinsa ca esti adevaratul thor,acela, alaturi de care am fost de la inceput.
Nu stiu pe cine te-ai suparat, si de ce, ai luat decizia sa te indepartezi de casa ta.Sunt de acord cu acela(nu retin cine)care spunea ca era normal sa intri pe usa din fata si,…. nu prin horn.
Adminii ,(sunt de acord cu luminita)au fost sufletul acestui blog si au incercat sa-l modernizeze,iar cu temele propuse, sa ne provoace la un dialog competent si deschis.Au mentinut spiritul viu si combativ,asa cum l-ai conceput tu.Uneori lipsea,recunosc,si o nuielusa pentru coercitie si redarea cumpatarii….in acele momente ti-am simtit mai acut absenta…la fel si in situatii mai critice,cand combativitatea lasa de dorit s-au se dilua in amanunte nesemnificative.
Ultimele postari ale tale le-am perceput mai aproape de personalitatea ta,valabile,dar in cazul tau, brandul thor era indispensabil.
Si acum ,unda de indoiala se explica prin faptul ca n-ai raspuns la ghicitoarea mea si pentru ca,contrar obiceiului,nu m-ai pomenit,chiar tachinandu-ma.
21 iulie, 2009 at 21:46
viq,
imi pui “opera”la vedere?
Este f.fierbinte!