Desigur , multi dintre noi ne-am intrebat ce se intimpla cu „doamna” armazoanca , murdara de maro la gura , Daniela Buruiana Aprodu , ca prea a pus stapinire, de doua-trei saptamini ,pe studiourile Irealitatii tv.
Daca tovarasul Pork Paunesc a devenit un obisnuit al Trustului Realitatea -Academia Catavencu ( cum suna asta , eheeee ) era mai greu de banuit ce plusvaloare aduce buruiana spurcata la gura , ratingului televizionistic al Irealitatii .

Acum am aflat si eu ( e drept , nu din trei surse , ca la carte ) ca doamna Aprodu , dupa lungi insistente la secretarul lui Vacaroiu , a primit acceptul PSD de a candida din partea lor , in judetul Buzau .

Intrarea mahalagioaicei , este tinuta inca secret (de partid si de stat) mai ales dupa scandalul stirnit de alt traseist prm-ist ,care se dorea detasat la pdl , numitul nea Mitica – de la Liga .

Surse si mai bine informate decit biata (dar sigura) mea sursa , sustin ca doamna Nela trebuie sa demonstreze in lupta , ca atasat de presa din partea psd la Realitatea tv , spiritul combativ al politicienilor jegosi , cu aceeasi grupa sangvina , cum zicea trinebunul , pe vremea cind prm-ul inca nu-i explodase in fata .

Asadar , doamnelor si domnilor , Daniele Buruiana Aprodu este ,IN FAPT ,membra psd iar nesimtiti de la Realitatea TV o invita stiind CU EXACTITATE pe cine si ce partid reprezinta acum , scroafa autodeclarata „indepandanta”.

Asadar (na , c-am inceput si eu sa bag la „asadaruri ” ca Valeriu Stoica), abia dupa revenirea din concediu a lui Serban Nicolae , vom scapa de mahalagioaica , asta daca nu cumva psd-ul a hotarit sa trimita cite doi reprezentanti la emisiunile politice de la Realitatea : unul cu acte si unul tinut „la secret” …. Ce vreti , unde-s doi , puterea (de manipulare ) a diversiunii , creste !

Despre ministrul imbecil care l-a salvat pe Tariceanu , poate miine , ca am mai mult timp la dispozitie .

Si , tot pe „surse” am primit o fotografie cu sefu` buruienei , care a primit cadou de la votantii dabuleni un portbagaj de pepeni , pe care s-a si grabit sa-i vinda , ca sa-si plateasca chiria restanta la RAPPS .

Iata-l pe Prostanac ,in plin comert ilegal:
Iata-l pe Prostanac ,in plin comert ilegal:

Stiu , sa nu-mi spuneti , criticistilor , ca are capul cam cit o lubenita ! Asa am vrut eu sa arate , na !

