Salut si .. bine ne-am regasit !
Am citit , din urma , cam tot . Presa , desigur , pentru ca jurnalele tv. le-am cam vazut si la Pitesti .
Din toate ,am retinut doar marea tema diversionista a „protocolului” PDL-PRM , ce s-a lafait in editoriale de ziare si talk-showuri televizionistice mai bine de o saptamina .
Nu am fost deloc surprins de ceea ce am citit. Ca deobicei , gestul politic al pdl , a fost criticat de catre toate partidele din coalitia „322” , care pina mai ieri erau frati de grupa sangvina cu trinebunul.
Nici gestul lui Avramescu , laudat acum de toti cei care pina mai ieri il injurau cu spume la gura , nu m-a surprins prea mult .
Totusi, ca sa devii din canibal si sluga lui Basescu , un om cu repere morale uriase si un mare politician cu principii de fier , a fost cam mult si pentru gaska de tonomate anti-pdl din mass-media .
Cu astea eram obisnuit .
Am fost surprins doar de tenacitatea si pelteaua acuzatiilor venite din partea unui ziarist de bun simt , cu care credeam ca , in ciuda diferentei de virsta , aveam ceva lucruri comune de impartasit.
Pun aceasta obida si nemultumire a respectivului senior-editor , pe seama faptului ca , el chiar este un pedelist taliban , desi nu vrea sa recunosca , care doreste binele „partidului prezidential”, indemnindu-l doar pe calea cea buna .
Daca n-ar fi asa , inseamna ca doar reuseste ca , prin ceea ce scrie la ziar , sa para ceea ce nu este , cu adevarat .

Desigur , am vazut cum sunt alergati pe acolo ,”agitatorii de partid pdl , asa, ca mine , de catre hidalga Dona Quijota si un scutier de ocazie , Tibi Sancho , sub masca iacobinismului sterp , de fatada .
Ceea ce mi-a dechis ochii a fost , totusi , indemnul de a citi :
asta
desi , putea sa ne propuna multe din articolele colegului sau de redactie , Cristian Oprea ,din chiar aceeasi editie de ziar , care contraziceau articolul oferit spre lectura de prietenul meu mai tinar , domnul C.P.
Sau alte articole asemanatoare in minciuna , manipularea si diversiunea anti-pdl , ale „Cristian Oprilor” cu misiune liberala , din subordinea distinsului ziarist de la Cotidianul .
Abia atunci am inteles de ce plingea sfisietor prietenul mei virtual , seniorul-editor al Cotidianului ….. si cerea si batiste !!!
Pai , daca mai ai o urma minima de morala , cum sa imparti aceeasi troaca (a se citii redactie) a dezinformarii si manipularii politice abjecte , in slujba unui partid penal , aflat in proprietatea unui liberal placintar penal , doar pentru banii din contract tau ?
Chiar daca scuza folosita , este faptul ca TU , C.P. , PERSONAL , combati bine pe unde apari !
Uite ca , bietul Cosmeanu , dupa ce a dat de pamint cu Dragoteasca , si-a cam inchis blogul si pleaca si de la ziar . Asta da , alegere morala si mortala pentru un ziarist cu familie de intretinut .
Asa cum toti sunt impuri in pdl , daca au facut cumva un troc murdar , tot asa si TOTI zaristi unui ziar sunt la fel de imorali cind cautioneaza pentru un salariu , murdaria de linga ei , din redactie!
Asa ca , draga C.P. , eu te-am inteles , fara sa te injur printre dinti , asa cum credeai . Si , chiar daca o fac cu intirziere ,iti ofer o batista , sa poti plinge in ea , linistit , cu lacrimi de crocodil .

