Puteam sa scriu foarte bine despre fotbal . Adevarata tragedie antica , desfasurata in arena din Napoca Clujului . Era un subiect bun .. vorba unui amic virtual , Gabriel , faceam si trafic la sigur , ca doar suntem o natiune de suporteri .

Am ales sa dau , putin si delicat , in primarul MEU , general, ales de majoritatea bucucurestenilor . Cum il cheama ?? … parca Oprescu , nu ?
Asta , independentul , si-a ales cea mai buna strategie : copiaza la indigo (sau la Xerox) tot ce-i mai populist si demagogic in politica autohtona si ne-o livreaza (marca Base) la orele prinzului , simbata si duminica , tocmai cind presa colivareselor si a hermafroditilor de teren , n-are subiect serios de dezbatut si de facut audienta .

Astazi , l-am vazut pe Oparescu cum intra in ograda colegului de partid al Felixului (gata , au semnat certificatul de casatorie la tribunal), sub palmierii de la Piata Sudului , la umbra , sa tina si el citeva audiente cu bizonul dimbovitzean .
Lume multa si amarita , venita cu tot felul de probleme , din care putine puteau sa fie rezolvate de Oparescu .
Mi-a placut sa-l vad pe primarul general cum asculta pledoaria tipului cu par lung , si lipicios , care vorbea intelectualist si homosexual ..
aici
Il cunosc personal pe Sorin Oprescu , de prin `96 -`97 , odata cu refacerea Spitalului Universitar …. Stiu si cit de greu ii este sa se abtina sa injure sau sa rida , cind simte el ca asa trebuie ..
Mi-am imaginat cit trebuie sa-si fi muscat buzele si limba ,sa nu izbucneasca intr-un hohot sanatos de ris , urmat de o injuratura crincena de spital , in care ii trimitea pe petitionari sa-si rezolve problemele la origini , in „pizda ma-tii , ba , ca eu nu sunt Dumnezeu , sa le fac pe toate !!”

eheeee .. nici macar primar nu este , dar …..
Lasa , ca-i mai bine asa !

Daca Prostanacul a promis ca pune GPS la tractoare , Oparescu de ce sa nu tina audientele prin telefonie 3G, ca doar nu-i mai .. altfel decit Geoana !!!

p.s. pentru cei care va inscrieti in audientza abia acum , faceti-va rost de combinezoane de iarna , caciulite , clapari si schiuri .
Urmatoarea audienta la primarul Oprescu o s-o prindeti dupa ce Piedone inlocuieste palmierii de Berceni , cu brazii argintii …… mai ales daca va ninge la iarna ……. eheeeeeee !!! … sa vezi atunci ,feerie !!! …. 🙂

