Ma , voi nu sunteti sanatosi la cap ?? 😯
Am vazut acum ,la statistica ( mi-a sarit in ochi, cum am deschis panoul de control , segmentul ala de grafic care parca voia sa iasa prin monitor ! ) peste 1500 de accesari ale blogului asta , amarit ??

Ajuns aici , ce-ar mai ride bloggerul Zoso de sperietura mea , cu cele 1500 de biete accesari !! 😆 😛

Va multumesc mult , mai ales ca asta inseamna cam tot atitea accesari cite reuseste sa stringa si un ziar cotidian , de provincie !
Ce sa mai zic … A inceput sa-mi fie cam frica .. e o responsabilitate mare si o inteleg foarte bine … am vrut ca blogul asta , personal si neprofesionist , sa fie doar un virf de munte ( daca nu se mai poate in poienita de la poalele lui! 🙂 ) in care sa vorbesc macar eu si cu mine , despre ticalosia politicienilor si a mass-mediei romanesti actuale, despre faptul ca , oriunde zappezi, la tv sau navighezi prin media electronica , intilnesti numai dezinformare si manipulare crunta , impotriva ultimei sanse de a curata Romania de raul care-o sufoca de 18 ani , manipulare agasanta si imbecila , care te doboara psihic tocmai prin „neprofesionismul” celor care-o practica .
Stiu , desigur , ca mai important este sa ai zilnic peste mia de accesari si nu odata la trei luni …

Si , totusi , sunt bucuros ca am facut ceva folositor mie dar si altora ! 😳

Sigur , este si meritul unor amici buni , care s-au hotarit , si ei , sa inceapa un fel de grupare a blogurilor in „blogosfera portocalie” dupa ce neglijarea spatiului news -media a facut posibila si „acapararea centrului” de guerilla „blogosferei rosii „.
Sa speram (si sunt semne sigure ca asa se intimpla in realitate) ca „ai nostri” sunt nu doar mult mai inteligenti dar , mai ales , si mult mai onesti decit „ai lor”

Inca odata , multumesc mult !

