Nu va intreb daca vizionati postul OTV . Stiu , raspunsul este nu ! Este de bon-ton sa nu recunosca asta nici chiar fidelii acestui post tv de garsoniera , care au aflat ca e nashpa sa te lauzi ca esti fan Dan Diaconescu .
Te ia lumea de manelist , cocalar si prost !
Bineinteles ca nici eu nu zappez pe OTV 🙂 , nici chiar atunci cind Dragoteasca il are ca invitat permanent pe Paunescu .
Iar Andreea Cretulescu pe amicul ei , Vadim Tudor !
 Am alte optiuni in cele aproape 100 de programe digitale .
Si totusi , pustii mei se uita la OTV . La noi in casa ,fiecare are televizorul sau .Pe mine ma enerveaza ca OTV si posturile de muzica sunt puse la loc de cinste pe telecomenzile din dormitoarele copiilor . I-am intrebat , sigur ca da , ce naiba gasesc interesant la OTV… mi-au raspuns amindoi ca-i cel mai distractiv post tv , prin imbecilitatea realizatorilor dar si a invitatilor postului!
-„si , apoi , ce ?? tu nu te uiti numai la Realitatea , la stiri ? Tu cum poti sa-i asculti pe toti hotii aia cum mint ??”
Ce dracu sa mai zic ? Tac si ii aud cum rid pe rupte si se anunta unul pe altul : „vino repede , sa vezi ce „distrusi” au venit la otv” !! 🙂 ……… cind vine in emisiune cite un retardat care zice ca-i medium sau o curva proasta care face pe vedeta nedescoperita . In definitiv , personajele urmarite de mine , pe televiziuni „serioase” sunt chiar mai insalubre si mai periculoase decit bietii dusi de cap ai lui Dan Diaconescu .

De ce am facut introducerea asta lunga ?
Simplu : am fost atentionat aseara de catre un prieten virtual , sa ma uit la OTV …. ca-i ceva interesant !! Recunosc : aseara am fost unul din cei care au ridicat ratingul OTV . In disperarea celui care nu mai are nimic de pierdut , in cazul ridicarii licentei postului sau , tziganul din Caracal face dezvaluiri socante. Toti le-am auzit , toti le banuiam !Acum disperarea lui D.D.D. le argumenteaza solid .
Cine-s personajele decriptate aseara ?? De la Nastase arogantul si Dana , pina la D.I.P. si o multime de nume din alte institutii ale statului roman , care mi-au readus in minte atit partidul -stat al lui Nastase cit si dictatura personala a acestui mafiot , asupra presei anilor 2000-2004 .
Si , recunoasc , n-am putut sa nu ma gindesc , cu un soi de masochism bolnav , cit de bine mi-ar pare ca , brusc , la un semn de bagheta magica , in locul lui Basescu la Cotroceni sa se afle Adrian Nastase !
Iar la Palatul Victoria , in locul lui Tariceanu pus acolo cu mina tot de Basescu , sa-l gasim pe Prostanac in postura de P.M. !! 🙄

Si acum , cind scriu aceasta fraza , am in minte fata lui Ciuvica alergat si arestat pe strada , filmat in noapte de TVR 1 , pe fereastra unei sectii de politie .
Ciuvica ,angajatul de azi al lui Voiculescu si coleg de redactie cu acelasi Nastase ! Ironic , nu ?

Ca CNA -ul vrea capul lui Dan Diaconescu , nu-i rau , chiar daca copii mei nu vor mai avea motiv de mare distractie la tv .
Ca SOV si-a dorit postul OTV cu ardoarea lui Nastase din 2002 si acum apasa pirghiile din PNL si din CNA pentru a-si indeplinii visul , asta o stiu doar cei mai informati .
Dar , sa judeci cu doua masuri , una pentru OTV si alta pentru Antena 3 , eu , personal , cred ca abia asta nu-i normal !
Chiar si in cazul OTV !

Mai multe si mai exacte , AICI

