Aţi promis că la 15 septembrie toate lucrările din asfalt vor fi terminate, n-a fost să fie?
Nu, am spus în felul următor, pînă la sfîrşitul anului doresc să scot semnele de limitare a circulaţiei în zonele unde erau gropi.
Sînteţi mulţumit, nu s-a făcut totuşi puţin?
Totdeauna e prea puţin faţă de aşteptarea oamenilor, dar odată şi odată trebuie să existe un început.
Am observat că au rămas aceleaşi firme agreate de la Traian Băsescu-ncoace. Aţi căzut la pace?
Toţi au lucrări în Bucureşti, pentru că sînt lucrări deja cîştigate după vremea lui Videanu şi plătite în proporţie de trei sferturi.·
Pînă acum aţi luat vreo măsură, aţi reziliat vreun contract, aţi renunţat la vreo firmă?
Sînt multe nereguli. Vă dau şi un exemplu. Piaţa Eroii Revoluţiei. Acolo a avut loc un fel de japcă generală, 42 de metri de pasaj, două scări rulante şi două lifturi au costat bucureştenii 150 de miliarde de lei.·
Ce firmă a lucrat acolo?
Iridexul cu metroul. Faptul că proiectantul şi consultantul au fost aleşi printr-o ordonanţă de guvern dată în urmă cu doi, trei ani, nu arată altceva decît că lucrurile se petrec în familie. Eu doresc să se petreacă în familia mare a bucureştenilor.

Comentariul meu- intradevar contractul de la pasajul Eroii Revolutiei a fost cu incredintare directa , fara licitatie publica , la fel cum au fost si cele de la pasajul Baneasa, -zona comerciala si cele de la Baneasa zona aeroport(aflat in derulare, cat si artera doamna Ghica – p-ta Delfinului.
Nu este intamplator ca firma Lena (firma portugheza) a primit fara licitatie lucrarile de la pasajele de pe Dn1 cat si realizarea lucrarii Doamna Ghica – p-ta Delfinului , stiindu-se ca in vremea aceea ,la presedintia C.E. ,a fost un portughez- dl Barosso.
Pasajele de la la Pasajul Baneasa, -zona comerciala si cele de la Baneasa – zona aeroport (aflat in derulare) au fost gandite ca parteneriat direct, in colaborare PMB si min. Transporturilor , avand in vedere zona si interesul de a descongestiona iesirea spre DN 1. Aici a fost vorba de o incercare de colaborare intre fostul primar Videanu si actualul Min. al transporturilor Sica Orban. Daca primul s-a achitat de indatoririle ce-i reveneau (asigurarea finantarii), liberalul a facut tot ce i-a stat in putinta sa-l saboteze (vezi toate avizele si formalitatile de scoatere de sub sarcina) de care era raspunzator .

Mai sînt exemple, firma Pa@Co (n.r. – aparţine familiei Căşuneanu) are o lucrare pe Mircea Eliade. Se lucrează mai cu frînă, uneori deloc.
Acolo este o problemă, stimabilii constructori au descoperit că terenurile sînt intabulate de RAPPS, iar noi aveam nevoie de o ţeavă pentru drenajul apelor pluviale, ca să ne ducem în lac cu o staţie de decantare. Nu am primit aprobarea. Le-am spus celor de la RAPPS că o să trag o ţeavă aeriană. Au zîmbit şi au dat aprobarea. Eu cred că într-o săptămînă lucrările vor fi terminate. Vă mai dau un exemplu, ca să vă daţi seama cam unde se duc banii bucureştenilor. Drumul Sebeş – Arad a costat 265 de milioane de euro, fiind vorba despre 234 km, un mare bulevard din Bucureşti pe o lungime de 2 km s-au cheltuit 75 de milioane de euro. Prefer să spun doar atît, în prezent fiind o anchetă în desfăşurare.

Comentariul meu- firma Paco si UMB au a luat fiinta si s-a dezvoltat in perioada pesdr-ista a ministeriatului Mitrea la transporturi ….. iar Casuneanu si Umbrarescu ajunsesera sa decida cotractele finantate de ministerul Manivelului !
Ba mai mult , puteau si au impus oamenii lor la conducerea CNADN si la Inspectia de Stat in Constructii (vezi madam Jianu), regionalele de drumuri si poduri, cazul Iasi, Bucuresti dar si alte miscari politice. Mafia din Bacau dicta practic tot ce insemna investitii in infrastructura rutiere din Romania.

Mulţi vă acuză că aţi blocat Bucureştiului, că aţi oprit toate lucrările.
Ăştia sînt nişte tipi care toată viaţa lor au făcut lobby pe lîngă aceste firme, unii dintre ei, din păcate, din punct de vedere al caracterului, că lumea i-a ales consilieri generali, sînt angajaţi în firmele respective şi aduc interesele firmei în Consiliul General.

Comentariul meu- Din pacate acesta este tristul adevar. Majoritatea firmelor care acum lucreaza in Bucuresti lucreaza in “regim de avarie”, deoarece „felcerul” a sistat platile catre antreprenori. Practic , de la alegeri si pana acum nu s-au mai efectuat platile la situatiile de lucrari executate existand pericolul ca santierele sa fie abandonate.

Astfel de firme, băgate în faţă de consilieri generali, vor mai cîştiga licitaţii?
Nu, mai mult decît atît, firmele care au litigii cu Primăria sau care au făcut o serie de lucrări la mişto, de mîntuială, să mă mai lase în pace. O să vedeţi ce înseamnă întreţinerea străzilor la Oprescu. Astăzi, Primăria plăteşte 11 miliarde pe un pachet de străzi pentru întreţinere şi gestiune. Am întrebat şi eu ce înseamnă gestiune. Mi s-a răspuns că e unul care trece dimineaţa şi numără gropile. Şi am întrebat ce face cu gropile, mi s-a răspuns că nu pot fi astupate de cel care le „întreţine”, pentru că acolo a intervenit Apa Nova, Luxten etc.
Şi atunci, pentru prima dată în istorie, un primar bestial, adică eu, a cerut să se finalizeze proiectul „Centrul de urgenţă”, acolo unde vor exista maşini pregătite cu echipaje complete. Unul de la drumuri, unul de la Apa Nova, unul de la Electrica
care vor pleaca la intervenţie. N-o să mă mai păcălească astfel constructorul că este o urgenţă. N-o să mai spargă nimeni strada că aşa vrea el. Toate străzile terminate nu se vor mai sparge decît cu aprobarea primarului.

Comentariul meu- evident , habar nu are despre ce se vorbeste si reia tema favorite. Evident , nu stie nici cate si nici ce strazi are PMB, prin intermediul Administratiei Strazailor , in administratie .
Iar faptul ca ia in deradere un contract care s-a dovedit fiabil (cel cu intretinerea si gestionarea unor pachete de strazi) initiat de Videanu in anul 2005, este descalificant. „Chirurgul” nu are de unde sa stie ca infrastuctura de apa-canal, gaze, si electrica sunt de mult uzate moral si fizic, habar nu are ca un oras in dezvoltarea are nevoie in primul rand de utilitati:apa, canalizare, gaz, si electricitate. Atata timp cit vechi case sunt demolate si apar in loc blocuri , acele cladiri trebuiesc racordate la utilitati si din acest motiv strazile vor fi mereu sparte si reparate.
Cat priveste “centrul de urgenta” , domnia sa uita ca daca nu ar fi fost un roman palestinian Raed Arafat ar fi distrus si SMURD-ul.Oricum cea ce viseaza felcerul plastrograf este o aberatie „Centrul de urgenţă”, acolo unde vor exista maşini pregătite cu echipaje complete. Unul de la drumuri, unul de la Apa Nova, unul de la Electrica
care vor pleaca la intervenţie.”:.Nici nu banuieste macar ce inseamna sa pastrezi , cat de cat , in stare de funcionare un colos urban cum e Bucurestiul .
Aceasta tembela “viziune” e chiar mai periculoasa decat aceea cu autostrada suspendata, si prostul asta nepriceput , poate bloca grav orasul.
De unde sa stie sanitarul de pluton ca antreprenorii au contracte separate cu detinatorii de utilitati si ca decontarea de face intre aceti detinatori (apanova, distrigaz, romtelecom, etc) si cei ce le repara, iar primaria nu cheltuiete bani pentru aceste interventii, pentru ca legea obliga pe detinatorii de utilitati sa refacea strada si sa o aduca la conditiile dinainte de interventie ???

Concesionarea străzilor n-a fost o prostie? O altă metodă de a mai ciupi bani din bugetul Capitalei?
Ba da, a fost o idioţenie, dar, din punctul de vedere al unora, n-a fost. Dacă pentru un pachet de străzi plătesc 11 miliarde, vă daţi seama cîţi bani sînt cheltuiţi pe lună pentru 90 de pachete, atît cît sînt. Banii sînt plătiţi lună de lună, gropile rămîn la locul lor, cetăţenii le escaladează.

Comentariul meu- si intrebarea cat si raspunsul sunt de o incomensurabila prostie, incompetenta ziaristului e depasita de a primarului habanamist. Nimeni nu a concesionat strazi in Bucuresti!
Numarul de “pacehete” cat si sumele vehiculate sunt doar de ei stiute. Este o manipulare ordinara.

Schimbaţi ceva, că în stilul astă o să muriţi de foame.
Voi rezilia contractele cu oamenii care nu şi-au făcut treaba.

Comentariul meu – As fi curios sa aflu criteriile de performanta pe care le are in vedere. Este evident ca se asteapta ca antreprenorii sa “miste din urechi” catre sleahta psd-ista, mai ales ca vin alegerile si sunt in mare foame dupa bani.
Oricum , de reziliat -daca o va face- va implica primaria in procese lungi si foarte costisitoare , care vor secatui bugetul iar lucrarile la autostrada suspendata vor muri inainte sa se faca chiar si machetele

Pasajul Universităţii v-a albit.
Nu m-a albit, în cel mai rău caz o să-mi provoace o stare reactivă, în care o să-mi cadă părul. Ei bine, nu-mi cade nici părul, nu-mi tai nici venele, o să fac să şi le taie ei. Nu le doresc moartea lor, le-o fac să şi-o dorească singuri. Acolo este o mangleală de termene.

Comentariul meu- Acolo , la pasaj , nu mai lucreaza nimeni fiindca nimeni nu e prost sa lucreze grastis, cum vrea muschiul sau ofilit.

V-au cam păcălit prima oară.
Au încercat şi a doua oară, a treia oară le-am spus că am învăţat, m-am instruit şi săptămîna viitoare voi avea o întrevedere cu constructorul şi, dacă va susţine că nu le vine placajul, de parcă ar veni din Australia, am să renunţ la serviciile lui.

Comentariul meu- evident va fi proces . Si primaria , adica noi , vom pierde cu siguranta , din cauza unui cretin care nu stie si nu o sa afle niciodata de ce si cum se face treaba : tu platesti eu muncesc! Simplu !

A început anul şcolar cu stîngul, prea puţine şcoli şi grădiniţe, iar despre lucrările de reabilitare la cele finanţate cu fonduri BEI nici nu mai vorbesc.
Au fost terminate doar opt şcoli din peste 100, şi astea cu surle şi trîmbiţe. Am să schimb foaia. Nimeni nu se bagă să repare şcoli, mai bine pun borduri. Ei bine, gata, cine nu ia o lucrare de reabilitare a unei şcoli nu mai primeşte nici o lucrare de asfaltare. S-au învăţat băieţii să cîştige o grămadă de bani şi să nu facă nimic. Nu mai merge.

Comentariul meu- Atat stie securistul : vanzare conditionata , ca pe vremea lui ceausecu, vrei carti din literature universala , atunci ia si niste discursuri ale tovului, ca hirtia igienica s-a terminat !

Nota : multumim colaboratorului nostru care doreste sa ramina anonim , pentru ca , dupa cite se pare , se afla chiar in miezul acestor probleme , legate de administratia orasului.
Textul este o punere in oglinda a intrebarilor puse in J.N. de o sluga a securistului Felix , altui securist , ajuns primar general al Bucurestiului , intr-un reportaj de PR , pentru a atenua dezamagirea produsa de NIMICUL jumatatii de an , trecuta de la alegerea reprezentantului celor „322” ca sef al capitalei Romaniei .
Iar adevarul din spatele minciunilor reporterului si primarului , este cuprins in „comentariul meu” .
Asadar , dragi bucuresteni , avem ce am votat : un OPRESCU , DEMN DE NUMELE LUI !
IAR VENELE , CU SIGURANTA , SUNT ALE NOASTRE !

