Ministrul educatiei a fost demis. IN SFIRSIT !
Nici macar n-a avut minima onoare sa-si dea singur demisia !

Anton Anton, propus pentru postul vacant .

Nu`s ce sa zic !!!
Alt Anton ?? de fapt doi „Antoni” si cu Antonul din fruntea guvernului , trei Antoni ???!!! 😯

Frate ,sunt hotariti tare , Antonionii astia !

Nu pleaca de la ciolan penalii astia , pina nu ne toarna , la toti , ceva beton prin partile dorsale si moi ! 👿 😳

Cine are date despre noul bi-Anton , sa ne povesteasca despre el , este oaspetele nostru !

Hai , sa dau eu ceva din gindirea lui Anton-Anton :

„„ Am simplificat procesul, dar nu suficient. De bou ce am fost, nu am făcut schimbări. Convinge-i pe ăştia (n.r. – funcţionarii din subordine), dacă poţi! Oricum, marea majoritate a birocraţiei e în instituţiile unde lucrează cercetătorii ”.

P.S. Sa-ti demiti ministrul educatiei (sau orice alt ministru) cu o luna jumatate inaintea alegerilor , este aproape sinucidere politica !! 👿

Va spuneam eu ca Dumnezeu , saracutzul de el , nu bate cu parul !!!!!

Tot asa , mindri liberali , spre 5 % din voturi , ca prea ticalosi ati fost !

