Va invit la putina destindere , dupa atitea teme incruntate ….
Am dat de blogul lui Becali , daca va vine sa credeti !! 😆
Cam asa suna prima lui postare , dictata :

” Mi-am tras blog, hahalerelor!
De când mă ştiu, spun lucrurilor pe nume. Unora le place sinceritatea mea, altora nu.
Cu scrisul nu mă omor. N-am răbdare, iar cu computerul nu sunt prieten. Ori, dacă nu-ţi place să scrii, cum să ai un blog? ( 😯 absolut corect , nu ?? )

Dacă m-ar fi sfătuit cineva în urmă cu ceva timp să-mi fac un blog, aş fi râs cu poftă. Ştiţi cum râd eu, în hohote, m-aţi auzit de atâtea ori. Acum nu doar că nu râd, dar am decis, de bună voie şi nesilit de nimeni, să am un blog. Nu e un moft, cum poate aţi fi tentaţi să credeţi. Consider că doar aşa pot vedea ce ecou au spusele mele în rândul românilor. Atunci când vorbesc în faţa camerelor de luat vederi sau sunt invitat la diverse emisiuni, pot afla doar că prezenţa mea a sporit sau nu audienţa, dar nu am nici cel mai mic indiciu despre reacţiile oamenilor. Opiniile jurnaliştilor care îmi judecă prestaţiile nu sunt întotdeauna corecte.

Vreau să pot comunica şi cu fanii mei, şi cu duşmanii mei înverşunaţi. Am destui, şi în sport, şi în politică. Declar din start că nu voi sta nicio clipă în faţa tastaturii, dar vă asigur că eu sunt cel care dictează textele de pe acest blog. Mai promit că voi găsi întotdeauna timp să răspund la cele mai importante critici aduse de voi, cititorii spuselor mele.”

Cum ,sigur, nu este un „fake” , sa-i uram noului „globber” Gigi , trafic intens si cit mai multi „unici” , chiar si numai la sectiunea „CARITATE” ! :mrgreen:

</a

Aici , in trecute vieti de doamne si domnite balerine , aduse de Gigi din „Bar Melody” .. eheeee , ce vremuri !! ….. pentru consumul „regelui” machidon , cam timid 🙂

Plus : in plina criza mondiala , europeana dar , mai ales , mioritica , Tariceanu a dat o fuga (nu , nu cu helicopteru`, ca aduce ghinion !) pina-n Italia lui Berlusconi , pentru o „sedintza de guvern” , comuna !
Ca si inaintasul sau , Adelu` , cred ca „Manochinul – Adesgo” se pregateste sa-i impartaseasca soarta , dupa viitoarele alegeri .

Mai ales ca in Ilfov , unde a fugit sa candideze , a dat de un baron al cirnatilor (nu de Plescoi) , Sorin Minea !
Propunem candidatului pedalist , ca banner de campanie si slogan , urmatorul text si grafica necesara :

