Cred ca am cam obosit , cu totii – sau doar eu – dupa cum arata statistica blogului meu , in ultima saptamina ……..

Am ajuns impreuna la aproape 100 de teme intr-o luna si ceva …….. si citeva mii de comentarii ale voastre , (aproape) toate excelente si am mai sarit cu inca doua sute de locuri in clasament , in ultima saptamina …..

asa ca , putina relaxare poate nu strica , pentru refacerea fortelor ………

Si , pina luni , comentarii la liber , pe orice tema , inclusiv cea a infringerii nationalei noastre la fotbal !! ……. dar asta numai daca doriti !! 😉

CLIP 1

CLIP 2

CLIP 3

CLIP 4

……………………………………………………

Facem cuvenita rectificare (mai precis doua rectificari) pentru ca pina si eu , Tata Omidu` , nu sunt perfect :

Prostanacul nu mai depune (a cita oara!!) motiunea de cenzura impotriva „guvernului de dreapta – incompetent ” , promisa de doi ani

iar nationala de „folbal” n-a mincat bataie , de data asta !!! 👿

Despre prima rectificare nu vreau sa vorbim : e mai prost decit Prostanacul , ala care se uita-n gura lui , ririita , si-l mai si crede ! 😆
Sa vorbim deci de fotbal , tot un fel de politichie romaneasca , in lipsa profesionalismului in acest sport de echipa ………

Nu-s` cum dracu` a amestecat norocul si ghinionul cartile grupei mondialului african ca am reusit , TOTUSI , sa scoatem un meci egal (2-2) pe IMpropriul teren de la Constantza , in fata unei echipe franceze venita hotarita sa ne eviscereze ca pe o gaina bleaga , galben de grasa si numai buna de supa.
Am mai spus undeva ca in conditiile in care marele antrenor de ruleta si poker , Piti , are ca tactica de joc a nationalei defasurarea partidelor de acasa NUMAI pe stadionul din Constanta din cauza de lipsa a ghinionului pe metrul patrat de gazon dobrogean ( altfel fara prea multa iarba si denivelat ca un teren de miutza scolara ) este chiar o minune faptul ca am condus cu scorul de 2-0 , la un moment dat !!! Iar pentru egalul de aseara , in conditiile date , nu putem decit sa multumim norocului chior si zilei slabe prinse de Thieri Henry .
Altceva vreau eu sa discutam , pe marginea meciului :

CUM ESTE POSIBIL SA NU REUSESTI SA APERI AVANTAJUL CELOR DOUA GOLURI DATE CU ATITA NOROC ???

Aici eu nu vad doar o meteahna a fotbalistilor romani !!

Aici eu vad o mare meteahna a CARACTERULUI ROMANILOR , CA NATIE !!

Si asta ca bonus fotbalistic , duminical :

