Ba , sunt chiar mai mult : un Tata Omidu` de prima mina , cind imprastii bobii sau amestec cartile de tarot ! Sa nu mai vorbesc de ghicitul in palma sau in ghioc , in care excelez de-a dreptul ..
Mai nou am inceput sa interpretez si visele , frate !
Serios …….
Si , pina acum , de putine ori m-am inselat !

Astazi am adormit putin dupa masa de prinz ! De mult n-am mai visat asa de clar si de precis , ca astazi ! ………. daca inchid ochii si acum mai vad aievea visul pe care l-am avut astazi .
Eu am incercat sa-l interpretez cit mai corect , am citit prin cartile vechi de interpretari ale viselor sau am studiat cu atentie povestile babelor care se pricep bine la asta !

Din pacate nu stiu ce sa cred , din cauza asta am recurs la o altfel de incercare !
Stati sa vedeti la ce m-am gindit : vreau sa incercati si voi sa ghiciti ce evenimente se vor intimpla , prezise de visul meu !

Primul eveniment se va intimpla foarte curid , poate chiar miine ! Cred asta doar pentru ca visul asta a fost primul ……… se arata in vis cam asa :

……… apoi , am visat niste parasutisti goi , care sareau fara sa stie ca aveau corzile parasutelor incurcate in saci …
Asta cred ca trebuie sa se implineasca ceva mai tirziu , ca a fost chiar inainte sa ma trezesc din somn …. era cam asa :

Hai , care incercati sa vedeti in viitor si sa-mi dati macar o idee despre insemnatatea visului meu , de astazi ???
Ce dracu` sa insemne , oare ???? 🙄

