De ceva vreme tot aud si vad bintuind prin blogosfera un anumit link ce capteaza atentia tuturor ,  prin promisiunea de a face mai cunoscuti alegatorilor  candidatii la scaunul de viitor parlamentar .

Chiar daca nu doresc , trebuie sa dau si eu linkul respectiv http://www.thinkopolis.eu/  …. iata ca sunt obligat chiar sa le fac ceva reclama , ceea ce-i un punct bun pentru respectivii initiatori ….. 😉

Recunosc  ca strategia acestui ONG ( sau ce dracu` spun ei ca reprezinta ) este absolut remarcabila . Nu sunt agasanti , nu indeamna pe fata cu cine sa votezi ( sau daca este bine sa votezi ) , in general nu te obliga la o anumita atitudine politica partizana  in mod direct !

Nu , „Ginditorii Cetatii” sunt mult mai parsivi si te manipuleaza savant , incepind de la sufixul pus in coada linkului lor ( EU , asa ca respect maxim , ba , taranilor !! ) pina la „materialele” de propaganda subtila , oarecum „contra -pentru” puse in sectiunea „video” sau informatiile putine , seci si timide despre cine sunt binevoitorii nostri educatori in ale democraturii …..

Va  marturisesc ca inca de la  prima vizita pe linkul atit de in voga , am simtit ca ceva nu-i in regula …….. pina in momentul cind am facut cunostinta cu cei care alcatuiesc aceasta echipa de „ginditori” binevoitori , nu prea-mi dadeam de ce !

Cind am deschis lista cu „membrani” ai Thinkopolisului (lista cu membri similara cu cea a  organizatiei „verzilor” C.N.D.D.S. –  http://www.cndds.ro/despre-noi.html  si am mai vazut si un nume de membru si initiator miliardar de care tocmai m-am ocupat in postarea trecuta ( va las placerea detectivistica  ca numele respectiv sa-l aflati voi !! )  am avut si revelatia manipularii subtile si a diversiunii pe masura de ordinare , regizate sub masca nevoii si grijii acestor ONG-isti penelisti , pentru bietul votant idiot si neinformat !

Asa ca , pe viitor , ii rog pe prietenii mei virtuali , stiind acum cine-s diversionisti astia , sa nu le mai pomeneasca linkul pe blogul asta !

Chiar daca am inteles ca ONG-isti  astia „ginditori europeni” – cu papion liberal- colaboreaza foarte strins cu Hotnews-ul ……. dar , stiti si voi : cite nu se schimba in prag de campanie electorala ….. eheeeeeeee !!!

