A.M.R. = 17 ZILE

Poettering: Sunt mandru de Monica Macovei

La decernarea premiului presedintele Parlamentului European, Hans Gert Poettering, a spus ca este mandru de Monica Macovei, apreciind-o pentru curajul demonstrat in timpul mandatului ei de ministru al Justitiei in lupta impotriva coruptiei.

„Nu am vazut niciodata o personalitate care sa lupte impotriva coruptiei in baza principiilor democratice la fel ca Monica Macovei”, a spus Poettering.

„Chiar daca acum nu mai detineti portofoliul de ministru, cateodata e mai bine sa fii la putere pentru o scurta perioada, dar sa schimbi multe, decat cineva care e zeci de ani la putere si abuzeaza de putere”, a adaugat presedintele PE.

Monica Macovei a dedicat premiul „tuturor europenilor care cred in statul de drept”, spunand ca nu va abandona lupta pentru buna guvernare, transparenta si cat mai putina coruptie.
sursa hotnews
.
.
Am fost si eu intre cei 3-4 sute de bucuresteni , in fata Teatrului National , in acea zi ploioasa, pentru a o sustine pe Monica Macovei .
Nu trebuia sa-i acorde nimeni , niciun premiu .
Stiam inca de atunci ca in Romania de astazi , Monica Macovei o sa fie tratata cu dispret si ura de mafiotii mostenitori ai comunismului gregar si ai unei populatii indobitocite zeci de ani , obisnuita sa se descurce mai cu o shpaga , mai cu un comision .
Inca nu ne-am vindecat de aceasta boala cumplita si teribila …….. asa ca Monica Macovei , chiar nu are INCA nicio sansa sa devina viitorul prim ministru al Romaniei .Raman doar cu bucuria , alaturi de foarte putini , ca am stiut inca de la inceput si am ales bine pe cine sa sprijin si in cine sa am incredere.
Este o satisfactie mai mare decit toate premiile Uniunii Europene …..

Multumesc frumos , Doamna Monica Macovei .

