A.M.R.= 14 zile …. In Duminica asta n-o sa mai postez obisnuita „campanie electorala” a candidatilor PDL pe care-i sustin.
.
…………………….
.

Astazi vreau sa-i iert pe minerii pe care-i urasc de 18 ani si sa-l rog pe Dumnezeu sa ma ierte si pe mine si ura mea impotriva unor oameni care au gresit , demult !
Au murit din nou , 12 dintre ei , in postul Craciunului .
Aveau sotii , copii , parinti , frati si surori . Au murit condamnati din disperarea de a-si intretine familia . Mor in fiecare an , cu zecile , fara ca viata lor sa se schimbe in bine .
I-am urit pe mineri cind au navalit in orasul meu si ne-au snopit vecinii si rudele in bataie …. cind au ucis oameni nevinovati , ascultind orbeste de un dement ce se credea poet si Luceafar al huilei si de un Criminal bolsevic ajuns sef de stat !
Mesia si-a primit pedeapsa ………….
Strigoiul Ilici , cu miinile naclaite de singe nevinovat , n-o sa-si primeasca pedeapsa pe aceasta lume . Poate doar pedeapsa divina sa mai faca ceva pentru liber cugetatorul din Oltenitza ….
GhinIon Iliescu ! Mai va amintiti , cum ii ziceam ??
Pe unde trecea Ilici , Satana comunista care si-a omorit camaradul de partid in zi sfinta de Craciun , acolo se intimpla si cite-o nenorocire .
Cu doar o zi inaintea carnagiului de la Petrila , STRIGOIUL a fost in campanie electorala , in Valea Jiului ..
Geaba au vopsit saracii mineri , in rosu , ciinii vagabonzi sa alunge duhul rau al Strigoiului ……. Geaba Poetul Carbunelui l-a numit pe Iliescu asa cum merita , prima data dupa 18 ani : CRIMINAL !
Strigoiul a adus napasta asupra bietilor oameni din adincuri …..
De 18 ani , Strigoiul nu lasa Romania sa traiasca … si nici el nu mai moare odata !!!

Pe mineri , eu i-am iertat !
Dumnezeu sa-i ierte si el !

Insa pentru moroiul care de 18 ani a adus blestemul singelui asupra Romaniei , n-am puterea de a ierta ! Blestemat sa fie , pe veci ….

