A.M.R. – 4 zile !


.
Acum serios , o sa va spun din ce cauza un guvern psd-pnl este imposibil de conturat , indifernet de scorul obtinut de cele trei partide importante la alegerile de duminica …..
Si mai precis , n-o sa va spun eu , o sa va spuna asta chiar .. PNL -ul !! 😉
Dar pentru asta , intrati pe site-ul asta , al PNL , si gasiti un atac , o acuza, ceva cit de mic la adresa PDL-ului …
Acum cautati aceleasi lucruri la adresa PSD-ului ….. eheeeeee !!
….. eeeeeee ??? V-am spus eu !! 🙄

eheeeeee .. 🙂 🙂 🙂 🙂 😉

pardon … am uitat sa dau linkul … apasa pe zimbariciul ochios: 😯

.

p.s. Mi-e mila de Prostanac !! Serios !! Cum ?? Nu stiti ??
Daca PSD-ul nu intra la guvernare , Miron Mitrea o sa- i rupa gitul ca la un biet pui de gugushtiuc , dupa cearta grozava de saptamina trecuta , dintre cei doi mahari PSD .

A , si inca ceva : parca-l vad pe Videanu pus de Base sa faca guvernul viitor .. eheeeeee …

