„Era nevoie de un guvern stabil! Chiar daca unii spun ca s-au unit turnatorii lui Traian Basescu cu hoitii din PSD ai lui Mitrea, Mickey Spaga si Trita Fanita, totusi speram sa alcatuiasca un guvern stabil. Iar pustimea naiva de pe forumuri – care sta toata ziua cu nasu-n monitoare si nu cu nasu-n c.urul lui Basescu, cum stau eu si altii ca mine – sa priceapa ca nu mai are de ce fugi din tara!
ce privire de vulpe sireata are, parca vrea sa spuna ” iar v-am dus de nas ca sa-mi votati partidul, ha,ha,ha…. prostilor”
.
„Mai analistilor de la Antena 3, voi chiar sunteti legati la ochii???? Bisnitarul securist va face praf tara. Tot asa cum a incendiat din lipsa de profesinalism portul Rouen. Are deja la picioare: C.S.A.T, D.N.A, S.R.I, S.I.E mai doreste sa puna mina prin intermediul ministrilor pedelei pe Finante, Justitie, M.I, M.A.N si va avea toata tara la dispozitie s-o are pina la distrugere totala. Cu somitatile in lipsa din PD-L in acesti ani de criza finalul e garantat. Iar Basescu dupa ce va duce toata Romania efectiv in ruine isi va lua familia si va zbura peste mari si tari. Conturile in valuta forte il asteapta de mult puse la pastrare tot peste mari si tari.”
.
„As dorii ca D-l Basescu sa fie intradevar aceptat de tara! dar de ce nu vede si ´nu vrea sa intelega ca cel putin mie mi se pare un inecesar!
DRAGA pasarica Ionica fluericacrezi ca singura solutie este sa c-a psd -ul sa conduca alaturi de pd-ldupa ce s-au balacarit ca la usa cortului ??? asa sunteti „voi ” dupa ce scuipati lingeti .Iliescu are dreptate psd -ul tb. sa mearga in opozitiesi sa-l lase pe base sa fure ce a mai ramas ….ca s-a ales praful de tarisoara asta ….Oare nu-i ajunge marinarului cat a furat??? ….case,…flota …a dezbinat toate partidele ….asta vrea sa faca si cu psd ……..Stii bine ca are dreptateIliescu”
.
„Eu am facut propaganda gratis /pe internet si pe strada pt. PSD. . Daca PSD v-a acepta intrarea ungurilor la guvernare,,asa cum ameninta ei pt. ca este obligatoriu,pt. asa vrea basescu siPPE ATUNCI PSD sa-si i-a ADIO DE LA PRESIDENTIE SI PARLAMENT EU NU-I MAI VOTEZ! CINE-S ppe ? niste corupti din Europa ,se inbogatesc populatiei EU. S-A VINA SI EI IN ARDEAL,S-A SE CONVINGA CA ROMANII N-AU DREPTU NICI LAPOST DE OM DE SERVICI DACA NU VORBESC LIMBA LOR IMPUTITA!. ATIT ungurii cit si ppe s-a ia un COGIAC ciobanesc in gura si cu ei in ligeanul balaton!.,
.

„Nimic mai simplu: vrei PUTEREA, …în politică totul e permis! Dacă rămâneau în opoziţie şi D-nul. Năstase ajungea preşedinte în 2009, asta pe cine îi încălzea mai mult? Liderii locali FLĂMÂNZI s-ar fi săturat cu ORGOLIUL lui Naste? Fiţi serioşi, domnilor! Bravo lor, cu atât mai mult cu cât următorii patru ani se pare că vor fi bani mulţi pentru infrastructură!!! Eu de ce n-aş putea ajunge la Bucureşti, din Focşani, pe autostradă? Fără Mitrea la guvernare credeţi c-ar fi posibil, chiar de-ar fi bani? Veniţi în Vrancea să vedeţi diferenţa între a fi sau nu la guvernare PSD!!! Banul se dirijează de la GUVERNARE!!! Dacă nu ştiţi, aflaţi acum!!! DEŞTEPTAREA, domnilor!!!

 .

„…recunosc,am fost un fraier si am luat teapa,am votat PSD (antiBASE) si acum ei s-au aliat….asta e,au fost cu foamea-n gat.mai bine votam PNL…asta e,peste 4 ani…oricum psd-ul ma pierdut definitiv,pe mine ,familia si prietenii…nu mai zic de colegi.
mai au o sansa.sa-l sape din interior(pe base si pdl)
dar nu-i vad in stare.base e prea tare,tura asta i-a rupt.traim pe dracu bine!

