Dragilor , prea este tensiune mare pe blog si am cam uitat sa mai ridem putin … de una , alta !! Eu , cind vreau sa ma distrez copios , deschid un anume blog ! Succes garantat pentru o portie zdravana de ris sanatos ! 

 LA CARE  PARTIDA DE RIS VA INVIT SI PE VOI :

 

 

Am votat! Nu ştiu cum se face, dar candidaţii PSD nu m-au convins, iar cu penibila aia de ucelniţă (învăţătoare) de la PDL nu am băut benzină, ca să o votez. Am votat Valoarea, Omul, nu Partidul… Să mă dea afară… mi-e indiferent, oricum nu am nici un ghişeft de pe urma politicii, doar înjurături din partea proştilor ca neinfectat..

Deci, la Senat am votat cu Corneliu Vadim Tudor, un om patriot, creştin, filosof de-al meu, Român, dar şi prieten al Israelului în ultima periodă… Eu cred în transformarea lui… Dacă a venit la mine în colegiu, recte Colegiul 12 la Senat Bucureşti… nu puteam să votez cu un oarecare! Şi era şi primul pe buletinul de vot.

Iar la deputaţi, toţi erau nişte necunoscuţi sau nişte penibili, aşa că am votat cu Aurel Vainer – Preşedintele Federaţiei Comunităţilor Evreieşti din România nu puteam să nu am această minimă solidaritate cu Poporul Ales… mai ales că avea semn electoral – MENORA noastră…

Deci – VADIM şi VAINER! Poate alăturarea dintre un fost antisemit şi un evreu poate părea stranie, dar eu cred în aceste coincidenţe destinale, precum şi în eşecul ideii de Partid, a modului colectivist de a face politică…

Să mă ierte ION ILIESCU  şi ADRIAN NASTASE ,  mentorii mei, dar chiar nu am avut motive speciale să votez PSD…

