Probabil ca sunt ceva ruda cu Postelnicu … 🙂
Da dragilor , recunosc ! Sunt negru de suparare ! Pentru ca stiu si intzeleg (sau asa ma mint eu , mai mereu.. ehee) multe …
Recunosc : am dorit un guvern minoritar . Erau toate sansele ca un guvern format din PDL-Udmr-Minoritati sa gaseasca foarte usor niste „tradatori” speriati si presati de baronii locali ai psd sau pnl , care i-au trimis in parlament …
Doar 21 ! Atit de putini !! Si totusi , daca n-ai curaj politic si singe in instalatie , atit de multi !

Atit de multi incit sa incepi negocierile cu partidul cel mai corupt si nereformat din Romania , partidul care timp de 8 ani , a contribuit – cu dorinta arzatoare si hotarire necurmata – la destructurarea pedelistilor si a lui Basescu , personal ….

Nu , doamnelor si domnilor ! Nu-mi iau cuvintul inapoi :
AM SPUS MEREU CA MAI NENOROCITI DECIT PSD-ul AU FOST NEMERNICII TRADATORI DIN PNL SI TOTUSI , NU DOREAM GUVERN CU PSD!

De ce ? pentru ca , dupa umila mea parere , si in viata politica (ca si in viata reala ) trebuie sa existe un singur lucru nenegociabil : onoarea cuvintului dat !
Stiu , o sa-mi spuneti ca in politica nu exista morala si nici onoare , ca si Udmr -ul ca facut si a dres , ca toti au fost dusmanii pdl-ului si l-au izolat politic timp de doi ani ….
Aveti dreptate !
…. dar cuvintul dat de Boc , presedintele PDL , FARA SA-L OBLIGE NIMENI LA ASTA , RAMINE CUVINT DAT , INDIFERENT DE CE SI CITE RELE A FACUT UDMR-UL , PEDELISTILOR NOSTRI DRAGI !
Este raspunderea lui Boc si a celor din conducerea pdl care au acceptat singuri , neavind la acel moment alta alternativa , sa faca aceasta promisiune de onoare si care , pina la urma , nu si-au tinut-o !

Vad ca sunt aproape singur in dorintza mea ca un om (si un partid) sa-si tina cuvintul dat , mai ales cind se doreste un om (un partid) ONORABIL !
Dar , sa zicem ca eu gresesc , asa cum mi-au demonstrat mai multi , pe blogul asta ..
observ ca cei care au dat credit acestei „tradari” politice (dupa parerea mea , desigur!! 🙂 ) a pdl , se asteapta acum la numirea Monicai Macovei in fruntea MIn. Justitiei !

Dragilor , luati-va gindul !!!

Daca pedalistii nostri au fost atit de fricosi sa nu incerce sa-si treaca prin parlament un guvern minoritar , ba mai mult – si-au calcat cuvintul si onoarea din cauza tot de frica micsorarii ciolanului puterii , atunci sa-mi dati voie sa va dezamagesc crunt :
MONICA MACOVEI NU POATE FACE PARTE DIN GUVERNUL PE CARE BOC SI CEILALTI DIN PDL IL NEGOCIAZA CU PSD !
Pentru ca nu cred ca accepta ea si pentru ca n-o sa fie acceptata de PSD !

Atunci sa va vad ce-o sa mai ziceti !!!

p.s. ceea ce am scris mai sus sunt doar pareri personale , EGALE cu ale fiecaruia dintre voi , cei care posteaza aici … si parerile mele pot sa fie corecte sau gresite .. ca si cela postate de voi !!
Nu polemizez cu nimeni de pe pozitia celui care detine adevarul absolut (daca se poate spune asa ! :))… asa ca nu va simtiti inhibati de parerea mea . Chiar daca-i blogul meu , ea , parerea mea este egala cu a voastra …..Ca doar pe mine nu ma cheama Pavelica Luciosu !! eheeeee !!!

