Desi l-am descoperit mai tirziu , am dorit sa postez si eu acest fragment de 30 de min, -disponibil pe net , din filmul documentar IOUSA – un fel de frate mai mic al celebrului Zeitgeist.
Stiu ca stiti ca eu nu cred in teorii ale conspiratiei , in „razboaie globale” economice sau religioase duse de masonerie sau de evrei … sau de societati secrete …. nu cred nici macar in analizele politice lipsite de orice echidistantza fata de administratia americana sub mandatul presedintelui Bush .
Totusi , cu scuzele de rigoare pentru cei care nu stiu engleza (n-am gasit o versiune titrata in romana) vreau sa marturisesc ca am gasit si unle lucruri adevarate , de bun simt , in scenariul acestui film care se refera la actualitatea econonmica (si politico-sociala) a lumii moderne , globalizate , surprinsa in plin de criza mondiala , declansata de sistemul financiar american !

Spor la vizionat .. iar daca aveti pe cineva sa va traduca cit mai corect din engleza , atunci o sa vedeti ca am avut dreptate !

.

