cotidianul_1216301637402

Tema de astăzi este semnată de prietenul nostru, Reddog :

 

Vă amintiţi de titlul de o şchioapă dat de Cotidianul la interviul luat lui Ilie Sârbu? Da, da, la titlul ăla manipulator mă refeream, ce nu acoperea nicicum conţinutul textului interviului. Cel în care autorul interviului spunea că Băsescu şi Ilie Sarbu au “complotat” de 2 ani pentru a încheia actuala alianţă.
Bun. Aşa cum era de aşteptat, interviul a creat senzaţie – mai ales în mediile pupinpenale – fiind preluat şi citat pe blogurile pupinpenalilor. În consecinţă, au început să curgă lăturile acestora în capul PDL, marinarului şi, nu în ultimul rând, al nostru, al aşa-numiţilor “pupinbăsei”, “pedelepre”, etc. Cu toate acestea, nici măcar UNUL din pupinpenalii la care mă refer nu şi-a dat osteneala să citească cap-coadă textul interviului. Sau, dacă l-au citit, nu au dat de înţeles acest lucru, continuând să dezinformeze în mod cras. După principiul enunţat de fostul ministru de externe din timpul lui Napoleon Bonaparte, Talleyrand:  “calomniază, calomniază, că ceva tot rămâne”. Asta înseamnă adevărata “deontologie” a blogerilor şi blogeriţelor penale ! Bun.
Astăzi, Ilie Sârbu a revenit cu precizări în urma unui articol postat pe blogul personal de calamitatea nr. 1 a României, eternul şi maleficul Ion Iliescu. În acest articol, criminalul kaghebist – nemulţumit de actuala formulă de guvernare – cerea explicaţii. În replică, iată ce afirma Ilie Sârbu:

”Mă deranjează termenul de complot pe care îl foloseşte dl. Iliescu. Eu nu am complotat pentru o alianţă cu PD-L, ci am avut mandat de la partid să discut cu dl. preşedinte Traian Băsescu şi cu unii membri din PD-L. Îl informez pe dl. Iliescu prin intermediul presei, aşa cum m-a abordat şi dânsul pe blog, că am avut mandat de la partid să negociez formarea unei alianţe cu PD-L, unica soluţie care putea să rezolve problemele României, cu o majoritate confortabilă şi cu un guvern competent, care va dovedi că funcţionează, deşi au apărut unele discuţii despre numiri”, a precizat ministrul Agriculturii, pentru NewsIn
“Niciunul din cei care au votat împotrivă nu mai e cazul să vină acum să ne dea sfaturi din simplul motiv că votul lor nu a fost aprobat de partid. Eu în niciun caz nu am complotat”, a conchis Sârbu. El a explicat că afirmaţiile sale cuprinse într-un interviu pentru “Cotidianul” au fost greşit interpretate, în sensul că el a vorbit de negocieri cu PD-L ce ţin de două luni, şi nu de doi ani, aşa cum a consemnat reporterul. “Eu sunt preşedinte al Senatului de două luni. Singura menţiune a intervalului de doi ani este cea legată de moţiunea de cenzură a PSD, deci negocierile nu datează de atunci”
, a mai arătat el”

După aceste precizări, dacă ar da dovadă de o brumă de demnitate şi de bun simţ, blogerii şi blogeriţele penale – ce au postat cu “însufleţire” interviul manipulator – ar trebui să revină cu un update referitor la cele spuse de Ilie Sârbu astăzi. Voi ce credeţi, vor face acest lucru blogeriţe “oneste” precum Lilick sau Roxana Iordache? Eu mă îndoiesc !

