.
Da , am ajuns la 222 de postari in patru luni si 10 zile !
Poate pentru unii dintre voi – putine , pentru mine , sigur (si singur) multe …. !!!!
Am plecat la drum , pe potecile „Muntelui Thor” , din enervare si ambitie dar si din dorintza ca , atit cit o sa pot si o sa reusesc eu , sa sparg izolarea „portocaliilor” in spatiul virtual , confiscat aproape cu totul de fosta „fratie” liberalo-pesedista din news – media !!!
Am reusit , doar ajutat de voi , prietenii mei virtuali … dar buni , sa ajungem cu blogul nostru , in doar citeva luni , acolo unde alti bloggeri se chinuie de ani buni sa ajunga !

Vreau sa-l amintesc aici pe extraordinarul nostru prieten I.T.M. -„Biju” , care a contribuit esential la acest succes al blogului …. sa nu-l uit cumva si pe AVP … sau pe ….
Nu , n-o sa incep sa va mentionez pe toti , ca precis sunt prea multi si o sa nedreptatesc pe cineva ! 😉

Dupa cum vedeti , am hotarit ca sa schimb atit vechea denumire a blogului cit si tot ce-l mai lega de vechiul meu blog . (Nota : lucru nerealizat , la „cererea publicului” , cum s-ar spune !! 😉 )

Am ales , fara manipulari de doi bani , traduse in „sondaje” lacramoase si ipocrite facute printre voi – daca mai doriti sau nu , sa existe vechiul blog ??? ……. ziceam ca mi-am asumat si „nasterea” dar si incetarea existentei blogului meu , in forma initiala .

N-o sa-l „omor” , in schimb !
Am hotarit doar sa vi-l fac cadou voua , prietenilor mei buni , pentru a avea un loc de intilnire si in viitor , in aceasta ” LIVADA CU PORTOCALI ” …..
Depinde acum de voi toti ca noul blog sa traiasca pe mai departe sau sa moara incet si … si(n)gur !
Multi se vor bucura , altii se vor intrista ! Loc de revenire nu mai exista …..

Am hotarit sa nu mai fiu eu „feudalul” acestui blog ci sa fiu DOAR unul dintre cei care posteaza , ca si voi …

Modalitatile prin care va propun ca noul blog sa supravietuiasca o sa le discutam dimpreuna cu ideile si propunerile voastre , cu totii , la tema de astazi ….

Va multumesc la toti ca mi-ati permis sa reusesc sa construiesc acest spatiu virtual de intilnire si de dezbatere a temelor din actualitatea politica sau sociala a Romaniei de azi si sper ca , impreuna , vom gasi si solutia ca „livada de portocali” sa mearga mai departe , in ciuda celor care vor dori ca ea sa se „ofileasca” urgent ! eheeeeeeeeeeee … 😉

Cu deosebit respect si prietenie , fostul dvs. „alpinist” de serviciu pe Muntele Thor ,
Emil .

