why-does-the-left-support-l

Îmi pare rău că nu am pregătire jurnalistică sau literară, care mi-ar permite să mă exprim deosebit, dar încerc să mă descurc cum pot.
Ca urmare voi scrie într-un stil obişnuit de corepondenţă.
Motivul pentru care încerc să intru în această activitate a voastră este că orientarea mea politică este aceeaşi cu a acestui blog şi că aici am găsit un mod de a mă exprima civilizat, dar şi pentru faptul că sunt nemulţumită de ceea ce s-a întâmplat în plan politic la noi în ţară, mai ales în ultimii 3-4 ani ( ca să nu mai vorbim de ultimii 19 ani) !!

Realizez că este crucial pentru existenţa noastră ce drum vom urma de acum încolo şi că este un moment când a face politică a devenit o cerinţă fundamentală pentru continuarea în condiţii decente a vieţii noastre şi a copiilor noştri.
A face politică în aceste momente în România, a devenit un deziderat esenţial al vieţii noastre, un fel de : „Basic for living” …. aşa cum este mâncatul, dormitul şi respiratul.

Datorită poziţiei noastre geografice, la o intersecţie de interese contrare foarte puternice, din afara României, nu putem lăsa pe alţii să ne decidă soarta într-un fel care să ne sufoce, pentru că vom muri, ca cetăţeni individuali şi ca naţiune !

O să încerc să vă spun, în cuvinte simple, cam ce cred eu că ar trebui făcut ca să mergem înainte, pe o cale pe care s-o putem accepta ca fiind cea mai potrivită pentru majoritatea celor care locuim în România :

1

Alegeri parlamentare o dată la 2 ani.

Alegând mai des prin vot la doi ani, vom putea judeca repetat dacă un parlamentar ne reprezintă cu adevărat şi dacă are capacitatea să facă în mod real ceva pentru noi şi pentru mandatul pe care i l-am dat.
Vom putea să-i dăm mandat în continuare, pentru următorii doi ani sau să alegem pe altul. În acest fel se va curăţa clasa politică de tot felul de impostori, chiulangii şi profitori.

2.

Votul electronic

În mod normal va apare nevoia votului electronic-online -care devine un mijloc de comunicare al secolului 21.
Este absolut normal să fie introdus. Poate că nu toată lumea are posibilitatea să mergă la urna de vot nevirtuală atât de des cât va fi nevoie pentru curăţarea clasei politice. În aceste condiţii, votul online este desigur cea mai bună soluţie, putând să antreneze în acest fel şi pe românii care trăiesc în străinatate.
Din păcate, mulţi politiceni nu au nevoie de „votanţi inteligenţi” – şi desigur – sunt împotriva acestui tip de vot ……. dar, în opinia mea, este singura variantă fezabilă pentru selectarea democratică a reprezentanţilor noştri în parlamentul ţării .
Votul electronic poate fi foarte bine securizat – vedeţi băncile din România care lucrează online cu clienţii de mai bine de 10 ani.

3.

Presă alternativă

Ca să ajungem la un vot responsabil, este nevoie ca masa mare de votanţi să înţeleagă ce votează.
Foarte mulţi tineri nici nu vor să audă de politică – sunt sătui, scârbiţi şi spun că nici un partid nu-i reprezintă.
Trebuie „educaţi” politic .
Trebuie să li se trezească o anumită formă de conştiinţă politică, civică – ca să realizeze că sunt singurii care îşi pot decide soarta la ei în ţară.
Pentru asta trebuie venit cu o ALTERNATIVĂ, CU O REPLICĂ – la tot ce există acum în mass media mogulilor.
Ceva care s-o concureze, la aceeaşi dimensiune.

Trebuie extinsă la nivel naţional-pentru toată populaţia care n-are acces la internet : o televiziune cu acoperire naţională 24 de ore din 24, modernă, atractivă, radio, ziare!
În afară de B1TV- nu există nimic în mass media care să fie echivalentul „Blogosferei Portocalii”.

Este absolut necesar să se creeze aşa ceva-(I)RTV-foloseşte deja un elicopter, are management excelent-foloseşte mijloacele sec. 21- sunt deja profesionişti în arta manipulării.

Emisiunile Tănase & Dinescu – ne demonstrează că racolarea practicată înainte de `89 de Securitate, bazată pe şantajul oamenilor simpli care şi-ar fi pierdut slujba sau le-ar fi fost ameninţată familia este acelaşi lucru cu ce fac cei doi astăzi, după 20 de ani –NUMAI ŞI NUMAI PENTRU BANI !!

Ceea ce face ca acest subiect să înceapă să devină deja caduc. Aşa cred eu ! 😳

Ce lipseşte pentru a crea o alternativă la (I)RTV şi Antene?

Entuziasm ? Bani ?
Sunt convinsăa că se vor găsi unii care să participe chiar şi voluntar la crearea unor mijloace pentru contracararea manipulării în masă practicată de cele 2 trusturi de mai sus. Aşa cred eu ! 😳

Astăzi, acum, probabil că nu voi mai ieşi pe străzi cu copilul de mână cum am facut-o în 89-90 la Revoluţie şi la Mineriada 13-14 iunie (când minerii nu m-au atacat doar pentru că m-au vazut cu copilul de 5 ani)

Singurul mijloc care cred eu că este eficient în zilele noastre şi la care pot apela pentru protest, în încercarea de a schimba ceva, în acest moment, este BLOGUL – şi mai ales această formă de blog, de tip „Mount Thor” – care este organizat astfel încât aici se pot întâlni toate opiniile în mod civilizat şi la a cărui evoluţie calitativă şi cantitativă putem contribui fiecare.

Fundamental, eu sunt o timidă.
Pe mine o să mă vedeţi ieşind NUMAI când nu mai pot.

Iar dacă acum am îndrăznit să scriu aceste rînduri şi să mă las în voia criticilor voastre, să ştiţi că NU MAI POT ! …. şi că trebuie să fac şi eu ceva ca să nu-mi reproşez mai târziu că doar am stat, m-am uitat şi am comentat.

Cu curajul timidului,

A dvs , Desves ……. 😳


Update:

  1. ContraManipulare: Alina Mungiu i-a batut pe Gadea&Ciutacu – adăugat de Tzepelică
  2. Ziare.com: Dosarele lui Nastase, intr-un du-te-vino continuu – adăugat de Maria
  3. Cristian Vasilcoiu (EvZ): Dom’ Costel, demnitarul interlop – adăugat de Chibiţ
  4. Dracu: Ies la produs! – adăugat de UTDS

