armageddonx

Educaţia mea de bază este o combinaţie între ştiinţele exacte şi cele ale naturii. Ca urmare, am un reflex al explicaţiilor logice şi simple pentru tot ce mi se întâmplă sau văd în jurul meu. În 99,99% dintre cazuri nimic nu este întâmplător sau de neexplicat raţional. Numai 0,01% poate da senzaţia de paranormal.
Când vine însă vorba de paşapoartele biometrice (viitoarele noastre acte de identitate din secolul 21) şi show-urile televizate cu măicuţe furioase şi furibunde cu ochii bulbucaţi şi ieşiţi din orbite, însoţite de Dl. Roncea – jurnalist la “Ziua“ care împreună se fac foc şi pară la dezbaterea acestui subiect, solicitând REFERENDUM NAŢIONAL- rămân perplexă, mă uit cu gura căscată şi tot nu înţeleg: DE CE?
De ce apar aceste reacţii complet anacronice ale bisericii într-un subiect care n-are absolut nici o legătură cu aceasta?
Ce legătură este între paşaportul bio şi “întunecatele” numere 666 + “fiara” care zace în codurile de bare? Măicuţa de la B1TV afirmă că acestea sunt expresia diavolului ascuns în paşaport.
Dacă nu consideri acest spectacol de nivelul “umorului negru”, atunci îl încadrezi cel puţin la grotesc. Radu Moraru, la sfârşitul emisiunii a mirosit el ceva spunând că mai degrabă cei care se agită atât de furibund ar avea ceva pacte semnate cu diavolul.

Eu am renunţat la un paşaport simplu, obişnuit care era valabil până în 2016 şi am solicitat expres paşaportul “bio” în primul rând pentru că este o expresie a noului, a progresului zilelor noastre, e modern, recunoscut şi chiar preferat de SUA pentru programul “visa waver”. Eu âl văd ca şi un instrument în lupta războiului antiterorist pe care lumea civilizată (inclusiv România) îl poartă împotriva celei necivilizate, război care este în desfăşurare şi este caracterizat ca fiind al civilizaţiilor, al timpurilor, al religiilor şi al culturilor şi care a dus la carnagiul de la 9/11.

De ce o măicuţă, cu capul acoperit de un văl negru cu nişte ochelari care seamănă izbitor cu ochelarii purtaţi de femeile arabe pentru a-şi acoperi complet faţa, susţine cu atâta ardoare şi pasiune, demne de alte cauze mai nobile desfiinţarea acestor paşapoarte?
De la început am simţit că sunt alte cauze ascunse.
Acum, după ce mi-am depus actele pentru paşaportul bio SUNT SIGURĂ că sunt alte cauze fiindcă veţi vedea ce mi s-a întamplat :
M-am dus într-una din zile la sediul unde se eliberează paşapoartele şi unde, într-un final, a apărut o doamnă cu un decolteu imens din care ieşeau jumătate din nişte sâni la fel de imenşi şi care mi-a dat un număr de cont de bancă al RAPPS în care trebuia să plătesc cca. 270 lei. Mi-a atras atenţia să plătesc NUMAI ÎN ACEL CONT – nu în altul.
Mă duc la o filială CEC, dau banii, atrag atenţia că trebuie viraţi NUMAI în acel cont care aparţine RAPPS. Când îmi dă chitanţa descopăr că banii au plecat în alt cont, la altă bancă. Începe scandalul: lucrătoarea de la CEC spune clar că ea are instrucţiuni să trimita banii în contul Imprimeriei Române – eu, cu hârtiuţa dată de la paşapoarte –cu contul RAPPS . În final cer banii înapoi.
Mă duc la alt sediu CEC – se repetă întâmplarea.
Îmi petrec cca. 2 ore în scandalul ăsta şi mă intorc înapoi la sediul paşapoartelor ca să clarific problema.
Când ajung acolo – doamna cu sânii mari nu mai era acolo ci un domn îmbrăcat în uniformă care mi-a confirmat că CEC-ul avea contul corect şi că lucrătoarea dinaintea lui îmi dăduse greşit contul RAPPS.
L-am rugat să mă lămurească cum este posibil să se întample aşa ceva şi mi-a răspuns că dânsul este doar un executant, că are deasupra lui colonei, etc.
În final m-am dus să plătesc a 3-a oară. Când am venit să depun actele: din nou doamna cu sânii mari.
M-am uitat doar la ea, şi nu i-am spus nimic pentru că am vrut să mă protejez – îmi crescuse tensiunea – nu vroiam să mă mai enervez şi s-o jignesc, să înceapă cearta.
Dânsa era liniştită, calmă, nu a comentat în nici un fel faptul că n-am plătit în contul pe care mi-l indicase ea,ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat.
Concluziile mele sunt că acţiunea de discreditare a paşapoartelor bio este concertată de anumite “forţe obscure” care antrenează inclusiv biserica pentru a induce o acţiune de respingere în masă a acestora. Motivul este pur MATERIAL – probabil că este vorba tot de o afacere în care se dispută cei care vor prelua această afacere extrem de bănoasă – schimbarea paşapoartelor românilor – tot o afacere cu STATUL.

Hai să încercăm să clarificăm aceasta situaţie pentru că altfel vom ajunge să privim din nou prea târziu Adevărul în Faţă constând că:

  • În ţara asta, după ce au emigrat oamenii corecţi,cinstiţi au rămas şi s-au cocoţat în aproape toate poziţiile înalte numai bandiţi şi hoţi
  • Biserica noastră Ortodoxă Română se face din nou de râs şi pe lângă gradul de înapoiere pe care deja îl are, devine şi complice la hoţiile unor indivizi, prin manipularea minţilor oamenilor simpli. În loc să se ocupe de oamenii sărmani, de copii fără părinţi, de îngrijirea bătrînilor şi a bolnavilor – adică să fie alături de sufletele oamenilor, Biserica Ortodoxă Română se lasă antrenată în direcţii care nu-i fac cinste.
  • După vizionarea de ieri a măicuţei furioase la B1TV, n-ar mai fi decât un pas până la apariţia acesteia cu un brâu plin de cartuşe ameninţând cu declanşarea exploziei în cazul în care nu se renunţă la paşapoartele bio.

    Şi când te gândeşti că acest comportament al măicuţei nu este decât rezultatul manipulării de către forţe obscure, potrivnice dezvoltării României, şi încă o expresie a războiului altfel pe care-l trăim: mediatic, religios, al timpurilor.
    Aşa că hai să le arătăm că ne-am prins, că românii pot conştientiza realitatea si ca nu se lasă manipulaţi !

    Să privim realitatea în faţă şi să ripostăm pe bloguri !!

    Desves

.51593617


 

