( Dupa cum vedeti , in frigarea din clip este pus la rotisor tocmai un sobolan pesedist – mai mult tuciuriu decit rozaliu – cu niste dinti de toata frumusetea !! 🙂 asa ca puteti sa ascultati melodia , in timp ce cititi postarea mea …………..E misto , va asigur !
Clipul , nu postarea mea …..
eheeeeeeeee !! )

.

.
Iata ca , dupa ce a mai trecut inca o saptamina plina ochi cu evenimente politice si mondene in biata noastra tarisoara lovita de criza dar si de spleenul ultimei luni de iarna , am ales din toate intimplarile mai mult sau mai putin bune de pus pe masa de disectie a acestui blog ….. „Operatiunea Stomatologu`! ”

Aveam , desigur , chiar mai multe variante in care sa ma joc pe recenta tema lansata de politicienii PSD-isti , cea a „dintelui” impotriva Piratului : de la referintza biblica a „dintelui pentru dinte” , la „vampirii” dintosi care ne sug singele poporului si ne insotesc in istoria noastra mioritica si pina la emblematicul personaj pesedist , zugravit drept cel mai mare rozator politic de azi ,celebrul „Guzdgan Rozaliu” !

Recunosc ca am ales aceasta din urma tema , doar pentru ca toate declaratiile ascutite si pline de venin , precum ale sarpelui de dudau , vinite in aceasta saptamina din partea unor membrii marcanti ai partidului sobolanilor de cumetrie , adika PSD ! 👿

Sa ne reamintim ……..

1.La inceput a fost… Mitrea !!

„Mi-am bagat coltii in gatul lui, pana nu-i rup beregata nu ma las. Nu-s probleme. Sunt cu coltii in beregata lui si nu-i mai dau drumul. Mie imi pare rau ca l-am bagat pe Dan Voiculescu in treaba asta, eu chiar n-am nicio treaba cu asta, dar cu Geoana am. Cu Geoana am probleme. Mi-am bagat dintii in beregata si nu-i mai scot. Asta e! Numai lu’ ala i-am rupt beregata, nu-l mai las. La urmatoarea sedinta mai atac o data, mai atac o data, mai atac o data, pana il rup”.

2. A urmat , pe contra , ca urmare la muscatura la jugulara a lui Manivela , replica Prostanacului :

“Cred ca este o jignire nemeritata la adresa partidului si a colegilor de partid. Cred ca este un gest cel putin neelegant si sunt convins ca la nivelul partidului si al colegilor s-a format o opinie defavorabil. „

Iar ca raspuns la constatarea lui Adelu cum ca Mircea are nevoie de un tub de adeziv Corega , pentru proteza din dotare , a raspuns :

„Eu cred ca e nevoie in primul rand de un candidat care sa-l bata pe Basescu. Cu ce dotare vine respectivul candidat va fi o problema legata mai degraba de zona zoomorfa !

!!!!!!!!!!!!!!!! 🙄 😯 🙄

Intrebat de ziaristi cum sta cu „dintii”, Geoana a raspuns:

„Cred ca nu am o zona predilecta de actiune, dar pot sa va spun ca din punct de vedere dorinta politica suntem intr-o zona de forma aproape maxima”.

……… eheeeeeeeeeeee !!! 🙂 😉 🙂 Bine ca Prostanacul ne-a anuntzat deja ca poate sa-l muste pe Pirat de orice zona , inclusiv de cur , daca tot n-are o zona de ‘actiune ” predilecta , n`asa ?!

3. Cum magraonul cocalar si fara „oo” din Tartasesti , si-a adus aminte ca acum ceva ani musca si el cu pofta din grumazurile unor pesedisti de sacrificiu , pentru a instaura imagologic teoria ” centrul imaculat” , unde urma se se albeasca atit banii dati de matusa Tamara cit si obiceiurile deprinse inca din copilarie de „bronzatul natural” ajuns al mai tare arogant „ce prima data chiar pe tacsu l-a spinzurat” s-a trezit spunind :

„……. un candidat „fara dinti” al PSD la prezidentiale ar avea sanse mici si ca, pentru a cistiga, partidul trebuie sa vina cu un mesaj diferit de cel al lui Traian Basescu. „In conditiile in care, in momentul de fata, Traian Basescu tine foarte aproape de el echipa PSD-ului, e foarte greu sa vii cu un mesaj alternativ, cu un mesaj critic, cu un mesaj dur pe anumite chestiuni, in continuarea mesajelor noastre din ultimii patru ani. (…) De aceea, in masura in care noi vom merge cu o varianta diferita, cu o varianta foarte linistita, moale, o varianta fara dinti in campania electorala, sigur ca un astfel de candidat are sanse mai mici”.

4. Si , daca brunetul din Tartasesti si-a dat cu parerea putea , oare , sa lipseasca de la festinul ciinos si comunitarul Vanghelica din Rahova ? Nu putea , asa ca baga si el un canin in discutie:

” In Biroul Permanent nu am vazut pe niciunul fara dinti, asa ca cred ca era o gluma. Cred ca dorea sa se refere ca trebuie un candidat cu dinti mai tari”. întrebat cum va fi identificat acel candidat cu „dintii tari”, Vanghelie a raspuns: „îl gasim, îl verificam. stiti care e formula la serpi, cum li se verifica dintii? Aceasta formula o aplicam. Gasim unul cu dinti foarte tari. In momentul în care prinde capatâna celui care trebuie, sa i-o sfarâme .”

Iata asadar ca psd-ul tot cauta „lupul cu colti de hiena” , care sa poate face fatza carnasierului politic pur-singe , Basescu , la alegerile prezidentiale din toamna !

Pina acum , se pare ca fostul vinator Bombo – „cur de fier” , care-l considera acum ceva ani pe iepurila Basescu o prada prea usoara , are slabe sanse sa ajunga din urs doar un jigarit de lup , chiar daca foamea lui si dorintza de razbunare impotriva marinarului Iepurila este tot mai napaznica , incoltit fiind de dosarele de la DNA !!

Si cum la partidul – rafinarie al vacii nebune , Paturiciu , sunt la fel de mici sanse ( ca si la PSD ) cu niste candidati penali de genul „Papionul de Ciofliceni ” sau „Chuckie Alcoolistu`” – papusa aia penibila , cu parul si cerul gurii vopsit in negru – sa aiba macar sanse teoretice sa-l invinga pe crudul Dictator din Dealul Cotrocenilor , prevad , dragi romani , inca cinci ani de dictatura crunta a Zeusului mioritic ! 😯

……….. din fericire !!!!! 😉

(Thor)

