111ehx

Din pacate , ceea ce am crezut cu totii , ieri , ca este inceputul unei REVOLUTII adevarate , a capotat in fatza vesnicei frici si lasitati a politicianului roman , fie el basarabean sau roman !
Si cum prea semanau cele doua revolutii romanesti ca doua picaturi de apa la distantza de 20 de ani , merita sa mentionez ca , in acest moment , la Chisinau suntem in faza :
* „Ramineti la locurile voastre , tovarasi ! „

Dupa ce „PARTIDELE DE OPOZITIE” au avut sansa istorica sa dea de pamint cu Voronin si cu fortzele comuniste pe care acest satrap bolsevic (devenit un mafiot comunistoid reprezentativ in fostele gubernii ale URSS , le sustine si reprezinta , SEFII CELOR TREI PARTIDE , lasi si fricosi , i-au tradat pe tinerii si copii care au incercat sa scape de comunism , varsind singe curat pe strazile Chisinaului !

Aud acum ca un profitor nenorocit , vrea sa infiintzeze fostul FSN romanesc si sa inceapa „negocieri” cu Voronin !
Aflu , deasemenea cu mare surprindere ca Iurie Rosca , cel care acum 10 ani conducea corespondentul PNT-cd
din Basarabia , este acum un afacerist bogat , are un post de televiziune si …. IL SPRIJINA PE TOVARASUL VORONIN , COMUNISTUL !!!

Si , cum sa fie altcumva , cind Revolutia Minorilor de la Chisinau nu convine nimanui !!?? Nici Rusiei , nici Ucrainei , nici democratei Europe si consiliului ei ,nici OSCE-istilor ei , nici noului vis-cosmar american al palavragiului Obama ….
Ba chiar , mi-am dat seama ca nu prea convine nici Romaniei , mai ales pe praful si pe CRIZA ASTA !

Deasemenea si primarul „liberal’ al Chisinaului (impreuna cu sefii celorlalte doua partide furate la alegeri) au declarat ca tinerii care ieri au luptat cu eroism , avind peste 100 de raniti din rindurile lor NU-I REPREZINTA si face apel la non-violentza !

Revolutia non-violenta !!!! ….ca o lauza care a ramas putin virgina dupa nastere !

Puhhhhh ,FSN !!!!! ….exact ca in Decembrie , la noi !
Mi-e scirba !

p.s. Mi-e scirba si de mitingul la care am participat aseara ! Pina si studentii basarabeni sunt despartiti pe gasti …. si nu mai spun ca am avut neplacerea sa-i gasesc acolo pe cretinii care se cred „legionari” ( aia care-i alerga cu pietre pe homosexuali , la paradele Gey) condusi de un tembel care se crede „urmasul lui Horia Sima …..

Macar daca erau acolo „legionarii” adevarati , continuatori ai doctrinei nationaliste Codreanu , condusi de Suru …….

D-aia nici n-am mai scris nimic , azi-noapte !

De scirba si deziluzie amara !

