Îl doare bila.
crin 2
„Uite.aici mă doare !” – pare a zice poza mută a lui madam Crinolină.
Bine că nu te doare-n intersecţia grisinelor.

Individul din imagine, are tupeul să-l cheme pe Emil Boc, premier în funcţie, „la o dezbatere publică pe tema situaţiei cu care se confruntă România” !!!!
Asta după ce PNL a avut nesimţirea să voteze în bloc pentru protejarea corupţiei în România.
Normal.
În buna tradiţie a ultimilor ani ai PNL (sper să fie ultimii – pregătesc lumânarea), derbedeul îţi trage una peste meclă şi când te uiţi la el crăcănat de uimire, strigă să audă toată strada : „De ce dai mă ? Ce ţi-am făcut ?”

De la Nino-Nilă Săpunilă pân’ la Tudor Chiuilă şi de la Bogdan-Bolovan Olteanu până la Aiureanu şi Popescu-Trotineteanu… Călin …Constantinescovich ….Anton-Tampon.. (cu dovleacul de carton) , deputaţii penelei au votat cu gura plină şi la capu’ gol inadmisibilitatea cercetării de către japiţa aia de justiţie a domnului Bombonel Aristotel, cel cu oole la el.

Iar madam Crinolnă scurmă precum o găină în vărful grămezii de oseminte PNL : „Mă deranjează la culme (e vorba de culmea grămezii menţionate, normal) cinismul celor două clanuri politice de la guvernare…”

De’asta e deranjat săracu.
Eu m-am deranjat ieri, după vot.
M-am ţinut cu mâinile de burtă până sara.
Pe el abia azi l-a ajuns deranjatu’. Că unii înţeleg poanta mai greu şi râd după ce se termină filmul.
Acum e deranjat.
Şi se ţine şi el de obiectul în cauză. Obiect pe care vrea să-l dea de-a dura spre preşedenţie mai spre toamnă.
În treacăt fie spus, eu sunt convins că individul are calea liberă penru a intra la Cotroceni. De „ziua porţilor deschise”.
Dar să revin la subiectul de predicat.
PSD e un partid-clan. Am pricipit. Îşi apără propriul borfaş. Ca orice haită.
Dar tare aş vrea să ştiu (mai ales de la susţinătorii PNL, dacă mai au grai după ziua de ieri) care a fost raţionamentul pentru care ceata asta de nemernici a interzis acţiunea justiţiei de cercetare a unui posibil corupt dintr-o haită străină ????
Eu m-am gândit la două argumente posibile :
1. Ura faţă de Băsescu; pe criteriul „duşmanul duşmanului meu e prietenul meu”;
2. Dragostea faţă de principiul hoţiei reprezentat de Bombonel; pe criteriul „o mână spală e alta şi-amândoo, doo OO”.
Ei ?

PS. Spre deosebire de EBA, când vorbeşe şeful penal, până şi relatarea tonomată se crăcănează antigramatical 😀

Viq

