–  Nea Pavele, hai că am umflat-o pă Ridzi de-au luat-o bâţâielile. Acu ce facem ?
– Cum adica CE ? Ce dracu’ mă uitaţi de la mâna pân’ la gură ? PĂ PIRAT, pă mama lui. Şi pă gaşca lui de pui.
– Aha. Adica fandare pă muta aia cu scena, HAAJIIIIME ! – începe figurantul sa bata aerul cu aripile – ricoşeu pă EBA şi ZBANNNGggg ! lovitura din întoarcere pă marinar : HA !
….la care crăcănatură cracii pantalonilor se desprind cu un pârâit de regret, oferind chiloţilor virili, roşii cu danteluţă neagră, bucuria luminii de zi, nenaturale, de la neonul chior din biroul orbilor.

Pavel, cufundat în hârţogăraia cu scheme de atac de nu i sa mai vede nici freza lipsă, ridică numa privirile pe sub sprâncene la figurantul crispat, în disperata încercare de a-şi arăta disponibilitatea de a jurnaliza fie şi pe 1.000 de nasturi de plastic lunar.
Printre falcile-ncleştate-şi facură cu greu loc o mâna de litere, reuşind să-ncropească afară la repezeală :
– Idiot !
– Ok. Da’ la datorie – rânji crăcănuţă om sucit. Care vas’zica unde lovim ?
– Trebuie stoarsă …
– Aha ! .. s-o stoarcem pa ciumeacă, o chemăm la emisiune la…
– …stoarsa situatia asta de tot potenţialul. În drum spre pirat, încercam sa facem şi o fisură cu grupul intelectualilor atraşi. Daca pun botu’ şi câtiva cu funcţii, mai bine.
Notează.
1. Sunaţi la toti liderii portocalii. N-or să raspundă, dar insistaţi până prindeţi unu’ mai slab de înger. Scormoniţi-l cu întrebări despre „mafioată” şi înregistraţi pentru montaj la stiri.
– Bun. Şi gata !
– 2. Selectaţi un cuvânt sau expresie…
– Aaaa ! Nu e gata…
–  …selectaţi un cuvânt sau expresie interpretabilă, interpretaţi-o, şi sunaţi imediat la ailalti. Pe următorul fraier care răspunde, puneţi-l să ia atitudine la ce ar fi spus pasa-mi-te ălălalt mai devreme.
– … deci ceva din ce a spus …. mai  devreme… să fie pe real ce-a spus ?
– Sa FIE PE NASOL. Nu contează daca e sau nu adevarat, ca băbălăul oricum nu ştie despre ce e vorba. Pâna sa afle, dă drumul la porumbel…
– Aha ! Şi gata.
– 3. Tunurile pe piticot, dar nu speraţi prea mult că din asta ricoşează tot. Dar să nu cumva să scăpaţi dacă are vre-o scăpare, că vă scap măciuci de nu le puteţi duce.
– Aha. Şi cum rămâne cu piratu ? Facem articole pă el…
– Faci pă dracu să te ia de bou. EU fac pă el.
Voi trebuie doar să-mi aduceti vorbele. De restul am io grija.
– Pai…dacă zice că….
– Indiferent ce zice, l-am halit. Dacă zice că s-o demită, s’amestecă-n executiv, îl zgîndarim şi pă pitic, şi dac-o demite il facem sluga de pirat. El e obisnuit da’ dăm şi-n ăilalţi.
– Aha. Şi daca zice să n-o demită ?
Chelia dintre hârtoage slobozi iar doua priviri ascuţite de sub fusta sprâncenelor.
– Boule. Numa să spună asta, Îl tocam pâna-n toamna mărunt mărunt….
Mie aduceţi-mi răspunsul lui.
…………………………………………….
– Nea Pavel ! L-am prins la-nghesuială pă marinar şi avem un răspuns.
– YESSS ! Yeah ! OLE !… Ce-a zis ? … Vivat. Ura…
– A zis că…
– PAm-pam…BING… ce ? param-param…
– A zis că…. nu e treaba lui.
– Pam ???? ……………………………Îîîîî ?
– Că … nu e treaba lui… e a Parlamentului … şi a guvernului…
– Îîîî ?
– … e treaba Parla…
– AM AUZIT, taci dracu’ … /(&%%¤&##%& ))(/&(
– Poftim ?
– IEŞI ! pramatia … nesimtitu…
– Da’ ce-am facut ?
– IEEEEeeeeŞi ! Mă duc să mă trântesc pă blog.

………………………………………………………….

– Nea Pavele ! Alooo !!!
– Mda. Ce e ?
– A vorbit iar piratu !
– Ha ? Ce-a zis ?
– A schimbat-o pe zăludă şi zice că suntem bara-bara cu politrucii. Că luăm bani pentru….
– Lasă-mă… Fugi… ieşi… Lasă-mă. Ăsta-i dracu gol !

Cele de mai sus sunt ficţiuni fără legătură cu refloeşcăirea pe blog a vre-unui jurnalist care să trântească ceva cu „Nesimţirea” prezidelului actual şi (poate) viitor.

Viq

