Stimati oameni buni ! …
… oameni buni, oameni rai, oameni foarte rai si blogari !

Am catat atent la magazie si am ajuns la concluzia ca DA !
BLOGUL A FACUT UN AN.

[blip.tv ?posts_id=2472323&dest=-1]

Ieri, pe 07 august !
(Probabil, ca daca era Emil aici, stia mai precist).
Din 07 august 2008, blogul lui Emil, MounThor, se pare ca a fost vizitat de aproape 600.000 de ori (591.500), pentru 459 de postari (asta e cu nr.460 😀 ) si a primit 81.684 de comenturi, altele aproape 1000 (921 mai precis) avand privilegiul de a vedea intunericeala spamului.
E mult ? E putin ?
Habar n-am. Un scurt „remember” la cele mai vechi vorbe gasite in magazie.
In numele lui Emil, Blogul MounTThor ureaza La Multi Ani, fiecaruia dintre voi, cei care il scrieti, il comentati, il vizitati … pentru ca este de fapt format din VOI !
La Multi Ani Livezenilor !
**************************************************************
emilthor Says: 31 august, 2008 at 11:10 am e

joi, august 07, 2008
gabhry_el spunea…
Ok, atunci a fost o simpla neintelegere, Thor
Bafta la blog.
O sa te vizitez si eu sa vad ce mai ciocanesti p-aici.
🙂

joi, august 07, 2008
Thor spunea…
Mersi , Blenn …… si tie !!

joi, august 07, 2008
Reddog spunea…
@Am citit mesajul tau de raspuns la TRU. Ai am venit imediat aici !
Ehei, ma bucura mult ca ti-ai reactivat blogul. Si stii ceva, in curand imi fac si eu unul ! Daca e bal, apai bal sa fie ! Thor, prietene, alaturi de tine ! Bafta si sa combatem bine ciutomatii cu ocbii umezi si alte dihanii !

joi, august 07, 2008
Thor spunea…
Gabriel, stiu ca “stilurile” noastre difera si este bine ca-i asa ! Eu , totusi , cred ca nu poti intoarce si celalalt obraz , la nesfirsit !
Ai avut o dovada excelenta pe blogul lui TRU , nu crezi ?? 🙂
Chiar si tu , cu tot calmul tau ardelenesc inepuizabil , ai cam pus mina pe retevei !! eheeee !!
Eu ti-am mai spus : cind da ursul la stina , iesi la el cu furca , nu cu spray-ul de piper !!!
eheeeeee ….:)

joi, august 07, 2008
clemy-addara spunea…
Felicitari si mult succes.

joi, august 07, 2008
clemy-addara spunea…
Felicitari si multa bafta.:))

joi, august 07, 2008
CP_away spunea…
bafta thor!

joi, august 07, 2008
Thor spunea…
Reddog , abia astept sa intru pe blogul tau … Vor “ciudacii” razboi de gherila ? Apai , il au deja !

joi, august 07, 2008
Thor spunea…
Multumesc la toti cei care vor posta aici ….
Pina miine (pe la prinz) va las la dispozitie blogul , pt. orice fel de comentarii !
Sarut-mina Clemy – salut, cp_away !
O seara buna si faceti-va comozi , la o tacla , toti cei care veniti in vizita aici …..

joi, august 07, 2008
gabhry_el spunea…
Thor, eu nu ti-am reprosat că replici pe limba lor. Ca dacă ei te lovesc cu bata, doar nu vei scoate floreta. 🙂
Pur si simplu n-am inteles de ce a incasat-o si Alex Leo Serban.
La ASTA nu ma asteptam (din partea ta).
Ca Freedom nu stiu ce are cu el…

joi, august 07, 2008
Anonim spunea…
Era sa uit.
Uite, Thor, chestia cu Mitica Dragomir nu pot s-o accept nici picat cu ceara.
Mie mi-a cam taiat pofta de lupta, dupa ce eram entuziasmat de Voinescu, Avramescu.
Sincer, daca se intampla monstruozitatea, imi iau talpasita din “politica”.

joi, august 07, 2008
gabhry_el spunea…
anonimul eram eu 🙂
am uitat sa-mi trec numele

joi, august 07, 2008
gabhry_el spunea…
fixeaza-ti ceasul, Thor
ca ma “hinduci” in eroare cu ora postarilor
🙂

joi, august 07, 2008
Anonim spunea…
Felix:
Salut, Thor! Brava! Am pierdut un forumist, dar am cistigat un blogger.
Da’ scrii bine, fratioare! Ai intrat intr-o faza superioara, pari mult mai organizat.Ti-a priit croaziera…
Toata stima. Te-am bagat la Favorites.
Bafta!

joi, august 07, 2008
Anonim spunea…
Sa te vedem ce esti instare,militantule !Am folosit pluralul academic,sa nu crezi ca-ti face vren serviciu onoarea.

joi, august 07, 2008
clemy-addara spunea…
@Anonim, am citit stirea despre Mitica Dragomir. Daca nu ar fi fost titlul s-ar fi inteles corect ca onor dl,Dragomir paraseste PRM ptr un partid mai mare nenumit inca. Sa vedem daca il vor primi sau daca anuntul lui Mitica nu face parte dintr-o strategie mai ampla de contracarare a efectelor benefice ale candidaturilor lui Sever Voinescu si Catalin Avramescu.
Oricum PDL ar trebui sa intervina si sa spuna daca accepta oferta lui Dragomir au ba.

joi, august 07, 2008
neamtu tiganu spunea…
Uraaa, Thor si-a facut blog, chiar ii spuneam nefestii, Piranda, thor si-a facut blog.
Imi aduce aminte de bancu ala vechi “Avem varza acra”.. inca o lovitura data capitalismului!.
da ai inceput bine, chiar f. bine, dom Morar ti-a ridicat mingea la fileu tu i-o ridici lui si uite asa se-nteleg “intelectualii”. Ce conteaza ca nu are nici un chichirez, nu-i nici o poanta, important e ca aratam unitatea noastra indestructibila.
Dom Thor din productiile matale ce le vazui pin-acum, educatia nu-mi permite sa-ti spun adevaru- adevarat, esti…
Hai ca ma uit la tine cu lupa, te studiez ca p-un microb, incinta-ma, surprinde-ma, da-mi orgasme intelectuale.

joi, august 07, 2008
Anonim spunea…
Thor, a prins “fauna” de veste. Nici 3 zile… 😆

joi, august 07, 2008
clemy-addara spunea…
Mda. Unii nu au stare. Dar Thor poate sa opreasca accesul pe blog cui vrea el sau sa stearga acele postari care nu au legatura cu civilizatia.

joi, august 07, 2008
clemy-addara spunea…
Am citit acum pe EZ. Ce dezamagire. Lui Mitica Dragomir i s-a propus sa candideze ptr PDL de Gheorghe Stefan de la Neamt dar se pare ca a fost ofertat si de organizatiile din Olt si Bucuresti. Eu ma intreb cateodata daca cineva gandeste in interiorul partidului. Admitand prin absurd ca Mitica Dragomir aduce voturi in Neamt, ceea ce e indoielnic, se pierde mult mai mult la nivelul electoratului educat. Nu atat incat acestia sa se duca catre PNL ci cel mai sigur nu se vor prezenta la vot.

joi, august 07, 2008
neamtu tiganu spunea…
Desigur Thor poate sa faca ce vrea muschii lui ca doar ie blogu lui. Si ce-i cu asta? Oare in acest fel va deveni mai inteligent, va avea mai multa dreptate?
daca dom Thor vrea sa convinga sa-si puna mintea la contributie, sa convinga, sa argumeteze.
P.S De lozinci e lumea satula!

joi, august 07, 2008
Anonim spunea…
Si de injuraturi pe forum

joi, august 07, 2008
neamtu tiganu spunea…
Ha.ha Mitica Dragomir,
am fost coleg de liceu cu iel, era de fapt mai mare da l-am ajuns din urma, la mate si fizica nici nu cricnea, culmea e ca nici la fotbal nu era-n stare de nimic.
da se potriveste la fix cu PDL-u conform principiului, intelectualii repetenti ajung bine presedinti!

joi, august 07, 2008
Anonim spunea…
salut, amiceeeeeeeeeeeeeee!
ma bucur ca esti blogger din nou!

joi, august 07, 2008
Anonim spunea…
Vrerea Domnului here:
Daca iti injur parerile, o sa te porti ca Patrasconiu? 🙂

vineri, august 08, 2008
Thor spunea…
`Neatza , la toata lumea !!
Nemtule , da-i bataie, haules-baulesule ……. Ti-am zis : recunosc ca ai ceva mobilier la mansarda chiar daca esti (sau vrei sa pari) doar un ticalos obisnuit …. 🙂
Eu mereu mi-am respectat “adversarii” din “teren” (salut Vrerea !! 🙂 ce surpriza !! ) cu conditia sa nu se creada victoriosi decit dupa “meci ” !
Salut pe toti cei care au postat aici ….. si urmeaza un alt subiect …. prietenul lui Badin , Ciutacu !!
O sa fie fff interesant , va promit !

**********************************************************************
Au urmat … multe alte subiecte….
..eheheheeeeeeee 😀 😀 😀 …. „interesante” !? 🙄

MounTTHor

***********************************************************

