Miercuri sunt alegeri parlamentare în Republica Moldova.
Repetarea acelor alegeri care au aprins fitilul în aprilie, ce pot exploda acum aruncând în aer un regim perimat, încremenit într-o ideologie ruginită şi cu apucături sălbatice şi primitive.
Cea mai mare reuşită, recunosc, la care eu nu speram, a fost unitatea de beton a opoziţiei în faţa presiunii blocului comunist, care avea nevoie doar de o fisură infimă, de un singur vot.
Greu de crezut dar comuniştii NU au reuşit să obţină “votul de aur” ceea ce a determinat repetarea alegerilor ce se vor desfăşura miercuri, 29 iulie.
Cu o asemenea unitate de orientare anticomunistă materializată prin acte concrete, cred că de data asta şansele ca regimul procomunist de la Chişinău să fie schimbat, sunt mai mari ca niciodată.
Pe toată perioada ce s-a scurs din aprilie, procomuniştii s-au mobilizat până la ultima celulă de partid să inducă aceeaşi impresie distorsionată privind evenimentele pe care le-au provocat. Este poate cel mai evident exemplu de încercare de manipulare a maselor, începând de la conceperea scenariului şi aplicarea lui cu o rigurozitate cazonă, şi continuând cu exploatarea lui prin canalele media pe care le stăpânesc.
Există ideea conform căreia cine deţine canalele media are puterea.
Ea nu este deloc exagerată, însă asistăm la o disoluţie evidentă a canalelor media clasice. Radioul şi televiziunea cu care regimul comunist a ţinut în beznă zeci de milioane de oameni timp de zeci de ani încep să fie puternic erodate de noile canale de transmitere a informaţiei.
Încă firave, cu audienţă oarecum mai limitată, totuşi prin Twitter şi SMS, prin bloguri şi site-uri independente, participanţi, jurnalişti nonconformişti sau pur şi simplu martori oculari conjuncturali, arată lumii şi altă faţă, mai aproape de realitate a ceea ce se petrece acolo.
La momentul la care vorbim, se încearcă secerarea şi turtirea cu ciocanul intoxicării, a informaţiilor independente ce erodează credibilitatea făcăturilor televiziei naţionale.
Un film de propagandă comunist, “Atac asupra Moldovei”, ce prezintă evenimentele din aprilie “aşa cum trebuie” pentru a fructifica provocările din aprilie în favoarea comuniştilor ce le-au pus în scenă, circulă şi el pe YouTube. Evident că pe televiziunea naţională şi pe celelalte posturi controlate de statul lui Voronin, a fost prezentat drept documentar al evenimentelor respective.
Dar de astă dată însă nu mai este acelaşi lucru, pentru că internetul nu mai poate fi controlat din biroul lui Voronin. Eforturile aproape disperate de a ţine masele de moldoveni sub control prin canalele media sunt dinamitate de libertatea exprimării în spaţiul virtual.
Astfel că alături de făcătura comunistă, aici există şi celelalte perspective în filmuleţe mult mai credibile şi cu impact mai mare. Am colectat deocamdată pentru în MounTThorMedia două filme ce ilustrează dorinţa moldovenilor de a-şi scoate galoşii din mocirla minciunilor şi capetele din ceaţa manipulării centralizate : “Cutia neagră” şi “Capcana”.
Ele au darul de a mai limpezi imaginea balamucului ce a cuprins românii de peste Prut, în perspectiva apropiatului scrutin ce poate fi cel mai radical moment de cotitură politico-economic şi social al statului lor din istoria recentă.
Peste căteva zeci de ore se vor juca cărţi importante.
Se vehiculează teorii de falsificare a scrutinului prin cele mai abracadabrante metode, ajungând până la… tratarea chimică a buletinelor de vot de pe care ştampila pentru opoziţie să dispară pur şi simplu. Nu mai vorbim de manipularea “sondajelor” sau alte banalităţi cu care noi deja ne-am obişnuit.
Cum se va materializa mobilizarea nostalgicilor comunişti ?
Ce au mai pus la cale, cum va răspunde opoziţia …. presupun că vom afla aproape instantaneu, graţie acestor noi mijloace de comunicare pe care internetul le ţine legate laolaltă într-un mănunchi greu de frânt.
Poate vom reuşi să ne conectăm “la cald” pe parcursul zilei cu pricina.
Viq
PS.
Precum vedeţi, din MTM nu lipsesc clipuri ale piratului spre limpezirea celor ce tot întreabă „Ce a făcut mă, Băsescu ăsta ?” 😈
*****************************************************************
***************************************
PPS.
Am ales cele mai interesante poze din Guerilla Digitala Basarabeana
Click pe poza pentru a o vedea la dimensiunea maxima
Chibit
Sursa >>>> http://www.curaj.net/
28 iulie, 2009 at 21:07
Yes !
Bravo, viq!
Mereu pe faza !
Acum ma duc sa citesc ce ai scris , maine sunt alegeri in Moldova si vreau sa vad ca nu mai sunt votati comunistii in procent majoritar.
Macar atat.
28 iulie, 2009 at 21:09
luminita si eu sper intr-un rezultat cat de cat onest al alegerilor in Moldova.
28 iulie, 2009 at 21:22
Foparte bine ca ai pus in mod repetat parerea lui Traian Basescu .
Voi incerca sa va urmaresc maine .
Din pacate eu nu sunt atat optimista ca voi
28 iulie, 2009 at 21:25
Despina,
Pana acum NU AM REPETAT nici unul din clipurile piratului.
Si aici sunt trei interventii, dar nici una nu se repeta.
28 iulie, 2009 at 21:28
Eu aud foarte slab.
Mi s-a parut ca se repeta acelasi clip.
Este si mai bine.
Perfect.
Intru de pe un calculator mai vechi ,cu tastatura in franceza
28 iulie, 2009 at 21:33
Viq,
verifica totusi daca este totul este OK
am incercat din nou si am probleme tehnice de conectare
28 iulie, 2009 at 21:37
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-6002556-nou-avion-din-federatia-rusa-aterizat-aeroportul-international-marculesti-din-moldova-surse.htm
28 iulie, 2009 at 21:38
Da,
Basescu este singurul Presedinte al Romaniei care a avut curajul de a spune lucrurilor pe nume .
Adica a spus raspicat ca Moldova este o bucata de Romanie rupta prin pactul Ribentrop-Molotov , o tara locuita de romani .
El este cel care a cerut acordarea cetateniei romane tuturor celor care solicitau asta din Moldova fiind ,
a incurajat proiectele de atragere a tinerilor la studii in RO ,
a facut lobby la U.E. pt primirea Moldovei in uniune , pt facilitarea obtinerii libertatii de calatorie si recunoasterea dreptului la munca pt cetatenii Rep. Moldova in uniunea europeana.
28 iulie, 2009 at 21:40
http://www.hotnews.ro/stiri-diaspora-6002626-cinci-observatori-independenti-din-rusia-belarus-obligati-paraseasca-republica-moldova-comisarul-balti-cei-cinci-urmat-faca-probleme-organizeze-dezordini-masa.htm
28 iulie, 2009 at 21:44
In schimb Iliescu a inmormantat problema Moldovei in Piata Rosie din Moscova , impreuna cu Petre Roman si clica lor de comunisti imputiti.
Tzapatero nici nu s-a gandit ca ar putea face ceva in sensul acesta pt ca nu l-ar fi lasat serviciile , deh! a fost infrant de doua tigarete -unu si doi , lua-l-ar gaia de pitzigaiat , ca l-am votat cu incredere in ’96 .
28 iulie, 2009 at 21:59
Am sa pun niste imagini preluate de prin Basarabia… 😉
28 iulie, 2009 at 22:07
@skorpion, ingrijoratoare stirile. Dar trebuie sa fim atenti sa nu ne lasam antrenati in jocul diversiunilor. Citeam pe undeva mai devreme ca exista un zvon privind evacuarea lui Voronin in cazul in care comunistii pierd alegerile.
@luminita, Emil n-a avut curajul sa condamne comunismul si doar era creatia Aliantei Civice.
Basescu are atatia dusmani si ptr ca a avut curajul sa faca ce altii, mari anticomunisti, nu au avut taria de caracter sa puna in aplicare.Asa si cu Moldova.
28 iulie, 2009 at 22:20
Problema moldovenilor este ca majoritatea lor cred in partidul comunistilor si vor vota pentru partidul comunistilor. Vor primi ceea ce merita nu ceea ce speram noi sau moldovenii responsabili care de mult au plecat in vest sau au devenit cetateni romani.
Cei care manifesta la Chisinau sunt copiii care nu aveau cum sa plece de acolo sau frustratii care au ramas in republica mizind pe o schimbare ce nu are loc decit o data la 50 ani
28 iulie, 2009 at 22:21
tds,
din pacate s-ar putea sa ai dreptate…
28 iulie, 2009 at 22:34
Luminiţa,
„..Problema moldovenilor este ca majoritatea lor cred in partidul comunistilor si vor vota pentru partidul comunistilor…”
Este şi nu este…
S-ar putea să fie încă mulţi „comuişti” (greşeală de tastare) dincolo de Prut.
Să nu ităm că LA NOI jumate de electorat a votat un partid procomuist !
Şi ne dăm rotunzi că facem şi dregem.
Facem pe dracu ghem.
La ei în toată opoziţia aia destul de firavă săreaca, comniştii NU AU GĂSIT NICI MĂCAR UNA BUCATĂ coadă de topor !!!!
Atât aveau nevoie : UN VOT !
Şi scăpau de toată bătaia de cap.
La faza asta eram gata să pariez că opoziţia îşi va da în petec.
Noroc că nu s-a găsit nime să mă contrazică.
Pierdeam.
28 iulie, 2009 at 22:36
tinere,
am ascultat un interviu cu Chirtoaca acum doua zile si el spunea ca din sondajele de opinie rezulta ca nu pot lua comunistii mai mult de 30 de procente din voturi.
In situatia asta opozitia s-ar putea coaliza ca sa faca guvernul si sa dea presedintele republicii , ca la ei presedintele este ales de Parlament nu de electorat.
28 iulie, 2009 at 22:37
viq,
n-am spus eu asta ci tanarul de stanga, sorry !
😯
28 iulie, 2009 at 22:44
Nu am uitat ca v-am promis ca pun poze insa abia acum am reusit sa le pun pe blog.
Am o legatura infecta de net… 😦
28 iulie, 2009 at 22:44
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6003563-alexandru-tanase-lider-pldm-romania-fost-intotdeauna-alaturi-noi-cele-mai-grele-momente-cea-mai-grava-situatie.htm
„Romania este unicul aliat firesc pe care il are Republica Moldova. Or, o guvernare inteligenta ar fi stiut cum sa foloseasca pozitia pe care o are Romania in Uniunea Europeana, pozitia geografica a Romaniei, aceasta mare piata de desfacere – peste 20 de milioane de oameni – in avantajul Republicii Moldova.
Partidul Comunistilor condus de Vladimir Voronin urmeaza ideologia stalinista. Pentru el Romania inseamna dusman. Anume din acest motiv oameni nu mai vor sa-l vada la putere.
Vreau sa va spun ca, din toate contactele pe care le-am avut in aceasta campanie electorala, nu am intalnit sentimente antiromanesti. Eu cred ca Voronin si Tkaciuk joaca mai mult pentru electoratul vorbitor de limba rusa. Dar si in acest electorat – o parte au reusit ei s-o zombifice – dar o parte totusi nu a inghitit momeala. Deoarece oamenii informati solicita argumente.
Ce a facut rau Romania impotriva Republicii Moldova? Care au fost actiunile Romaniei ce ar submina sau ar veni in contradictie cu interesele nationale ale Republicii Moldova. Si veti vedea ca nu exista nici un argument. Romania a fost intotdeauna alaturi de noi, in cele mai grele momente si in cea mai grava situatie. Vreau sa va amintesc si de criza energetica, si de multe-multe alte situatii. „
28 iulie, 2009 at 22:46
Viqule
Nu o napastui pe lumi pentru cele rele pe care le zice tinaru’
Luminita
Ce sa zica bietul Chirtoaca, 3 zile inainte de alegeri….
28 iulie, 2009 at 22:50
viq,
„flecirari” pentru acest subiect la cald.
Simtim cu totii in aceste momente”moldoveneste”,ca romani ce suntem.
Sa-i ajute bunul Dumnezeu iar comunistilor le doresc sa ajunga cat mai repede in exil prin Siberia. 🙂
28 iulie, 2009 at 22:57
Lumi-tds,
Scuze.
Iuţeala de mână şi nebăgarea de seamă…
28 iulie, 2009 at 23:07
Lumi,
„..noi am susţinut să creem un regim special pentru Republica Moldova… cei ce nu-şi mai găsesc de muncă sau nu sunt bine plătiţi ..să poată munci în Europa.
S-a acceptat la nivelul UE să se declanşeze 2 programe pilot,…
…ar putea să primească aceleaşi condiţii pe piaţa forţei de muncă (europene) pe care o are forţa de muncă din România.
– Când se va întâmpla asta ?
– Depine cât de repede va dori partidul comunist din RM să negocieze cu Brussel..
Brusselu’ este gata să ofere un tratat pentru cetăţenii RM….”
Asta face România prin mâna piratului ei propriu şi personal, printre multe altele, pentru românii din Moldova.
28 iulie, 2009 at 23:10
A propos de filmul “Atac asupra Moldovei”, pe un asa-zis site nationalist in limba romana, era un film „August in Tsinkvali”, adevarat, avea mentiunea : „material primit de la ambasada Rusiei la Bucuresti”. Am iesit imediat de pe site-ul „nationalist”, plin de scarba.
Tsinkvali este capitala regiunii separatiste opsetia de sud, iar filmul prezenta „agresiunea georgiana din august 2008”.
Cat despre comunisti, „the only good commie” :
28 iulie, 2009 at 23:11
Grigore Vieru –
In limba ta
In aceeasi limba
Toata lumea plange,
In aceeasi limba
Rade un pamant.
Ci doar in limba ta
Durerea poti s-o mangai,
Iar bucuria
S-o preschimbi in cant.
In limba ta
Ti-e dor de mama,
Si vinul e mai vin,
Si pranzul e mai pranz.
Si doar in limba ta
Poti rade singur,
Si doar in limba ta
Te poti opri din plans.
Iar cand nu poti
Nici plange si nici rade,
Cand nu poti mangaia
Si nici canta,
Cu-al tau pamant,
Cu cerul tau in fata,
Tu taci atuncea
Tot in limba ta.
28 iulie, 2009 at 23:13
Grigore Vieru – Mişcarea în infinit I
* România este o tara plina de câmpii, munti, ape, cântece, istorie si granite.
* Basarabia este un copil înfasurat în sârma ghimpata.
* Daca n-ar fi iubirea, m-as teme de viata.
* Sunt ochii marii fromosi, dar mergem dupa apa la izvor.
* Patria este ca un copil: daca uiti de ea, poate sa plece de acasa.
* Nici copilul nu plânge când de pâine se frige.
* “Acesta e Soarele”, spunem copiilor, si nimeni nu întreaba: “De ce?”
* Nu mi-ati spars cerul din fereastra odata cu geamul.
* Rabdarea îndelungata de preschimba în lene.
* S-ar putea crede ca întreaga natura a ostenit la zidirea Limbii Române.
* Cuvintele românesti în Basarabia se preschimbasera într-o vreme într-un fel de ocou a cuvintelor românesti din Tata – acestea strigau întregi si frumoase catre noi, iar ecoul cel gol le întorcea înjumatatindu-le urât.
* Cât caracter, atâta tara.
* Singurul lucru pe care nu-l poate face românul este s-o pârasca pe Moartea Vietii.
* Românul dezmiarda si dragalaseste pâna si pe diavol – l-a numit Michiduta – crezând ca astfel îl pacaleste si-l îmbuneaza. Pe dracu!
* Poti iubi pâna la Dumnezeu, dar este cu neputinta sa si gândesti pâna la El.
* Doi sunt cei care pot muri de placere, scarpinati: porcul si granita de pe Prut.
* Românul e rusinos, dar uneori poate lua de cumatru si pe Dumnezeu.
* Eu n-am trecut Prutul – l-am sarit.
* Chiar daca nu ar exista Dumnezeu, oricum, nu omul a creat Universul.
* Moldovenii care au fost cuminti, când mor, merg la Moscova. (O parafraza.)
* Românul îsi cheltuieste viata dovedindu-si dreptatea.
* Nu m-ar cuprinde mirarea daca doua morminte române s-ar certa într-o zi între ele, mira-m-as daca s-ar împaca.
* Câta limba româna a ramas în Basarabia, ar putea s-o învete usor si rusul.
* Durerea nu este un stil artistic.
* Românul nici pe al sau pamânt nu a umblat destul, nu ca sa calce mosia altora.
* Degeaba a venit libertatea daca fratii nu se cunosc între ei.
* Mi-ar fi rusine sa întreb pe maica-mea daca-i românca sau nu.
28 iulie, 2009 at 23:15
Eu va las sa mai stati de vorba.
Pe maine !
28 iulie, 2009 at 23:21
Riddick,
Parascovenia aia este şi pe Tube, mi se pare că am văzut-o şi pe Yahoo, şi-au postat-o evident şi pe site-urile lor comuniste…
Cine vrea să-şi reamintească cum funcţionează sistemul, poate să-şi toace nervii o oră benoclându-se la ea. Eu n-am pus-o la noi că mi s-a părut neconstructiv. Mă îndoiesc că sunt livezeni care nu ştiu ce e în ea.
Da’ pot să dau un link dacă e cineva care are nevoie de o motivaţie anticomunistă-n plus.
28 iulie, 2009 at 23:28
Nu mai stiu ce site era, un fel de agentie de stiri moldo-romana, printr-un link din site-ul lui Victor Roncea…vroiam sa fac „bookmark”, dar am renuntat.
28 iulie, 2009 at 23:57
viq,
cineva vegheaza de la Cotroceni asupra romanilor din RM.Iar la Bruxelles, intr-o comisie pentru relatiile cu Moldovavegheaza Monica Macovei. 🙂
29 iulie, 2009 at 00:08
Riddick,
Dacă e prins aici :
http://depesteprut.blogspot.com/
înseană că îl am în vedere.
Dacă nu, poate mi-ar prinde bine.
29 iulie, 2009 at 00:10
Dora,
Face ăla ce trebuie la Cotroceni dacă facem şi noi ce trebuie la momentul potrivit.
Mă cuc că iar mă ustură ochii.
29 iulie, 2009 at 00:12
Nu-i acelasi site, asta pare O.K. Se aude ceva despre rezultatele votului?
29 iulie, 2009 at 00:13
Ma culc si eu! O noapte linistita!
29 iulie, 2009 at 01:29
Minuit dans le jardin du bien et du mal…………
Bonne Nuit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mes Frères et Sœurs………………..
29 iulie, 2009 at 01:29
29 iulie, 2009 at 01:29
29 iulie, 2009 at 01:30
29 iulie, 2009 at 02:02
http://209.85.229.132/search?q=cache:gnQOqtbL4OQJ:fr.wikipedia.org/wiki/Mikha%C3%AFl_Aleksandrovitch_Bakounine+bakunin&cd=2&hl=fr&ct=clnk&gl=fr
29 iulie, 2009 at 08:11
Despino
Citesc acum ce ati mai vorbit aseara.
Vad ca raii de pe blog zic ca ii intoxici cu copy/paste dintr-o carte respectabila dar minora a lui Valeriu Stoica
Pe mine nu ma deranjeaza. De fapt eu nici nu prea citesc articolele pe blog (care sunt de regula prea lungi si de obicei scrise mult dupa ce fenomenul s-a produs, nu ca la Patrasconiu care reactioneaza imediat)
Eu vorbesc pentru viitorul tau activistic: (daca nu Despina atunci cine ? Daca nu acum atunci cind ?)
Tatii le explica in general fiilor ca pe femeie incepi sa o cunosti numai dupa ce faci sex cu a doua.
Cred ca se aplica si la tine. Esti la prima carte despre dreapta si liberalism.
1
Fa un efort maxim, nu il mai conspecta pe Aligica&Stoica o luna.
2
Daca nu stapinesti bine engleza, iar in sua cartile sunt destul de scumpe, asteapta sa vii acasa, intr-a intr-o librarie Humanitas si spunei duduiei de la cassa: domnisoara vreau citeva carti despre dreapta, liberalism capitalim, autori straini bien sur.
Vei avea de cistigat in primul rind tu
(Iacobinismul ma infioara.) si in al doilea rind noi – aflind si despre altii (cei ce au vrut sa citeasca pe dl av. Stoica l-au citit deja.- Eu l-am citit acum un an la tirgul din 2008) Nu observi ca de la saptamina la saptamina au disparut discutiile ontopic ?
In al treilea rind cistiga Stoica, ca ii mai cumpara cineva cartea si nu o citeste de aici fara copywrite.
29 iulie, 2009 at 09:03
Tinerelu
Despina e acum în ţările calde. Ea şi-a scris articolele cu cîteva săptămîni în urmă şi noi le-am planificat la apariţie atunci cînd îi vine rîndul.
Nu mai daţi în Despina fiindcă decizia de a publica aceste articole am luat-o împreună. Ea a făcut toată munca grea şi primeşte castanele fierbinţi. Ce e atît de greu de priceput?
Dacă aş fi avut timp le-aş fi făcut eu tot cu copy şi paste fiindcă meritau făcute, fiindcă nu s-au mai făcut, fiindcă discutăm despre liberalism pe acest blog într-o totală lipsă de vocabular şi definire de termeni şi ne mirăm că nu ne înţelegem. Ca să nu mai vorbesc de totala confuzie pe care ai creat-o spunînd că liberalii sînt iubitorii de homosexuali fără să şi explici de ce ai matale o asemenea percepţie. Este?
29 iulie, 2009 at 09:44
http://www.hotnews.ro/stiri-diaspora-6005268-deschis-sectiile-votare-republica-moldova-moldovenii-voteaza-astazi-cadrul-alegerilor-parlamentare-anticipate-incercarea-pune-capat-crizei-politice.htm
29 iulie, 2009 at 09:46
Principalele formatiuni inscrise in cursa sunt:
Partidul Comunist (PCRM), formatiune condusa de Vladimir Voronin, aflata la putere din 2001 si care sustine ca apara integritatea si suveranitatea Moldovei,
Partidul Liberal (PL), de centru-dreapta condus de Mihai Ghimpu,
Partidul Liberal Democrat din Republica Moldova (PLDM) condus de Vlad Filat,
Partidul Democrat (PDM), de centru, in frunte cu Marian Lupu,
Alianta Moldova Noastra (AMN), anti-comunist, liderul sau fiind Serafim Urecheanu.
29 iulie, 2009 at 09:47
Filadel prietene,
Despina primeste castane nu pentru articole ci pentru comentariile si indemnurile pline de trufie 🙂 facute unora mai cititi decit mine.
De acord cu echipa: Faceti fratilor copy/paste dar nu numai din cartea lui Valeriu Stoica, devenit teoretician al liberalismului la virsta de 50 ani.
Faceti copy/paste inteligent. Atfel ce vedem: Notiunile sunt plictisitoare pentru jumatatea care nu le cunoaste, si redundante pentru ceilalti. In ritmul in care s-a inceput cu definirea dreptului- cred ca serialul va tine vreo-40 de ani pina sa ajungeti la Sever Voinescu.
Liberalismul in vest:
Lucrind tangential si in mediu de fashion, mi-am facut prieteni citeva cupluri de homosexuali, lesbiene din Franta, Germania. Ei voteaza intotdeauna cu liberalii care le apara drepturile desi sunt cam nemultumiti de atitudinile stingiste ale liberalilor din tarile lor. Punct.
Liberalismul in Est:
S-a dovedit nociv in tarile foste comuniste: Partidele liberale aproape fara exceptie au dezvoltat un protectionism clientelar, care a adancit dramatic faliile intre o oligarhie superprospera si o majoritate saraca, intre care mediatorul reprezentat de clasa de mijloc este fragil, chiar nesemnificativ. La noi vezi oligarhia liberala trecind spre Pogea pentru care inteprinderile mici si mijlocii trebuie sa plateasca facturile celor mari si clientelare.
Avem lipsa de vocabular pe blog si trebuie sa facem lectii direct pe blog si nu adiacent ? OK
Atunci conspectati si pe taticii lui Aligica.
De pilda: in Humanitas gasim o carte recenta „Liberalismul economic. O introducere „- Gwartney&Stroup o carte recomandata de Milton Friedman. Cartea e tradusa tineti-va bine : chiar de Aligica.
Sau incercati si „Liberalismul” tot la Humanitas de Cristian Preda.
Sau sa ne uitam pe Google daca suntem prea grabiti sa ii citim pe adversarii liberalismului: Stuart Mill, Alexis de Tocqueville, Popper, Raymond Aron si alti cocofici. Este bine deoarece iacobinismul nu face bine niciodata. Dubito… 🙂
29 iulie, 2009 at 09:47
Am gasit ceva interesant :
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/861225/Capcana-PDL-pentru-PSD-guvernul-Boc-2/
29 iulie, 2009 at 09:52
Foarte bine Tinere. Mersi pentru intenţie. 🙂
Iacobinismul. Yeap!
Era o prezentare a primei cărţi de doctrină liberală sinceră apărută în România. Să nu te miri dacă nimeni n-o să mai vorbească despre asta.
29 iulie, 2009 at 09:55
Un articol la topic , despre familia tanarului ucis de politisti in aprilie , dupa „revolutia” de la Chisinau :
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/861254/Familia-eroului-de-pe-7-aprilie-Comunistii-trebuie-sa-dispara/
„Socoteala cu tovarăşul Vladimir Voronin şi cu ai săi e simplă, până la urmă. Dureroasă, dar simplă: pleacă ei de la putere sau pleacă basarabenii, care încotro, spune Victor Boboc. Familia sa, cel puţin, nu mai are ce căuta prin părţile astea, în condiţiile actuale: “Dacă rămâne Voronin, plecăm din ţară. Vrem să trăim normal. Şi ne temem că aici vom fi persecutaţi”.
Fiul lui Victor Boboc, Valeriu, a fost omorât de câteva ori. Prima dată – stâlcit în bătaie de nişte poliţişti, în centrul Chişinăului, în noaptea de 7 spre 8 aprilie. A doua oară, de cei care i-au zis că nu-i adevărat ce vede şi că băiatul său s-a intoxicat cu o substanţă necunoscută. Apoi, de cei care i-au zis că da, a fost bătut, dar că vinovaţii sunt imposibil de găsit. Cu fiecare zi care trece până se află adevărul, Valeriu Boboc moare întruna.”
29 iulie, 2009 at 09:59
Lumi #45
Ce tare mi-ar place….
Cum zice italianul: Si non e vero, e ben trovatto
29 iulie, 2009 at 10:01
Imi spune chiar acum un prieten sarb, ca Ciuvica in sirbo-croata inseamna shmanglitor
iar Mugur CIUVICA este sigur tzigan. Nu ca am avea ceva cu minoritatile noastre, devenind din zi in zi majoritare…. 🙂
29 iulie, 2009 at 10:17
tinere,
m-a shocat adineauri ceva vazut la tv, in Chisinau grupuri de tineri cu tricouri rosii avand insemne cu secera si ciocanul si zicand ca ei voteaza comunistii !!!!!!!
Cine i-a convins pe acesti tineri sa creada in comunism ?
Or fi din familiile de rusi care s-au inradacinat in Basarabia ?
Dar chiar si asa de ar fi mi se pare monstruos .
29 iulie, 2009 at 10:25
Ascult la Radio Europa Liberă, emisiunea Moldova la ora 7. Într-o corespondenţă din Chişinău, Valeriu Caţer transmite: „moldovenii pot vota în baza buletinelor de identitate şi a paşapoartelor, chiar EXPIRATE. Ba, chiar şi a paşapoartelor de tip sovietic.”
Compar. Dacă eu am fost împiedicat să votez în baza unui paşaport expirat la alegerile europene, după ce am mers 900Km, cum aş putea crede că România îmi apără drepturile cetăţeneşti? Ce fel de stat este România?
29 iulie, 2009 at 10:25
Din categoria offtopic dar important :
http://www.romanialibera.ro/a160996/pdl-primul-suplinitor-necalificat-care-trebuie-urgent-disponibilizat-este-ecaterina-andronescu.html
Deputatul PDL Doinita Chircu a sustinut ca Andronescu ar fi dispus o reducere a 20.000 de posturi in invatamantul preuniversitar fara o analiza prealabila a numarului de elevi, clase si cadre didactice necesare, catalogand aceasta decizie drept „cea mai recenta abrambureala marca Andronescu”.
„Consideram ca primul suplinitor necalificat care trebuie urgent disponibilizat din sistemul de invatamant este Ecaterina Andronescu. Solicitam premierului Emil Boc sa dispuna o analiza urgenta a activitatii ministrului Educatiei in cele sapte luni si sa dispuna cele necesare pentru interesul invatamantului si pentru interesul national, pentru a salva scoala romaneasca de la aceasta E-Vanghelizare”, a afirmat Chircu.
Intrebata daca PDL solicita demisia ministrului social-democrat, Chircu a spus ca democrat-liberalii doresc doar ca premierul sa faca analiza solicitata si sa ia masurile si decizia care considera ca se impun.
Croitoru a mai afirmat ca Andronescu intarzie la nesfarsit masurile de modernizare a invatamantului si ca apeleaza „la tot felul de subterfugii” pentru a bloca dezbaterea cadrului legislativ elaborat de comisia de la Cotroceni si depus de PDL in Parlament ca initiativa legislativa.
„Totul se face in scopul vadit de a bloca acest proces de adoptare a unui pachet legislativ atat de necesar unei reforme reale a sistemului educational. (…) Doamna ministru Andronescu nu face nimic. In schimb, face poza pe televizoare. De trei saptamani eu m-am plictist: de dimineata pana seara, cand deschid televizorul, este Ecaterina Andronescu plangand. Din pacate, plang copii nostri, plange un sistem educational adus deja la fundul prapastiei”, a spus deputatul PDL.
Croitoru a acuzat-o pe Andronescu de o gestionare defectuoasa a scandalului legat de diplomele eliberate de facultatile neautorizate ale Universitatii „Spiru Haret” si a apreciat ca scoaterea din examenul de titularizare a unor absolventi ai acestei universitati, din ordinul ministrului, a fost o masura ilegala si abuziva.
„Deja nu mai vorbim de Ana Pauker, ci de mama lui Ana Pauker intr-o asemenea procedura”, a spus deputatul PDL.
29 iulie, 2009 at 10:29
Marius,
in Moldova e brambureala.
Daca tu nu ai putut vota cu un pasaport expirat ….abia asta mi se pare normal, prin comparatie cu ce ai spus despre cum se poate vota azi in Moldova .
E firesc sa nu te poti legitima cu un act expirat , chiar si la vot .
29 iulie, 2009 at 10:31
Luminita „m-a shocat adineauri ceva vazut la tv, in Chisinau grupuri de tineri cu tricouri rosii avand insemne cu secera si ciocanul”
Asta ziceam si eu ieri. Sa stai sa te strofoci sa aperi drepturile eschimosilor, cind pe eschimosi ii doare in kur de drepturile lor si de noi ailalti. 🙂 Si tot eschimosii sa iti spuna: ciinele moare de drum lung si rominul de grija molduvianului….
29 iulie, 2009 at 10:34
RUSINE SÄ LE FIE TINERILOR CE VOTEAZÄ COMUNISTII:
MAI VOR SÄ AIBÄ SI VIZÄ PT: EUROPA:
CAND ZBOARÄ PORCUL:
29 iulie, 2009 at 10:37
tinere,
da si nu.
29 iulie, 2009 at 10:46
IN CURENTU, douä articole bune,
despre cine a colaborat la frauda ridzi-
omul de paie a lui vantu si
alistar– prefäcutul alistar , care avea informatori……
din fostii politzisti………
29 iulie, 2009 at 10:54
theo,
aduc eu articolul la care faci referire, cu precizarea ca ceea ce se relateaza aici nu o scuza deloc pe d-na ex-ministru , ba dincontra , ii deconspira itele „afacerezei” pt care este acum anchetata de DNA :
http://www.curentul.ro/2009/index.php/2009072931804/Politic/Ioana-Varsta-si-a-conspirat-sotul-om-de-paie-al-lui-Vintu-in-declaratiile-de-avere.html
29 iulie, 2009 at 10:56
THEO,
si articolul despre Ali-Star :
http://www.curentul.ro/2009/index.php/2009072931798/Actualitate/Avertizorii-lui-Alistar-urmariti-penal.html
29 iulie, 2009 at 10:58
Buna dimineata! Am citit link-ul la Ev. Zilei, de la #45. Interesul PD-L este o majoritate functionala in parlament, si asta o obtii doar daca faci alegeri parlamentare anticipate, dupa castigarea prezidentialelor de Traian Basescu. Asa ca pentru PDL este mai putin profitabila fortarea anticipatelor mai inainte, ori chiar suprapuse cu prezidentialele.
Parerea mea este ca o s-o mai tina asa, „sarba-n caruta”, pana se hotaraste PSD ce sa faca.
29 iulie, 2009 at 11:02
Luminita
29 iulie, 2009 at 10:29 am a spus:
Ce vorbeşti, Luminiţa? Eu am obţinut documente de şedere în Japonia, în baza unui paşaport expirat. Înseamnă că în Japonia e aceeaşi „brambureală”? Scuteşte-mă de legalisme d-astea.
29 iulie, 2009 at 11:05
Riddick,
totusi PSD-ul se comporta ca si cum ar vrea sa fie scos de la guvernare cat mai curand ,
cred ca nu au inca un motiv credibil pt opinia publica pt a spune ca ” asa nu se mai poate , nu putem guverna alaturi de intrigantii astia habarnisti de la PDL si am hotarat sa rupem protocolul ….”
in capul lor spaima pierderii privilegiilor este mai mare decat curajul de a guverna tara .
29 iulie, 2009 at 11:10
Luminita, interesul PD-L – si al nostru – este ca sa se vada, daca PSD pleaca de la guvernare, ca o fac de capul lor, pentru motivatii de tactica politica. Nu trebuie in niciun fel sa li se dea motive.
29 iulie, 2009 at 11:12
Marius,
daca in Japonia se fac documente de sedere in baza unor acte expirate inseamna ca e loc destul pentru toti ,
inghesuiala de pe strazi , din metrouri si de pe sosele inseamna ca e trucaj ieftin,
insulele ii incap pe toti locuitorii planetei …
iar care nu mai incap pot sa faca pluta in ocean.
Iar asta cu „scuteste-ma” nu mi se pare deloc fair , eu ti-am vorbit frumos, in romaneste , ca in japoneza nu stiu decat „Toyota” si
„ete , zbang”.
29 iulie, 2009 at 11:14
Va las ,
din motive de cedare a locului catre juniorul meu .
Ne vedem mai pe seara.
O zi buna , tuturor !
29 iulie, 2009 at 11:15
‘neaţa,
D’ale moldovenilor :
„#
Zboara în avion preşedintele Voronin, premierul Greceanii si preşedintele Parlamentului Lupu. Deodata se strică motorul, avionul incepe să cadă. Dar este numai o singură paraşută disponibilă. Lupu: „Propun să organizam o votare secretă şi cine câstiga, acela va lua paraşuta.” Câstiga Voronin, ia parasuta, le spune tuturor „Adio” şi sare din avion. Greceanii: „Da, democraţia este democraţie”. M. Lupu: „Eu numai un lucru nu pot să înţeleg… cum ne-a depăşit cu 860 de voturi”.
29 iulie, 2009 at 11:22
MounTThorMedia
Update nou…
E cald şi frige,
da’ n-are gură să strige..
29 iulie, 2009 at 11:45
Lumi,
Articolul ăla din Curentul, despre Vărstă e uşor înfricoşător.
Dacă ăia nu bat câmpii, atunci MIR merită cu vârf şi îndesat măciucile.
Să fii atât de aiurită încât să ai asemenea „oameni de încredere” e de neiertat.
29 iulie, 2009 at 11:47
29 iulie, 2009 at 11:49
29 iulie, 2009 at 12:06
CIUVICA, ciuvici, s.f. 1. Pasare cu pene maslinii, albe sau galbui pe gusa cu coada ca de randunica, care traieste prin lagunele de langa mare (Glareola pratincola).
29 iulie, 2009 at 12:36
Vlad Filat, presedintele Partidului Liberal Democrat din Repubica Moldova: „Am descoperit in lista electorala doua persoane straine, care ar fi locuit la mine in casa. Sunt sigur ca, de maine, cetatenii vor trai mai bine, deoarece vom obtine victoria, iar jurnalistii straini nu vor mai fi persecutati in Republica Moldova”.
29 iulie, 2009 at 12:47
Viq ,Filadel si Chibit..
Sunteti extraordinari ! Mount Thor Media este noutatea si eficienta pe care mi-o doream de la acest blog.
Am patru mari dorinte :doua personale ,pe care vi le spun in momentul indeplinirii..
Ptru unul din cele doua am acum emotii mari.Eu leg cistigarea alegerilor de catre opozitia basarabeana ,de cea de-a doua mare dorinta a mea :cistigarea de catre T.Basescu a unui nou mandat.In primul rind, ptru ca ar fi un stimulent moral ptru T.Basescu si ptru toti sustinatorii lui ,si in al doilea rind ,sunt convinsa ca basarabenii care au reusit si care vor reusi sa-si ia cetatenia romana ,vor vota cu T.Basescu..Asadar ,tineri si virstnici moldoveni: Votati libertatea ,Votati fraternitatea ,votati unitatea si prosperitatea ,ptru voi si copii vostri!
Iesiti la vot, si nu-i mai lasati pe comunisti sa-si bata joc de viitorul vostru!
Va tin pumnii ! Vreau sa pling de bucurie in aceasta seara.!Va fi ptru mine o a doua revolutie anticomunista si caderea unui alt zid ca cel al Berlinului.Va iubesc!
29 iulie, 2009 at 13:03
Hi !
Am crezut că sunteţi toţi pe plantaţie 😀
Nu-i bai.
Stely,
Vedem la numărătoare.
Dacă-i vizitat, înseamnă că merită să fie. Dacă nu, îl strângem de gât. Că aşa-i în economia de piaţă liberă 👿
Rămâne numa ce merită.
Nu facem moguliadă că nu ne plăteşte ni Vântu ni Felix 😀
Filadel,
L-am lipit deja şi pe Vlad în televizie.
😉
29 iulie, 2009 at 13:17
2009-07-29/11:12
Către ora 11.00, cea mai scăzută prezență la vot este în mun. Chișinău – 8,3% dintre alegători şi-au exercitat dreptul la vot, transmite Info-Prim Neo.
Cea mai mare prezență rămâne a fi în raioanele Dondușeni – 17, 8%, Rezina – 17,4% și Basarabeasca – 14,0%.
Dacă până la ora 9.45 în raioanele Florești, Soroca, Edineț, procentul prezenței era foarte redus, către ora 11.00 acesta a ajuns să fie sub 10% și mai mult.
Datele CEC prezentate către ora 11.00 arată că în țară au votat deja 10,8% din alegători, ceea ce constituie circa 290 mii cetățeni cu drept de vot.”
Bag samă că dacă Voronin şi-a pregătit itinerariul de rezervă, iar Lupu (în blană de oaie) susţine deja ridicarea vizelor la Prut, comuniştii nu prea văd seara asta în roz-roşu.
Dacă se schimbă într-adevăr treaba, ne aşteaptă vremi foarte interesante.
Mă duc şi io la cele trebi.
Ne vedem mai încolo.
29 iulie, 2009 at 13:29
MOLDOVENI MERGETZI LA VOT:
DACÄ NU MERGETZI , NU AVETZI NICI DREPTUL SÄ VÄ PLANGETZI::
AVETZI CURAJ!
NU MAI VOTATZI COMUNISTII !
29 iulie, 2009 at 13:31
moldoveni nu fitzi lasi.
MOLDOVENII TREBUIE SÄ ALEAGÄ DEMOCRATIA; NU COMUNISMUL LUI VORONIN:
29 iulie, 2009 at 13:32
DORIN CHIRTOAGÄ
ASTA ESTE UN CANDIDAT PT: VIITOR:
29 iulie, 2009 at 13:36
Să sperăm că lumea va ieşi la vot şi că va reuşi să scuture jegul comunist de la putere.
29 iulie, 2009 at 14:21
ASTA ESTE FILADEL;
TREBUIE SÄ-I INCURAJEM
NU SÄ FACEM APRECIERI DERUTANTE:
MOLDOVENII , NU TREBUIE SÄ ASTEPTE PE
NIMENI; SINGURI TREBUIE SÄ AIBÄ CURAJ:
VÄICÄREALA NU-I AJUTÄ
SÄ NU SE LASE INTIMIDATZI:
mergetzi la vot.
scuturatzi-vä de ciuma comunistä.
29 iulie, 2009 at 14:22
Huo Voronin!!!! Ce animal alunecos şi slinos.
29 iulie, 2009 at 14:28
filadel,
sper din suflet, ca moldovenii sä nu-i lase pe tineri singuri.
MILDOVENI ALÄTURATI-VÄ TINERILOR PT: DEMOCRATIE:
VORONIN;SI COMUNISTII , NU TREBUIE SÄ CASTIGE
29 iulie, 2009 at 14:28
Socialism Sucks…
😀
De pe canalul userului drinkingwithbob, de pe Youtube (omu’ are o cadenta impresionanta!):
29 iulie, 2009 at 14:31
Pe MountThorMedia: Voronin şi gaşka şi-au pregătit retragerea în braţele fraţilor lor din Rossiia.
Moldoveni, trimiteţi-i acasă pe bieţii oameni!
29 iulie, 2009 at 14:36
am aflat cä moldovenii acceseazä blogurile si ziarele.
incurajatzii peste tot.
sä nu stea acasä ca puturosii nostrii, care la drepturi si bani sunt primii.
29 iulie, 2009 at 15:12
Cei ce acceseaza blogurile si ziarele online romanesti sunt cei care voteaza cum trebuie (sau sunt serviciile secrete ale RM – aia cu curve in dotare)
Ceilalti acceseaza mejdunarodnaia gazieta sau vodca cu castraveciori acri.
29 iulie, 2009 at 15:31
Dar bine le mai zici UTS. 🙂
29 iulie, 2009 at 15:44
He he! Hotnews şi-a ridicat steagurile. 🙂
MontThorMedia – o treabă excelentă, Viq!
29 iulie, 2009 at 16:06
Filadel si Viq,
Am trimis un email
Va rog sa-mi confirmati primirea
Merci
29 iulie, 2009 at 16:15
Hi.
Am fugit de la aspirator, să mai văd ce e de actualizat.
Fuga că dacă mă prinde mă interzice în virtual şi-am…. am încurcat-o 👿
29 iulie, 2009 at 16:25
Hi,
si io ,
ca a plecat juniorul in oras !
ce noutati mai aveti ?
v-ati numarat ?
cati mai sunteti ?
29 iulie, 2009 at 16:26
Bre,
mi-am instalat iar Mozilla si merge prost de tot ,
cred ca ma saboteaza cineva ,
cre’ ca_comunistii ,
eeeeeiiiiii!
Ce sa fac sa scap de ei ?
Raid nu mai am .
29 iulie, 2009 at 16:27
In Republica Moldova,
intelectualitatea
este decapitata.
In Republica Romania,
ea este cumparata. 🙂
29 iulie, 2009 at 16:28
tinere,
mejdunarodnaia ,
daaaaaaa !
si vodka Stalinskaia
nieeeeeeet harasho !
29 iulie, 2009 at 16:32
Thor, mulţumesc pentru TV! Continuaţi aşa, că sunteţi pe drumul cel bun.
29 iulie, 2009 at 16:33
filadel,
ce steaguri a ridicat Hotnews?
Eu credeam ca le-a coborat…in berna…odata cu cele ale trustului Intact.
***
Eu am fost mai rapida.Le-am urat deja ,de aseara, comunistilor moldoveni:drum bun spre Siberia.
29 iulie, 2009 at 16:49
Viq,Filadel,
Hai, spuneti mai clar ce vesti aveti?
Sunteti cam ciudati ..E de bine ,e de rau?..
filadel Says:
„29 iulie, 2009 at 3:44 pm
He he! Hotnews şi-a ridicat steagurile.
MontThorMedia – o treabă excelentă, Viq!”
uite,asta m-a bagat in ceata ..si inca ceva: unde sunteti dragilor monthuristi?
Daca nici acum nu aveti ce scrie ,atunci cind?..
Au spus astia de la irtv ca prezenta la vot pina la ora 15 este mai mare ca data trecuta ..Ce spun bloggerii moldoveni ?De ce nu intra pe M.Thor Media? ..Vreau sa stiu de la ei ..Poate circula niste rezultate partiale „pe surse”..
29 iulie, 2009 at 17:06
Nui miercuri can toata lumea?
29 iulie, 2009 at 17:08
dadatroll,
ba da , bre ,
e miercuri!!!!!!!!!!!
pentru toate lumilii .
29 iulie, 2009 at 17:09
Hai ca e calda si frige:
Tapalaga cu o noua analiza
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6006988-august-fara-psd-guvern.htm
29 iulie, 2009 at 17:10
dora,
lasa ciupercile si conecteaza-te la stiri !
eeeeeei,
ca ma inierviez!
😆
29 iulie, 2009 at 17:12
tinere,
iata colea ce zice hotnews:
Doua variante proaste
Pentru ca oricum ar vota partidul sau, Mircea Geoana iese in pierdere. Daca va aproba legile educatiei intr-o varianta impusa de Cotroceni, PSD va pierde sustinerea sindicatelor ostile reformelor propuse de comsia Miclea. Va pierde si clientela din fabricile de diplome de tip Spiru Haret, va pierde voturi, va pierde sustinerea unui numar semnificativ de profesori care se simt amenintati.
In schimb, daca va vota legile educatiei, PSD obtine un singur castig major: ramane la guvernare. Cu votul PSD, Traian Basescu va castiga un atu important in campania electorala. Unul dintre proiectele sale trece de Parlament ceea ce-i va da posibilitatea sa se laude in campanie ca a si facut, nu doar a vorbit trei ani despre reforma in educatie.
Ce optiune are PSD? Sa voteze, desigur, impotriva legilor educatiei pe care Guvernul le va promova prin asumarea raspunderii. In acest caz, cade Guvernul, cade si PSD. Emil Boc se prezinta cu o noua formula de Guvern. Va fi floare la ureche sa justifice de ce ea nu va mai include PSD. Alegerile anticipate nu sunt posibile. Constitutia e cat se poate de clara: “Parlamentul nu poate fi dizolvat in ultimele 6 luni ale mandatului Presedintelui Romaniei si nici in timpul starii de mobilizare, de razboi, de asediu sau de urgenta.” Or, suntem deja in ultimele sase luni de mandat.
Inclusiv dinspre Cotroceni vin semnale ca Guvernarea nu mai poate continua. Unul dintre consilierii presedintelui, Sebastian Lazaroiu, sugereaza, intr-un interviu pentru Gandul, ca nu se mai justifica existenta coalitiei cata vreme PSD refuza sa-si asume proiectele importante ale guvernarii.
29 iulie, 2009 at 17:17
http://www.gandul.info/interviurile-gandul/interviurile-gandul-consilierul-sebastian-lazaroiu-despre-dusmanii-cotrocenilor-psd-pnl-antena-realitatea-noul-322-al-lui-basescu.html?14206;4703487
„Băsescu poate câştiga şi fără presa ostilă
– Credeţi că Traian Băsescu poate câştiga prezidenţialele, dacă va candida, în condiţiile ostilităţii trusturile de presă de care vorbeaţi?
– Din fericire, din ce în ce mai mulţi oameni înţeleg interesele patronilor de presă. Chestiunea asta că cei care vorbesc astfel despre media o decredibilizează eu nu cred în ea. Media se decredibilizează singură. Numai dacă îl crezi tâmpit pe omul care se uită la televizor şi care vede că în fiecare zi îl toci pe Traian Băsescu la televizor şi ştie că patronul tău este un advsar declarat politic al preşedintelui, omul ăla nu e tâmpit să nu înţeleagă ceea ce se petrece la televizor. De aia audienţele ne păcălesc. Şi eu mă uit la genul ăsta de emisiuni. Nu se uită numai oameni care au acest gen de convingeri, care pot fi şi convertiţi de partea cealaltă. Sunt oameni care înţeleg foarte bine de ce un anumit post de televiziune prezintă doar ştiri negative despre preşedintele Traian Băsescu. Din punctul ăsta de vedere n-am neapărat o teamă. Sincer, mă tem de falsificarea democraţiei.
– Când va anunţa Traian Băsescu dacă va mai candida sau nu?
– Greu de spus, sigur înainte de a începe campania electorală.”
29 iulie, 2009 at 17:23
Si acum
iata,
voila de vedeti ce zice si Tapalaga ,
tot pe hotnews :
Capcana remanierii
In aceste conditii, e foarte posibil ca PDL sa coopteze UDMR la guvernare, daca PSD va fi ejectat. Daca Mircea Geoana sesizeaza pericolul, voteaza legile educatiei, cu toate costurile electorale aferente. Ramanerea la guvernare, echivalnta cu accesul la resurse intr-o perioada economica dificila suprapusa peste campania electorala, e totusi capitala pentru viitorul sau. Dar nimic nu-i garanteaza ca, dupa testul legilor educatiei, nu vor urma si altele.
Nimic nu-i garanteaza ca, daca va trece cu bine de asumarea raspunderii, PDL nu va veni in Parlament cu un Guvern remaniat, asa cum a amenintat de curand Vasile Blaga. Si nimic nu-i garanteaza ca Emil Boc nu va proceda ca Popescu-Tariceanu in mai 2007, adica sa-si elimine complet partenerul de la bucate sub masca remanierii. Ca sa-i complice si mai tare viata lui Geoana, Boc&Basescu i-ar putea pastra pe acei ministri PSD care nu mai asculta demult de seful lor pe linie de partid si dau raportul direct la Cotroceni. In tot cazul, majoritatea liderilor PDL chestionati de Hotnews.ro pun semnul egal intre remaniere si evacuarea PSD din Palatul Victoria.
Din scoaterea PSD de la guvernare, PDL ar avea mai mult de castigat decat de pierdut. Si-ar recupera o parte din electoratul de dreapta, dezamagit de o coabitarea imposibila cu stanga. Apoi, partidul lui Geoana va fi destrecturat si demobilizat in teritoriu, va intra in sevraj, se vor declansa lupte intestine pentru putere.
Ar fi o lovitura cumplita primita in plina campanie pentru prezidentiale. Un divort provocat s-ar putea intoarce insa si impotriva PDL. In primul rand, isi va asuma singur guvernarea intr-o perioada economica extrem de grea. Va avea o sustinere parlamentara fragila, multe proiecte s-ar bloca, la fel ca acum. Puse in balanta, castigurile par sa atanre mai greu decat pierderile. Unii lideri PSD spera insa ca norii apocalipsei sa fie un simplu trucaj marca PDL: amenintarea scoaterii din Guvern e un simplu truc menit sa-i imblanzeasca, s-o lase mai moale cu anchetarea Elenei Udrea.”
Vom avea, deci, un august fara PSD in Guvern? ??????????????
29 iulie, 2009 at 17:25
Hai ca e tare !!!!
Cind vin inapoi din America de Sud (20 august ) sa va gasesc fara PSD-isti la guvern ! 🙂 🙂
29 iulie, 2009 at 17:26
Marius de la epicentru ,
teveul e creatia lui viq , lui trebuie sa-i multumesti daca iti place .
29 iulie, 2009 at 17:28
tinere,
sa vii cu o punga de cafea braziliana originala , bre ,
ca aici si Jacobs-ul miroase a nechezol de cateva luni .
29 iulie, 2009 at 17:39
Va readuc in atentie un pasaj din articolul lui Tapalaga , foarte important :
„Din scoaterea PSD de la guvernare, PDL ar avea mai mult de castigat decat de pierdut. Si-ar recupera o parte din electoratul de dreapta, dezamagit de o coabitarea imposibila cu stanga. Apoi, partidul lui Geoana va fi destrecturat si demobilizat in teritoriu, va intra in sevraj, se vor declansa lupte intestine pentru putere.”
29 iulie, 2009 at 17:50
ei,
mi-a iesit dublu!!!!
😯
rog Stimata Redactie ,
daca poate ,
daca are parghiile potrivite,
sa-mi stearga dublura.
Mersi !
29 iulie, 2009 at 17:51
Mai este cineva pe-aici ,
pe dupa perdele ?
ca io plec pe plantatie daca nu.
29 iulie, 2009 at 17:52
Da ma luminitza. asa e o sa intre in sevraj nenorocitzii dreak….
Da Iliescu ala nu are si el prostata ? Ca prostanac stiu ca are. Dar de prostanac nu se moare 🙂
29 iulie, 2009 at 17:54
Cafea aduc din Costa Rica, ca aia au cafea de super calitate. Aud ca si vulcanul Arenal este in activitate… o sa fac la pozeee ca turistii japonezi 🙂
29 iulie, 2009 at 17:57
Si ce plantezi tu pe plantatie mai Luminelule ?
Ciuperca vesela ? coca ?
29 iulie, 2009 at 18:00
Stely
Hotnews arbora pe site două steaguri: unu roșu cu ciocanu și secera și unu albastru cu steluțe galbene. Ori x ori, adică.
Ni se potrivește foarte bine și nouă.
29 iulie, 2009 at 18:01
tinere,
Papasha cred ca are tata necunoscut ,
ca n-a vorbit niciodata despre el.
Ca o fi fost un prost tata , ca o fi fost un ceferist convins ….
nu stiu .
Sigur e ca Iliescu a ramas vaduv de BILA datorita lui Oprescu .
Iar lui Oprescu i-a cam tremurat mana in timpul operatiei si i-a scos un pic si din Bila capului .
Acum se teme ca-l va acuza Papasha de malpraxis si incearca sa se mai dea o data hutza ca INDEPENDENT .
Sa vedem ce o sa-i iasa .
Ca ochii i-au iesit demult din orbite tot bulbucandu-se pe docomentele de la Primarie pe care tre’ sa puna stampila fara sa o inghita ,
asa cum a promis.
29 iulie, 2009 at 18:03
@luminita, UTS..
Citind ceea ce scrie acum Tapalaga ar trebui sa va dea de gandit. Sa va dea de gandit in sensul ca Tapalaga e, ca de fiecare data, mereu ramas in urma cu „analismul” sau.
Tapalaga iar se erijeaza intr-un „mesia” al politicii romanesti, expunand ca „noutati”, idei care de fapt au fost exprimate aici de voi, noi si toti ceilalti, inca de-acum 5-6 luni.
De-aia va tot spun sa mai ganditi putin inainte de-a va da sufletul pe articolele din presa. Nu sunt cu nimic mai buni decat voi. Nici mai inteligenti, nici mai bine informati si nici mai curati. Ba dimpotriva. Ei incaseaza bani ca sa scrie (nu pt ce-au scris!), in timp ce voi dati bani ca sa-i cititi!
Judecati!
29 iulie, 2009 at 18:05
tinere,
nu ma fortza sa scriu offtopic raspunzandu-ti .
Pe plantatie nu mai plantez ca am plantat mai demult,
acu’ tre’ sa sap la radacina plantelor si sa le ud seara de seara ….si sa le leg ca cam cresc ca nebunele…..hihihi!
Am di tati , bre !
Chiar si pepeni .
Numa’ cartofi n-am .
Ca ingrasa.
29 iulie, 2009 at 18:08
Carol,
mai fac si io revista presei ,
ce crezi ca am tot timpul disponibilitatea de a fabrica singura stiri ?
Ntzzzzzz!
😆
29 iulie, 2009 at 18:11
Carol
Multumim pentru grija
Vom avea grija sa nu ne mai simtim complexati cind il vedem pe Tapa la tv. (tipul e bun dar nu e in stare sa te priveasca in ochi )
Bani nu dam sa ii citim, dar ne pierdem ceva vreme sa il gasim, si sa il parcurgem. Ce sa facem daca tu nu vrei sa deschizi o rubrica asa cum ti-a oferit Despina 🙂
Lasa-l si pe Tapa sa pape o piine. Mai ales ca el a invatat gramatica si stie sa puna virgulele mai repede decit scoti tu stetoscopul din geanta.
29 iulie, 2009 at 18:15
tinere,
am plantat ani in sir si cartofi, dar veneau in vizita tocmai din Colorado niste gandaci parosi care nu mureau nici cu DECIS asa de incapatzanati erau in capitalizmul lor american.
Daca am vazut ca nu ii pot dezdoctrina de capitalizm cu nici o chimicala am starpit plantatia de cartofi definitiv.
I-am dat foc intr-o noapte …de aia care locuiesc in oras au crezut ca sunt artificii , asa de tare pocneau americanii de gandaci din Colorado.
Pe bune !
29 iulie, 2009 at 18:25
Ați văzut Capcana de pe filmele lui Viq?
29 iulie, 2009 at 18:26
@UTS
M-ar interesa cine-ti plateste curentul si timpul pe care-l irosesti citindu-l, privindu-l sau ascultandu-l pe tapalaga la TV, in internet sau la radio!
Asta doar asa, ca replica la ce-ai spus tu ca „Bani nu dam sa ii citim” Toti traiesc de pe urma noastra…si culmea ca traiesc chiar bine!
Ce am scris e valabil pt intreaga mass-media. Mie, personal, Tapalaga imi pare un freelancer mai mult in oportunitati decat in talent literar.
29 iulie, 2009 at 18:33
Carol
Si tu ai dreptate 🙂
Luminita,
Pai cartofii i-a adus unu Parmentier din America, iar aia suparati au trimis FBI-ul sectia Colorado sa ii recupereze. Restu’ stii si tu mai bine.
29 iulie, 2009 at 18:35
filadel,
am vazut-o !
Am observat similitudinea de nume dintre al lor PARTID LIBERAL DEMOCRAT
si al nostru
Partid Democrat Liberal.
Stau cu sufletul la gura pana se vor anuntza exit-pollurile .
29 iulie, 2009 at 18:38
Pana acum, dupa ultimele estimari, comunistii lui Voronin au peste 58% din voturi… 😦
29 iulie, 2009 at 18:41
Carol,
serios ?
29 iulie, 2009 at 18:49
Dora : „In Republica Moldova,
intelectualitatea
este decapitata.
In Republica Romania,
ea este cumparata”
Te referi la Liiceanu, Patapievici, Plesu, Mihaies, Voinescu si TRU 😆
29 iulie, 2009 at 18:54
Radule,
Aia necumparata e formata din H2O, Razvan Teodorescu, Adrian Paunescu, Tanase&Dinescu,MIonescuQuintus-epigramistul, elita incoruptibila, ce mai 🙂
29 iulie, 2009 at 18:56
ce este bätaia asta de joc in livadä?
cat o sä zburde totzi comunistii si püetro-liberoii ?
cum admitetzi asa ceva?
atzi citit nerusinarea dela 127 ?
aici nu se poate discuta, vin totzi…..sä-si lase balele,smecheriile.
sper sä vinä emil, cat mai repede.
29 iulie, 2009 at 18:58
Daca e adevarat ca 58%…..
Ce va kkati atit cu Republica Moldova. Tarimul ala nu poate fi salvat prea curind.
Pot fi doar salvati aia 30% sa primeasca cetatenia romaneasca, sa emigreze aici sau aiurea si gata ! Pauza 20 ani.
29 iulie, 2009 at 19:02
Felicitari ( Viq, Filadel, Chibitz) pentru „Mounth Media” si mai ales pentru „Capcane”!
Viq, tu n-ai pierdut pariul cu singurul vot care le mai lipsea comunistilor, nu pentru ca n-ar fi fost amatori sa-l dea ( recompensa era fabuloasa !), ci pentru ca a fost Cineva care le-a impus sa nu participe la vot (toata opozitia).:idea:
Cat despre postarea cu Piratul, recunosc ca a fost printre putinele, din singurele doua ori, cand nu mi-a parut rau ca l-am votat
Trebuie sa recunosti ca e fff putin !
Se poate spune ca ” a facut mult mai mult pentru romanii din Moldova, decat pentru cei din Romania”, pentru care nu a facut mai nimic ( bun 😉 )
29 iulie, 2009 at 19:03
Theo
lasă-l pe ăla-n pace că nu-l bagă nimeni în seamă.
Luminița
mă uit acum și mă minunez cît de ticăloși au putut fi jigodiile alea de ruși cu manifestanții de la Chișinău. Ca să nu mai spun că metodele folosite sînt demne de experimentul Pitești cu care și seamănă la indigo.
Tinere
ne kkm ne kkm dar sînt sigur că știi implicațiile alegerilor din Moldova asupra României. Da ce te mai interesează pe tine?
29 iulie, 2009 at 19:06
Băh ce moacă de luat la palme are comunistul ăla kremenal de Voronin. Cînd îl văd fac un salt în timp cu 30 de ani. Prostia și ticăloșia la rang de lege!
29 iulie, 2009 at 19:07
Cuvintele sînt prea puțin pentru javrele astea.
29 iulie, 2009 at 19:09
Cand inca erau dubii ca Antim si Emil erau veritabili, voiam sa va spun ca nu cred ca e E..l, pana cand nu rabufneste impotriva mea.
Acum puteti fi siguri ca-i el manat de aceeasi ura impotriva celui ce-i arata ceva, la care el prefera sa stea cu spatele 💡 , din motive pe care le banuiesc, dar cu care nu pot fi de acord !
29 iulie, 2009 at 19:11
Filadelu’
Eu stiu ce implicatii au alegerile din Moldova dar sa incerci sa treci strada pe tinerii aia in rosu cu secera si ciocanul care nu vor sa fie trecuti strada mi se pare blowing in the wind.
Daca sunt 58% care voteaza cu Partidul Comunistilor cum zice Carol pe surse, ce aia a masii poti sa faci tu sau eu.
Tu crezi ca eu sunt mai putin patriot atunci cind spun ca nu poti convinge decit pe cineva gata convins ? Tu ai reusit sa iti convingi sotia de ceva toata viata ta ? Eu nu !
29 iulie, 2009 at 19:30
Aia cu 58% a fost scoasa efectiv din burta mea proprie si personala, ca sa va arat cat de usor se poate manipula, chiar si pe acest blog.
29 iulie, 2009 at 19:33
OK Carol, vezi sa nu ajungi ca petrica si lupul.
Anyway esti pe aproape „Moldova: Un singur alegator a fost inscris de 52 de ori pe listele electorale” hotnews 🙂 🙂 🙂
29 iulie, 2009 at 19:40
Daca moldovenii reusesc sa-i reduca pe comunisti de la 50% cat au avut in aprilie, macar pe la 35% tot e ceva…
inshiet, inshietisor…
29 iulie, 2009 at 19:41
😀 😀
Carol
îți dau o diplomă de manipulator! 😀
29 iulie, 2009 at 19:43
lumy,servus!
Ce-am mai facut drage?
Nu ma duc dupa ciuperci ca e arsita cumplita.
Am fost in schimb pe terasa la un carnacior si o bere Ursus cu pahar de timis,de pe vremea lui Eugeniu de Savoia cu prima lui fabrica de bere .
Am dat si eu niste raspunsuri angro,nu dupa carte,ci dupa impresii de moment. 🙂
29 iulie, 2009 at 19:45
@filadel
tocmai am primit o bere de la o colega. A scris pe ea „moldavia” pe ruseste, ca s-a prins ca de 7 ceasuri numa’ aia am in cap.
Dar diploma de manipulator n-o refuz!
29 iulie, 2009 at 19:47
sa beti apa multa si cate-o tuiculita ca va scapa de gripa!
29 iulie, 2009 at 19:47
Diploma de manipulant (de tramvaie):) nu ai Filadel ?
29 iulie, 2009 at 19:47
Și eu sînt bolnav de moldavită. Știe careva o știre mai recentă despre participarea la vot?
29 iulie, 2009 at 19:50
utîsî
aia e diploma de acar sau de vatmann, nicidecum de manipulator.
29 iulie, 2009 at 19:52
Voronin (de pe Hotnews):
„Daca situatia de dupa alegeri se va deteriora atat incat sa aminteasca de evenimentele din 7 aprilie, fortele de ordine vor actiona intr-un mod adecvat”, a declarat, miercuri, presedintele moldovean Vladimir Voronin, in ziua alegerilor paralmentare anticipate. In plus, el si-a exprimat convingerea ca relatiile cu Rusia „se vor imbunatati si mai mult dupa alegeri” si a multumit Moscovei pentru sustinerea oferita dupa protestele violente din aprilie, relateaza Jurnal de Chisinau, citand AFP.
Păi cine dreq a ”deteriorat” situația la 7 aprilie? Știe el ce spune mai ales că o spune din convingere. Ca papașka.
29 iulie, 2009 at 19:56
@filadel
Occidentul nu prea se omoara cu stirile moldovenesti.
„Chisinau – Schon zum zweiten Mal wird heuer in der Republik Moldau gewählt. Vor der Wahl, die am Mittwoch stattfand, lag die kommunistische Partei in den Umfragen mit 31 Prozent vorn, die vier wichtigsten Oppositionsparteien wurden auf etwa 33 Prozent geschätzt.”
Asta e singura stire noua (de-o ora). Comunistii par a fi pe la 31% iar opozitia pe la 33%
29 iulie, 2009 at 20:00
Voronin e perdant – asta e clar.
Dupa cum se vorbeste, fiul sau detine monopolul industrial si financiar in Moldova.
Daca pierd comunistii, si opozitia incepe sa scoata la suprafata rahatul de sub presul lui Voronin, va fi „gâlshiavî marii” dincolo di Prut!
29 iulie, 2009 at 20:00
Occidentul nu prea se omoară-n general decît cînd pistolul se simte rece pe țeastă.
Uite un comentariu simpatic de pe HotNews:
”dumi [anonim]
Imi permit sa fac si eu o mica analiza.
La inceputul anului aveam o guvernare formata din doua partide PSD si PD-L. Aveam si o mare problema : Criza. Aveam si o mai mica problema (aparent) : alegerile prezidentiale.
Abordarea pentru fiecare partid era in felul urmator :
1. PD-L nu avea decat o optiune: sa se chinuie sa atenueze criza pentru a nu ii distruge sansele lui basescu.
2. PSD avea doua optiuni. Putea, ca orice partid normal (nu anarhist sau nihilist presupun), sa isi doreasca acelasi lucru. Sa conlucreze, sa munceasca zi si noapte pentru a atenua criza. Avea si mogulii de partea sa. Putea prezenta ceea ce face ca o dovada de seriozitate a lui geoana, candidatul lor .
Este evident pentru oricine mai putin pentru ciutacisti, ca PSD a ales o a doua varianta.
Aceasta este simpla si nu presupunea munca. Cu cat o duce mai prost romanul, cu atat basescu mai scade putin. Nu romanii sunt importanti. Important e ca basescu SA NU IASA. Din cauza asta, timp de 7 luni, nu au facut nimic, au atacat continuu, au intarziat sau anulat adoptarea legilor importante, au contestat orice masura pe care colegii de la PD-L au luat-o si s-au prefacut ca nu sunt la guvernare.
Pe scurt, in acest moment, din punctul meu de vedere (si este unul de bun simt), PSD nu reprezinta interesul romanilor. Din acest motiv, eu sper sa fie dati jos de la guvernare si ori sa se reformeze, ori sa dispara. Pentru ca ceea ce fac, impreuna cu mogulii lor, pentru a distruge un singur om, este o CRIMA impotriva celorlalti 22 de milioane de oameni din tara noastra.
Imi cer scuze postacilor psd-isti ca ii deranjez cu afirmatiile mele ”
29 iulie, 2009 at 20:05
NYTimes:
Ivan Mihailicenko, a 68-year-old retiree from Chisinau, said he voted for the Communists. ”Only the Communists can give us stability and order in the country… The opposition will only bring chaos and destruction.”
But Andreea Gaibu an accountant, who is 28, said the country needed reform.
”We urgently need change; things can’t go on like this. We saw what the Communists were like when three people died in the protests. Things need to get back to normal. We need a free press and a free economy.”
29 iulie, 2009 at 20:18
Ăștia bătrîni sînt complet spălați pe creier. Nici io nu-s tînăr dar unde p… mă-sii a văzut ăla ordine și stabilitate înafară de gulagul sovietic? Era ordine că nu primeai decît ordine, gîndire personală ioc, și stabilitate că nu se schimba nimic în 100 de ani doar că mai mureau unii pe capete de frig sau foame. Egoism feroce de idiot. Mai are cîțiva ani de trăit și vrea să fie sigur că moare și capra tinerilor.
29 iulie, 2009 at 20:24
Radule,
iti dai seama ca eram obligata sa-ti dau o replica.
Era vorba de intelectualii vanduti:Dinescu,Tanase,Hurezeanu,Buscu,Turcescu,Tatulici si mai sunt.
Si stiu ce vorbesc
29 iulie, 2009 at 20:31
„Am votat pentru libertate”
şi
„Am votat pentru sabilitate”
se pare că sunt cele două concepte ce se confruntă acum în Moldova.
(deşi la o adică e absurdă chestia)
Clip nou în tv !
29 iulie, 2009 at 20:32
Stii pe dreaq 😀
29 iulie, 2009 at 20:33
viq,apreciez abordarea,felicitari! personal sper sa avem macar status qvo!cinic fiind nu pot sa nu observ pe blog pareri care s-au schimbat total , acu in iuresu bataliei! victoria basarabiei ,o victorie a marinarului!nu ca i-ar durea soarta lor!
29 iulie, 2009 at 20:33
INTERESANT !!!
Unul din portalurile video a căzut !
http://www.jurnaltv.md/
Sper să fie o chestie tehnică.
Tocmai azi ????
🙄 🙄 🙄
29 iulie, 2009 at 20:34
Hm, foarte fain a spus „Dumi” pe Hotnews. Problema e ca omul e lenes la gandire.
Am un coleg extrem de nervos cand i-am sugerat ca inactivitatea sa politica il condamna la saracia de care se plange lasandu-si mamica si bunica sa voteze, hotarandu-i lui si viitorului sau copil felul in care va curge Romania. Dupa racnetele isterice, mi-a bagat placa lui preferata si a altor indivizi de aceiasi varsta(ca si a mea de altfel), „toti sunt la fel, eu pe cine sa votez?”.
Daca aia cu „toti sunt la fel arata modul odihnit de a prelua idei fara o minima indoiala, „eu cu cine votez” arata o lene intelectuala grava, sa te sfatuies, nu sunt politruc. Cunosti 2 limbi, citesti, ai acces la presa si internet, cum dracu nu poti sa iti formezi o opinie proprie. Subliniez e un bun profesionist, de incredere si cu un bagaj mental satisfacator. Insa ii este lene sa gandeasca.
29 iulie, 2009 at 20:35
exista cel putin doua persoane care ,cred ca se recunosc,isi stiu abordarile din ultimi 20 de ani!
29 iulie, 2009 at 20:35
viq,
libertatea nu e greu de decriptat.
stabilitatea ,este intradevar contradictorie cu starea de pana acum.Cred ca,se gandeau la evitarea confruntarilor de strada,la castigarea drepturilor democratice pe cale pasnica. 🙂
29 iulie, 2009 at 20:37
Se pare ca fuge nitel pamantul de sub picioarele comuniste. Daca e adevarata soparla cu evacuarea de urgenta a staffului comunist, atunci e groasa.
Eu sunt sceptic gandindu-ma la sansa ca sa ii bata pe comunisti la popou, dar pe de alta parte Moldova in ultimul timp e mereu surprinzatoare.
29 iulie, 2009 at 20:37
Cinic, AOG, Radu…
Undeva mai la adânc poate că avem unele scopuri comune.
Doar căile pe care le vedem spre a ajunge la ele sunt diferite.
Episodul ăsta moldovenesc poate are rolul lui.
29 iulie, 2009 at 20:38
dora,
??????????????????
Tatulici , Buscu si Turcescu sunt intelectuali ???????????????
29 iulie, 2009 at 20:43
turno,
lenea asta ni se trage de pe vremea fanariotilor,cand orice miscare incercai era sortita esecului.Relatia,spaga,obedienta, erau la ordinea zilei.
Pe mine chiar ma ingrijoreaza aceasta perceptie:toti sunt la fel.A fost strategia moguliana(cu toti actorii aferenti)inca din 2007 si se vede treaba ca a prins.Eu sper ca bizonul sa nu fie atat de subtil incat sa puna botul.E ultima sansa! 😆
29 iulie, 2009 at 20:44
Dora,
cele două concepte ascund în spate esenţialul:
Schimbarea presupune automat inducerea unu dezechilibru, efort, risc, eşecul periodic şi tot curajul pentru a face pasul respectiv. DAR este SINGURA cale prin care se poate înainta.
Atunci când mergi pe stradă de fapt induci un dezechilibru voit pentru a face fiecare pas. Cu tot riscul pe care-l presupune menţinerea centrului de greutate pe o suprafaţă înjumătăţită la o singură talpă, de parcă nu era suficient de mică cu ambele pe sol.
„Stabilitatea” …. STĂ.
Eşti „stabil” dar nu ajungi niciodată nicunde.
Comuniştii mizează ca de obicei pe teama naturală, instinctivă, de a face pasul…
That’s all !
29 iulie, 2009 at 20:45
tds,esti strain neamului tau,o arata postarea de la 130!adio!
29 iulie, 2009 at 20:46
A revenit Jrnal.Tv dar nu mai are nici un clip anterior.
Noi le-am pus la teşcherea 😉
29 iulie, 2009 at 20:47
Greşesc.
NU a revenit.
E alt portal.
Interesant.
29 iulie, 2009 at 20:49
TOG,
Şi mie mi se pare că comuniştii nu se simt deloc în apele lor.
29 iulie, 2009 at 20:49
Viq
am luat eu știrile de pe jurnal. Au vreo 10 MB. Unde le pun?
29 iulie, 2009 at 20:49
lumimita,
prea esti si tu carcotasa!
Le-ai supus diplomele la testul ARACIS?
Nu-mi raspunzi insa la tema arzatoare.Citesti in diagonala si ma invinuiesti pe mine de una,alta! 🙂
29 iulie, 2009 at 20:51
http://www.jurnaltv.md/#3860&20090721&3868
29 iulie, 2009 at 20:52
Merge Viq si e md.
29 iulie, 2009 at 20:57
DORA,
Ce legatura au diplomele cu conditia de intelectual a cuiva ?
Cand am fost carcotasa ?
Ce intrebare mi-ai adresat la „tema arzatoare ” ?
am timp sa te astept , sper sa ma citesti cand imi vine randul.
😆 😛
29 iulie, 2009 at 20:57
viq,
poti patrunde integral in labirintul gandirii moldovenilor?Pentru mine,poate si din cauza distantarii a fost mereu un handicap.Sunt solidara cu ei,dar nu-i inteleg.Din aceasta cauza am si simtit o oarecare inconstanta si indecizie.Scuze! 🙂
29 iulie, 2009 at 21:00
Dora
moldovenii nu sînt indeciși dar o mare parte din ei sînt ruși. De ăia bătrîni și răi, învățați cu stabilitatea.
29 iulie, 2009 at 21:03
Oare dau si moldovenii rezultate de la exit-poll ?
sau tre’ sa asteptam pana maine-poimaine?
29 iulie, 2009 at 21:05
Luminita,
n-am timp sa va iau pe rand.M-am oprit la cei care mi-ati adresat personal cate o intrebare sau replica.
Tu ai fost aceea care ma faceai aiurita,cu capul in nori.Nu contest,sunt adesea in aceasta stare….totusi n-am inteles de ce ma rugai sa renunti la ciuperci sa revin in actualitate.De asta era vorba.
In privinta acreditarilor,nici una din noi nu cred ca poate s-o faca.Poate,doar in folosirea inteligentei in scopuri malefice.Aici,da! 🙂
29 iulie, 2009 at 21:05
Romanii l-au ales de 3 ori pe ticalosul Iliescu. Asa ca, va rog, acordati circumstante atenuante celor de peste Prut!
29 iulie, 2009 at 21:07
Buna seara, buna seara.
Stie cineva cand se anunta exit pollurile privind alegerile moldovenesti?
29 iulie, 2009 at 21:07
Știre nouă despre alegeri pe MounThorMedia.
29 iulie, 2009 at 21:08
Clemy
se pare că după ora 23.
29 iulie, 2009 at 21:12
Partidul Comunist din Moldova a obtinut 41,7 % !!!!!!!!!!!!!!!
29 iulie, 2009 at 21:12
„Potrivit CEC, până la 18.45 au votat 49, 2% dintre alegătorii din Republica Moldova. În Chişinău, până la 18.45, au votat 50,4 %.
Din totalul celor 2.662.847 de alegători din Republica Moldova înscrişi pe liste şi aşteptaţi la secţiile de votare, până la 18.45, 1.242.141 de persoane au votat pe listele de bază, iar 66.879 – pe liste suplimentare.”
Preluat de la Eleonora Lisnic.
29 iulie, 2009 at 21:12
la France24
a anuntat ca au iesit comunistii invingatori in rep.Moldova
😦
29 iulie, 2009 at 21:14
Skorpi
ne-ai dezumflat.
Sper că nu e tot din burtă ca aia a lui Carol.
29 iulie, 2009 at 21:14
din pacate tds la no.130 are dreptate…
cit de greu ne reformam noi ca tara?
au trecut 20 de ani deja si ???????????
este toata lumea multumita?
NU!
pai, asa va evolua si r.Moldova
29 iulie, 2009 at 21:15
dora,
ma refeream la @93 si @96 .
cat despre „scopuri malefice”…..ai gresit adrisantul.
Nu ma caracterizeaza.
29 iulie, 2009 at 21:16
filadel,
chestia de la France 24 am auzit-o cu numai 5 minute inainte de a posta aici…
29 iulie, 2009 at 21:16
Nasol atunci
29 iulie, 2009 at 21:16
filadel,
fie si asa:o stabilitate dictata de cei aproape 80 decenii de comunism.De indoctrinare si deznationalizare.Sunt constienta de ceea ce se petrece la fratii nostri.Ei se afla intr-o perioda de redesteptare nationala similara cu pasoptismul din Tarile Romane. 🙂
29 iulie, 2009 at 21:17
Dora
dar ei ar trebui să simtă proaspete bîtele din 7 aprilie.
29 iulie, 2009 at 21:17
Comunistii au castigat alegerile cu procentul de 41,7 .
Exit-pollul de la ora 21:00.
29 iulie, 2009 at 21:18
dora,
80 de decenii?
😆
29 iulie, 2009 at 21:19
Ahhhaaaa!
Păi înseamnă că toți ceilalți (opoziția) au restul=58,3 Păi asta e mai bine decît înainte. Acum o să vedem limpezirea apelor. Dacă și peneleaua lor e cu comuiștii au pus-o!
29 iulie, 2009 at 21:20
dora,
nu fii suparata, vreau sa te inveselesc cu orice pret!
😛 😀
29 iulie, 2009 at 21:22
filadel,
peneleaua lor , suspectata ca ar fi cu comunistii , a obtinut un procent mai mic decat PLD -19 $ si decat celelalte partide (ca nu le stiu denumirea )…..
ceva pe la 9 procente.
29 iulie, 2009 at 21:22
21:18 // Alexandru Tănase: PCRM a pierdut alegerile
”Rezultatele exit-poll-ului sunt aproape de realitate judecând după experiențele anterioare, dar este prudent de a aștepta rezultatele CEC. Așteptăm și voturile cetățenilor de peste hotare în urma cărora opoziția poate obține încă cel puțin un mandat. Concluzia este că PCRM a pierdut aceste alegeri, după o campanie istovitoarexit-poll-uluie și presiuni enorme pe care le-au simțit și simplii cetățeni”,
a declarat comentând rezultatele exit-poll-ului, vicepreședintele PLDM, Alexandru Tănase.
29 iulie, 2009 at 21:23
@luminita, acum 1 minut am vazut exit pollul pe Hotnews. Cred ca cel putin 5-10% din rezultat a fost obtinut prin frauda iar restul prin creierele spalate ale oamenilor de la tara.
@dora, nu cred ca putem face comparatii cu miscarea pasoptista la Chisinau. Moldovenii nu au inca curajul de a se desprinde de trecut. Ca toate victimele abuzurilorprefera sa stea mai departe alaturi de persoana care ii abuzeaza continuu (Partidul Comunist filomoscovit) de teama sa stea pe picioarele proprii. Si nu trebuie uitat nici antiromanismul populatiei rusofone din Basarabia.
Dar oricum, stie cineva care a fost rezultatul din 7 aprilie, adica procentul obtinut atunci de comunisti? Ca sa putem discuta niste date comparative?
29 iulie, 2009 at 21:23
21:03 // EXIT-POLL: PCRM-41,7%, PLDM-17%, PL-16%, PD-12,5%, AMN-8,1%
29 iulie, 2009 at 21:25
Dora,
nu observi umorul fantastic al Luminitei???
nu sint rautati, ci ironii dragastoase la adresa ta….cum nu o citesti???
alegerile din ziua de azi in R.Moldova – dupa mine – si rezultatele sint cam ca cele din
20 mai 1990 din Romania,
nu credeti???
29 iulie, 2009 at 21:26
viq,
in conditiile acestea se poate spune ca PCRM a pierdut alegerile doar daca toate celelalte partide vor forma o alianta.
Deocamdata pe ecranele tv sta scris ca PCRM a castigat alegerile.
29 iulie, 2009 at 21:27
Nu Orange. Au fost uniti pana acum. Nu ar fi deloc surprinzator sa vedem comunistii in opozitie. Sper sa aiba consens.
29 iulie, 2009 at 21:27
apropo, voi stiati ca INSOMAR apartine lui…lui….ghiciti??? unui vinticel???
29 iulie, 2009 at 21:28
Luminița
acum vor vedea bieții de ei ce fructe amare au crescut în grădină. Noi am văzut deja.
Și cei care au votat stabilitate o vor primi înapoi înzecit … la țurloaie.
29 iulie, 2009 at 21:28
Clemy,
PCRM e în scădere cu cel puţin 10%
„..În urma alegerilor din 5 aprilie, patru concurenţi electorali — Partidul Comuniştilor (49.48%, 60 mandate), Partidul Liberal (13.13%, 15 mandate), Partidul Liberal Democrat (12.43%, 15 mandate) şi Alianţa “Moldova Noastră” (9.77%, 11 mandate) — au depăşit pragul electoral, urmînd să fie reprezentaţi în noul Parlament al RM. ..”
29 iulie, 2009 at 21:30
@viq, dar asta este o veste minunata. Asta inseamna ca pana la urma si protestele dupa primele alegeri au mai trezit din adormire ceva populatie, ca opozitia s-a mai pus pe picioare, si, cel mai important, ca Voronin si gasca s-au temut sa mai fure ca in codru acum.
29 iulie, 2009 at 21:31
Cu 42% nici cu mama redistribuirii nu obtin 50%+1 din mandate comunistii.
Sa vedem alegerile din Ucraina, care sunt mult mai importante geopolitic.
HAI, MOLDOVA !!!
29 iulie, 2009 at 21:32
Se pare că au pierdut aproape 10% ceea ce este minunat. Dacă reușește coaliția îi bagă în opoziție.
29 iulie, 2009 at 21:33
Varan-in, cheamă tank-urile că ești gata!
29 iulie, 2009 at 21:33
Lumi,
Exact pe ideea asta am mers !!!
În parlamentul precedent nu numai că s-a format alianţa, dar PCRM avea nevoie de UN SINGUR VOT rupt de la opoziţie ca să pună preşedintele.
E nevoie de 61 de voturi, iar ei aveau doar 60 👿
Aş fi jurat că n-au cum să nu cumpere unul.
Şi spre marea mea uimire, nu au reuşit.
E adevăra, că pentru orice eventualiate, ca nu cumva o coadă de topor să voteze pe NV, au boicotat în bloc şedinţele resective.
Chestia e că la nivel de partide, s-a format ad-hoc alianţa anticomunistă.
Mă îndoiesc că acum ar fi vreunul cre să se dea cu comuniştii.
29 iulie, 2009 at 21:39
Mandate de deputat:
PCRM 45,
PLDM 18,
PL 17,
PDM 13,
AMN 8
29 iulie, 2009 at 21:39
Observatori internaționali care nu au supervizat alegerile fiindcă poliția nu le-a permis.
http://worldtv.com/mountthor/
29 iulie, 2009 at 21:41
Daca iar nu se alege presedintele (60%!), la anticipatele urmatoare comunistii scad sub 35%.
29 iulie, 2009 at 21:47
ExitPoll 21:21 :
PCRM 41,7
PPCD 2,1
AMN 8
PL 16
PLDM 17,4
PDM 2
PSD 2
PE 0,3
29 iulie, 2009 at 21:47
daca a fost o strategie,separarea pcrm de pdm ,nu le-a adus nici un mandat in plus, au impreuna 58 mandate fata de 60 anterior! sper ca s-au separat pe bune!
29 iulie, 2009 at 21:48
Riddick,
iar alte alegeri ?
pai, moldovenii stau anul asta din alegeri in alegeri ca ai nostri din comisii de ancheta in comisii de ancheta ?
🙄
29 iulie, 2009 at 21:50
La ora actuala, daca oricare partid „din opozitie” face o alianta cu comunistii, il vor repune pe Voronin la putere.
Desigur, nu pe el personal dar pe comunisti.
Inca nu se stie…
29 iulie, 2009 at 21:51
Lupu este liderul carui partid din R.Moldova pentru ca Hurezeanu il cam lauda….
29 iulie, 2009 at 21:57
skorpion,
Marian Lupu este liderul PDM .
PDM a obtinut 13 mandate.
29 iulie, 2009 at 21:58
clemy,
ba,da!Tinerii eroi din aprilie au dovedit ca sunt pregatiti pentru pasoptismul lor.Mostenirea bolsevica a lasat urme adanci si dureroase,dar nu pentru eternitate.acum a sosit momentul descatusarii! 🙂
29 iulie, 2009 at 21:58
Luminița
cu 2%?
29 iulie, 2009 at 21:59
In acest moment, comunistii nu pot forma singuri nici Guvernul si nici nu pot alege presedintele. O coalitie a celor patru partide de Opozitie poate forma guvernul, dar nu poate alege presedintele Republicii (acesta e ales de minim 61 de parlamentari).
Chiar daca nu va fi ales un presedinte al tarii, in Moldova nu mai pot avea loc alte alegeri anticipate in acest an. In acest caz, Vladimir Voronin ramine in functia de presedinte.
Omul-cheie pentru rezolvarea crizei politice este Marian Lupu, liderul PDM, ale carui 13 mandate pot inclina balanta puterii fie catre fostii sai colegi din PCRM, fie catre alianta partidelor de dreapta.
Cine este Marian Lupu?
Fostul presedintele comunist al Parlamentului, in prezent lider al Partidului Democrat, de opozitie, a devenit figura centrala in alegerile parlamentare din Moldova. In aceasta vara, Marian Lupu a parasit randurile comunistilor, pentru a prelua conducerea unei formatiuni politice centriste, creand, in acelasi timp, o amenitare pentru partidul lui Vladimir Voronin.
Lupu neaga orice posibilitate de a crea o coalitie cu comunistii, pentru ca, spune el, „cunoaste mentalitatea acestui partid”. Dar, aminteste publicatia electornica Actualcomment.ru, imediat dupa alegeri, in ajunul votarii in parlament a candidaturii Zinaidei Greciana pentru functia prezidentiala, Lupu respingea categoric eventualitatea retragerii sale din Partidul Comunist.
29 iulie, 2009 at 22:00
Și la ei se repetă scenariul UDMR. În timp ce românii votează mai multe partide nucleul rusofon-comunist votează unul singur.
29 iulie, 2009 at 22:01
@dora, eu vreau sa vad ca opozitia ramane intai unita si nu se gasesc cozi de topor care sa sprijine realegerea lui Voronin ca presedinte si dupa aceea mai discutam.
@skorpion, devin ingrijorata doar la auzul faptului ca Hurezeanu l-a laudat pe liderul PDM. Ce te poti astepta de la fostul consilier al lui Nastase si actualul consilier al lui Vanghelie decat sa sprijine si sa aiba cuvinte bune despre niste personaje de un caracter ambiguu si cu o coloana vertebrala extrem de moale.
29 iulie, 2009 at 22:01
filadel,
asa scrie pe hotnews ,
voila de vezi :
Rezultatele exit-poll-ului in Republica Moldova:
PCRM – 41,7%, PLDM – 17,7%, PLM – 16%, PDM – 12,5%, AMN – 8%
Conform acestor rezultate, cele 101 de locuri de parlamentari ar urma sa se distribuie in urmatorul mod: PCRM – 45 mandate, PLDM – 19 mandate, PLM – 16 mandate, PDM – 13 mandate, AMN – 8 mandate (Rezultate preliminare, conform datelor procesate pina la ora 19.00 de IMAS Moldova, la comanda IPP)
29 iulie, 2009 at 22:01
luminita,
moldoveanca mea draga!Sunt intr-o tensiune….cu cat se apropie ora H.
Pregatirea exilului lui voronin in Transnistria,cu ajutor rusesc,este un semnal bun.Inseamna ca kaghebistii simt nisipurile miscatoare. 😆
29 iulie, 2009 at 22:02
Înseamnă că JurnalTV.md a publicat date eronate.
29 iulie, 2009 at 22:03
clemy,
Lupu a parasit partidul comunist in vara asta si si-a facut propriul partid.
Vezi ce am pus la @223 .
29 iulie, 2009 at 22:04
Din calcule reiese o lipsă de 10,5%. O fi lipsa asta de la PDM?
29 iulie, 2009 at 22:04
Lupta mare este pentru Ucraina, posibil sa apara chiar diversiuni, cu violenta.
Urmeaza si acolo alegeri.
29 iulie, 2009 at 22:05
Se va ajunge si in Moldova la situatia din România.
Si in România, „dreapta” a castigat clar in fata comunistilor…insa, ce folos? La ora actuala,PSD se pupa cu PNL de parc-ar avea acelasi ombilic!
Nu conteaza ca opozitia a castigat in fata lui Vorinin.
Invingatorii se vor certa intre ei pt functii si, automat, cei care vor pierde se vor alia cu ticalosii comunisti.
Exact ce-a facut PNL-ul cand leprele Tariceanu si Antonescu au simtit ca pierd. Niste gunoaie care au vandut tara numai ca sa scape de Basescu, dar de fapt, miza este sa-i scape pe Patriciu, Felix, Vantu, Nastase cu toata ciuma securista, de ghiarele justitiei!
29 iulie, 2009 at 22:07
Lupu = PDM => diversiune procomunista???
intreb si eu!
clemy cam inclina in directia mea…
29 iulie, 2009 at 22:13
@skorpion, tot ce se poate. Ptr ca daca imi amintesc eu bine, odata cu FSN-ul au fost infiintate tot soiul de alte partide care sa apara ca fiind „altceva”. Imi amintesc de pilda de PDAR si care a sifonat ceva voturi si in 1990 si in 1992 ca apoi sa se desfiinteze si sa se contopeasca in marele PSD. De asta sunt rezervata in privinta domnului Lupu.
Plus, repet, cand Hurezeanu lauda pe cineva intru automat la idei.
29 iulie, 2009 at 22:15
Carol,
PSD si PNL chiar au acelasi ombilic: PCR + activismul ceausist + securismul !!!!
29 iulie, 2009 at 22:15
@Carol, problema PNL este problema PNL si nu vreau sa o mai discut. Nu inteleg de ce tot readuci discutia la ei? Stim care este hramul partidului asta la varf. Intrebarea care se pune acum este daca moldovenii vor avea cozile lor de topor in situatia data.
29 iulie, 2009 at 22:16
clemy,
da, la asta ma gindeam si eu, ca este pionul otravit in bratele opozitiei…
si tot d’aia am spus foarte sec ca hurezeanu l-a laudat pe lupu in speranta ca cineva inhata ideea , tu ai fost!
🙂
29 iulie, 2009 at 22:19
Personal mi se pare ciudat cum, după toate cele făcute de regimul comunist, după toate eşecurile economice, sociale, îngrădirile libertăţilor lementare …şamd, comunismul iese atât de greu din mintea oamenilor.
Puteţi continua la postarea nouă, că tot despra asta e vorba.
29 iulie, 2009 at 22:20
skorpion,
poate Huhurezeanu l-a laudat pt curajul de a se rupe de Voronin, bre .
Sa vedem -cum a zis orbu’.
Deocamdata , vorba lui clemy, comparand cu rezultatele din aprilie comunistii au pierdut vreo zece procente, ceea ce nu-i de ici de colea, ba chiar ii frige la matze.
29 iulie, 2009 at 22:20
„Proba practica ” va fi alegerea prim-ministrului. The true colours…
29 iulie, 2009 at 22:23
@clemy
Habar n-am ce-ai vrut sa spui. Daca tu nu vrei sa discuti problema PNL, te priveste.
Nu vad de ce trebuie sa tin eu cont, pe blog, de afinitatile tale politice? Pt ca asa ai tu chef? 🙂
29 iulie, 2009 at 22:37
Sunt destul de sceptica privind posibilitatea opozitiei de a veni la putere ,daca se va adeveri rezultatul din exit-poll.Eu cred ca acest „lup „va face un tirg in beneficiul lui cu Voronin .Isi vor imparti fctiile in felul urmator :Voronin presedintele parlam.,Lupu -sef de guvern ,in schimbul sustinerii ptru presedintele Republicii.Asa ca drumul Golgotei ptru opozitie va fi reluat.
29 iulie, 2009 at 22:43
Stely,
ar fi naspa, e varianta cea mai dureroasa .
O sa aflam zilele urmatoare ce va fi .
31 iulie, 2009 at 20:54
Bine, ca intre marti si joi e miercuri in Moldova da spre deosebire de restu lumi e miercurea in 1743.