Gata !

….. asta-i ultima postare .

Ultima saptamina o sa mi-o petrec la tzara , cu tata , acolo de unde se trage familia nostra si unde am construit o casutza de vacanta .
Voi lasa deschis acest spatiu de intilnire intre voi , prietenii mei .
Insa nu voi mai putea modera acest spatiu , macar pina saptamina viitoare , pe simbata , cind o sa ajung in Zaragoza .

Am scos orice filtru sau banare , asa ca vor putea patrunde aici si cei din “opozitie” ! Asa ca trebuie sa le tineti piept , singuri !

Ce sa mai fie de spus ?

Prea multe pentru citeva rinduri … si nici nu vreau , ca mi-ar fi prea greu !

Asa ca , dragii mei prieteni si tovarasi de “lupta” . portocalie , dupa trei ani de viatza virtuala , in acest spatiu liber de orice constringeri , nu va spun decit atit :
va multumesc pentru tot si va marturisesc ca va iubesc pe toti , camarazii mei portocalii …….

A FOST O ONOARE SA VA CUNOSC , PE TOTI !

Si , ca sa ne despartim asemeni celor care se lasa de fumat :

La Revedere …….